Кросворд використовується для актуалізації або закріплення знань учнів при вивченні теми "Типи плодів у покритонасінних рослин". Слід зауважити, що кросворди мають дидактичну цінність не тільки як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів, але й як засіб узагальнення, повторення та систематизації знань.
|
|
|
|
|
|
4л |
|
5м |
у |
р |
9е |
ї |
н |
|
|
|
|
1я |
д |
е |
р |
ц |
е |
|
|
|
|
у |
|
|
|
15в |
|
|
|
|
|
|
|
й |
|
7м |
|
|
к |
|
|
|
к |
|
2д |
ж |
г |
у |
т |
и |
к |
|
е |
|
12в |
а |
к |
у |
о |
л |
я |
|
|
|
|
|
|
о |
|
й |
|
|
р |
|
|
|
ю |
|
3х |
і |
т |
и |
6н |
|
п |
|
о |
|
|
і |
|
16к |
|
ч |
|
|
|
|
|
у |
|
11л |
і |
з |
о |
с |
о |
м |
а |
|
е |
|
|
|
|
|
к |
|
а |
|
|
|
|
т |
|
р |
|
н |
|
|
|
8п |
о |
л |
і |
с |
о |
14м |
а |
|
и |
|
і |
|
н |
|
|
|
|
|
е |
|
т |
|
і |
|
|
|
|
о |
|
я |
|
|
10ф |
о |
т |
о |
с |
и |
н |
т |
е |
з |
|
|
т |
|
|
|
|
|
|
|
ї |
|
|
|
о |
|
|
|
|
и |
|
|
|
|
|
|
13я |
д |
р |
о |
|
з |
|
|
|
|
п |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонтали: |
По вертикали: |
1. ядерце 2. джгутик 3. хітин 5. муреїн 8. полісома 10. фотосинтез 11. лізосома 12. вакуоля 13. ядро |
4. лейкопласти 6. нуклеоїд 7. мейоз 9. еукаріоти 14. мітоз 15. включення 16. каріотип |