Для підвищення пізнавальної активності учнів на уроках історії необхідно використовувати ряд найрізноманітніших форм роботи. Тому саме кросворди дають можливість або систематизувати знання учнів, або використати їх як випереджальне завдання, або для перевірки знань з певної теми.
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонтали: |
По вертикали: |
3. Професія сина Микити Хрущова, Сергія? 4. Село, в якому народився Хрущов? 5. Яка одиниця булла створена після перебудови управління промисловістю і сільським господарством? 9. Релігія Хрущова? |
1. Яку культуру вирішив вирощувати Хрущов після візиту в США у 1957р. ? 2. Житло, яке будувалося для радянського народу при Хрущові? 6. Президент США, з яким Микита Сергійович зустрівся у Відні в 1961р.? 7. Місто, в якому помер Хрущов? 8. Назва десятиліття правління Хрущова? |