Критерії оцінювання знань здобувачів освіти з теми "Пізнаємо себе та свій світ".
Критер ї оц нювання
Пояснює поняття «здоров’я» 1-3 - Називає види забруднення середовища -Розпов дає, про власний режим дня
Пояснює поняття постава, плоскостоп сть, сон, емоц йний
нтелект, нваз йн види, б ор зноман ття (за допомогою вчителя) -Наводить приклади р зноман ття рослин тварин своєї м сцевост
4-6 - Називає шляхи вир шення конфл кт в
-Визначає негативн емоц ї та застосовує способи їх опановування та реакц ї на них
- Виокремлює факти та судження
- Розр зняє джерела нформац ї за видами
-Дотримується визначених правил пропонує в раз потреби зм ни до них.
- Складає невеликий опис «Тар лки здорового харчування» - Пояснює, залежност постави й життєвої ємност легень
Використовує пошук нформац ї в нтернет за
запропонованими параметрами
- Планує поетапне розв’язування ситуац йних завдань
«Вжити заход в, щоб запоб гти»
7-9 - Створює ментальну карту «Правила здорового способу життя»;
- Складає науков казки природничого зм сту
- Посл довно викладає нформац ю
- Пояснює зв’язок людини з природою
- Описує модель об’єкта (явища), з’ясовує сп льн та в дм нн ознаки;
Висловлює аргументовану думку/власне судження
(усно або письмово) щодо навколишнього середовища
- Самост йно використовує п дручник як джерело знань, 10-12 - Створює прост в зуальн мед апродукти.
коментує його текст п д час читання, формулює запитання р зного типу до нього, узагальнює нформац ю
- пор внює властивост р дин, характеристики речовин - Анал зує що вдалося та не вдалося досягти
п д час виконання роботи
- Надає рекомендац ї як досягти усп ху при виконання практичної роботи
-Пояснює причини зм н б ор зноман ття