Кроссенс. Мистецтво 8 клас

Про матеріал

Використання технології кроссенс на різних етапах уроку мистецтва

Кроссенс – це головоломка нового покоління, яка поєднує в собі найкращі якості зразу деяких інтелектуальних розваг: загадки, ребусу, головоломки. Кроссенс є прекрасним засобом розвитку логічного і творчого мислення учнів. Це як певний елемент тренінгу: інформація — і відразу ж закріплення на практиці в доступній формі. Тут (у грі) працюють емоції, а емоційно підкріплена інформація запам'ятовується набагато краще. Для ефективного застосування методу «кроссенс» , зокрема щоб охопити весь необхідний обсяг матеріалу і глибоко його вивчити (а не перетворити технології на безглузді «ігри заради самих ігор»), педагог повинен старанно планувати свою роботу.Метод «кроссенс» можна поєднати із такими інтерактивними методами, як: робота в малих групах; робота в парах, «мозковий штурм», «коло ідей»; «мікрофон».Кроссенс, як метод виконує такі функції:

мотиваційну (формує інтерес і бажання зрозуміти, на перший погляд, незрозуміле і навіть абсурдне);

інформативну;

дослідницьку (допомагає відповісти на питання: що? де? коли?....);

комунікативну(організовує діалог між учнями та вчителем, учнями та підручником тощо);

розвиваючу;

пізнавально-пошукову;

виховну.

Дана розробка містить приклад використання кроссенсу на етапі актуалізації набутих знань, умінь, навичок.

Перегляд файлу

Слово «кроссенс» англійського походження. Його значення легко пояснити, виходячи з добре відомого поняття «кросворд»: крос (англ. cross) – пересічення, ворд (англ. word) – слово; тож кросворд – пересічення слів. Спробуймо за аналогією пояснити поняття «кроссенс»: крос (англ. cross) – пересічення, сенс (англ. sens) – смисл, тож кроссенс – пересічення смислів. Кроссенс – це стандартне поле з 9 квадратів, кожному з яких відповідає певне зображення (мал. 1). Він був придуманий у 2002 році педагогом, письменником й математиком Сергієм Федіним і філософом та художником Володимиром Бусленком.

Щоб розв'язати кроссенс, треба встановити будь-які асоціативні зв'язки (від поверхових до глибинних) між сусідніми картинками спочатку по периметру (1-2, 2-3, 3-6, 6-9, 9-8, 8-7, 7-4, 4-1), а потім по хресту (5-2, 5-6, 5-8, 5-4). Центральне зображення № 5 – тема кроссенса.

Кроссенс можна використовувати на будь-якому етапі уроку.

Кроссенс – асоціативна головоломка нового покоління
Використання кроссенсів на уроках музичного мистецтва сприяє:
– розвитку логічного, образного і асоціативного мислення, уяви;
– прояву нестандартного мислення і креативності;
Застосування кроссенса на уроці різноманітне, його можна використати:
– при формулюванні теми і мети уроку;
– при вивченні нового матеріалу, в якості постановки проблемної ситуації;
– при закріпленні і узагальненні вивченого матеріалу;

Кроссенс, як метод, виконує такі функції:
• мотиваційну (формує інтерес і бажання зрозуміти на перший погляд,незрозуміле і навіть абсурдне);
• інформативну;
• дослідницьку (допомагає відповісти на питання: що? де? коли?….);
• комунікативну(організовує діалог між учнями та вчителем, учнями та підручником тощо);
• розвиваючу;
• пізнавально-пошукову;
• виховну.

 

 

 

 

 

Кроссенс 8 клас, мистецтво

  1. Класицизм: музика.
  2. Публикация2.jpgЕтап уроку: актуалізація набутих знань, умінь, навичок.

Опис кроссенса.

По периметру:

  1. 1-2 Велика Французька революція (кінець 18 ст.)- Франц Йозеф Гайдн (композитор - класик) – доба класицизму.

2-3 Франц Йозеф Гайдн (композитор - класик)- симфонія (музичний жанр)- Гайдн –родоначальник цього музичного жанру.

3-6  Симфонія- «Ода радості» (партитура)- музичний твір симфонія «Ода радості».

6-9 «Ода радості» (партитура)- Людвіг ван Бетховен (композитор – класик)- Людвіг ван Бетховен є автором симфонії «Ода радості».

9-8 Людвіг ван Бетховен- місто Відень- жив і творив у Відні.

8-7 Місто Відень- симфонічний оркестр- композитори «віденської школи»  засновники симфонічного жанру.

7-4 Симфонічний оркестр-Вольфганг Амадей Моцарт (композитор – класик)- автор багатьох творів для симфонічного оркестру.

4-1 Вольфганг Амадей Моцарт (композитор – класик)-  Велика Французька революція (кінець 18 ст.)- доба класицизму.

По хресту:

5-2 Класицизм в музиці- Франц Йозеф Гайдн (композитор - класик)-

композитор писав твори в класичному стилі.

5-6 Класицизм в музиці- «Ода радості» (партитура)- жанр симфонія зародився в епоху класицизма.

5-8 Класицизм в музиці- місто Відень- видатні композитори-класики жили та творили у Відні.

5-4 Класицизм в музиці- Вольфганг Амадей Моцарт (композитор – класик)- видатний представник класицичного стилю в музиці.

Тема кроссенса – «Класицизм: музика».

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Чумачок Вікторія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гордієвська Ірина Петрівна
    Дякую за цікавий матеріал
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Єрмак Марина Миколаївна
    Дякую. Цікава робота.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Масол Л.М.)
Додано
17 грудня 2018
Переглядів
3080
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку