Кросворди можна використати для активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні розділу "Клітинний рівень організації життя" на уроках біології в 10-му класі.
|
|
|
|
|
|
4 |
|
5 |
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі: |
По вертикалі: |
1.Високоорганізована структура всередині ядра ( ядерце ). 2.Органела руху бактерій ( джгутик ). 3.Речовина,що входить до складу клітинної стінки грибів ( хітин ). 5.Речовина, що входить до складу клітинної стінки бактерій ( муреїн ). 8.Група рибосом ( полісома ). 10.Основна функція хлоропластів (фотосинтез) 11. «Травна органела» клітини ( лізосома ). 12.Органела клітини, заповнена клітинним соком (вакуоля). 13.Основна структурна одиниця еукаріотичних клітин ( ядро ). |
4. Безбарвні пластиди ( лейкопласти). 6. Ядерна зона прокаріотів ( нуклеоїд ). 7. Особливий спосіб утворення статевих клітин – гамет ( мейоз ). 9. Організми, клітини яких мають ядро (еукаріоти). 14. Основний спосіб поділу еукаріотичних клітин ( мітоз ). 15.Тимчасові структури клітини (включення). 16.Сукупність ознак хромосомного набору соматичної клітини ( каріотип) |