Кросворд з інформатики на тему "Скретч"

Про матеріал

Кросворд з інформатики висвітлює основні поняття, що повинні засвоїтись учнями під час вивчення середовища програмування Скретч.

Зміст архіву
Перегляд файлу

 

 

 

   По горизонталі:

         1. Фрагмент алгоритму, що повторюється декілька разів.

         2. Той, хто розуміє і може виконати певні команди.

         3. Виконавець у скретч.

         4. Набір команд у скретч.

         5. Послідовність команд, які потрібно виконати для розв'язання задачі.

         6. Висловлювання, які не є істинними.

 

   По вертикали:

          1. Речення, яке спонукає до дій.

          2. Частина навколишнього світу.

          3. Команда в скретч.

          4. Команди, які виконуються за певних умов.

          5. Програма для програмування.

          6. Висловлювання, які не є хибними.

zip
Додав(-ла)
Худолій Оксана
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
4290
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку