Виховна година "Моя рідна Батьківщина"

Про матеріал
Виховна година з патріотичного виховання з елементами аплікації: «Моя рідна Батьківщина»
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

                         Виховна година:

з патріотичного виховання з елементами аплікації

              «Моя рідна Батьківщина»

 

 

 

 

                                                                                    


 

 

 

 

 

 

Мета: 

- сформувати уявлення дітей про найдорожче місце на землі Батьківщину, розтлумачити це поняття;                                                                    

 - розвивати патріотичні та еститичні почуття, пояснити сенс і походження  державної символики і навчити поважати її,                                                           -прищипити почуття гордості і любові до рідного краю, формувати бажання як умога більше дізнатися про нього;

- виховувати почуття патріотизму, любові до рідного краю;                                    - розширити та поглибити знаання дітей  про рідний край місто Харків;             - продовжувати  вчити дітей:  створювати композицію на основі набутих знань, застосовуючи прийоми вирізування по контуру, прямі лінії;                    - викликати інтерес до розмаїття світу природи рідної країни ;    

 - заохочувати дітей до спілкування українською мовою

Словник : символи, ненька, держвана символика, народна символика.

Матеріал та обладнення: бесіда, відгадування загадок, читання віршів, розповідь вихователя, фізкультхвилинка, дидактична гра, аутотренінг, художнє слово, перегляд слайдів, показ, спостереження .

Демонстраційний матеріал: державна символіка України, вірші про Батьківщину, слайди «Моє місто–моя              Батьківщина».
 

Попередня робота: вивчення вірша  та  прислів’я про Україну, розглядання слайдів України та рідного міста,  на попердніх  заняттях із кольорового паперу  виготовляли  віночок.             

Хід заняття

І. Вступна частина.

Вихователь

Де зелені хмари яворів .

Заступили неба синій став,

На стежинісонце я зустрів,

Привітав його і запитав:

— Всі народи бачишти з висот,

Всідолини і гірськішпилі.

Де ж найбільший на землі народ?

Де ж найкраще місце наземлі? —

Сонцеусміхнулося здаля:

— Правда, все я бачу з висоти.

Всі народи рівні.

А земля Там найкраща, де вродивсяти!

Виростай, дитино, й пам'ятай:

Батьківщина — то найкращий край!

(Дмитро Павличко)

- Ми живемо в країні,  яка має дивовижну гарну назву – Україна. Діти, давайте всі разом повторимо назву нашої країни «Україна»!

А якщо ми з вами живемо в Україні то хто ми за національністю? (Українці) і мова наша рідна українська.

ІІ. Основна частина.

Вихователь: Відгадайте загадку:
Красивий, щедрий рідний край

І мова наша солов’їна.

Люби, шануй, оберігай

Усе, щозветься … (Україна)

- Багато Чудесних країн на Землі, скрізь живуть люди , але Україна - єдина, найдорожча країна, тому що вона  є нашою Батьківщиною.

  • Щетаку загадку:
  • У світі одна – всім потрібна вона. (Батьківщина)

- Діти, а хто з вас знає, що таке Батьківщина? (Рідний край, земля де ми живемо.)

Батьківщина - значить рідна, як батько і мати. Батьківщина - місце, де ми народилися, країна, в якій ми живемо, де живуть наші рідні та близькі, де жили               наші              прабабусі і прадідусі .

Батьківщина у кожної людини одна і  починається вона на порозі твого будинку. Вона велика і прекрасна. І в кожного вона одна, як мама і тато. Батьківщиною треба пишатися, любити її глибоко і ніжно, піклуватися про неї. Як про своїх батьків?

А може хтось віршик  знає про Батьківщину :

 

Батьківщина – це ліс та гайок,

Це домівка моя, дитсадок

Батьківщина – це труд і свято.

Батьківщина – це мама й тато.

Це твої найщиріші друзі

І бджола на весняні млузі.

Наша Батьківщина - це одна з найбільших країн світу.  Складається вона з окремихкраїв, кожен з якихмаєсвою назву: (показ на слайди) Полісся, Поділля, Волинь, Галичина, Слобожанщина.

- Діти, а зараз трохи відпочинемо.

Фізкультхвилинка

Ранок, знову сонце сяє -  Україна оживає! (встають) Україна – рідний край,поле, річка, зелен гай! ( крокують) Любо стежкою іти, тут живемо – я в ти!

Ось побачили Карпати, як вершину нам дістати?

( підіймають руки в гору)

Заглядаємо в озерця, не торкнутися нам денця! (повороти тулуба)

Онде річечка весела (хвилеподібні рухи рук), мальовничі поруч села (дах)

Коло них стають тополі, розмовляють з вітром в полі (погойдують піднятими руками)

Порівняйтесь, посміхніться – Батьківщині уклоніться! (уклін)

Ох і гарна, ну й красива (кивають головою) – наша рідна Україна! (плескають)

- Наш народ складає багато пісень, віршів, прислів’їв про Батьківщину.

А які ви знаєтеприслів’я?

  • Кожному мила своя сторона.

 

  • Жити – Батьківщиніслужити
     
  • Людина без Батьківщини – що  соловей без пісні

     -    Без верби і калини немає України.

  • Вкраїна – мати, за неї треба головою стояти.
  • На чужій стороні Вітчизна удвічі миліша.
  • Жити – Вітчизні служити.
  • Нема в світі, як своя країна!

 

Кожна держава має свої символи, в Україні вони є також.

– Назвіть державні символи які визнаєте? (Я знаю такі державні символи: Гімн, Прапор, Герб)

А ще є народні:

- Назвіть народні символи? (Я знаю такі народні символи: верба, калина, вінок, рушник, хліб, сіль,   лелеко,  український одяг…)

Дидактична гра «Збери картинку»

– Яка наша Україна? (Наша Україна : велика, квітуча, багата, красива… .)

– Як називають людей, щоживуть на територіїнашоїкраїни? (Людей, що живуть на території нашої країни називають українцями або українським народом)

– Діти, назвітьстолицюУкраїни? (Столицею України є місто Київ)

– А наше містов якому ми живемо? (Ми живемо в м. Харкові)

Вихователь: Діти, а зараз давайте помандруємо по нашому місту нашими спогадами»

Показ та перегляд слайдів «Моємісто – моя Батьківщина»

 

Аутотренінг «Моє рідне місто»

Діти, закрийтеочі і уявіть:

Яскраво світить  сонечко,

Дмухає легенький вітерець.

Ми йдемо по вулицям

Свого рідного села.

Квітують квіти.

Люди привітно посміхаються.

Нам добре і приємно.

Ми відчуває мою гордість за своє місто.

 

Вихователь:

- Діти, пропоную вам зробити аплікацію одного з народних символів «Віночок»

ІІІ. Підсумок заняття.

ВиставкаробітДітипредставляютьсвоїроботи.

Вихователь: — Діти, що з нашого заняття вам найбільше запам’яталося і сподобалося? (Відповіді дітей)

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 лютого 2020
Переглядів
894
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку