ГАЛУЗЕВІ КРИТЕРІЇ |
||||
Група результатів 1. Працює з інформацією, даними, моделями |
Група результатів 2. Створює інформаційні продукти |
Група результатів 3. Працює в цифровому середовищі |
Група результатів 4. Безпечно та відповідальною працює з інформаційними технологіями |
|
1 |
Учень/учениця: сприймає i розпізнає інформацію, отриману від учителя (інших осіб); відповідає на прості запитання за змістом почутого/ прочитаного, припускається суттєвих змістових i логічних помилок; |
Учень/учениця: виконує частину простих завдань/навчальних дій за наданим зразком з допомогою вчителя; |
Учень/учениця: виконує частину простих завдань/ навчальних дій за наданим зразком з допомогою вчителя; |
Учень/учениця: виконує безпосередні вказівки щодо дотримання правил безпеки |
2 |
Учень/учениця: відтворює незначну частину інформації, отриману від учителя абo із запропонованих джерел; знаходить у почутому/ прочитаному часткові відповіді па прості запитання; припускається змістовних і логічних помилок; |
Учень/учениця: виконує прості завдання/ навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; показує свою зацікавленість до ідей, висловлених іншими. |
Учень/учениця: виконує прості завдання/ навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; показує свою зацікавленість до ідей, висловлених іншими. |
Учень/учениця: епізодично виконує вказівки щодо дотримання правил безпеки у знайомих ситуаціях |
3 |
Учень/учениця: відтворює частину інформації, отриманої від учителя абo із запропонованих джерел; знаходить у почутому/ прочитаному часткові відповіді на запитання; припускається незначних змістових i логічних помилок; |
Учень/учениця: виконує завдання / навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; долучається до роботи в групі. |
Учень/учениця: виковує завдання/ навчальні дії за наданим зразком з допомогою вчителя; долучається до роботи в групі. |
Учень/учениця: виковує вказівки щодо дотримання правил безпеки у знайомих ситуаціях; просить надати зворотний зв'язок щодо ступеня розуміння та сприйняття запропонованого |
4 |
Учень/учениця: відтворює за зразком основну інформацію, отриману із запропонованих джерел; висловлює свої думки, використовуючи отриману інформацію; може пояснити окремі поняття/ терміни/ навчальні дії; |
Учень/учениця: виконує завдання /навчальні дії за зразком під керівництвом учителя; виконує обов'язки, розподілені в групі; |
Учень/учениця: виконує завдання /навчальні дії за зразком під керівництвом учителя; виконує обов'язки, розподілені в групі; |
Учень/учениця: дотримується правил безпеки у типових ситуаціях після нагадування; може надати пояснення щодо необхідності безпечної та відповідальної поведінки |
5 |
Учень/учениця: застосовує частково основну інформацію, отриману від учителя абo із запропонованих джерел, для виконання навчальних завдань i вирішення проблемних ситуацій; знаходить у почутому/ прочитаному відповіді на прості запитання; може пояснити окремі поняття/ терміни/ навчальні дії; |
Учень/учениця: виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом, за потреби звертаючись по допомогу; розпізнає проблемні ситуації з допомогою вчителя; виконує завдання в групі відповідно до своєї ролі; |
Учень/учениця: виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом, за потреби звертаючись по допомогу; розпізнає проблемні ситуації з допомогою вчителя; виконує завдання в групі відповідно до своєї ролі; |
Учень/учениця: дотримується правил безпеки у типових ситуаціях |
6 |
Учень/учениця: застосовує інформацію, отриману від учителя або із запропонованих джерел, для виконання навчальних завдань i вирішення проблемних ситуацій; розуміє i пояснює основні поняття/ явища/ навчальні дії, наводить прості приклади; |
Учень/учениця: виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом самостійно; розпізнає проблемі ситуації i висловлює припущення щодо розв'язання їх з допомогою вчителя; виконує спільне завдання в групі відповідно до визначених обов’язків та своєї ролі; |
Учень/учениця: виконує навчальні дії за запропонованим алгоритмом самостійно; розпізнає проблемі ситуації i висловлює припущення щодо розв'язання їх з допомогою вчителя; виконує спільне завдання в групі відповідно до визначених обов’язків та своєї ролі; |
Учень/учениця: дотримуються правил безпеки та відповідальної взаємодії у типових ситуаціях |
7 |
Учень/учениця: знаходить у запропонованих джерелах потрібну інформацію для виконання навчальних завдань i вирішення проблемних ситуацій; |
Учень/учениця: виконує репродуктивні й частково- пошукові види навчальної діяльності за запропонованим алгоритмом або в співпраці з однокласниками; розпізнає проблемні ситуації, розв’язує їх відомим способом з допомогою вчителя; співпрацює в групі, виконуючи навчальні завдання. |
Учень/учениця: виконує репродуктивні й частково- пошукові види навчальної діяльності за запропонованим алгоритмом або в співпраці з однокласниками; розпізнає проблемні ситуації, розв’язує їх відомим способом з допомогою вчителя; співпрацює в групі, виконуючи навчальні завдання. |
Учень/учениця: дотримуються правил безпеки та взаємодії у новій ситуації, визначає потенційні небезпеки |
8 |
Учень/учениця: аналізує інформацію, отриману з обраних джерел, зіставляє, порівнює та групує її за заданою ознакою; вирізняє проблемні ситуації, відповідає на запитання за опрацьованою інформацією; перетворює один вид інформації в інший; наводить певні аргументи, доповнює думку/відповіді однокласників; |
Учень/учениця: Виконує окремі пошукові дослідницькі та/або творчі навчальні дії, розв’язує проблемні ситуації відомими способами з опосередкованою допомогою вчителів; активно співпрацює з іншими, виконуючи навчальні завдання, визначає свої завдання в груповій роботі; |
Учень/учениця: виконує окремі пошукові, дослідницькі та/або творчі навчальні дії, розв’язує проблемні ситуації відомими способами з опосередкованою допомогою вчителя; активно співпрацює з іншими, виконуючи навчальні завдання, визначає свої завдання в груповій роботі; |
Учень/учениця: дотримується правил безпеки та взаємодії у змодельованій ситуації, оцінює потенційні наслідки ризикованої поведінки |
9 |
Учень/учениця: аналізує інформацію, отриману з різних джерел; вирізняє проблемні ситуації; добирає прийнятний із запропонованих спосіб для її унаочнення й візуалізації, наводить аргументи та доречні приклади щодо висловленої думки |
Учень/учениця: виконує пошукові (дослідницькі) та творчі завдання; розв’язує проблемні ситуації засвоєними раніше способами, пропонує нові способи розв’язання з опосередкованою допомогою вчителя; активно співпрацює з іншими, виковуючи типові та нетипові завдання. |
Учень/учениця: виконує пошукові (дослідницькі) та творчі завдання; розв’язує проблемні ситуації засвоєними paнiшe способами, пропонує нові способи розв’язання з опосередкованою допомогою вчителя; активно співпрацює з іншими, виконуючи типові та нетипові завдання. |
Учень/учениця: обмінюється інформацією та пропонує способи відновлення безпечної та відповідальної взаємодії при їх порушенні |
10 |
Учень/учениця: отримує відомості із різних самостійно вибраних джерел, виокремлює з неї істотну й потрібну інформацію; вирізняє проблемні ситуації, оцінює інформацію за заданими критеріями; ставить запитання; встановлює логічні зв'язки між об'єктами, фактами, явищами; |
Учень/учениця: застосовує здобуті знання й практичні вміння в різні навчальних ситуаціях; здійснює різні види діяльності, пропонує кілька способів розв'язання проблемної ситуації самостійно, у пapi aбo групі, |
Учень/учениця: застосовує здобуті знання й практичні вміння в різних навчальних ситуаціях; здійснює різні види діяльності, пропонує кілька способів розв'язання проблемної ситуації самостійно, у пapi абo групі; |
Учень/учениця: дотримуються правил безпеки та взаємодіє у нестандартній ситуації; розпізнає та запобігає небезпечним ситуаціям, розглядаючи piзнi сторони проблеми |
11 |
Учень/учениця: узагальнює інформацію, отриману з різних джерел, оцінює її за визначеними критеріями; знаходить інформацію й аналізує її, визначає надійність інформаційних джерел; висловлює власну позицію, аргументує її, робить висновки; |
Учень/учениця: застосовує здобуті знання й практичні вміння в нестандартних ситуаціях; здійснює різні види діяльності, аналізує власні навчальні дії самостійно, у парі або групі; конструктивно взаємодіє у гpyпi; |
Учень/учениця: застосовує здобуті знання й практичні вміння в нестандартних ситуаціях; здійснює різні види діяльності, аналізує власні навчальні дії самостійно, у парі абo групі; конструктивно взаємодіє у гpyпi; |
Учень/учениця: вживає заходів для зменшення ризиків; обирає оптимальний спосіб безпечної та відповідальної взаємодії з іншими |
12 |
Учень/учениця: оцінює отриману інформацію, отриману з різних джерел, порівнює та зіставляє її; використовує усвідомлено інформацію в різних ситуаціях; |
Учень/учениця: застосовує здобуті знання й практичні вміння, усвідомлює ризики i пpoгнoзyє наслідки; здійснює різні види діяльності самостійно, у пapi абo гpyпi; аналізує власні навчальні дії, планує свій подальший навчальний поступ; ініціює, планує та організовує співпрацю в групах для досягнення навчальних цілей, виконання дослідницьких/ творчих завдань |
Учень/учениця: застосовує здобуті знання й практичні вміння, усвідомлює ризики i прогнозує наслідки; здійснює piзнi види діяльності самостійно, у пapi абo групі; аналізує власні навчальні дії, планує свій подальший навчальний поступ; ініціює, планує та організовує співпрацю в групах для досягнення навчальних цілей, виконання дослідницьких / творчих завдань |
Учень/учениця: оцінює безпеку та відповідальність поведінки за критеріями; за потреби надає роз'яснення іншим учасникам щодо безпечної та відповідальної поведінки. |