№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Домашнє завдання |
||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
Тема: Наука і технічний прогрес. Природа і довкілля. Публічна сфера спілкування. |
||||||||||
47 |
|
Людина і довкілля |
|
ст.122
|
Впр.1 ст.120
|
Впр.1ст.120 аудіододаток |
|
Впр.2 ст.122 |
Впр.3 ст.122 - писати |
|
48 |
|
Вплив діяльності людини на довкілля |
|
Впр.2 ст.124 |
Впр.1 ст. 124 |
|
впр.5-6- а ст. 137
|
Впр.3,4 с. 125
|
Впр.5 ст.1125- писати, вивчити слова |
|
49 |
|
Проблеми екології |
Пасивний стан С. 126 |
|
Впр. 1, с. 127 |
|
|
Впр.2,3 ст.127-128
|
Впр.4,5 ст. 128 - писати Grammar point ст. 126 вивчити |
|
50 |
|
Довкілля. Складові частини |
|
|
|
Впр. 2,3 ст.129-130 |
Впр.4 ст.130 |
Впр.6 ст.131
|
Впр.7 ст.131 – Скласти mind-map |
|
51 |
|
Шляхи вирішення екологічних проблем |
|
Впр.1 ст.132
|
Впр.4 ст.133
|
|
Впр.2,3 ст.132-133 драматизація |
Впр.3,4 с. 136 |
Впр.5 ст.134 – розповдати
|
|
52 |
|
Молодь захищає довкілля |
|
ст.147
|
Впр 2 ст. 146 Впр. 3, с. 149 |
|
Впр.1 ст.146
|
Впр.2б ст.149
|
Впр 4, ст.149-підготуватись до обговорення |
|
53 |
|
ЕКО акції |
Ст. 152 |
Впр. 1,2 ст. 150 |
|
Збірник |
Впр.1,2 с. 153 |
Впр 3 ст.151
|
Впр. 3,4 ст. 154- писати |
|
54 |
|
Твій вклад в захист довкілля. Есе. Види есе |
Впр.1 с. 161 |
Ст.161-162
|
Впр 3, ст.162
|
|
Впр 4 ст.163
|
|
Впр 5, a-b ст 163 – писати есе |
|
55 |
|
Твоя особиста думка щодо проблем довкілля. |
|
Ст.156
|
Впр 6, ст.157 |
Впр.2 с. 156 |
Впр 3, ст.157
|
Впр 2б, ст.157 |
Впр 4,ст.158 - писати
|
|
56 |
|
Екологія твого регіону |
Пасивний стан систематизація часових форм
|
Узагальнен- ня лексики теми
|
|
|
|
Лексико – граматичний тест з теми «Наука і технічний прогрес. Природа і довкілля» |
Екологія мого села (підготувати розгортку)
|
|
57 |
|
Екологія твого села
|
Впр 2 ст.168 |
Впр 1 ст.167 |
Впр 4, ст.169 |
Впр 3, ст.168
|
Екологія мого регіону. Презентація творчих робіт |
|
Підготувати проект з теми «Наука і технічний прогрес. Природа і довкілля» |
|
58. |
|
Підсумковий урок з теми «Наука і технічний прогрес. Природа і довкілля». Захист проектів |
|
|
|
|
|
Виконання різнорівневих завдань |
Заповнити портфоліо |
Тема: Мистецтво. Публічна сфера спілкування. |
|||||||||
59 |
|
Види мистецтва |
|
Ст. 175 Впр.5 с. 175 |
Впр 4 ст. 172
|
Впр 4 ст. 172 аудіододаток |
Впр .2-3 ст.172 Впр. 6, с. 176 |
Впр 4б ст.174 (відповіді) |
Впр .7,8 ст.176 – писати, вивчити слова
|
60 |
|
Опис творів живопису
|
|
Ст. 177, Впр.1, с. 177 |
Впр 2, ст. 178
|
|
Впр.5, с. 179 |
Впр 3-4,ст.178
|
Описати твір живопису |
61 |
|
Мистецтво в житті людини |
Дієприкметник с. 179-180 Впр 1, ст.173
|
|
Впр 2 ст.180 |
|
Впр 3ст.174 |
|
Впр 4 ст.181 - писати grammar point ст. 179-180 вивчити
|
62 |
|
Видатні англійські митці |
|
|
Текст «Famous artists» |
|
|
Впр 5-6, ст.182 |
Впр 7, ст.182 - писати |
63 |
|
Улюблений фільм |
|
ст.183 ст.185 |
Впр 1, ст. 183 |
Впр 2, ст. 184 впр. 5,с. 186 |
Впр 4, ст.185
|
Впр.3,с. 184 |
Впр 1, ст.186 – писати, повторити правило
|
64 |
|
Після вистави |
. |
ст.190 |
Впр. 2 ст.187
|
|
Впр 3, ст.189
|
|
Впр. 4, ст.190 - драматизація в парах |
65 |
|
Теaтральні програми та афіші |
Антоніми
|
ст. 193
|
Впр 1 ст.191 |
|
Впр 2 ст.192 |
Впр 3 ст.192 |
Впр. 4, с. 193 |
66 |
|
Видатні українські митці. Жанри мистецтва |
|
|
Впр. 1, ст. 194
|
|
|
Впр. 2, ст. 195
|
Впр. 3, ст. 196-197 писати
|
67 |
|
Кіномистецтво |
|
|
|
Збірник |
|
Впр. 4-5, ст.198 (письмові відповіді)
|
Впр. 6,ст. 199 - (драматизація в парах), підготувати діалог
|
68 |
|
Роль мистецтва в сучасному суспільстві |
Wh-questions. |
Використання лексики теми Впр.1,с. 200
|
Впр. 4, ст. 201
|
Впр. 3,с.201 |
|
Впр. 2, ст. 201
|
Підготувати тези для інтерв’ю. |
69 |
|
Кінонагороди |
|
|
|
|
|
Лексико – граматичний тест з теми «Мистецт-во» |
Підготувати проект з теми «Мистецтво» |
70 |
|
Підсумковий урок з теми «Мистецтво». Захист проектів |
|
|
|
|
|
Виконання різнорівневих завдань |
Заповнити портфоліо |
Тема: Молодь і молодіжна культура. Публічна сфера спілкування. |
||||||||||||||||||||
71 |
|
Молодь та суспільство |
Часи групи Simple |
Ст. 207
|
Впр.2, ст. 204
|
Впр.2, ст. 204
|
Впр.1ст. 204
|
Впр.3-4, ст. 206-207
|
Впр.5,ст. 207 – підготувати індивідуальний проект |
|||||||||||
72 |
|
Проблема СНІД в Україні |
Часи групи Continuous |
Word file ст. 208
|
|
Збірник |
Впр.1,ст. 208
|
Впр.2-3,ст. 209
|
Впр.4, ст. 209 – писати
|
|||||||||||
73 |
|
Працевлашту- вання молоді |
Неособові форми дієслова Впр.1, ст. 210 |
Словотворення антоніми ст. 211 |
Впр.2, ст. 211
|
|
|
Впр.3-4, ст. 212 |
Впр.5,ст. 212 - писати, вивчити нові слова |
|||||||||||
74 |
|
Наші емоції |
Часи групи Perfect |
ст. 213
|
Впр.2-a, ст. 213 Впр. 3, с. 214 |
Впр.2,ст.213 |
Впр.1,ст. 213. |
Впр.2- b, ст. 211
|
Впр.3, ст. 214-перекласти
|
|||||||||||
75 |
|
Уміння керувати емоціями |
|
Word file ст. 215 |
Впр.1, ст. 215
|
|
Впр.2, ст. 215 |
Впр.3, ст. 216
|
Емоції людини (Скласти таблицю)
|
|||||||||||
76 |
|
Проблеми молоді. Психологічна допомога |
Інфінітив vs герундій |
ст. 217 |
Впр.1, ст. 217
|
|
Впр.2, ст. 218 Впр.3, ст. 218 |
|
Впр.4, ст. 218- писати, вивчити правило
|
|||||||||||
77 |
|
Допомога молоді з боку влади |
|
|
Впр.1, ст. 219 |
|
Впр.3, ст. 220 |
Впр.2, ст.220
|
Впр.4, ст.221- підготувати коротку презентацію |
|||||||||||
78 |
|
Молодіжні організації та громади |
Питальні речення. |
Useful phrases ст. 221 |
Впр.5, ст. 221
|
|
|
Поставити питання до окремих речень |
Впр.6, ст. 222 - писати
|
|||||||||||
79 |
|
Здоровий спосіб життя. Груповий проект |
Пасивний стан |
|
Впр.4, ст. 225
|
Впр.3,с 224 |
|
Впр.2, с. 223 |
Палити. За чи проти. Підготуватись до обговорення |
|||||||||||
80 |
|
Позакласне читання. Молодіжна культура |
|
|
Тексти за вибором учителя
|
|
|
Скласти план до тексту |
Переказувати текст |
|||||||||||
81 |
|
Молодіжні організації
|
|
|
|
|
|
Лексико – граматичний тест з теми «Молодь і молодіжна культура»
|
Підготувати проект з теми «Молодь і молодіжна культура» |
|||||||||||
Тема: Україна у світі. Публічна сфера спілкування. |
||||||||||||||||||||
83 |
|
Україна-незалежна держава |
|
Word file ст. 230 |
Впр.2, ст. 228
|
|
Впр.1, ст. 228
|
Впр3, ст. 229
|
Впр. 4, ст. 230 – письмово, вивчити слова
|
|||||||||||
84 |
|
Політична система в Британії та США |
Повторити типи питань. (для інтерв’ю) |
Policyvs politics Joinvs unite |
Впр.5, ст. 230
|
|
Впр6, ст. 231 |
Впр.2, ст. 242 (питання для інтерв’ю) |
Впр.7, ст. 231 - писати
|
|||||||||||
85 |
|
Декларація про державний суверенітет України |
Неособові форми дієслова Впр1, ст. 246
|
Словотворення Синоніми Впр.2 ст. 232 |
Впр.1, ст. 232
|
Збірник |
Декларація про державний суверенітет України. Переказ |
Впр.4, ст. 233
|
Впр.3, ст. 233– писати, вивчити слова
|
|||||||||||
86 |
|
Міжнародні організації: ЄС |
Неособові форми дієслова Впр.1 с. 234 |
Word file ст. 235
|
|
Впр.2, ст. 235 впр.4,с. 236 |
Впр.1, ст. 235
|
Впр.2-3, ст. 234 |
Україна та Рада Європи. Усне повідомлення. |
|||||||||||
87 |
|
Конституція — основний закон країни |
Неособові форми дієслова |
Word file ст. 237
|
Впр.2,3 ст. 237 |
|
Впр.1, ст. 237 |
|
Україна та Рада Європи- підготувати міні-проект |
|||||||||||
88 |
|
Міжнародні організації: ООН |
Типи питань |
ст. 239
|
Впр.1, ст. 239
|
|
Впр.2, ст. 239
|
Впр.3, ст. 240 (письмово) |
Знайти інформацію про міжнародні організації UNESCO UNISEF |
|||||||||||
89 |
|
Міжнародні організації: UNESCO UNISEF |
|
|
|
Збірник |
Міжнародні організації: UNESCO UNISEF. Презентація інформації |
|
Вибори Президента України 2019 (підготувати тези) |
|||||||||||
90 |
|
Контроль сформованості навичок аудіювання |
|
|
|
Тест |
|
|
Повторити лексику та граматику |
|||||||||||
91 |
|
Контроль сформованості навичок письма |
|
|
|
|
|
Тест |
Повторити лексичний матеріал |
|||||||||||
92 |
|
Вибори в Україні
|
Герундій |
|
Впр. 1, с. 241 |
|
Впр.3, ст. 242, Робота в парах та групах |
Впр.2, ст. 242
|
Впр 4, ст. 242- усно |
|||||||||||
93 |
|
Україна та демократія |
|
|
Впр.5-а, ст. 243 |
|
Впр.5, ст. 243 |
Впр.5-b, ст. 244 |
Інсценувати інтерв’ю. Робота в парах |
|||||||||||
94 |
|
Людина та суспільство |
Ст. 246 Useful tips
|
|
Впр.6, ст. 244-246
|
|
Впр.6, ст. 244 Груповий проект |
|
Useful tips,Writing point - вивчити |
|||||||||||
95 |
|
Україна у світі
|
|
|
|
|
|
Лексико граматичний тест з теми «Україна у світі» |
Відомі українські політики. Усне повідомлення. |
|||||||||||
96 |
|
Державний устрій України
|
Неособові форми дієслів |
|
Впр.4, ст. 248
|
Впр.3, ст. 248
|
Міжнародна політика України |
Впр.4, ст. 248 письмово |
Впр. 4, ст. 249 - переказ |
|||||||||||
97 |
|
Контроль сформованості навичок читання |
|
|
Тест |
|
|
|
Повторити розмовні теми |
|||||||||||
98 |
|
Контроль сформованості навичок говоріння |
|
|
|
|
Тест |
|
Підготувати проект з теми «Україна у світі» |
|||||||||||
99 |
|
Підсумковий урок з теми «Україна у світі». Захист проектів |
|
|
|
|
|
|
Заповнити портфоліо |
|||||||||||
100 |
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
Завдання на картках |
Скласти розповідь |
|||||||||||
101 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
|||||||||||