Календарно-тематичне планування
з французької мови
5 клас
1-й рік навчання
( за підручником для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,
Французька мова (Français 5), Київ, видавничий дім «Освіта» 2016)
Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
I-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Соціокультурна компетенція/ Загальнонавчальна компетенція |
Д/З |
|||||||
|
|
|
|
фонетична |
граматична |
лексична |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|
|
|
Тема 1: «Я та мої друзі» ( Moi et mes ami) |
|||||||||||||
1 |
|
Алфавіт. Вітання та прощання! |
Ex.1 p.5 |
|
A B C D, Salut! Ça va! Au revoir! |
|
Ех.2 р.5 |
|
Ех.4 р.6 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Вміє використовувати лексику, оперує новим граматичним матеріалом, володіння іноземною фонетикою, сприймає на слух іншомовні слова, розказує про себе та друзів. |
Ех.5 р.6 (усно) |
||
2 |
|
Мій друг (подруга) |
Ех.3 р.11 |
s'appeler Ех.2. р.7 |
Copain, copine, amie |
Ех.1 р.7 |
Ех.5 р.9 |
Ех.7 р.10 |
Ех.6 р.9 |
Ех.7 р.13 (усно) |
|||
3 |
|
Мої друзі |
Ех.6 р.12 |
s'appeler Ех.4. р.8 |
Mes amis, mes copains |
Ех.1 р.7 |
Ех.2 р.11 |
Ех. 4 р.12 |
Ех. 5 р.12 |
Ех. 8 р.13 (усно) |
|||
4 |
|
Мій найкращий друг (подруга) |
Ех.4 р.19 |
Le verbe etre Ех. 5 р.15 |
Ma meilleure copine, mon meilleur copain, mes copains |
Ех. 1-2 р.14 |
Ех.9 р.17 |
Ех.3 а) р.18 |
Ех. 3 в) р.18 |
Ех.6 р. 19 (письмово) |
|||
5 |
|
Кількість. Числа 1-5 |
Ех.5 р.19 |
Le verbe avoir Ех. 8 р. 16
|
Un, deux, trois, quatre, cinq |
Ех. 9 . р 17 |
Ех9. Р 17 в) |
Ех.3 а) р.18 |
Ех. 3 в) р.18 |
Ех. 7 р. 19 (письмово) |
|||
6 |
|
Опис людини |
Ех.5 р. 25 |
Masculin et feminine des adjectifs Ех.4 р.22 |
Fort, intelligent, petit, genial, rapide, discipliné, fantastique, sympathique |
Ех. 1 р. 20 |
Ех.6 р.24 |
Ех.2 р. 25 |
Ех.3 р.22 |
Ех.7 р.26 (письмово |
|||
7 |
|
Кількість. Числа 6-10 |
Ех.6 р. 26 |
Masculin et feminine des adjectifs Ех.5 р.22 |
Six, sept, huit, neuf, dix |
Ех.1 р. 24 |
Ех.6 р.24 |
Ех.3 р. 25 |
Ех.3 р.22 |
Ех.8 р. 26 (усно) |
|||
8 |
|
Мої уподобання та моїх друзів |
Ех.5 а р.33 |
Les verbes du 1er groupe Ех.3 р.28
|
Aimer, adorer, detester, la danse, le college, le cinema, la musique, les controles, la violence
|
Ех.1 р. 27 |
Ех.7 в р. 31 |
Ех.2 р. 32 |
Ех.7 а р. 31 |
Ех.6 р. 34 (письмово) |
|||
9 |
|
Дні тижня |
Ех.5 в р.33 |
La négation Ех.6 р.29 |
Lundi, mardi, mercredi, jeudi, vendredi, samedi, dimanche |
Ех.1 р.32 |
Ех.7 в р. 31 |
Ех.4 р.33 |
Ех.7 а р. 31 |
Ех.7 р.34 (усно) |
|||
10
|
|
Твір-розповідь: « Привіт, це – я» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розказувати тему (усно) |
|||
Тема 2: Шкільне життя ( La vie scolaire) |
|||||||||||||
11 |
|
Навчальні предмети. Розклад занять |
Ех.7 а р.42 |
La locution verbale il y a Ех.4 в р.37 La negation
|
Le français, l'histoire-géographie, la literature, les mathmatiques, l'ukrainen, la gymnastique |
Ех.1-2 р.36 |
Ех.8 в р.40 |
Ех.2 р.41 |
Ех.8 а р.40 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють вживати нові граматичні правила, читати нові фонетичні звуки, використовувати лексичні одиниці, розповідати про шкільний день, описувати речі за кольором, рахувати до 16, розказувати про навчальні предмети, надають інформацію про Францію та Україну. |
Ех.8 в р.43 (усно) |
||
12 |
|
Кількість. Числа 11-16 |
Ех.7 в р.42 |
Le verbe etre+adjective Les verbes de 1er groupe Préférer Ех.7 р.38
|
Onze, douze, treize, quatorze, quinze, seize |
Ех.1 a-в р.41 |
Ех.5 р.42 |
Ех.4 р.41 |
Ех.8 c р.40 |
Ех. 9 р.43 (письмово) |
|||
13 |
|
Шкільне приладдя |
Ех.6 а р.51 |
Article indéfini Ех.3 в р.45 |
Des cahiers, des livres, une gomme, un tube de colle, les feutres fluo, une régle, un taille-crayon, un sac à dos, des ciseaux, une trosse, un classeur, des mouchoirs, un portable, une calculatrice, un agenda |
Ех.1-2 р.44 |
Ех.7 р.49 |
Ех.3 р.50 |
Ех.5 р.47 |
Ех.7 р.51 (письмово) |
|||
14 |
|
Що у тебе у рюкзаку? Прохання. |
Ех.6 в р.51 |
Article define Ех.4 р.47
|
Prete-moi ….., s'il te plait, J'ai besoin de ... |
Ех.1 р.49 |
Ех.5 р.50 |
Ех.4 р.50 |
Ех.5 р.47 |
Ех.8 р.51 (письмово) |
|||
15 |
|
Символи Франції. Визначні місця: Ейфелева вежа, Діснейленд Париж, замки Луари |
Ех.5 р.58 |
Le verbe parler Ех.3 р.53 |
l'hexagone, le drapeau français, le coq gaulois, la Tour Eiffel, Disneyland Paris, les chateaux de la Loire |
Ех.1-2 р.52 |
Ех.7 р.56 |
Ех.2 р.58 |
Ех.3 р.58 |
Ех.7 р.59 (письмво) |
|||
16 |
|
Кольори |
Ех.6 в р.59 |
Les verbes écrire et lire Ех.6 в р.54
|
Bleu (e), rouge, blanc (che), noir (e), violet (te), orange, vert (e), jaune |
Ех.1 р.57 |
Ех.8 р.58 |
Ех.4 р.58 |
Ех.6 в р.59 |
Ех.8 в р.59 (письмово) |
|||
17 |
|
Символи України |
Ех.4 р.66 |
Le verbe irrégulier Devoir+infinitif Ех.2 в р.61 |
Les armoiries (le trizoub), le drapeau ukrainen |
Ех.1-2 р.60 |
Ех.8 р.64 |
Ех.3 р.66 |
Ех.42 р.66 |
Ех.6 р.67 (письмово) |
|||
18 |
|
Визначні місця: Собор святої Софії, Крим, Карпати, Кам'янець-Подільська фортеця, національний парк Софіївка |
Ех.5 р.67 |
Le verbe aider Ех.5 р.62
|
La cathédrale Saint-Sophie, La Crimée, les Carpates, la forteresse à Kamenets- Podilsk, le parc dendrologigue Sofiivka |
Ех.1 р.65 |
Ех.7 р.64 |
Ех.5 с р.67 |
Ех.2 р.66 |
Ех.7 р.67 (письмово) |
|||
19 |
|
Тест №1 Твір-розповідь: « Я іду до школи» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
с.188 Розказувати розповідь |
|||
Тема 3: Моя родина, моє місто,подорож ( Ma famille, ma ville natale, voyage) |
|||||||||||||
20 |
|
Моя родина. Члени родини
|
Ех.4 р.75 |
Le Verbe irrégulier Aller Ех.5 р.70
|
Paternelle, maternalle, la grand-mére, le garnd-pére, la mére, le pére, le frére, la soure, la tante, le oncle, le cousin, la cousine, moi |
Ех.1-2 р.69 |
Ех.9 р.73 |
Ех.2 р.74 |
Ех.6 р.76 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють розказувати про членів родини, їх професію, пропонувати, розказувати про своє рідне місто, надавати інформацію про Париж, володіють фонетикою, застосовують у речення нові лексичні одиниці, використовують граматичний матеріал |
Ех.7 р.76 (письмово) |
||
21 |
|
Кількість. Числа 17-20 |
Ех.5 в р.76 |
Les prépositions à et chez Ех.8 р.71
|
dix-sept, dix-huit, neuf, vingt |
Ех.1 р.74 |
Ех.10 р.73 |
Ех.3 р.74 |
Ех.5 a р.75 |
Ех.8 р.76 (письмово) |
|||
22 |
|
Контроль аудіювання семестровий |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О |
|||
23 |
|
Професії батьків |
Ех.3 р.82 |
Les adjectifs interrogatifs Quell,quelle, quels,quelles Ех.3 р.78 |
l'architecte, le proffeseur de français, le médecin, l'informaticien, l'ingenieur, la vendeuse, le chanteur, l'écrivain, le le pompier-sapeur |
Ех.1 р.77 |
Ех.7 р.81 |
Ех.2 р.82 |
Ех.4 р.83 |
Ех.5 р.83 (письмово) |
|||
24 |
|
Контроль читання семестровий |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|||
25 |
|
Професії родичів |
Ех.4 в р.83 |
Les adjectifs possessifs Ех.6 р.79
|
l'architecte, le proffeseur de français, le médecin, l'informaticien, l'ingenieur, la vendeuse, le chanteur, l'écrivain, le le pompier-sapeur |
Ех.1 р.82 |
Ех.8 р.81 |
Ех.2 р.82 |
Ех.4 р.79 |
Ех.6 р.83 (письмово) |
|||
26 |
|
Контроль письма семестровий |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О та Г.С |
|||
27 |
|
Заняття. Моє місто |
Ех.4 р.91 |
Les verbes proposer et inviter Ех.3 р.85
|
d'écrire un poéme, de faire un exposé, de dessiner, de prendre en photos, de colorizer, de faire une affiche, à réfléchir, à écrire, à se concentrer |
Ех.1-2 р.84 |
Ех.10 р.89 |
Ех.1 р.89 |
Ех.4 р.86 |
Ех.6 р.91 (письмово) |
|||
28 |
|
Контроль говоріння семестровий |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|||
29 |
|
Париж-столиця Франції |
Ех.5 р.91 |
Le verbe irrégulier Faire Ех.7 р.86
|
Paris, la capitale, la Seine, la boucle, le chef-lieu, surnommer, la ville, lumiére, les habitants le monde, majeur |
Ех.3 р.90 |
Ех.9 р.88 |
Ех.2 р.89 |
Ех.8 р.87 |
Ех.7 р.91 (письмово) |
|||
30
|
|
Париж та його пам'ятки
|
Ех.4 р.98 |
Le verbe travailler Ех.6 р.94 L'initiation au passé compose Ех.4 р.94
|
La Tour Eiffel, l'arc de Triomphe, la cathéale Notr-Dame de Paris, le Louvre, les Champs Elysees, La Defense
|
Ех.1 р.92 |
Ех.8 р.96 |
Ех.2 р.97 |
Ех.29 р.96 |
Ех.1 р.96 (усно) |
|||
31 |
|
Тест №2 Твір-розповідь: «Моя родина» контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
с.188 розказувати розповідь |
|||
|
|||||||||||||
32 |
|
|
Повторення вивченої теми: Моя родина, моє місто,подорож |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити матеріал |
|
33 |
|
|
Підсумок I семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підбити підсумок |
|