Круглий стіл для батьків "Сенсорний розвиток у закладі та сімї"

Про матеріал
підвищувати рівень компетентності батьків ЗДО в питанні реалізації сенсорного виховання дошкільників, показати вплив використання сенсорних ігор на розвиток мовлення, мислення, логіки, моторики; залучати батьків до виготовлення сенсорних ігор власноруч та спонукати їх до використання ігор вдома; сприяти розвитку творчої ініціативності, комунікативності та партнерської взаємодії педагога та батьків.
Перегляд файлу

КЗ «Краснопавлівський ЗДО ( ясла – садок) «Оленка»

Лозівської районної ради Харківської області»

 

 

 

 

 

 

 

Круглий стіл з батьками на тему: «Сенсорний розвиток у закладі та сім’ї”

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                             Виконала: вихователь Зливка Н. О.

Тема :  « Сенсорний розвиток  у закладі та сім’ї»

Мета : підвищувати рівень компетентності батьків ЗДО в питанні реалізації сенсорного виховання дошкільників, показати вплив використання сенсорних ігор на розвиток мовлення, мислення, логіки, моторики; залучати батьків до виготовлення сенсорних ігор власноруч та спонукати їх до використання ігор вдома; сприяти розвитку творчої ініціативності, комунікативності та партнерської взаємодії педагога та батьків.

Форма проведення : круглий стіл.

Обладнання: ноутбук, проектор, столи, стільці по колу для всіх учасників, клей, серветки.

Література :

1 Базовий компонент

2 Програма «Дитина»

3 Книга Марії Монтессорі.

План проведення:

1Вступна частина ( презентація, визначення та обговорення понять)

2Обмін досвідом між батьками та педагогами ЗДО

3Заключна частина

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                        Хід круглого столу

Вступна частина.

Слайд 1

Добрий день, шановні присутні! Запрошую вас прийняти участь в обговоренні теми:  «Співпраця сім’ї та закладу дошкільної освіти з розвитку сенсорних здібностей дітей раннього віку»

Ведучий: Сьогодні за нашим столом зібралися батьки вихованців Краснопавлівського ЗДО « Оленка» групи №1 . Впродовж круглого столу ,за кожну відповідь я буду дарувати вам невеличкі подарунки.

Круглий стіл буде супроводжуватися презентацією досвіду вихователя групи № 1.

Слайд 2

                                                   Актуальність

  Сенсорний розвиток дитини - це розвиток її відчуттів і сприймань, метою якого є формування уявлення про зовнішні властивості предметів: їх форму, колір, розмір, положення у просторі тощо. У перші три роки життя активно розвиваються її органи чуття, при цьому головною умовою повноцінного розвитку дітей раннього віку є розвиток сенсорики. Цей період називають “золотою порою” сенсорного виховання,а обмеження зовнішніх вражень породжує у дитини відчуття “сенсорного голоду”, уповільнює її розумовий розвиток.

Слайд 3

                         Значення сенсорного розвитку:

- сенсорний розвиток являє собою базу для інтелектуального розвитку дитини;

-стимулює розвиток спостережливості та уваги;

-сприяє розвитку фантазії та уяви;

-готує малюка до взаємодії з реальним світом;

-дозволяє розширити словниковий запас;

-робить вплив на рівень розвитку слухової, зорової , образної , моторної           пам’яті

Слайд 4

Для організації навчально-ігрової діяльності з сенсорного розвитку дитини використовуються  5 видів дидактичних іграшок:

воно являє собою базу для інтелектуального розвитку дитини;

стимулює розвиток спостережливості та уваги;

сприяє розвитку фантазії та уяви;

готує малюка до взаємодії з реальним світом;

дозволяє розширити словниковий запас;

робить вплив на рівень розвитку слухової, зорової , образної , моторної пам’яті

Слайд № 5

Граючи, дитина набуває вмінь діяти на основі розрізнення форми, величини, кольору предметів, оволодіває новими різноманітними рухами, діями: прикладанням, порівнянням, зіставленням. І це своєрідне навчання елементарним знанням і умінням відбувається в захоплюючих, доступних для дитини формах.

Слайд № 6

Ігри та заняття в нашій групі проводяться, як з усіма дітьми та к і з під групами дітей.

Слайд № 7

                                         Результативність

- у результаті сенсорного виховання діти поступово оволодівають способами чуттєвого пізнання світу, наочно – образним мисленням;

 -  розширюються сенсорні можливості дитини, що забезпечують перцептивну, моторну й  мовленнєву активність, зумовлюють розвиток фонематичного та музичного слуху;

 - виявляються особливості процесу сприйняття сенсорних еталонів і обґрунтовуються значимість гри, як засобу виховання сенсорної культури дітей раннього віку.

Слайд № 8

                                    Батьки та діти.

-Саме від батьків діти пізнають перші життєві істини, наслідують зразки поведінки ,вчаться оцінювати різні події, набувають життєвого досвіду.Дуже важливо для батьків приділити дитині увагу у спілкувані, навчити дитину сприймати та відчувати навколишній світ, орієнтуватися та берегти все, що нас оточує.

- Я бажаю, щоб педагогічним кредом для батьків став вислів: «Дивитися на світ очима дітей, дивуватися, радіти, творити і пізнавати нове разом з нею».

Слайд № 9

Шановні батьки та  гості, дякую вам за увагу , а тепер я запрошую вас перейти до практичної частини нашого круглого столу.

Практична частина

І перш  ніж ми почнемо працювати з вами, хочу запропонувати вам пройти анкетування

А Н К Е Т А

(ігрова діяльність дитини в сім’ї)

 

  1. Як Ви вважаєте, у які ігри повинна грати ваша дитина?

а) розвивальні;

б) сюжетно-рольові;

в) рухливі. 

 

 

2. Скільки іграшок у Вашому домі?

а) дуже багато;

б) досить для гри дитини;

в) замало.  

 

 

3. Якою з іграшок найчастіше бавиться Ваша дитина?

____________________________________________________________________________________________________________  

 

 

4. Хто  складає іграшки після закінчення гри дитини?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5. Що Ви робите, коли дитина не має бажання бавитися своїми іграшками?

а) купуєте нову?

б)  пропонуєте зробити обмін;

в) починаєте грати разом з нею.

А ще я хочу пограти з вами в дуже цікаву гру, яка називається « Чи добре ви знаєте свою дитину»

  • Чи знаєте ви друзів своїх дітей?
  • Які улюблені заняття у вашої дитини в садочку?
  • Яка улюблена страва вашої дитини?
  • Яку пісню любить слухати ваша дитина?
  • Який мультик самий улюблений?

Молодці, батьки, бачу ви добре знаєте вподобання своїх малят.

А тепер ми пограємо в інтерактивну гру « Незакінчене речення»

  • Якщо дитину постійно критикують - вона стає замкнутою;
  • Якщо дитину постійно хвалять - вона вчиться цінувати себе;
  • Якщо дитина росте в чесності - вона вчиться бути справедливою;
  • Якщо дитина живе в ворожнечі - вона вчиться бути агресивною.

Дякую вам, за участь у іграх, а  тепер я пропоную вам перейти до виготовлення ігор, які надалі будуть нам допомагати розвивати сенсорику та дрібну моторику пальців рук у вихованців нашої групи.

(виготовлення ігор)

Заключна частина

Шановні батьки!!!!

Хочу виразити Вам глибоку вдячність за добре виховання дитини, за проявлену цікавість не тільки до її виховання в садочку, а і до навчання в цілому. Дякую Вам за тісну співпрацю з вихователем. Бажаю вам міцного здоров’я, сімейного щастя, успіхів у праці і подольшому вихованні Вашої дитини. Перемоги Вашої дитини- це наша спільна радість і нагорода.

Дякую Вам за чуйність, співпрацю і взаємопорузуміння!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
20 квітня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку