Для підвищення пізнавальної активності учнів на уроках історії необхідно використовувати ряд найрізноманітніших форм роботи. Тому саме кросворди дають можливість або систематизувати знання учнів, або використати їх як випереджальне завдання, або для перевірки знань з певної теми.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
4 |
|
|
|
7 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонтали: |
По вертикали: |
1. Як називається споруда, де знахидиться тіло Мао Цзедуна? (Мовзолей) 3. Що зробили з тілом Цзедуна? (Забальзамували) 5. Яку релігію він сповідував?(Атеїст) 8. Організовані загони революційної робочої молоді (Цзаофані) 9. В якому місті Мао працює асистентом Лі Дачжао, що став пізніше одним з засновників Комуністичної партії Китаю? (Пекін) 11. Хто з президентів США у 1972 році відвідав Китай?(Ніксон) |
2. В якому місті народився Мао?(Шаошань) 4. Якою хворобою наприкінці життя хворів Мао?(Паркінсона) 6. Хто був батько у Мао? (Землевласник) 7. Яку назву носив створений і теоретично обґрунтувати новий напрям марксизму , який пропагував Мао Цзедун?(Маоїзм) 10. «Червоні вартові» (можна також перекласти як «червоногвардійці»). (Хунвейбіни) 12. Яку партію очолював Мао Цзедун?(Комуністична) |