Пропоную на допомогу вчителю календарно-тематичне планування уроків з іноземної (англійської) мови за підручником О.Карп'юк (3 год на тиждень) зі змістовними лініями
ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
для 5 класу загальноосвітніх шкіл
Автор Карп’юк О.Д. English. Pupil’s Book (Year 5): підручник для 5 класу знз. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2013. – 280 с. : іл.
№ уроку |
Дата |
Прим. |
Тематика ситуативного спілкування |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Розділ Сторінки |
|
На кінець уроку учень вміє: |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
Шкільне життя |
|||||||
1 |
|
|
Назад до школи
|
Наводить приклади внеску школи у сталий розвиток |
Розповідає про розподіл обов’язків у своєму класі
|
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Розділ 1 Урок 1 Ст.4-6 |
2 |
|
|
Все про мене. Урок читання. |
Пояснює роль природи у власному житті |
Порівнює сімейні традиції .
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни .
|
Розповідає про доцільне використання природних ресурсів .
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.8-10 |
3 |
|
|
Все про мене. Урок аудіювання. |
|
Наводить приклади взаємодопомоги друзям |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.11-12 |
4 |
|
|
Все про мене. Урок граматики. |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
Співвідно сить власні потреби з можливостями сімейного бюджету .
|
Розділ 1 Урок 1 Ст. 13 |
5 |
|
|
Все про мене. Урок говоріння |
|
Пояснює вибір особистих життєвих орієнтирів
|
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.14-15 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
6 |
|
|
Все про мій клас. Урок аудіювання і читання. |
Пояснює необхідність прибирання у класі |
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі однокласників
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.16-17 |
7 |
|
|
Все про мій клас. Урок граматики. |
|
Наводить приклади свого внеску в життя класу
|
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.18-19 |
8 |
|
|
Все про мій клас. Урок говоріння. |
Розглядає природу як ціннісну систему |
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.20 |
9 |
|
|
Все про мій клас. Урок письма |
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.21-23 |
10 |
|
|
Повторення граматики |
|
|
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.24-25 |
11 |
|
|
Лексико-граматичний тест. |
|
|
|
|
|
12 |
|
|
Улюблений предмет. Урок читання. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
Формулює особисті ціннісні пріоритети .
|
|
Аргументує раціональність вивчення певного предмету
|
|
13 |
|
|
Улюблений предмет. Словник. |
|
Визначає власні уподобання та потреби .
|
|
|
Розділ 1 Урок 3 Ст.26 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
14 |
|
|
Мій улюблений предмет. Аудіювання. |
|
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом
|
|
Розділ 1 Урок 3 Ст.27 |
15 |
|
|
Мій улюблений предмет. Урок граматики. |
|
Пропонує варіанти участі класу в житті школи
|
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві
|
Розділ 1 Урок 3 Ст.28-29 |
16 |
|
|
Мій улюблений предмет. Урок говоріння. |
|
|
|
|
Розділ 1 Урок 3 Ст.30 |
17 |
|
|
Мій улюблений предмет. Урок письма. |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища |
|
|
|
Розділ 1 Урок 3 Ст.31 |
18 |
|
|
Тест на уроці англійської мови. Урок читання. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом .
|
|
|
Розділ 1 Урок 3 Ст.32-33 |
19 |
|
|
Тест на уроці англійської мови. Урок аудіювання. |
|
|
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя .
|
|
Розділ 1 Урок 4 Ст.34-35 |
20 |
|
|
Тест на уроці англійської мови. Урок говоріння. |
|
|
|
|
Розділ 1 Урок 4 Ст.36-37 |
21 |
|
|
Тест на уроці англійської мови. Урок граматики. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом .
|
|
|
Розділ 1 Урок 4 Ст.38-39 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
22 |
|
|
Тест на уроці англійської мови. Урок письма. |
|
|
|
|
Розділ 1 Урок 4 Ст.40-41 |
23 |
|
|
Повторення граматики. |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань .
|
|
Розділ 1 Урок 3-4 Ст.42-43 |
24 |
|
|
Художнє читання. |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини
|
|
|
|
Розділ 1 Ст.44-45 |
25 |
|
|
Лексико-граматичний тест. |
|
|
|
|
|
|
Відпочинок і дозвілля |
|||||||
26 |
|
|
Все про моїх друзів. Урок читання |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом .
|
|
Складає перелік Спільних справ
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.50-51 |
27 |
|
|
Все про моїх друзів. Урок аудіювання. |
Обговорює питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму селі .
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей |
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.52-53 |
28 |
|
|
Все про моїх друзів. Урок граматики. |
|
Пропонує варіанти участі класу в житті села
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.54-55 |
29 |
|
|
Все про моїх друзів. Урок говоріння і письма. |
|
Обговорює шкільні правила .
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку .
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.56-57 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
30 |
|
|
Хоббі та інтереси. Урок читання. |
Складає перелік місць для еко - туризму у своєму регіоні |
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у школі
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування .
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.58 |
31 |
|
|
Хоббі та інтереси. Урок граматики. |
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.59-60 |
32 |
|
|
Хоббі та інтереси. Словниковий урок. |
|
У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech » (мова проти ненависті–з англ) |
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів .
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.61 |
33 |
|
|
Хобі та інтереси. Урок аудіювання. |
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.62-63 |
34 |
|
|
Хоббі та інтереси. Урок говоріння і письма. |
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.64-65 |
35 |
|
|
Повторення граматики. |
|
|
|
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
Розділ 2 Урок 2 Ст.66-69 |
36 |
|
|
Лексико-граматичний тест
|
|
|
|
|
|
37 |
|
|
Вільний час. Урок читання. |
Описує види еко-туризму |
Дає поради щодо правил поведінки вихованого учня
|
|
Тлумачить функцію кишенькових грошей учня
|
Розділ 2 Урок 3 Ст.70-71 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
38 |
|
|
Вільний час. Урок граматики і аудіювання. |
|
|
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
|
Розділ 2 Урок 3 Ст.72-73 |
39 |
|
|
Вільний час. Урок говоріння і письма. |
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети
|
|
|
Розділ 2 Урок 3 Ст.74-77 |
40 |
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
41 |
|
|
Друзі онлайн. Урок граматики, говоріння і письма. |
|
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним |
|
Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет |
Розділ 2 Урок 4 Ст.78-79 |
42 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
43 |
|
|
Друзі онлайн. Урок читання і аудіювання |
|
|
|
Обговорює Можливості замовлення квитків онлайн |
Розділ 2 Урок 4 Ст.80-83 |
44 |
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
45 |
|
|
Повторення граматики. |
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 3-4 Ст.84-85 |
46 |
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
47 |
|
|
Урок підсумку |
|
|
|
|
|
1