Критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів з інформатики, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (НУШ) Складено згі

Про матеріал
Критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів з інформатики, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (НУШ) Складено згідно наказу МОНУ від від 02.08.2024 р. №1093
Перегляд файлу

Критерії оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів з інформатики, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти (НУШ)

Складено згідно наказу МОНУ від від 02.08.2024 р. №1093

Рівень

Бал

ГАЛУЗЕВІ КРИТЕРІЇ

Група результатів 1. Працює з інформацією, даними, моделями

Група результатів 2. Створює інформаційні продукти

Група результатів 3. Працює в цифровому середовищі

Група результатів 4. Безпечно та відповідальною працює з інформаційними технологіями

ПОЧАТКОВИЙ

1

Учень/учениця:

сприймає i розпізнає інформацію, отриману від учителя (інших осіб); відповідає на прості запитання за змістом почутого/ прочитаного, припускається суттєвих змістових i логічних помилок;

Учень/учениця:

виконує частину простих завдань/навчальних дій за наданим зразком з допомогою вчителя;

Учень/учениця:

виконує частину простих завдань/ навчальних дій за наданим зразком з допомогою вчителя;

Учень/учениця:

виконує безпосередні вказівки щодо дотримання правил безпеки

2

Учень/учениця:

відтворює незначну частину інформації, отриману від учителя абo із запропонованих джерел; знаходить у почутому/ прочитаному часткові відповіді па прості запитання; припускається змістовних і логічних помилок;

Учень/учениця:

виконує прості завдання/ навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; показує свою зацікавленість до ідей, висловлених іншими.

Учень/учениця:

виконує прості завдання/ навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; показує свою зацікавленість до ідей, висловлених іншими.

Учень/учениця:

епізодично виконує вказівки щодо дотримання правил безпеки у знайомих ситуаціях

3

Учень/учениця:

відтворює частину інформації, отриманої від учителя абo із запропонованих джерел; знаходить у почутому/ прочитаному часткові відповіді на запитання; припускається незначних змістових i логічних помилок;

Учень/учениця:

виконує завдання / навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; долучається до роботи в групі.

Учень/учениця:

виковує завдання/ навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; долучається до роботи в групі.

Учень/учениця:

виковує вказівки щодо дотримання правил безпеки у знайомих ситуаціях; просить надати зворотний зв'язок щодо ступеня розуміння та сприйняття запропонованого

ДОСТАТНІЙ

4

Учень/учениця:

відтворює за зразком основну інформацію, отриману із запропонованих джерел; висловлює свої думки, використовуючи отриману інформацію; може пояснити окремі поняття/ терміни/ навчальні дії;

Учень/учениця:

виконує завдання /навчальні дії за зразком під керівництвом учителя; виконує обов'язки, розподілені в групі;

Учень/учениця:

виконує завдання /навчальні дії за зразком під керівництвом учителя; виконує обов'язки, розподілені в групі;

Учень/учениця:

дотримується правил безпеки у типових ситуаціях після нагадування; може надати пояснення щодо необхідності безпечної та відповідальної поведінки

5

Учень/учениця:

застосовує частково основну інформацію, отриману від учителя абo із запропонованих джерел, для виконання навчальних завдань i вирішення проблемних ситуацій; знаходить у почутому/ прочитаному відповіді на прості запитання; може пояснити окремі поняття/ терміни/ навчальні дії;

Учень/учениця:

виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом, за потреби звертаючись по допомогу; розпізнає проблемні ситуації з допомогою вчителя; виконує завдання в групі відповідно до своєї ролі;

Учень/учениця:

виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом, за потреби звертаючись по допомогу; розпізнає проблемні ситуації з допомогою вчителя; виконує завдання в групі відповідно до своєї ролі;

Учень/учениця:

дотримується правил безпеки у типових ситуаціях

6

Учень/учениця:

застосовує інформацію, отриману від учителя або із запропонованих джерел, для виконання навчальних завдань i вирішення проблемних ситуацій; розуміє i пояснює основні поняття/ явища/ навчальні дії, наводить прості приклади;

Учень/учениця:

виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом самостійно; розпізнає проблемі ситуації i висловлює припущення щодо розв'язання їх з допомогою вчителя; виконує спільне завдання в групі відповідно до визначених обов’язків та своєї ролі;

Учень/учениця:

виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом самостійно; розпізнає проблемі ситуації i висловлює припущення щодо розв'язання їх з допомогою вчителя; виконує спільне завдання в групі відповідно до визначених обов’язків та своєї ролі;

Учень/учениця:

дотримуються правил безпеки та відповідальної взаємодії у типових ситуаціях

СЕРЕДНІЙ

7

Учень/учениця:

знаходить у запропонованих джерелах потрібну інформацію для виконання навчальних завдань i вирішення проблемних ситуацій;

Учень/учениця:

виконує репродуктивні й частково- пошукові види навчальної діяльності за запропонованим алгоритмом або в співпраці з однокласниками; розпізнає проблемні ситуації, розв’язує їх відомим способом з допомогою вчителя; співпрацює в групі, виконуючи навчальні завдання.

Учень/учениця:

виконує репродуктивні й частково- пошукові види навчальної діяльності за запропонованим алгоритмом або в співпраці з однокласниками; розпізнає проблемні ситуації, розв’язує їх відомим способом з допомогою вчителя; співпрацює в групі, виконуючи навчальні завдання.

Учень/учениця:

дотримуються правил безпеки та взаємодії у новій ситуації, визначає потенційні небезпеки

8

Учень/учениця:

аналізує інформацію, отриману з обраних джерел, зіставляє, порівнює та групує її за заданою ознакою; вирізняє проблемні ситуації, відповідає на запитання за опрацьованою інформацією; перетворює один вид інформації в інший; наводить певні аргументи, доповнює думку/відповіді однокласників;

Учень/учениця:

Виконує окремі пошукові дослідницькі  та/або творчі навчальні дії, розв’язує проблемні ситуації відомими способами з опосередкованою допомогою вчителів; активно співпрацює з іншими, виконуючи навчальні завдання, визначає свої завдання в груповій роботі;

Учень/учениця:

виконує окремі пошукові, дослідницькі та/або творчі навчальні дії, розв’язує проблемні ситуації відомими способами з опосередкованою допомогою вчителя; активно співпрацює з іншими, виконуючи навчальні завдання, визначає свої завдання в груповій роботі;

Учень/учениця:

дотримується правил безпеки та взаємодії у змодельованій ситуації, оцінює потенційні наслідки ризикованої поведінки

9

Учень/учениця:

аналізує інформацію, отриману з різних джерел; вирізняє проблемні ситуації; добирає прийнятний із запропонованих спосіб для її унаочнення й візуалізації, наводить аргументи та доречні приклади щодо висловленої думки

Учень/учениця:

виконує пошукові (дослідницькі) та творчі завдання; розв’язує проблемні ситуації засвоєними раніше способами, пропонує нові способи розв’язання з опосередкованою допомогою вчителя; активно співпрацює з іншими, виковуючи типові та нетипові завдання.

Учень/учениця:

виконує пошукові (дослідницькі) та творчі завдання; розв’язує проблемні ситуації засвоєними paнiшe способами, пропонує нові способи розв’язання з опосередкованою допомогою вчителя; активно співпрацює з іншими, виконуючи типові та нетипові завдання.

Учень/учениця:

обмінюється інформацією та пропонує способи відновлення безпечної та відповідальної взаємодії при їх порушенні

ВИСОКИЙ

10

Учень/учениця:

отримує відомості із різних самостійно вибраних джерел, виокремлює з неї істотну й потрібну інформацію; вирізняє проблемні ситуації, оцінює інформацію за заданими критеріями; ставить запитання; встановлює логічні зв'язки між об'єктами, фактами, явищами;

Учень/учениця:

застосовує здобуті знання й практичні вміння в різні навчальних ситуаціях; здійснює різні види діяльності, пропонує кілька способів розв'язання проблемної ситуації самостійно, у пapi aбo групі,

Учень/учениця:

застосовує здобуті знання й практичні вміння в різних навчальних ситуаціях; здійснює різні види діяльності, пропонує кілька способів розв'язання проблемної ситуації самостійно, у пapi абo групі;

Учень/учениця:

дотримуються правил безпеки та взаємодіє у нестандартній ситуації; розпізнає та запобігає небезпечним ситуаціям, розглядаючи piзнi сторони проблеми

11

Учень/учениця:

узагальнює інформацію, отриману з різних джерел, оцінює її за визначеними критеріями; знаходить інформацію й аналізує її, визначає надійність інформаційних джерел; висловлює власну позицію, аргументує її, робить висновки;

Учень/учениця:

застосовує здобуті знання й практичні вміння в нестандартних ситуаціях; здійснює різні види діяльності, аналізує власні навчальні дії самостійно, у парі або групі; конструктивно взаємодіє у гpyпi;

Учень/учениця:

застосовує здобуті знання й практичні вміння в нестандартних ситуаціях; здійснює різні види діяльності, аналізує власні навчальні дії самостійно, у парі абo групі; конструктивно взаємодіє у гpyпi;

Учень/учениця:

вживає заходів для зменшення ризиків; обирає оптимальний спосіб безпечної та відповідальної взаємодії з іншими

12

Учень/учениця:

оцінює отриману інформацію, отриману з різних джерел, порівнює та зіставляє її; використовує усвідомлено інформацію в різних ситуаціях;

Учень/учениця:

застосовує здобуті знання й практичні вміння, усвідомлює ризики i пpoгнoзyє наслідки; здійснює різні види діяльності самостійно, у пapi абo гpyпi; аналізує власні навчальні дії, планує свій подальший навчальний поступ; ініціює, планує та організовує співпрацю в групах для досягнення навчальних цілей, виконання дослідницьких/ творчих завдань

Учень/учениця:

застосовує здобуті знання й практичні вміння, усвідомлює ризики i прогнозує наслідки; здійснює piзнi види діяльності самостійно, у пapi абo групі; аналізує власні навчальні дії, планує свій подальший навчальний поступ; ініціює, планує та організовує співпрацю в групах для досягнення навчальних цілей, виконання дослідницьких / творчих завдань

Учень/учениця:

оцінює безпеку та відповідальність поведінки за критеріями; за потреби надає роз'яснення іншим учасникам щодо безпечної та відповідальної поведінки.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Вачіль Ігор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
9 жовтня
Переглядів
582
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку