Календарно-тематичне планування на 2022-2023 навчальний рік для 5 класу за модельною навчальною програмою |
|
||
|
дата |
тема |
вид діяльності |
І семестр |
|
||
Тема 1 Наукові здобутки |
|||
1 |
|
Як я користуюся науковими здобутками в житті? |
|
2 |
|
Інструктаж БЖД |
|
3 |
|
Наука. Природничі науки. Наукові терміни та факти |
|
4 |
|
Патенти природи. Винаходи та відкриття. Учені-природодослідники. |
|
5 |
|
Значення науки та техніки. |
|
Тема 2 Методи пізнання |
|||
6 |
|
Роль органів чуття у вивченні пояснює на основі особистого досвіду, що природу Дослідження: на яку відстань до природи. Спостереження Практична робота. Дослідження дрібних предметів за допомогою лупи. |
|
7 |
|
Гіпотеза. Моделювання. Експеримент. Науковий метод пізнання. |
|
8 |
|
Спостереження за осінніми явищами в житті рослин |
|
9 |
|
Опосередковане спостереження за пожежею в природному середовищі |
|
10 |
|
Види пожеж. Способи ліквідаціі пожеж |
|
11 |
|
Фізична величина. Одиниця фізичної величини. Вимірювальні прилади та |
|
12 |
|
Вимірювання та порівняння зросту однокласників і однокласниць |
|
13 |
|
Визначення та порівняння швидкості руху людини та вітру |
|
14 |
|
Маса. Еталони маси Вимірювання маси. Практична робота. Порівняння та визначення мас. |
|
15 |
|
Температура. Час. Вимірювання температури і проміжків часу. Практична робота. Вимірювання температури води. Тематичне оцінювання |
|
ТЕМА 3. Тіла та речовини |
|||
16 |
|
Спостереження за зміною агрегатного стану речовин і сумішей |
|
17 |
|
Три стани речовини - газоподібний |
|
18 |
|
Три стани речовини- твердий |
|
19 |
|
Три стани речовини-рідкий |
|
20 |
|
практична робота агрегатний стан |
|
21 |
|
Властивості твердих тіл, рідин і газів та їх пояснення на основі знань про будову речовини. |
|
22 |
|
Явище дифузії. Вплив температури на швидкість дифузії. Дифузія в природі та організмі людини. |
|
23 |
|
Використання властивостей твердих тіл, рідин і газів людиною |
|
Тема 3. Розчинні та нерозчинні речовини |
|
||
24 |
|
Вода як розчинник. Розчини в природі, побуті та організмі людини |
|
25 |
|
Приготування та вивчення розчинів. Практична робота. |
|
26 |
|
Гіпотези виникнення Землі. Будова і склад Землі. |
|
27 |
|
Мінерали та гірські породи. Корисні копалини. Практична робота. Визначення основних фізичних властивостей гірських порід і мінералів шкільної колекції |
|
28 |
|
Речовини підземного царства: метали і неметали |
|
29 |
|
Руйнування гірських порід |
|
30 |
|
Самостійна робота |
|
ІІ семестр |
|
||
31 |
|
Класифікація та порівняння тварин за способом руху |
|
32 |
|
Середовище існування-особливості форми |
|
33 |
|
Моделювання будови квітки |
|
34 |
|
Запилення квіток |
|
35 |
|
Створення словесних моделей металів та порівняння їх (на прикладі залізного, алюмінієвого та мідного дротів1) |
|
36 |
|
Практична робота Визначення об’єму зразка металу. |
|
37 |
|
Схеми переробки брухту в Україні. |
|
38 |
|
Самостійна робота |
|
|
|
ЗЕМЛЯ та ГЛОБУС |
|
39 |
|
Яку форму має Земля. Зображення Землі на глобусі та географічній карті. |
|
40 |
|
Материки та частини світу. Острови, півострови й архіпелаги. Практична робота. Позначення на контурній карті світу номенклатури, поданої в тексті |
|
41 |
|
Як змінюється поверхня Землі |
|
42 |
|
Моделювання обертання Місяця навколо Землі |
|
43 |
|
ПРМоделювання обертання Місяця навколо Землі |
|
44 |
|
Розташування Сонця, Землі та Місяця під час затемнення Місяця |
|
45 |
|
Створення графічних моделей будови соковитих плодів рослин та їх класифікування |
|
46 |
|
Створення планів приміщень і картосхеми прилеглої до закладу освіти території |
|
47 |
|
ПР Створення планів приміщень і картосхеми прилеглої до закладу освіти території |
|
48 |
|
Дослідження швидкості випаровування рідин (на прикладі води, етилового спирту та олії) |
|
49 |
|
Самостійна робота |
|
50 |
|
Дослідження умов проростання насіння рослин |
|
51 |
|
Дослідження росту проростків |
|
52 |
|
Дослідження залежності параметрів звуку від його джерела |
|
53 |
|
Дослідження залежності параметрів звуку від його джерела |
|
54 |
|
Дослідження твердості матеріалів і створення шкали твердості |
|
55 |
|
Дослідження складу ґрунту |
|
56 |
|
Дослідження стійкості ґрунту до водної ерозії на моделі |
|
57 |
|
Дослідження впливу освітлення, температури та кількості вуглекислого газу на інтенсивність фотосинтезу |
|
58 |
|
Дослідження мікроскопічної будови рослин |
|
59 |
|
Методи пізнання природи |
|
60 |
|
Узагальнення |
|