1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ до “ENGLISH 5”
для 5 класу загальноосвітніх шкіл (автор О.Карпюк) (3 години на тиждень)
наказ МОН від 20.04.2018 №408, Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта)
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
|||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
|||||||||
1 |
|
STARTING UP. Знайомство. |
Starting Up |
|
Проекція школи як соціального середовища |
|
|
Активізація матеріалу вивченого у попередніх класах |
|
*ex.1, p.4 (WB) |
ex. 1, p.4 |
ex. 5, 6 p.6 |
ex. 2, 4, p.5 |
||||||||
2 |
|
Тема1. Шкільне життя Lesson 1. All About Me. Про себе Розповідь про друга
Знайомство з новими друзями. Присвійні займенники
Пишемо лист другу |
Reading |
|
Приклад сім’ї як цілісної системи. |
|
|
|
Verb ‘to be’ |
ex.1, p.8 |
|
ex. 2-5, p.9 |
*ex. 1-3, p.5 (WB). *Ex. 1,2, p.4 (GB) |
||||||||
3 |
|
Listening |
|
|
|
|
ex. 1, p.10 |
ex. 1, p.10 |
ex. 3-5, p.11 |
*ex. 4, 5, p.7 (WB) *ex. 3, 4, p.6 (GB) |
|||||||||||
4 |
|
Grammar |
|
|
|
|
Possessive pronouns |
|
|
|
ex. 1-4, p.12-13; *ex. 6, p.7 (WB)
|
||||||||||
5 |
|
Speaking + Writing |
|
|
|
|
|
|
ex. 4, p.15 |
ex. 1-3, p.14 |
*ex. 7-9, p.9 (WB) *ex. 5-6, p.8 (GB); Project p.15 |
||||||||||
6 |
|
Lesson 2. All About My Class. Все про мій клас Повтор: Уподорож із картою |
Listening & Reading |
|
Демонстрація взаємодопомоги своїм товаришам. |
|
|
curly, wavy, straight, Art, Gymnastics, member, wizard |
Possessive ‘s |
ex. 4, p.17; ex. 5, p.18 |
ex. 1, p.16 |
ex. 7, p.19 |
*ex. 1, 2, p.10 (WB); *ex.7, p.9 (GB) |
||||||||
7 |
|
Шкільні предмети. Особові займенники. Повтор: На вокзалі |
Grammar |
|
|
|
|
Object Pronouns. Present Simple of the verb ‘to have’ |
|
|
ex. 4-6, p.20 |
ex. 1, 2, p.19; *ex. 8, p. 9 (GB) |
|||||||||
8 |
|
Розклад уроків повтор: Міські види транспорту |
Speaking + Writing |
|
|
|
quarter, half, o’clock |
|
ex. 1, p.23 |
ex. 3, p.22 |
ex.2, p.21; ex. 3-7, p.22 |
ex. 2, p.23; *ex. 3-4, p.11 (WB) *ex. 9, p.10 (GB); *ex. 5,6, p.12 (WB) |
|||||||||
9 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
Look Back (1-2) |
|
|
|
|
|
|
|
ex. 2, 4, p.24-25 |
ex. 1, 3, p.24 |
ex.6, p. 25 (Project); *ex. 7, 8, p.13 (WB) |
||||||||
10 |
|
Lesson 3. Favourite Subject. Інтереси та вподобання оточуючих повтор: В аеропорту |
Reading + Vocabulary |
|
|
|
Впорядкування шкільного графіка. |
Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science, timetable |
Cardinal and Ordinal Numbers |
ex. 2, p.26 |
|
ex. 1, 3, p.26 |
ex. 1-3, p.27; *ex.1-2, p.14 (WB) |
||||||||
11 |
|
Розповідь про друга Повтор: Видатні місця Лондона |
Listening |
|
|
|
boring, different, easy, important, popular, swot, tricky |
|
|
ex. 2, p.28; ex. 4, p.29 |
ex. 1, p.28; ex. 3, p.29 |
*ex. 3, 4, p.15 (WB) |
|||||||||
12 |
|
Що ми вміємо та не вміємо робити. Ступені порівняння прикметників |
Grammar |
|
|
|
|
Adjectives. Degrees of Comparison |
|
|
ex. 3, 4, p.30-31 |
ex. 1-3, p.30; *ex. 5-6, p.16 (WB); *ex. 10, 11, p.12 (GB) |
|||||||||
13 |
|
Хобі та інтереси Повтор: Мої враження від подорожі |
Speaking + Writing |
|
|
|
|
|
ex. 4, p. 32 |
ex. 1, p.31 |
ex. 2, 3, p.32; ex. 1, 5, p.33 |
ex. 2, p.33; *ex. 7-9, p.17 (WB); *ex.12, p.13 (GB) |
|||||||||
14 |
|
Lesson 4. An English Test. Різноманітні підходи до навчання
|
Reading |
|
Усвідомлення своєї ролі і місця у сучасному мультилінгвальному середовищі. |
|
|
|
|
ex. 2, p.34 |
|
ex. 1, p.34; ex. 3-4, 6, p.35 |
ex. 5, p.35; *ex. 1-4, p.19 (WB) |
||||||||
15 |
|
Позакласна діяльність |
Listening |
|
|
|
|
|
ex. 6, p.37 |
ex. 1, p.36, ex. 4, p.37 |
ex. 3, p.36; ex. 7, p.37 |
ex. 2, p. 36 |
|||||||||
16 |
|
Захоплення моїх друзів |
Speaking |
|
|
|
|
|
ex. 1, p.38 |
ex. 2, p.38 |
ex. 4, p.39 |
ex. 3, p.38 |
|||||||||
17 |
|
Частини мови. Написання листа другу |
Vocabulary & Grammar + Writing |
|
|
|
nouns, pronouns, adjectives, verbs, prepositions |
Parts of Speech |
ex. 1, p.40, ex.1, p.41 |
|
ex. 2, 3, p.40 |
ex. 2, p.41; ex. 1, p.44 |
|||||||||
18 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Перевірка домашнього читання |
Look Back! (3-4) Reading 4 Fun.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ex. 3, 4, p.42-43 |
p.43; ex.5
|
||||||||
19 |
|
Тема 2. Відпочинок і дозвілля Lesson 1. All About My Friends Мої друзі. Введення нових ЛО |
Reading |
|
Наведення прикладів дружніх відносин з однолітками та друзями. Усвідомлення та прийняття їх різносторонніх інтересів. |
|
|
nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual |
|
ex. 1, p.48 |
ex. 1, p.48, ex. 5, p.50 |
ex. 2, 3, p.49 |
ex. 4, p.49; *ex.1-3, p.22 (WB) |
||||||||
20 |
|
Проведення вільного часу |
Listening |
|
|
|
message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart |
|
|
ex. 2, p.50 |
Ex. 1, p.50; ex. 3, 5, p.51 |
ex. 4, p.51; *ex.4, 5, p.23 (WB) |
|||||||||
21 |
|
Твої вміння та вподобання. Модальне дієслово ‘can’ |
Grammar |
|
|
|
|
Modal Verb ‘can’ |
|
|
Ex. 2, p.52; ex. 5, p.55 |
ex.1, 3, p.52; ex. 4, 6, p.53; *ex.1, 2, p.18-19 (GB) |
|||||||||
22 |
|
Золоте правило дружби. Мій найкращий друг |
Speaking + Writing |
|
|
|
attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust |
|
Ex. 1, p.54; ex. 5 p.58 |
Ex. 2, p.54 |
ex. 2-4, p.55 |
ex. 4, p.55; *ex. 3, p.20 (GB); Ex. 1, p.55; *ex. 6-9, p.24-25 (WB) |
|||||||||
23 |
|
Lesson 2. Hobbies and interests Хобі друзів |
Reading |
|
|
Наведення прикладів проведення вільного часу з користю для здоров’я. |
|
camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair; take pictures (photos) |
|
Ex. 1, p.56; ex. 5, p.58 |
|
Ex. 2, 3, 4, p.57; ex. 5, p.58 |
*Ex. 1, 2, 3, p.27 (WB) |
||||||||
24 |
|
Present Simple Tense. Теперішній неозначений час |
Grammar |
|
|
|
|
Present Simple Tense |
|
|
ex. 1b, 2, p.59 |
ex. 1, 3, p.59; *ex.4, 5, p.21 (GB) |
|||||||||
25 |
|
Гуртки за інтересами |
Vocabulary + Listening |
|
|
|
aerobics, choir, drama group, yoga |
|
ex. 1, p.60; ex.5, p.62 |
ex. 2, p.60; ex. 2, p.61; |
ex. 1, p.60; ex. 1, p.61; ex.3, 4, p.62; ex. 6, p.63 |
*ex. 4,p.27 (WB); *ex. 6, p.22 (GB) |
|||||||||
26 |
|
Колекціонування та інші захоплення. Написання листа другу |
Speaking + Writing |
|
|
|
pen-friend, survey |
|
ex. 1, p.65 |
ex. 1, p.64 |
ex. 2, 3, 4, p.64; ex. 2, p.65 |
*ex.5-8, p.27-29 (WB); *ex.7, p.23 (GB) |
|||||||||
27 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
Look Back (1-2) |
|
|
|
|
|
|
ex. 1, p.66; ex.4, p.67 |
|
ex. 2, p.66; ex. 3, 4, p.67 |
*ex. 9-11, p.30-31 (WB); *ex.9, p.25 (GB) |
||||||||
28 |
|
Lesson 3. Free Time Вечірки |
Reading |
|
|
|
Організація свого вільного часу. |
badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme |
|
ex. 1, p.68 |
|
ex. 4, p.69 |
ex. 2,3, p.71; *ex. 1, 2, p.32 (WB) |
||||||||
29 |
|
Adverbs of Frequency. Обставини часу |
Grammar |
|
|
|
always, usually, sometimes, rarely, never |
Adverbs of Frequency |
|
|
ex. 1, 2, 3, p.70-71 |
*ex. 3, 4, p.33 (WB); *ex.10, 11, p.26-27 (GB) |
|||||||||
30 |
|
Проведення вільного часу |
Listening |
|
|
|
|
|
|
ex. 1, p.71; ex. 4, p.73 |
ex. 2, 3, p.72 |
*ex. 5-8, p.34-35(WB) |
|||||||||
31 |
|
Запрошення на вечірку |
Speaking + Writing |
|
|
|
|
|
ex. 5, p.75 |
ex. 3, p.74 |
ex. 1, p.73; ex. 2, p.74 |
ex. 1, p.75; *ex. 9-11, p.36-37 (WB) |
|||||||||
32 |
|
Lesson 4. Friends Online Он-лайн спілкування |
Reading |
|
Демонстрація необхідності бути обізнаним у сучасному онлайн середовищі. |
|
|
contact, experience, freak, to search, to share, useful |
|
ex.2, p.76 |
|
ex. 1, p.76; ex. 3,5, p.77 |
ex. 4, p.77; *ex. 1, 2, p.38 (WB) |
||||||||
33 |
|
Комп’ютери. Електронне листування |
Listening |
|
|
|
|
|
|
ex. 2, p.78 |
ex. 1, 3, p.78 |
*ex. 3, 4, p.39-40 (WB) |
|||||||||
34 |
|
The Gerund. Герундій |
Grammar& Speaking |
|
|
|
message, to waste |
|
ex. 4, p.80 |
|
ex. 3, p.80; ex. 4b, p.80 |
ex. 1, 2, p.79; *ex.5, 6, p.42 (WB); *ex.12, p.28 (GB) |
|||||||||
35 |
|
Написання електронного листа |
Writing |
|
|
|
|
|
ex. 1, p.81; *ex. 8, p.43 (WB) |
|
|
ex. 1, p.81 ex. 1, p.84 |
|||||||||
36 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Перевірка домашнього читання |
Look Back (3-4) Reading 4 Fun |
|
|
|
|
|
|
ex. 4, p.82 |
|
ex. 3, p.82; ex. 6, p.83 |
p.83; ex. 5 |
||||||||
37 |
|
Тема 3. Я, моя сім’я і друзі Lesson 1. All About My Family Моя сім’я. Професії членів моєї родини. Введення нових ЛО |
Vocabulary + Listening |
|
|
|
Формування перспективи свого професійного вибору |
burglar, dentist, nurse, police officer, postman, to catch, to repair, vet |
Present Simple Tense |
|
ex. 2, p.90 |
ex. 1, p.88; ex. 3, 4, p.89 ex. 1, p.90; ex. 3, 4, p.91 |
ex. 2, p.89; |
||||||||
38 |
|
Брати та сестри |
Reading |
|
|
|
|
pain, power, to enjoy, to grow up, each other, together |
|
ex. 1, 3, 4, p.92-93; ex. 6, p.94 |
|
ex. 5, p.94 |
ex. 2, p.92; *ex. 6, 7, p.48-49 (WB) |
||||||||
39 |
|
Present Continuous Tense. Теперішній тривалий час |
Grammar |
|
|
|
|
Present Continuous Tense |
ex. 1, p.95 |
|
|
ex. 1, p.95; *ex. 1-3, p.___ (GB) |
|||||||||
40 |
|
Я та моя сім’я. Написання листа другу |
Speaking + Writing |
|
|
|
computer programmer, cook, hairdresser, mechanic, taxi driver, writer |
|
|
ex. 1, p.96 |
ex. 2, 3, p.97 |
ex. 1, 2, p.97; *ex.8-11, p.49-50 (WB) |
|||||||||
41 |
|
Lesson 2. An Apple a Day Продукти харчування. Британські традиції в їжі Введення нових ЛО |
Vocabulary + Reading |
|
|
Обговорення вибору та наведення прикладів купівлі продуктів, корисних для здоров’я. |
|
carrot, tomato, peas, spinach, strawberry, pear, watermelon, cabbage, cherry, sugar, honey, jam, butter, milk, bacon, egg, tea, cornflakes, cheese |
|
ex. 3, p.99, ex. 1b, p.100; ex. 4, p.101 |
ex. 1b, p.100 |
ex. 1, 2, p.98, ex. 1a, p.100; |
ex. 5, p.102 |
||||||||
42 |
|
Правильне харчування |
Listening |
|
|
|
Розподілення коштів на продукти харчування. Складання переліку покупок. |
|
|
|
ex. 2b, p.103 |
ex. 1, 2a, p.102; ex.3, p.103; ex.5, p.104 |
ex. 4, p.104 *ex.6, 7, p.54 (WB) |
||||||||
43 |
|
Countables and Uncountables. Злічувальні та незлічувальні іменники |
Grammar |
|
|
|
|
|
Countables and Uncountables |
|
ex. 1a, 2, p.105; ex. 4, p.106 |
ex. 3, p.106 |
ex. 1b, p.105; ex.5, p.107: *ex.6, 7, p.___ (GB); *ex.8, 9, p.55 (WB) |
||||||||
44 |
|
Семестровий контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
45 |
|
Семестровий контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
46 |
|
Семестровий контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
47 |
|
Семестровий контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
48 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
ІІ СЕМЕСТР |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
49 |
|
Похід за продуктами |
Speaking + Writing |
|
|
|
|
|
|
ex. 2a, p.107 |
ex. 1, p.107; ex.2b, 4, 5, p.108-109 |
ex. 3, p.108; ex.1, p.109; *ex.10-11, p.55-56 (WB) |
|||||||||
50 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
Look Back (1-2) |
|
|
|
|
|
|
ex. 1a, p.110 |
ex. 1b, p.110; ex.2a, p.111 |
ex. 2b, 3, p.111 |
*ex.12-14, p.56-57 (WB) |
||||||||
51 |
|
Lesson 3. Special Day Різдво у Великобританії |
Reading + Grammar |
|
Порівняння свят і традицій у різних країнах. |
|
|
|
Prepositions of time ‘on’, ‘at’ |
ex. 1, 2, p.112; ex. 4, p. 113 |
|
ex. 3, p.113; ex.5, p.114; ex.1-3, p.115 |
*ex. 1-3, p.58 (WB); *ex. 8, p.__ (GB) |
||||||||
52 |
|
Передсвяткові клопоти |
Listening |
|
|
|
to clean up, to look like, delicious, tasty, after, before |
Modal verb ‘must’ |
|
ex. 1b, p.116; ex. 5, p.117 |
ex. 1a, p.116; ex.4, p.117 |
*ex.9, p.___ (GB) |
|||||||||
53 |
|
Традиції та свята |
Speaking |
|
|
|
Thanksgi-ving, to mean, excited |
|
ex. 4, p.119 |
ex. 4, p.119 |
ex. 1, 2b, p.118; ex.5-8, p.120; ex.9, p.121 |
ex. 2a, p.118; ex.3, p.119; *ex.4-7, p.59-60 (WB) |
|||||||||
54 |
|
Моє улюблене свято. Написання електронного листа |
Writing |
|
|
|
|
|
ex. 1, p.121 |
|
|
ex. 2, p.121; *ex.8-12; p.61-64 (WB) |
|||||||||
55 |
|
Lesson 4. Granny’s Stories Бабусині історії |
Reading |
|
Виховання поваги до старшого покоління. |
|
|
attic, ghost, horror, lightning, thunder, to hide, dark, skeleton |
|
ex. 2, p.122 |
ex. 2, p.122; ex. 4, p.124 |
ex. 1, p.122; ex.3, p.123; ex.7, p.124 |
ex. 6, 7, p.124; *ex.1-3, p.65 (WB) |
||||||||
56 |
|
Past Simple Tense of the verb ‘to be’ Минулий час дієслова ‘to be’ |
Grammar |
|
|
|
|
Past Simple Tense of the verb ‘to be’ |
|
|
ex. 2, p.125 |
ex. 1, p.125; *ex.4-5, p.66 (WB); *ex.10, p.___ (GB) |
|||||||||
57 |
|
День за днем. Past Simple Tense. Минулий неозначений час |
Grammar |
|
|
|
|
Past Simple Tense |
ex. 3, p.126 |
ex. 6a, p.127 |
ex. 6b, p.127 |
ex. 4, p.126; ex.5, p.127; *ex.6-8, p.66-67 (WB); *ex.11, p.___ (GB) |
|||||||||
58 |
|
Комп’ютер для бабусі. Минулий час неправильних дієслів |
Listening |
|
|
|
|
Irregular Verbs |
ex. 2b, p.128 |
ex. 2, p.128; ex. 7, p.129 |
ex. 1, p.128; ex.3-6, p.129 |
*ex.12, p.___ (GB); *ex.9-11, p.68-69 (WB) |
|||||||||
59 |
|
Дитячі спогади |
Speaking + Writing |
|
|
|
childhood, fairy tale, kindergarten, piece, title, to split |
|
ex. 2, p.130 |
ex. 2, p.130 |
ex. 1, p.130; ex.3-5, p.131 |
ex. 1, p.131; *ex.12, 13, p.70 (WB) |
|||||||||
60 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
Look Back (3-4) |
|
|
|
|
|
|
|
ex. 5a, p.133 |
ex. 1-4, p.132; ex.5b, 6, p.133 |
ex. 7, p.133; *ex.14, 15, p. 71 (WB); *Progress Test 3 (GB) |
||||||||
61 |
|
Урок домашнього читання. |
Reading 4Fun |
|
|
|
|
|
|
ex. 1, p.134 |
ex. 1, p.134 |
ex. 2, 3, p.135 |
ex. 1, p.136 ex. 2, 3, p.137 |
||||||||
62 |
|
Тема 4. Природа (Погода) Lesson 1. Weather Mix Прогноз погоди |
Vocabulary + Reading |
|
|
Наведення прикладів повідомлень про складні погодні умови. |
|
sunny, windy, cloudy, rainy, snowy, foggy, stormy; degrees centigrade, forecast, to expect, to report; the North, the West, the East, the South |
|
ex. 1b, p.142; ex. 3a, p.143 |
ex. 1, p.140; ex.1b, p.142 |
ex. 2, 3, p.140-141; ex. 2, 3b, p.143 |
ex.1a, p.141; *ex.1-6, p.74-75 (WB) |
||||||||
63 |
|
Погодні умови. Порівняльна характеристика Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
Grammar |
|
|
|
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
|
|
ex. 1, p.144; ex. 3b, p.145 |
ex.2, 3a, p.144-145; *ex. 1-3, p.___ (GB); *ex.7, 8, p.75 (WB) |
||||||||||
64 |
|
Зима в Англії |
Listening |
|
|
|
climate, to sunbathe, freezing, frosty, various, heavily, outside |
|
ex. 3, p.146 |
ex. 1, p.145; ex. 5, p.147 |
ex. 2, p.145; ex.4b, p.146 |
ex. 4a, p.146; *ex.9, p.77 (WB) |
|||||||||
65 |
|
Зимові канікули |
Speaking |
|
|
|
Clothes, careful, slippery, tomorrow |
Future ‘be going to’ |
Ex. 2, p.147; ex. 3, p.147; ex. 5, p.149 |
Ex. 3, p.148 |
Ex. 1,2, p.147; ex.4, p.149; ex.6, p.150 |
*ex. 10, p.78 (WB); *ex.4-6, p.___ (GB) |
|||||||||
66 |
|
Погода Сьогодні |
Writing |
|
|
|
|
Present Continuous |
|
|
|
ex. 1, 2, p.150-151; *ex.7, p.___ (GB) |
|||||||||
67 |
|
Lesson 2. Weather and Clothes Погода і одяг |
Vocabulary& Grammar |
|
|
Пояснення вибору одягу залежно від погоди. |
|
clothes |
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
ex. 2, p.152; ex. 3, p.153 |
|
ex. 1, p.152; ex.4a, p.153 |
ex. 4b, p.153; *ex.1, 2, p.79 (WB) |
||||||||
68 |
|
Збираємось до школи |
Reading |
|
|
|
event, size, to enjoy, to try on, finally |
|
ex. 1, 2, p.154 |
ex. 2, p.154 |
ex. 4, p.155 |
ex. 3, p.155; *ex.3, 4, p.80 (WB); *ex.8, p.___ (GB) |
|||||||||
69 |
|
Стильний одяг |
Listening |
|
|
|
fashion, to borrow, light |
|
|
ex. 2, p.156 |
ex. 1, 3, p.156 |
ex.4, p.156; *ex.5-7, p.81 (WB) |
|||||||||
70 |
|
Мій улюблений одяг |
Speaking + Writing |
|
|
|
|
|
ex. 5, p.158 |
ex. 5, p.158 |
ex. 1-3, p.157; ex. 4-6, p.158-159 |
ex. 1, 2, p.159; *ex.8-10, p.83-84 (WB) |
|||||||||
71 |
|
Моя улюблена пора року |
Look Back (1-2) |
|
|
|
|
|
|
ex. 2, p.160 |
|
ex. 1-5, p.160-161 |
ex. 6, p.161 |
||||||||
72 |
|
Lesson 3. Outdoor Activities. Активний відпочинок. Введення нових ЛО |
Vocabulary |
|
|
Порівняння безпечних та небезпечних ситуацій під час активного відпочинку. |
|
go boating, canoeing, sailing, swimming, camping, fishing, gathering mushrooms, skating; thermos flask, tent, sleeping bag, torch, compass, trainers; to stay indoor |
|
ex. 3, p.163 |
|
ex. 1, 2, p.162; ex.3, 4, p.163 |
*ex. 10, p.___ (GB); *ex.1, 2, p.85 (WB) |
||||||||
73 |
|
Види відпочинку. Введення нових ЛО |
Reading |
|
|
|
activity, countryside, shelter, brave, comfortable, cosy, sick, skilful, poisonous mushroom, cabin, waterproof boots |
|
ex. 1, 2, p.164 |
|
ex. 3, p.165; ex. 4, p.166 |
*ex. 4, 5, p.86 (WB) |
|||||||||
74 |
|
Минулі канікули. Пригоди. The Prepositions of Place (in, at). Прийменники місця |
Grammar |
|
|
|
|
The Prepositions of Place (in, at) |
|
|
ex. 1-3, p.166-167 |
ex. 4, 5, p.168; *ex. 11, 12, p.___ (GB); *ex.6-8, p.89 (WB) |
|||||||||
75 |
|
Мій улюблений вид відпочинку |
Listening |
|
|
|
|
|
|
ex. 2, p.168; ex.4, 6, p.169 |
ex. 1, p.168; ex.3, 5, p.169 |
*ex. 9, 10, p.90-91 (WB) |
|||||||||
76 |
|
Відпочинок з сім’єю. Написання листівки |
Speaking + Writing |
|
|
|
|
|
ex. 1, p.171 |
|
ex. 1-4, p.170 |
ex. 5, p.171; ex.2, p.171; *ex.11-, 15, p.93-94 (WB) |
|||||||||
77 |
|
Lesson 4. Nature’s Beauty Пори року. Введення нових ЛО |
Reading & Vocabulary |
Розгляд природи як цілісної системи та усвідомлення залежності навколишнього середовища від природних ресурсів. |
|
|
|
bloom, flood, soil, thunderstorm, to melt |
|
ex. 2, p.172 |
|
ex. 1, p.172; ex.3, 4, p.173 |
*ex. 1, 2, p. 94 (WB) |
||||||||
78 |
|
Відпочинок впродовж року |
Listening |
|
|
|
berry, nest, to blossom, to blow, mild |
|
|
ex. 2, p.174; ex. 5, p.175 |
ex. 1,3, p.174; ex. 4, p.175 |
*ex. 3, 4, p.96 (WB) |
|||||||||
79 |
|
Піклування про нашу планету |
Speaking + Writing |
|
|
|
the Earth, to take care (of) |
|
|
|
ex. 1-3, p.176; ex.1, p.176 |
ex. 2, p.176; *ex.5, 6, p.97-98 (WB) |
|||||||||
80 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
Look Back (3-4) |
|
|
|
|
|
|
ex. 1, p.177 |
ex. 3a, p.177 |
ex. 4-8, p.178-179 |
ex. 2, p.177; ex.9, p.189; *ex.7, p.99 (WB) |
||||||||
81 |
|
Урок домашнього читання |
Reading 4 Fun |
|
|
|
|
|
|
ex. 1, p.180 |
ex. 1, p.180 |
ex. 2, 3, p.181 |
|
||||||||
82 |
|
Тема 5.Рідне місто. Україна. Великобританія Lesson 1. Getting About the Town Подорож містом. Введення нових ЛО |
Vocabulary & Reading |
|
|
Дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом. |
|
crossroad, library, square, traffic, traffic lights, train station, modern, opposite |
|
ex. 5, p.185 |
|
ex. 1-4, p.184; ex.6, p.186 |
*ex. 1, p.62 (GB); *ex. 1, 2, p.100 (WB) |
||||||||
83 |
|
Визначні місця. Введення нових ЛО |
Listening |
|
|
|
guide, science museum, to look for, underground, by bus, on foot, far (from) |
|
ex. 1, p.186 |
ex. 1, p.186; ex. 4, 5, p.189 |
ex. 2, 3, p.188 |
*ex. 3-5, p.102-105 (WB) |
|||||||||
84 |
|
Місце, де я живу |
Speaking |
|
|
|
|
|
ex. 2a, p.190 |
|
ex. 1, p.189; ex. 2b,3, p.191; ex.5-7, p.192-193 |
ex. 4, p.192; *ex.2, p.64 (GB); *ex.6-8, p.105-107 (WB) |
|||||||||
85 |
|
Написання листа друг «Рідне місто» |
Writing |
|
|
|
|
|
|
|
|
ex.1, 2, p.193; *ex.9-12, p.108-110 (WB) |
|||||||||
86 |
|
Lesson 2. Discover the UK! Відкриваємо Великобританію. Введення нових ЛО |
Reading |
|
Демонстрація розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. |
|
|
cross, kingdom, to unite, to consist (of), be situated |
The Past Simple |
ex. 2, p.194; ex. 3, p.195; ex. 5, p.196 |
|
ex. 1, p.194; ex.4, p.196 |
ex. 6, p.197; *ex.1-3, p.112 (WB) |
||||||||
87 |
|
The Present Perfect Tense. Теперішній доконаний час |
Grammar |
|
|
|
|
The Present Perfect Tense |
ex. 3a, p.199 |
|
ex. 5, p.200 |
ex. 1, 2, p.198, ex. 3b, 4, p.199; *ex.4-7, p.113 (WB); *ex.3, 4, p.64 (GB) |
|||||||||
88 |
|
Рушаємо у подорож |
Listening |
|
|
|
|
|
ex. 7, p.202 |
ex. 1, p.200 |
ex. 2-4, p.201; ex.5, 6, p.202 |
*ex.5, 6, p.65 (GB); *ex. 8, p.115 (WB) |
|||||||||
89 |
|
Цікаві місця світу |
Speaking + Writing |
|
|
|
custom, tradition, to appear, to arrive, to discover, to exist, to explore, to imagine, strange |
|
ex. 2, p.203; ex. 3, p.205 |
|
ex. 1, p.203; ex.5, p.206 |
ex. 4, p.206; ex.1, p.206; *ex.9-11, p.116-117 (WB) |
|||||||||
90 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
Look Back (1-2) |
|
|
|
|
|
|
ex. 4, p.207; ex. 6a, p.208 |
|
ex. 1-3, p.207; ex.5, p.208; ex.6b, p.209 |
*ex. 12, p.120 (WB) |
||||||||
91 |
|
Lesson 3. Focus on Ukraine Ми – українці. Введення нових ЛО |
Reading |
|
Формування популяризації України. Виховання гордості за Україну та її традиції. |
|
|
independence, territory, ancient, foreign, independent, national, region, be famous for, be proud of |
|
ex. 1, p.210; ex. 5a, p.212 |
|
ex. 4, p.212; ex.5b,6, p.213 |
ex. 2, 3, p.211; *ex.1-3, p.121 (WB) |
||||||||
92 |
Українські традиції |
Listening |
|
|
|
|
|
|
ex. 2, p.214; ex. 5, p.216 |
ex. 1, p.214; ex.3, 4, p.215 |
*ex. 4-6, p.123 (WB) |
||||||||||
93 |
|
Порівняльна характеристика Past Simple / Present Perfect |
Grammar |
|
|
|
advice, agency, dish, trip |
Past Simple / Present Perfect |
ex. 1, p.216; ex. 7, p.218 |
|
ex. 5, p.217; ex.6, p.218 |
ex. 2-4, p.217; *ex.7, 8, p.66-67 (GB); *ex.7, p.125 (WB) |
|||||||||
94 |
|
Мої враження від подорожей |
Speaking |
|
|
|
|
|
ex. 2, 3a, p.220; ex. 6, p.221 |
ex. 8, p.222 |
ex. 1, p.219; ex.3b, 4, p.220; ex.5,6, p.221; ex.7, p.222 |
*ex. 8, 9, p.126 (WB) |
|||||||||
95 |
|
Моя країна - Україна |
Writing |
|
|
|
Easter, Easter cake, God, church, paska |
|
|
|
|
ex. 1, 2, p.223; *ex.9, p.68 (GB); *ex.10-12, p.128 (WB) |
|||||||||
96 |
|
Lesson 4. Plans for Summer Мої плани на літні канікули. Введення нових ЛО |
Reading |
|
|
|
Демонстрація грамотного розподілу часу на різноманітні проекти та плани. |
actor, actress, practice, to pretend, to promise, go surfing, put the play on |
|
ex. 2, p.224 |
|
ex. 1, p.224; ex.3-5, p.226 |
*ex.1-3, p.129 (WB) |
||||||||
97 |
|
The Future Simple Tense. Майбутній неозначений час |
Grammar |
|
|
|
|
The Future Simple Tense |
ex. 3, p.228 |
|
ex. 2, p.227; ex.5, 6, p.228-229 |
ex. 1, p.227; ex.4, p.228; ex.7, p.229; *ex.10, p.69 (GB); *ex.4, p.131 (WB) |
|||||||||
98 |
|
Сімейний відпочинок влітку |
Listening |
|
|
|
|
|
|
ex. 1, p.230; ex. 6, p.231 |
ex. 2, p.230; ex.4, p.231 |
ex. 5, p.231; *ex.11, 12, p.70 (GB); *ex.5, p.133 (WB) |
|||||||||
99 |
|
Табори відпочинку. Написання листа другу |
Speaking + Writing |
|
|
|
|
|
ex.5, p.233 |
|
ex.1-6, p.232-234 |
ex. 1, 2, p.234-235; *ex.6-9, p.135-137 (WB) |
|||||||||
100 |
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу |
Look Back (3-4) |
|
|
|
|
|
|
ex. 1, 3, p.236; ex. 4, p.237 |
|
ex. 1-3 p.236-237; ex. 5, 6, p.238 |
ex. 7, p.238; *ex.10, p.138 (WB); *Progress Test 5, p.72 (GB) |
||||||||
101 |
|
Семестровий контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний матеріал |
||||||||
102 |
|
Семестровий контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити граматичний матеріал |
||||||||
103 |
|
Семестровий контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підготувати розмовну тему |
||||||||
104 |
|
Семестровий контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити лексичний та граматичний матеріал |
||||||||
105 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|