КТП 5 клас 1 семестр

Про матеріал
( за підручником для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Французька мова (Français 5), Київ, видавничий дім «Освіта» 2016) Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
Перегляд файлу

Французька мова 5 клас Чумак нова рограмаКалендарно-тематичне планування

з французької мови

 

5 клас

1-й рік навчання

 

( за підручником  для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 5), Київ, видавничий дім  «Освіта» 2016)

 

Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень

 

I-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З

 

 

 

 

фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо

 

 

Тема 1: «Я та мої друзі» ( Moi et mes ami)

1

 

Громадянська

відповідальність

Алфавіт. Вітання та прощання!

Ex.1 p.5

 

A B C D,

Salut!

Ça va!

Au revoir!

 

Ех.2 р.5

 

Ех.4 р.6

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Вміє використовувати лексику, оперує новим граматичним матеріалом, володіння іноземною фонетикою, сприймає на слух іншомовні слова, розказує про себе та друзів.

Ех.5 р.6

(усно)

2

 

Мій друг (подруга)

Ех.3 р.11

s'appeler

Ех.2. р.7

Copain, copine, amie

Ех.1 р.7

Ех.5 р.9

Ех.7 р.10

Ех.6 р.9

Ех.7 р.13

(усно)

3

 

Мої друзі

Ех.6 р.12

s'appeler

Ех.4. р.8

Mes amis, mes copains

Ех.1 р.7

Ех.2 р.11

Ех. 4 р.12

Ех. 5 р.12

Ех. 8 р.13 (усно)

4

 

Мій найкращий друг (подруга)

Ех.4 р.19

Le verbe etre

Ех. 5 р.15

Ma meilleure copine, mon meilleur copain, mes copains

Ех. 1-2 р.14

Ех.9 р.17

Ех.3 а) р.18

Ех. 3  в) р.18

Ех.6 р. 19 (письмово)

5

 

Кількість. Числа 1-5

Ех.5 р.19

Le verbe avoir

Ех. 8 р. 16

 

Un, deux, trois, quatre, cinq

Ех. 9 . р 17

Ех9. Р 17 в)

Ех.3 а) р.18

Ех. 3  в) р.18

Ех. 7 р. 19 (письмово)

6

 

Опис людини

Ех.5 р. 25

Masculin et feminine des adjectifs

Ех.4 р.22

Fort, intelligent, petit, genial, rapide, discipliné, fantastique, sympathique

Ех. 1 р. 20

Ех.6 р.24

Ех.2

р. 25

Ех.3 р.22

Ех.7 р.26 (письмово

7

 

Кількість. Числа 6-10

Ех.6 р. 26

Masculin et feminine des adjectifs

Ех.5 р.22

Six, sept, huit, neuf, dix

Ех.1 р. 24

Ех.6 р.24

Ех.3 р. 25

Ех.3 р.22

Ех.8 р. 26 (усно)

8

 

Мої уподобання та моїх друзів

Ех.5 а р.33

Les verbes du 1er groupe

Ех.3 р.28

 

Aimer, adorer, detester,

la danse,

le college,

le cinema,

la musique,

les controles,

la violence

 

 

Ех.1 р. 27

Ех.7 в  р. 31

Ех.2 р. 32

Ех.7 а р. 31

Ех.6 р. 34 (письмово)

9

 

Дні тижня

Ех.5 в р.33

La négation

Ех.6 р.29

Lundi, mardi, mercredi, jeudi, vendredi, samedi, dimanche

Ех.1 р.32

Ех.7 в  р. 31

Ех.4 р.33

Ех.7 а р. 31

Ех.7 р.34 (усно)

10

 

 

Твір-розповідь:

« Привіт, це – я» (контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розказувати тему (усно)

Тема 2: Шкільне життя ( La vie scolaire)

11

 

Громадянська відповідальність

Навчальні предмети. Розклад занять

Ех.7 а р.42

La locution verbale

il y a

Ех.4 в р.37

La negation

 

 

Le français, l'histoire-géographie, la literature, les mathmatiques, l'ukrainen, la gymnastique

Ех.1-2 р.36

Ех.8 в р.40

Ех.2 р.41

Ех.8 а р.40

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Учні вміють вживати нові граматичні правила, читати нові фонетичні звуки, використовувати лексичні одиниці, розповідати про шкільний день, описувати речі за кольором, рахувати до 16, розказувати про навчальні предмети, надають інформацію про Францію та Україну.

Ех.8 в р.43 (усно)

12

 

Кількість. Числа 11-16

Ех.7 в р.42

Le verbe etre+adjective

Les verbes de 1er groupe

Préférer

Ех.7  р.38

 

Onze, douze, treize, quatorze, quinze, seize

Ех.1 a-в р.41

Ех.5 р.42

Ех.4 р.41

Ех.8 c р.40

Ех. 9 р.43 (письмово)

13

 

Шкільне приладдя

Ех.6 а р.51

Article indéfini

Ех.3 в р.45

Des cahiers, des livres, une gomme, un tube de colle, les feutres fluo, une régle, un taille-crayon, un sac à dos, des ciseaux, une trosse, un classeur, des mouchoirs, un portable, une calculatrice, un agenda

Ех.1-2  р.44

Ех.7 р.49

Ех.3 р.50

Ех.5 р.47

Ех.7 р.51 (письмово)

14

 

Що у тебе у рюкзаку? Прохання.

Ех.6 в р.51

Article define

Ех.4 р.47

 

Prete-moi ….., s'il te plait,

J'ai besoin de ...

Ех.1 р.49

Ех.5 р.50

Ех.4 р.50

Ех.5 р.47

Ех.8 р.51 (письмово)

15

 

Символи Франції. Визначні місця: Ейфелева вежа, Діснейленд Париж, замки Луари

Ех.5 р.58

Le verbe parler

Ех.3 р.53

l'hexagone, le drapeau français, le coq gaulois, la Tour Eiffel, Disneyland Paris, les chateaux de la Loire

Ех.1-2 р.52

Ех.7 р.56

Ех.2 р.58

Ех.3 р.58

Ех.7 р.59 (письмво)

16

 

Кольори

Ех.6 в р.59

Les verbes

écrire et lire

Ех.6 в р.54

 

Bleu (e), rouge, blanc (che), noir (e), violet (te), orange, vert (e), jaune

Ех.1 р.57

Ех.8 р.58

Ех.4 р.58

Ех.6 в р.59

Ех.8 в р.59

(письмово)

17

 

Символи України

Ех.4 р.66

Le verbe irrégulier

Devoir+infinitif

Ех.2 в р.61

Les armoiries (le trizoub),

le drapeau ukrainen

Ех.1-2 р.60

Ех.8 р.64

Ех.3 р.66

Ех.42

р.66

Ех.6 р.67

(письмово)

18

 

Визначні місця: Собор святої Софії, Крим, Карпати, Кам'янець-Подільська фортеця, національний парк Софіївка

Ех.5 р.67

Le verbe

aider

Ех.5 р.62

 

La cathédrale Saint-Sophie, La Crimée, les Carpates, la forteresse à Kamenets- Podilsk, le parc dendrologigue Sofiivka

Ех.1 р.65

Ех.7 р.64

Ех.5 с р.67

Ех.2 р.66

Ех.7 р.67 (письмово)

19

 

Тест №1

Твір-розповідь:

« Я іду до школи» (контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

с.188

Розказувати розповідь

Тема 3: Моя родина, моє місто,подорож ( Ma famille, ma ville natale, voyage)

20

 

Громадянська відповідальність

Моя родина. Члени родини

 

Ех.4 р.75

Le Verbe irrégulier

Aller

Ех.5 р.70

 

Paternelle, maternalle, la grand-mére, le garnd-pére, la  mére, le pére, le frére, la soure,  la tante, le oncle, le cousin, la cousine, moi

Ех.1-2 р.69

Ех.9 р.73

Ех.2 р.74

Ех.6 р.76

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати

елементарні

уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Учні вміють розказувати про членів родини, їх професію, пропонувати, розказувати про своє рідне місто, надавати інформацію про Париж, володіють фонетикою, застосовують у речення нові лексичні одиниці, використовують граматичний матеріал

Ех.7 р.76

(письмово)

21

 

Кількість. Числа 17-20

Ех.5 в р.76

Les prépositions

à et chez

Ех.8 р.71

 

dix-sept, dix-huit, neuf, vingt

Ех.1 р.74

Ех.10 р.73

Ех.3 р.74

Ех.5 a р.75

Ех.8 р.76

(письмово)

22

 

Контроль аудіювання семестровий

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О

23

 

Професії батьків

Ех.3 р.82

Les adjectifs interrogatifs

Quell,quelle,

quels,quelles

Ех.3 р.78

l'architecte, le proffeseur de français, le médecin, l'informaticien, l'ingenieur, la vendeuse, le chanteur, l'écrivain, le le pompier-sapeur

Ех.1 р.77

Ех.7 р.81

Ех.2 р.82

Ех.4 р.83

Ех.5 р.83 (письмово)

24

 

Контроль читання семестровий

 

 

 

 

 

 

 

Повторити правила читання

25

 

Професії родичів

Ех.4 в р.83

Les adjectifs possessifs

Ех.6 р.79

 

l'architecte, le proffeseur de français, le médecin, l'informaticien, l'ingenieur, la vendeuse, le chanteur, l'écrivain, le le pompier-sapeur

Ех.1 р.82

Ех.8 р.81

Ех.2 р.82

Ех.4 р.79

Ех.6 р.83 (письмово)

26

 

Контроль письма

семестровий

 

 

 

 

 

 

 

Повторити  Л.О та Г.С

27

 

Заняття. Моє місто

Ех.4 р.91

Les verbes

proposer et inviter

Ех.3 р.85

 

d'écrire un poéme, de faire un exposé, de dessiner, de prendre en photos, de colorizer, de faire une affiche,  à réfléchir, à écrire, à se concentrer

Ех.1-2 р.84

Ех.10 р.89

Ех.1 р.89

Ех.4 р.86

Ех.6 р.91 (письмово)

28

 

 

 

Контроль говоріння семестровий

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

29

 

Париж-столиця Франції

Ех.5 р.91

Le verbe irrégulier

Faire

Ех.7 р.86

 

Paris, la capitale,  la Seine, la boucle, le chef-lieu, surnommer, la ville, lumiére, les habitants

le monde, majeur

Ех.3 р.90

Ех.9 р.88

Ех.2 р.89

Ех.8 р.87

Ех.7 р.91

(письмово)

30

 

 

 

Париж та його пам'ятки

 

 

Ех.4 р.98

Le verbe travailler

Ех.6 р.94

L'initiation au passé compose

Ех.4 р.94

 

 

La Tour Eiffel, l'arc de Triomphe, la cathéale Notr-Dame de Paris, le Louvre, les Champs Elysees,

La Defense

 

Ех.1 р.92

Ех.8 р.96

Ех.2 р.97

Ех.29

р.96

Ех.1 р.96

(усно)

31

 

Тест №2

Твір-розповідь:

«Моя родина» контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с.188

розказувати розповідь

 

32

 

 

Повторення вивченої теми:

Моя родина, моє місто,подорож

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити матеріал

33

 

 

Підсумок I семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Підбити підсумок

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Магера Андрій
Пов’язані теми
Французька мова, Планування
Додано
4 липня 2021
Переглядів
1454
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку