Мета: вчити малювати нетрадиційними техніками, використовуючи шаблон, губку, коктейльні палички; вчити малювати за зразком; розвиток творчих здібностей, розвиток дрібної моторики; виховання самостійності, вміння доводити роботу до кінця.
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ З МАЛЮВАННЯ
У СТАРШІЙ ГРУПІ
НА ТЕМУ: «НОВОРІЧНА ЯЛИЦЯ: МАЛЮВАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИМИ ТЕХНІКАМИ».
Мета: вчити малювати нетрадиційними техніками, використовуючи шаблон, губку, коктейльні палички; вчити малювати за зразком (без показу послідовності роботи); розвиток творчих здібностей, розвиток дрібної моторики; виховання самостійності, вміння доводити роботу до кінця.
Обладнання: аркуші білого паперу, фарба гуаш, губки, шаблон «Ялиця», коктейльні трубочки.
Хід заняття:
– Діти, а що це лежить у нас на столі? Схоже на лист. Що тут намальовано?
Відповіді дітей.
Вихователька читає лист. «Любі діти! Пише до вас зайчик з чарівного лісу: Злий чарівник викрав усі ялиці з нашого лісу. А ми, зайчики, так любили ховатись під ними від холодного вітру та снігу. А ще ж скоро Новий рік, а у нас не залишилось жодної ялиці, яку б ми змогли прикрасити. Допоможіть нам, будь ласка, намалюйте ялицю та прикрасьте її, щоб ми могли заховатись під нею від вітру та снігу та відсвяткувати Новий рік. Сподіваюсь на вашу допомогу».
Відповіді дітей.
Відповіді дітей.
Огляд зразків.
Пальчикова гімнастика «Зайчик»
На землі сніжок лежить
Ось так, ось так!
Зайчик по сніжку біжить
Ось так, ось так!
Мерзнуть вушка, мерзнуть лапки,
Бо без рукавичок й шапки
Ой-йой-йой! Ай-яй-яй!
Зайчику допомагай!
Демонстрація роботи з шаблоном та губками для відбивання.
Демонстрація малювання ялиці пензликом та фарбами.
Робота дітей.
Фізкультхвилинка «Якщо весело тобі…»
Якщо весело тобі – роби ось так (Плескаємо) - 3 рази
Якщо весело тобі – роби ось так (Стрибаємо) – 3 рази
Якщо весело тобі – кричи «Ура!» (Кричимо «Ура») – 3 рази
Якщо весело тобі – роби ось так (Повторюємо усі попередні рухи) – 3 рази
Демонстрація роботи.
Робота дітей.
Вихователь роздає дітям зайчиків з паперу, діти приклеюють їх під свої ялиці.
Діти оцінюють власну роботу.