Креативні методи навчання

Про матеріал
Креативні методи навчання. Презентація містить зразки різних нестандартних методів і прийомів для навчання в початковій школі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КРЕАТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ

Номер слайду 2

Математика. Хвилинка каліграфіїОсінній ліс прошепотів мені ось яку історію… Слухайте уважно і запишіть лише ті числа, які діляться на 2 Біжить лісом їжачок, несе на голках 5 листочків кленових, 8 листочків дубових і 12 вербових. Це він гніздечко на зиму мостить. А ось білочка назбирала 14 горішків, насушила 13 грибочків і сховала все це в різні дупла. Ох і хитрунка! А криклива сорока скрекотала цілих 6 хвилин! Про що це вона? А, побачила вужа довжиною 4 дм 2 см. А ведмідь запас собі 10 літрів меду. Чого насправді не може бути?

Номер слайду 3

Піктограма. Метод для запам’ятовування віршів

Номер слайду 4

ЩО ТАКЕ БАТЬКІВЩИНА?Що таке Батьківщина?За віконцем калина,тиха казка бабусі,ніжна пісня матусі,дужі руки у тата,під тополями хата,під вербою криниця,в чистім полі пшениця. Петро Бондарчук

Номер слайду 5

Кола на водіМРІЯМ-море. Р-рибкиІ-іграшки. Я- яхта. Дуже гарно відпочивати на морі. Різнокольорові рибки плавають зграйками біля берега. Дітки бавляться у піску іграшками. Білосніжні яхти запрошують до подорожі морем. Придумати на кожну букву слово. Скласти зв’язну розповідь

Номер слайду 6

Метод «Плітка»Розказати про вивчені теми, ніби розповідаєш плітки-Вчора Марина казала, що всі іменники відповідають на питання Хто?-А мені Оля прошепотіла, (тільки ти нікому…) що всі іменники відповідають на питання ЩО?--Дівчата, я вам зараз таке розповім… Виявляється, що назви людей і тварин відповідають на питання Хто? А назви всіх інших предметів на питання Що?

Номер слайду 7

Метод «Я – казкар»Необхідно, при читанні казки, змінити головного героя на іншого. Юрій Ярмиш. ЗАЙЧИК І ВОВЧИКЯкось вибіг Зайчик на галявину, а там Вовчик на пеньку перед ним комп'ютер. Сидить Вовчик і кнопки натискає.—  Що ти робиш, Вовчику? — запитав Зайчик.—  Дивлюся, — відповів той, — де вас, зайців, у лісі найбільше. Ти ж знаєш, як ми з татом і вся наша родина вас любимо... Злякався Зайчик, а тоді, набравшись хоробрості, попросив:—  Дай і я подивлюсь.—  Що? — зиркнув на Зайчика Вовчик.—  Дозволь подивитися на екран.—  Ну подивись. Зайчик натиснув на кнопки, подивився на екран і зібрався бігти далі.—     І про що ти дізнався, Зайчику? — поцікавився Вовчик.—     Довідався, де в нашому лісі найменше вовків. Спасибі! Бувай!—  Бувай! — сердито промовив Вовчик.

Номер слайду 8

Юрій Ярмиш І ВОВЧИКЯкось вибіг на галявину, а там Вовчик на пеньку перед ним комп'ютер. Сидить Вовчик і кнопки натискає.—  Що ти робиш, Вовчику? — запитав .—  Дивлюся, — відповів той, — де вас, , у лісі найбільше. Ти ж знаєш, як ми з татом і вся наша родина вас любимо... Злякався , а тоді, набравшись хоробрості, попросив:—  Дай і я подивлюсь.—  Що? — зиркнув на Вовчик.—  Дозволь подивитися на екран.—  Ну подивись. натиснув на кнопки, подивився на екран і зібрався бігти далі.—     І про що ти дізнався, ? — поцікавився Вовчик.—     Довідався, де в нашому лісі найменше вовків. Спасибі! Бувай!—  Бувай! — сердито промовив Вовчик.

Номер слайду 9

Роль Аудиторія Формат Тема. Хто може написати дану тему. Для кого може бути написано текст?У якій формі може бути написано текст?Про що текст?ЖуравельЇжак. Білочка. Зайчик. Ластівка. Ведмідь. Лист. Казка. Оповідання. Як тварини готуються до зими. Стратегія критичного мислення РАФТ

Номер слайду 10

Лист Вітаю тебе, мій любий друже Зайчику!Я збираюся відлітати у вирій. Вже ближче до осені, дні стають коротші, а для мене це сигнал – час у дорогу. Вже відлетіли у вирій мої друзі ластівки та солов’ї, бо стало менше комах, якими вони харчуються. Мені також вже важко відшукати їжу. Ягід вже нема, жаби теж сховалися. Моє улюблене озеро з часом вкриється кригою. Бажаю тобі, Зайчику, добре перезимувати. Сподіваюся, ти вже підготував собі свою чудову білу шубку. Дуже сумно залишати рідний край. Прощавай, Зайчику!Зустрінемося навесні біля нашої вербички. Твій друг Журавлик

Номер слайду 11

НАГОЛОСНеобхідно наголошену букву розмалювати, зробити її особливою С ЛОДОЩІ

Номер слайду 12

Метод «Діагностична роза»(самооцінювання)4 аспекти1.2.3.4.2*6= 16:2= 7+8= 2*2-4=2*4= 4:2= 6+9 = 8+2*6=2*9= 10:2= 3+8= 18-2*9=2*7=6:2=6+6=13-6:2=2*3= 8:2= 5+7=100-2*5=

Номер слайду 13

Метод «Діагностична роза»4 аспекти1.2.3.4.2*6= 12 16:2= 8 7+8= 15 2*2-4=02*4= 8 4:2=2 6+9 =15 8+2*6=202*9= 18 10:2=5 3+8= 11 18-2*9=02*7=146:2=36+6=1213-6:2=102*3=6 8:2= 4 5+7=12100-2*5=90

Номер слайду 14

Діагностична роза

Номер слайду 15

pptx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
1066
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку