КТП 5 клас 2020-2021 н.р.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для учнів 5-х класів за підручником О. Карпюк (3 години на тиждень).
Перегляд файлу

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ до  ENGLISH 5”

для 5 класу загальноосвітніх шкіл (автор О.Карпюк) (3 години на тиждень)

 

наказ МОН від 20.04.2018 №408, Типова освітня програма закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта)

 

Дата/ скоригована дата

Розділ, тематика

Урок у НМК

Змістова лінія

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

Зорове сприймання

Сприймання на слух

Усне продукування, усна взаємодія (в т.ч. онлайн)

Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн)

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

1

 

STARTING UP.

Знайомство.

Starting Up

 

Проекція школи як соціального середовища

 

 

Активізація матеріалу вивченого у попередніх класах

 

*ex.1, p.4 (WB)

ex. 1, p.4

ex. 5, 6 p.6

ex. 2, 4, p.5

2

 

Тема1. Шкільне життя

Lesson 1. All About Me.

Про себе

Розповідь про друга

 

Знайомство з новими друзями. Присвійні займенники

 

Пишемо лист другу

Reading

 

Приклад сім’ї як цілісної системи.

 

 

 

Verb ‘to be’

ex.1, p.8

 

ex. 2-5, p.9

*ex. 1-3, p.5 (WB). *Ex. 1,2, p.4 (GB)

3

 

Listening

 

 

 

 

ex. 1, p.10

ex. 1, p.10

ex. 3-5, p.11

*ex. 4, 5, p.7 (WB)

*ex. 3, 4, p.6 (GB)

4

 

Grammar

 

 

 

 

Possessive pronouns

 

 

 

ex. 1-4, p.12-13; *ex. 6, p.7 (WB)

 

5

 

Speaking + Writing

 

 

 

 

 

 

ex. 4, p.15

ex. 1-3, p.14

*ex. 7-9, p.9 (WB)

*ex. 5-6, p.8 (GB); Project p.15

6

 

Lesson 2. All About My Class.

Все про мій клас

Повтор: Уподорож із картою

Listening & Reading

 

Демонстрація взаємодопомоги своїм товаришам.

 

 

curly, wavy, straight, Art, Gymnastics, member, wizard

Possessive ‘s

ex. 4, p.17; ex. 5, p.18

ex. 1, p.16

ex. 7, p.19

*ex. 1, 2, p.10 (WB); *ex.7, p.9 (GB)

7

 

Шкільні предмети. Особові займенники. Повтор: На вокзалі

Grammar

 

 

 

 

Object Pronouns.

Present Simple of the verb ‘to have’

 

 

ex. 4-6, p.20

ex. 1, 2, p.19;

*ex. 8, p. 9 (GB)

8

 

Розклад уроків повтор: Міські види транспорту

Speaking + Writing

 

 

 

quarter, half, o’clock

 

ex. 1, p.23

ex. 3, p.22

ex.2, p.21; ex. 3-7, p.22

ex. 2, p.23; *ex. 3-4, p.11 (WB)

*ex. 9, p.10 (GB); *ex. 5,6, p.12 (WB)

9

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

Look Back

(1-2)

 

 

 

 

 

 

 

ex. 2, 4, p.24-25

ex. 1, 3, p.24

ex.6, p. 25 (Project); *ex. 7, 8, p.13 (WB)

10

 

Lesson 3. Favourite Subject.

Інтереси та вподобання оточуючих повтор: В аеропорту

Reading + Vocabulary

 

 

 

Впорядкування шкільного графіка.

Craft, Geography, History, IT, PE, Religion, Science, timetable

Cardinal and Ordinal Numbers

ex. 2, p.26

 

ex. 1, 3, p.26

ex. 1-3, p.27;  *ex.1-2, p.14 (WB)

11

 

Розповідь про друга

Повтор: Видатні місця Лондона

Listening

 

 

 

boring, different, easy, important, popular, swot, tricky

 

 

ex. 2, p.28; ex. 4, p.29

ex. 1, p.28; ex. 3, p.29

*ex. 3, 4, p.15 (WB)

12

 

Що ми вміємо та не вміємо робити. Ступені порівняння прикметників

Grammar

 

 

 

 

Adjectives. Degrees of Comparison

 

 

ex. 3, 4, p.30-31

ex. 1-3, p.30; *ex. 5-6, p.16 (WB); *ex. 10, 11, p.12 (GB)

13

 

Хобі та інтереси

Повтор: Мої враження від подорожі

Speaking + Writing

 

 

 

 

 

ex. 4, p. 32

ex. 1, p.31

ex. 2, 3, p.32; ex. 1, 5, p.33

ex. 2, p.33; *ex. 7-9, p.17 (WB); *ex.12, p.13 (GB)

14

 

Lesson 4. An English Test. Різноманітні підходи до навчання

 

Reading

 

Усвідомлення своєї ролі і місця у сучасному мультилінгвальному середовищі.

 

 

 

 

ex. 2, p.34

 

ex. 1, p.34; ex. 3-4, 6, p.35

ex. 5, p.35; *ex. 1-4, p.19 (WB)

15

 

Позакласна діяльність

Listening

 

 

 

 

 

ex. 6, p.37

ex. 1, p.36, ex. 4, p.37

ex. 3, p.36; ex. 7, p.37

ex. 2, p. 36

16

 

Захоплення моїх друзів

Speaking

 

 

 

 

 

ex. 1, p.38

ex. 2, p.38

ex. 4, p.39

ex. 3, p.38

17

 

Частини мови. Написання листа другу

Vocabulary & Grammar + Writing

 

 

 

nouns, pronouns, adjectives, verbs, prepositions

Parts of Speech

ex. 1, p.40, ex.1, p.41

 

ex. 2, 3, p.40

ex. 2, p.41;  ex. 1, p.44

18

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Перевірка домашнього читання

Look Back!

(3-4)

Reading 4 Fun.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ex. 3, 4, p.42-43

p.43; ex.5

 

19

 

Тема 2. Відпочинок і дозвілля

Lesson 1. All About My Friends

Мої друзі. Введення нових ЛО

Reading

 

Наведення прикладів дружніх відносин з однолітками та друзями. Усвідомлення та прийняття їх різносторонніх інтересів.

 

 

nickname, clumsy, curious, helpful, imaginative, lazy, polite, tidy, unusual

 

ex. 1, p.48

ex. 1, p.48, ex. 5, p.50

ex. 2, 3, p.49

ex. 4, p.49; *ex.1-3,  p.22 (WB)

20

 

Проведення вільного часу

Listening

 

 

 

message, bully, carefully, invite, kind, lonely, smart

 

 

ex. 2, p.50

Ex. 1, p.50; ex. 3, 5, p.51

ex. 4, p.51; *ex.4, 5, p.23 (WB)

21

 

Твої вміння та вподобання. Модальне дієслово can

Grammar

 

 

 

 

Modal Verb ‘can’

 

 

Ex. 2, p.52; ex. 5, p.55

ex.1, 3, p.52; ex. 4, 6, p.53; *ex.1, 2, p.18-19 (GB)

22

 

Золоте правило дружби. Мій найкращий друг

Speaking + Writing

 

 

 

attention, to cheat, to expect, to join, to tease, to trust

 

Ex. 1, p.54; ex. 5 p.58

Ex. 2, p.54

ex. 2-4, p.55

ex. 4, p.55; *ex. 3, p.20 (GB); Ex. 1, p.55; *ex. 6-9, p.24-25 (WB)

23

 

Lesson 2. Hobbies and interests

Хобі друзів

Reading

 

 

Наведення прикладів проведення вільного часу з користю для здоров’я.

 

camera, cartoon, coin, stamp, to collect, fair; take pictures (photos)

 

Ex. 1, p.56; ex. 5, p.58

 

Ex. 2, 3, 4, p.57; ex. 5, p.58

*Ex. 1, 2, 3, p.27 (WB)

24

 

Present Simple Tense. Теперішній неозначений час

Grammar

 

 

 

 

Present Simple Tense

 

 

ex. 1b, 2, p.59

ex. 1, 3, p.59; *ex.4, 5, p.21 (GB)

25

 

Гуртки за інтересами

Vocabulary + Listening

 

 

 

aerobics, choir, drama group, yoga

 

ex. 1, p.60; ex.5, p.62

ex. 2, p.60; ex. 2, p.61;

ex. 1, p.60; ex. 1, p.61; ex.3, 4,  p.62; ex. 6, p.63

*ex. 4,p.27 (WB);

*ex. 6, p.22 (GB)

26

 

Колекціонування та інші захоплення. Написання листа другу

Speaking + Writing

 

 

 

pen-friend, survey

 

ex. 1, p.65

ex. 1, p.64

ex. 2, 3, 4, p.64; ex. 2, p.65

*ex.5-8, p.27-29 (WB);

*ex.7, p.23 (GB)

27

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

Look Back

(1-2)

 

 

 

 

 

 

ex. 1, p.66; ex.4, p.67

 

ex. 2, p.66; ex. 3, 4, p.67

*ex. 9-11, p.30-31 (WB); *ex.9, p.25 (GB)

28

 

Lesson 3. Free Time

Вечірки

Reading

 

 

 

Організація свого вільного часу.

badge, fancy dress, glue, guest, invitation, pastime, theme

 

ex. 1, p.68

 

ex. 4, p.69

ex. 2,3,  p.71;

*ex. 1, 2, p.32 (WB)

29

 

Adverbs of Frequency. Обставини часу

Grammar

 

 

 

always, usually, sometimes, rarely, never

Adverbs of Frequency

 

 

ex. 1, 2, 3, p.70-71

*ex. 3, 4, p.33 (WB);

*ex.10, 11, p.26-27 (GB)

30

 

Проведення вільного часу

Listening

 

 

 

 

 

 

ex. 1, p.71; ex. 4, p.73

ex. 2, 3, p.72

*ex. 5-8, p.34-35(WB)

31

 

Запрошення на вечірку

Speaking +

Writing

 

 

 

 

 

ex. 5, p.75

ex. 3, p.74

ex. 1, p.73; ex. 2, p.74

ex. 1, p.75; *ex. 9-11, p.36-37 (WB)

32

 

Lesson 4. Friends Online

Он-лайн спілкування

Reading

 

Демонстрація необхідності бути обізнаним у сучасному онлайн середовищі.

 

 

contact, experience, freak, to search, to share, useful

 

ex.2, p.76

 

ex. 1, p.76; ex. 3,5, p.77

ex. 4, p.77; *ex. 1, 2, p.38 (WB)

33

 

Комп’ютери. Електронне листування

Listening

 

 

 

 

 

 

ex. 2, p.78

ex. 1, 3, p.78

*ex. 3, 4, p.39-40 (WB)

34

 

The Gerund. Герундій

Grammar& Speaking

 

 

 

message, to waste

 

ex. 4, p.80

 

ex. 3, p.80; ex. 4b, p.80

ex. 1, 2, p.79; *ex.5, 6, p.42 (WB); *ex.12, p.28 (GB)

35

 

Написання електронного листа

Writing

 

 

 

 

 

ex. 1, p.81; *ex. 8, p.43 (WB)

 

 

ex. 1, p.81

ex. 1, p.84

36

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Перевірка домашнього читання

Look Back

(3-4)

Reading 4 Fun

 

 

 

 

 

 

ex. 4, p.82

 

ex. 3, p.82; ex. 6, p.83

p.83; ex. 5

37

 

Тема 3. Я, моя сім’я і друзі

Lesson 1. All About My Family

Моя сім’я.  Професії членів моєї родини.  Введення нових ЛО

Vocabulary +  Listening

 

 

 

Формування перспективи свого професійного вибору

burglar, dentist, nurse, police officer, postman, to catch, to repair, vet

Present Simple Tense

 

ex. 2, p.90

ex. 1, p.88; ex. 3, 4, p.89

ex. 1, p.90; ex. 3, 4, p.91

ex. 2, p.89;

38

 

Брати та сестри

Reading

 

 

 

 

pain, power, to enjoy, to grow up, each other, together

 

ex. 1, 3, 4, p.92-93; ex. 6, p.94

 

ex. 5, p.94

ex. 2, p.92; *ex. 6, 7, p.48-49 (WB)

39

 

Present Continuous Tense. Теперішній тривалий час

Grammar

 

 

 

 

Present Continuous Tense

ex. 1, p.95

 

 

ex. 1, p.95; *ex. 1-3, p.___ (GB)

40

 

Я та моя сім’я. Написання листа другу

Speaking + Writing

 

 

 

computer programmer, cook, hairdresser, mechanic, taxi driver, writer

 

 

ex. 1, p.96

ex. 2, 3, p.97

ex. 1, 2, p.97; *ex.8-11, p.49-50 (WB)

41

 

Lesson 2. An Apple a Day

Продукти харчування.  Британські традиції в їжі Введення нових ЛО

Vocabulary +  Reading

 

 

Обговорення вибору та наведення прикладів купівлі продуктів, корисних для здоров’я.

 

carrot, tomato, peas, spinach, strawberry, pear, watermelon, cabbage, cherry, sugar, honey, jam, butter, milk, bacon, egg, tea, cornflakes, cheese

 

ex. 3, p.99, ex. 1b, p.100; ex. 4, p.101

ex. 1b, p.100

ex. 1, 2, p.98, ex. 1a, p.100;

ex. 5, p.102

42

 

Правильне харчування

Listening

 

 

 

Розподілення коштів на продукти харчування. Складання переліку покупок.

 

 

 

ex. 2b, p.103

ex. 1, 2a, p.102; ex.3, p.103; ex.5, p.104

ex. 4, p.104 *ex.6, 7, p.54 (WB)

43

 

Countables and Uncountables. Злічувальні та незлічувальні іменники

Grammar

 

 

 

 

 

Countables and Uncountables

 

ex. 1a, 2, p.105; ex. 4, p.106

ex. 3, p.106

ex. 1b, p.105; ex.5, p.107: *ex.6, 7, p.___ (GB); *ex.8, 9, p.55 (WB)

44

 

Семестровий контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

Семестровий контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46

 

Семестровий контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

47

 

Семестровий контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

48

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ СЕМЕСТР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

49

 

Похід за продуктами

Speaking + Writing

 

 

 

 

 

 

ex. 2a, p.107

ex. 1, p.107; ex.2b, 4, 5,  p.108-109

ex. 3, p.108; ex.1, p.109; *ex.10-11, p.55-56 (WB)

50

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

Look Back

(1-2)

 

 

 

 

 

 

ex. 1a, p.110

ex. 1b, p.110; ex.2a, p.111

ex. 2b, 3,  p.111

*ex.12-14, p.56-57 (WB)

51

 

Lesson 3. Special Day

Різдво у Великобританії

Reading + Grammar

 

Порівняння свят і традицій у різних країнах.

 

 

 

Prepositions of time ‘on’, ‘at’

ex. 1, 2, p.112; ex. 4, p. 113

 

ex. 3, p.113; ex.5, p.114; ex.1-3, p.115

*ex. 1-3, p.58 (WB);  *ex. 8, p.__ (GB)

52

 

Передсвяткові клопоти

Listening

 

 

 

to clean up, to look like, delicious, tasty, after, before

Modal verb ‘must’

 

ex. 1b, p.116; ex. 5, p.117

ex. 1a, p.116; ex.4, p.117

*ex.9, p.___ (GB)

53

 

Традиції та свята

Speaking

 

 

 

Thanksgi-ving, to mean, excited

 

ex. 4, p.119

ex. 4, p.119

ex. 1, 2b, p.118; ex.5-8, p.120; ex.9, p.121

ex. 2a, p.118; ex.3, p.119; *ex.4-7, p.59-60 (WB)

54

 

Моє улюблене свято. Написання електронного листа

Writing

 

 

 

 

 

ex. 1, p.121

 

 

ex. 2, p.121; *ex.8-12; p.61-64 (WB)

55

 

Lesson 4. Granny’s Stories

Бабусині історії

Reading

 

Виховання поваги до старшого покоління.

 

 

attic, ghost, horror, lightning, thunder, to hide, dark, skeleton

 

ex. 2, p.122

ex. 2, p.122; ex. 4, p.124

ex. 1, p.122; ex.3, p.123; ex.7, p.124

ex. 6, 7, p.124; *ex.1-3, p.65 (WB)

56

 

Past Simple Tense of the verb ‘to be’

Минулий час дієслова to be

Grammar

 

 

 

 

Past Simple Tense of the verb ‘to be’

 

 

ex. 2, p.125

ex. 1, p.125; *ex.4-5, p.66 (WB); *ex.10, p.___ (GB)

57

 

День за днем. Past Simple Tense. Минулий неозначений час

Grammar

 

 

 

 

Past Simple Tense

ex. 3, p.126

ex. 6a, p.127

ex. 6b, p.127

ex. 4, p.126; ex.5, p.127; *ex.6-8, p.66-67 (WB); *ex.11, p.___ (GB)

58

 

Комп’ютер для бабусі. Минулий час неправильних дієслів

Listening

 

 

 

 

Irregular Verbs

ex. 2b, p.128

ex. 2, p.128; ex. 7, p.129

ex. 1, p.128; ex.3-6, p.129

*ex.12, p.___ (GB); *ex.9-11, p.68-69 (WB)

59

 

Дитячі спогади

Speaking + Writing

 

 

 

childhood, fairy tale, kindergarten, piece, title, to split

 

ex. 2, p.130

ex. 2, p.130

ex. 1, p.130; ex.3-5, p.131

ex. 1, p.131; *ex.12, 13, p.70 (WB)

60

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

Look Back

(3-4)

 

 

 

 

 

 

 

ex. 5a, p.133

ex. 1-4, p.132; ex.5b, 6, p.133

ex. 7, p.133; *ex.14, 15, p. 71 (WB); *Progress Test 3 (GB)

61

 

Урок домашнього читання.

Reading 4Fun

 

 

 

 

 

 

ex. 1, p.134

ex. 1, p.134

ex. 2, 3, p.135

ex. 1, p.136

ex. 2, 3, p.137

62

 

Тема 4. Природа (Погода)

Lesson 1. Weather Mix

Прогноз погоди

Vocabulary + Reading

 

 

Наведення прикладів повідомлень про складні погодні умови.

 

sunny, windy, cloudy, rainy, snowy, foggy, stormy; degrees centigrade, forecast, to expect, to report; the North, the West, the East, the South

 

ex. 1b, p.142; ex. 3a, p.143

ex. 1, p.140; ex.1b, p.142

ex. 2, 3, p.140-141; ex. 2, 3b, p.143

ex.1a, p.141; *ex.1-6, p.74-75 (WB)

63

 

Погодні умови. Порівняльна характеристика  Present Simple, Present Continuous, Past Simple

Grammar

 

 

 

Present Simple, Present Continuous, Past Simple

 

 

ex. 1, p.144; ex. 3b, p.145

ex.2,  3a, p.144-145; *ex. 1-3, p.___ (GB); *ex.7, 8, p.75 (WB)

64

 

Зима в Англії

Listening

 

 

 

climate, to sunbathe, freezing, frosty, various, heavily, outside

 

ex. 3, p.146

ex. 1, p.145; ex. 5, p.147

ex. 2, p.145; ex.4b, p.146

ex. 4a, p.146; *ex.9, p.77 (WB)

65

 

Зимові канікули

Speaking

 

 

 

Clothes, careful, slippery, tomorrow

Future ‘be going to’

Ex. 2, p.147; ex. 3, p.147; ex. 5, p.149

Ex. 3, p.148

Ex. 1,2,  p.147; ex.4, p.149; ex.6, p.150

*ex. 10, p.78 (WB); *ex.4-6, p.___ (GB)

66

 

Погода Сьогодні

Writing

 

 

 

 

Present Continuous

 

 

 

ex. 1, 2, p.150-151; *ex.7, p.___ (GB)

67

 

Lesson 2. Weather and Clothes

Погода і одяг

Vocabulary& Grammar

 

 

Пояснення вибору одягу залежно від погоди.

 

clothes

Present Simple, Present Continuous, Past Simple

ex. 2, p.152; ex. 3, p.153

 

ex. 1, p.152; ex.4a, p.153

ex. 4b, p.153; *ex.1, 2, p.79 (WB)

68

 

Збираємось до школи

Reading

 

 

 

event, size, to enjoy, to try on, finally

 

ex. 1, 2, p.154

ex. 2, p.154

ex. 4, p.155

ex. 3, p.155; *ex.3, 4, p.80 (WB); *ex.8, p.___ (GB)

69

 

Стильний одяг

Listening

 

 

 

fashion, to borrow, light

 

 

ex. 2, p.156

ex. 1, 3, p.156

ex.4, p.156; *ex.5-7, p.81 (WB)

70

 

Мій улюблений одяг

Speaking + Writing

 

 

 

 

 

ex. 5, p.158

ex. 5, p.158

ex. 1-3, p.157; ex. 4-6, p.158-159

ex. 1, 2, p.159; *ex.8-10, p.83-84 (WB)

71

 

Моя улюблена пора року

Look Back

(1-2)

 

 

 

 

 

 

ex. 2, p.160

 

ex. 1-5, p.160-161

ex. 6, p.161

72

 

Lesson 3. Outdoor Activities.

Активний відпочинок. Введення нових ЛО

Vocabulary

 

 

Порівняння безпечних та небезпечних ситуацій під час активного відпочинку.

 

go boating, canoeing, sailing, swimming, camping, fishing, gathering mushrooms, skating; thermos flask, tent, sleeping bag, torch, compass, trainers; to stay indoor

 

ex. 3, p.163

 

ex. 1, 2, p.162; ex.3, 4, p.163

*ex. 10, p.___ (GB); *ex.1, 2, p.85 (WB)

73

 

Види відпочинку.  Введення нових ЛО

Reading

 

 

 

activity, countryside, shelter, brave, comfortable, cosy, sick, skilful, poisonous mushroom, cabin, waterproof boots

 

ex. 1, 2, p.164

 

ex. 3, p.165;

ex. 4, p.166

*ex. 4, 5, p.86 (WB)

74

 

Минулі канікули. Пригоди. The Prepositions of Place (in, at). Прийменники місця

Grammar

 

 

 

 

The Prepositions of Place (in, at)

 

 

ex. 1-3, p.166-167

ex. 4, 5, p.168;

*ex. 11, 12, p.___ (GB); *ex.6-8, p.89 (WB)

75

 

Мій улюблений вид відпочинку

Listening

 

 

 

 

 

 

ex. 2, p.168; ex.4, 6, p.169

ex. 1, p.168; ex.3, 5, p.169

*ex. 9, 10, p.90-91 (WB)

76

 

Відпочинок з сім’єю. Написання листівки

Speaking + Writing

 

 

 

 

 

ex. 1, p.171

 

ex. 1-4, p.170

ex. 5, p.171; ex.2, p.171; *ex.11-, 15, p.93-94 (WB)

77

 

Lesson 4. Nature’s Beauty

Пори року.  Введення нових ЛО

Reading & Vocabulary

Розгляд природи як цілісної системи та усвідомлення залежності навколишнього середовища від природних ресурсів.

 

 

 

bloom, flood, soil, thunderstorm, to melt

 

ex. 2, p.172

 

ex. 1, p.172; ex.3, 4, p.173

*ex. 1, 2, p. 94 (WB)

78

 

Відпочинок впродовж року

Listening

 

 

 

berry, nest, to blossom, to blow, mild

 

 

ex. 2, p.174; ex. 5, p.175

ex. 1,3, p.174; ex. 4, p.175

*ex. 3, 4, p.96 (WB)

79

 

Піклування про нашу планету

Speaking + Writing

 

 

 

the Earth, to take care (of)

 

 

 

ex. 1-3, p.176; ex.1, p.176

ex. 2, p.176; *ex.5, 6, p.97-98 (WB)

80

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

Look Back

(3-4)

 

 

 

 

 

 

ex. 1, p.177

ex. 3a, p.177

ex. 4-8, p.178-179

ex. 2, p.177; ex.9, p.189; *ex.7, p.99 (WB)

81

 

Урок домашнього читання

Reading 4 Fun

 

 

 

 

 

 

ex. 1, p.180

ex. 1, p.180

ex. 2, 3, p.181

 

82

 

Тема 5.Рідне місто. Україна. Великобританія

Lesson 1. Getting About the Town

Подорож містом.  Введення нових ЛО

Vocabulary & Reading

 

 

Дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом.

 

crossroad, library, square, traffic, traffic lights, train station, modern, opposite

 

ex. 5, p.185

 

ex. 1-4, p.184; ex.6, p.186

*ex. 1, p.62 (GB); *ex. 1, 2, p.100 (WB)

83

 

Визначні місця.  Введення нових ЛО

Listening

 

 

 

guide, science museum, to look for, underground, by bus, on foot, far (from)

 

ex. 1, p.186

ex. 1, p.186; ex. 4, 5, p.189

ex. 2, 3, p.188

*ex. 3-5, p.102-105 (WB)

84

 

Місце, де я живу

Speaking

 

 

 

 

 

ex. 2a, p.190

 

ex. 1, p.189;

ex. 2b,3,  p.191; ex.5-7, p.192-193

ex. 4, p.192; *ex.2, p.64 (GB); *ex.6-8, p.105-107 (WB)

85

 

Написання листа друг «Рідне місто»

Writing

 

 

 

 

 

 

 

 

ex.1, 2, p.193; *ex.9-12, p.108-110 (WB)

86

 

Lesson 2. Discover the UK!

Відкриваємо Великобританію.  Введення нових ЛО

Reading

 

Демонстрація розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

 

 

cross, kingdom, to unite, to consist (of), be situated

The Past Simple

ex. 2, p.194; ex. 3, p.195; ex. 5, p.196

 

ex. 1, p.194; ex.4, p.196

ex. 6, p.197; *ex.1-3, p.112 (WB)

87

 

The Present Perfect Tense. Теперішній доконаний час

Grammar

 

 

 

 

The Present Perfect Tense

ex. 3a, p.199

 

ex. 5, p.200

ex. 1, 2, p.198, ex. 3b, 4, p.199; *ex.4-7, p.113 (WB); *ex.3, 4, p.64 (GB)

88

 

Рушаємо у подорож

Listening

 

 

 

 

 

ex. 7, p.202

ex. 1, p.200

ex. 2-4, p.201; ex.5, 6, p.202

*ex.5, 6, p.65 (GB); *ex. 8, p.115 (WB)

89

 

Цікаві місця світу

Speaking + Writing

 

 

 

custom, tradition, to appear, to arrive, to discover, to exist, to explore, to imagine, strange

 

ex. 2, p.203; ex. 3, p.205

 

ex. 1, p.203; ex.5, p.206

ex. 4, p.206; ex.1, p.206; *ex.9-11, p.116-117 (WB)

90

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

Look Back

(1-2)

 

 

 

 

 

 

ex. 4, p.207; ex. 6a, p.208

 

ex. 1-3, p.207; ex.5, p.208; ex.6b, p.209

*ex. 12, p.120 (WB)

91

 

Lesson 3. Focus on Ukraine

Ми – українці.   Введення нових ЛО

Reading

 

Формування популяризації України. Виховання гордості за Україну та її традиції.

 

 

independence, territory, ancient, foreign, independent, national, region, be famous for, be proud of

 

ex. 1, p.210; ex. 5a, p.212

 

ex. 4, p.212; ex.5b,6,  p.213

ex. 2, 3, p.211; *ex.1-3, p.121 (WB)

92

Українські традиції

Listening

 

 

 

 

 

 

ex. 2, p.214; ex. 5, p.216

ex. 1, p.214; ex.3, 4, p.215

*ex. 4-6, p.123 (WB)

93

 

Порівняльна характеристика  Past Simple / Present Perfect

Grammar

 

 

 

advice, agency, dish, trip

Past Simple / Present Perfect

ex. 1, p.216; ex. 7, p.218

 

ex. 5, p.217; ex.6, p.218

ex. 2-4, p.217; *ex.7, 8, p.66-67 (GB); *ex.7, p.125 (WB)

94

 

Мої враження від подорожей

Speaking

 

 

 

 

 

ex. 2, 3a, p.220; ex. 6, p.221

ex. 8, p.222

ex. 1, p.219; ex.3b, 4, p.220; ex.5,6, p.221; ex.7, p.222

*ex. 8, 9, p.126 (WB)

95

 

Моя країна - Україна

Writing

 

 

 

Easter, Easter cake, God, church, paska

 

 

 

 

ex. 1, 2, p.223; *ex.9, p.68 (GB); *ex.10-12, p.128 (WB)

96

 

Lesson 4. Plans for Summer

Мої плани на літні канікули.  Введення нових ЛО

Reading

 

 

 

Демонстрація грамотного розподілу часу на різноманітні проекти та плани.

actor, actress, practice, to pretend, to promise, go surfing, put the play on

 

ex. 2, p.224

 

ex. 1, p.224; ex.3-5, p.226

*ex.1-3, p.129 (WB)

97

 

The Future Simple Tense. Майбутній неозначений час

Grammar

 

 

 

 

The Future Simple Tense

ex. 3, p.228

 

ex. 2, p.227; ex.5, 6, p.228-229

ex. 1, p.227; ex.4, p.228; ex.7, p.229; *ex.10, p.69 (GB); *ex.4, p.131 (WB)

98

 

Сімейний відпочинок влітку

Listening

 

 

 

 

 

 

ex. 1, p.230; ex. 6, p.231

ex. 2, p.230; ex.4, p.231

ex. 5, p.231; *ex.11, 12, p.70 (GB); *ex.5, p.133 (WB)

99

 

Табори відпочинку. Написання листа другу

Speaking + Writing

 

 

 

 

 

ex.5, p.233

 

ex.1-6, p.232-234

ex. 1, 2, p.234-235; *ex.6-9, p.135-137 (WB)

100

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу

Look Back

(3-4)

 

 

 

 

 

 

ex. 1, 3, p.236; ex. 4, p.237

 

ex. 1-3 p.236-237; ex. 5, 6, p.238

ex. 7, p.238; *ex.10, p.138 (WB); *Progress Test 5, p.72 (GB)

101

 

Семестровий контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексичний матеріал

102

 

Семестровий контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити граматичний матеріал

103

 

Семестровий контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувати розмовну тему

104

 

Семестровий контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити лексичний та граматичний матеріал

105

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Денесюк Юлія Василівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Додано
16 листопада 2020
Переглядів
6629
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку