1. З'ясувати зміст ключових понять теми, а саме: «техніка мови», «благозвучність мови», «висота голосу», «голос», «дикція», «орфоепія», «польотність голосу» , «рухливість голосу», «сила голосу», «тембр голосу».
2. Визначити особливості складових техніки мовлення.
3. Ознайомити зі шляхами вдосконалення мовлення майбутнього вчителя.
Відповідь до кросворду:
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
т |
е |
м |
б |
р |
|
|
|
|
|
|
3. |
о |
р |
ф |
о |
е |
п |
і |
я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
д |
и |
х |
а |
н |
н |
я |
|
|
|
|
5. |
п |
о |
л |
ь |
о |
т |
н |
і |
с |
т |
ь |
|
|
|
|
|
6. |
о |
р |
г |
а |
н |
і |
ч |
н |
і |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
к |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
в |
и |
с |
о |
т |
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
к |
о |
м |
б |
і |
н |
о |
в |
а |
н |
е |
|
|
|
|
|
9. |
г |
о |
л |
о |
с |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
в |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
д |
и |
к |
ц |
і |
я |
|
|
|
|
Запитання до кросворду:
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кросворд
На тему: «Техніка мовлення вчителя»