Розроблений нами кросворд можна використати при вивченні типів живлення у тварин та їх органів у 7 класі на етапі узагальнення та систематизації знань учнів як на уроці, так і в позакласній роботі. Слід зауважити, що кросворди мають дидактичну цінність не тільки як засіб розвитку пізнавального інтересу учнів, але й як засіб узагальнення, повторення та систематизації знань.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
5 |
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі: |
По вертикалі: |
1. Травна залоза. 2. Організми, що живляться готовими оргпнічними речовинами. 4. Тип живлення дощових черв'яків. 6. Організми, що живляться грибами. 9. Органи дихання скумбрії. 13. Тип живлення акул. |
3. Органи дихання страуса. 5. Тип живлення виноградних симаків. 7. Рідина червонного кольору. 8. Орган дихання квакші. 10. Організми, що живляться бактеріями. 11. Органи дихання метелика. 12. Тип живлення кліщів. |
По горизонталі: 1. печінка; 2. гетеротрофи; 4. сапротрофи; 6. мікофаги; 9. зябра;
13. зоофаги.
По вертикалі: 3. легені; 5. фітофаги; 7. кров; 8. шкіра; 10. бактеріофаги;
11. трахеї; 12. симбіонти.