Календарно-тематичне планування
з французької мови
6 клас
2-й рік навчання
( за підручником для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,
Французька мова (Français 6), Київ, видавничий дім «Освіта» 2017)
Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
II-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Соціокультурна компетенція/ Загальнонавчальна компетенція |
Д/З |
|||||||||
|
|
|
|
фонетична |
граматична |
лексична |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|
|
|||
Тема 4: Свята та традиції (les fetes et les traditions) |
|||||||||||||||
34 |
|
Моменти в минулому |
Ex.8 p.88 |
Passé composé des verbes du I groupe Ex.3 p.85 |
Hier, avant-hier, ce matin, cet aprés-midi, ce soir, lundi dernier, du matin , au soir
|
Ex.1 p.84 |
Ex.2 p.84 |
|
Ex.4 p.86 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють читати нові фонетичні правила, використовувати нові Л.О у реченнях, розуміють граматичні сполуки, розуміють традиції свят у Франції, поздоровляють з святами, вміють організовувати свята
|
Ex.9 p.88 (усно) |
||||
35 |
|
Новий Рік |
Ex.8 p.88 |
La forme négative Ex.5 p.86 |
Bonne année! Je vous souhaite …. |
Ex.6 p.87 |
p.86 |
Texte 1 |
Ex.7 p.87 |
Ex.10 p.88 (усно) |
|||||
36 |
|
Богоявлення |
Ex.8 p.92 |
Passé composé des verbes en –ir Ex.3 p.90 |
l'épiphanie, la galette des rois, une part |
Ex.1 p.89 |
Ex.2 p.89 |
|
Ex.4 p.91 |
Ex.9 p.93 (усно) |
|||||
37 |
|
Свято Богоявлення у Франції |
Ex.8 p.92 |
Passé composé des verbes en –ir Ex.5 p.91 |
Les rois mages, la crèche, l'étoile du berger |
Ex.6 p.92 |
Р.91 |
Texte 1 |
Ex.7 p.92 |
Ex.10 p.93 (усно) |
|||||
38 |
|
Мій день народження |
Ex.8 p.98 |
Participe passé des verbes irréguleirs Ex.4 p.95 |
Faire les invitations, fabriquer les decorations, créer la proper playliste avec un lecteur MP3, de bons baffles |
Ex.1-2 p.94 |
Ex.6 p.96 |
|
|
Ex.9 p.98 (письмово) |
|||||
39 |
|
Вечірка до дня народження |
Ex.8 p.92 |
Participe passé des verbes irréguleirs Ex.5 p.95 |
Demander aux invites d'apporter un plat, un dessert, une boisson |
Ex.9 p.97 |
p.96 |
Texte 1 |
|
Ex.10 p.98 (письмово) |
|||||
40 |
|
Стрітення |
Ex.9 p.104 |
Participe passé des verbes irréguleirs Ex.3 p.100 |
La chandeleur, la farine, une cuillére à soupe, un oeuf, du lait, du beurre, la reccette, les crepes |
Ex.1 p.99 |
p.102 |
Ex.5 p.102 |
Ex.2 p.99 |
Ex.10 p.104 (письмово) |
|||||
41 |
|
Щедрий вівторок. Свято Карнавалу |
Ex.9 p.104 |
Participe passé des verbes irréguleirs Ex.4 p.100 |
Mardi Gras, jour du Carnaval, des beignets, des gaufres |
Ex.7 p.103 |
Ex.8 p.103 |
Texte 1 |
Ex.6 p.102 |
Ex.11 p.104 (усно) |
|||||
42 |
|
Тест №4 Твір-розповідь: «Свята у Франції» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
с.183 розповідати розповідь |
|||||
|
Тема 5: Шкільне життя ( La vie scolaire) |
||||||||||||||
43 |
|
Зі школи у коледж |
Ex.9 p.110 |
Participe passé des verbes irréguleirs Ex.4 p.107 |
College, le collégien ; la collégienne |
Ex.2 p.116 |
p.108 |
|
Ex.2 p.106 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють застосовувати Л.О у розповідях, використовувати Г.С, називати навчальні предмети, аналізувати свої можливості, розповідати про урок іноземної мови. |
Ex.10 p.110 (письмово) |
||||
44 |
|
Навчання у коледжі |
Ex.9 p.110 |
Participe passé des verbes irréguleirs Ex.5 p.107 |
Un nouvel employ du temps, des interlocuteurs plus nombreux, des méthodes de travail differents |
Ex.7 p.109 |
Ex.8 p.109 |
Texte 1 |
Ex.6 p.109 |
Ex.11 p.110 (письмово) |
|||||
45 |
|
Навчальні предмети у коледжі |
Ex.9 p.114
|
Les verbes qui se conjuguent avec etre Ex.3 p.111 |
Français, mathématiques, langues vivantes, histoire-géographie-éducation civique, SVT, physique-chimie, technologie, éducation musicale, arts plastiques, EPS, informatique |
Ex.1 p.111 |
Ex.6 p.113 |
|
Ex.2 p.111 |
Ex.10 p.116 (письмово) |
|||||
46 |
|
Улюблений предмет. Найгірший предмет |
Ex.9 p.114 |
Les verbes qui se conjuguent avec etre Ex.5 p.112 |
En quelle matiére scolaire es-tu fort (e)? En quelle matiére scolaire es-tu nul (le)?
|
Ex.8 p.114 |
p.113 |
Texte 1 |
Ex.7 p.113 |
Ex.11 p.114 (усно) |
|||||
47 |
|
На уроці іноземної мови |
Ex.8 p.119 |
Les verbes qui se conjuguent avec etre Naitre Ex.3 p.116 |
Recontrer des personnes dont la lanque maternelle, exposer à des médias, apprendre le vocabulaire, apprendre la grammaire, etre investi et determiné |
Ex.1 p.115 |
|
|
Ex.2 p.115 |
Ex.9 p.120 (усно) |
|||||
48 |
|
Урок французької мови |
Ex.8 p.119 |
Les verbes qui se conjuguent avec etre Naitre Ex.5 p.117 |
Quelles activites pendant les cours de langue etrangere aimes-tu? Quelles activites detestes-tu? |
Ex.7 p.119 |
p.118 |
Texte 1 |
Ex.6 p.118 |
Ex.10 p.120 (усно) |
|||||
49 |
|
Французька мова у світі |
Ex.8 p.124 |
Les verbes qui se conjuguent avec etre Arriver et Partir Ex.5 p.122 |
La langue international, avoir accés, avoir des notion, la version originale |
Ex.1-2 p.121 |
Ex.6 p.123 |
Ex.7 p.123 |
Ex.3 p.122 |
Ex.9 p.124 (письмово) |
|||||
50 |
|
Тест №5 Твір-розповідь: «Урок французької мови» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
с.184 розповідати розповідь |
|||||
Тема 5: Франція та Україна (La France et l'Ukraine) |
|||||||||||||||
51 |
|
Столиця України - Київ |
Ex.12 p.131 |
Comment faire des phrases interrogatives? Ex.4 p.127 |
La capitele, histoire, Orthodoxes, agreable, les eglises, les touristes, l'hydropark, berges |
Ex.11 p.130 |
|
Texte 1 |
Ex.9 p.129 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють надавати географічні дані по країнам, розповідати про визначні місця, орієнтуватися по карті столиці, використовують нові Л.О та Г.С |
Ex.14 p.131 (усно) |
||||
52 |
|
Відомі пам'ятки столиці |
Ex.12 d p.131 |
l'adjectif tout Ex.6 p.127 |
La place de l'Indépendence, la cathédeale Saint-Sophie, les Portes d'Or, la rue Khreschatyk, le jardin botanique
|
Ex.1-2 p.126 |
p.129 |
Ex.10 p.129 |
Ex.3 p.1126 |
Ex.13 p.131 (усно) |
|||||
53 |
|
|
Географічні дані України |
Ex.10 а p.136 |
Phrases negatives Ex.5 p.133 |
République,Kyiv, hrivna, ukrainien, la superficie, la population, le drapeau, bleu et jaune, l'hymne, la fleuve, Le Dnieper,le Boug, le Donets, le Dniestr, la montagne, les Carpates, le mont Goverl a? Kharkiv, Dniepropetrovsk |
Ex.8 p.136 |
Ex.7 p.135 |
Texte 1 |
Ex.9 p.136 |
Ex.11 p.136 (усно) |
||||
54 |
|
Кількість. Числа 100-1000 000 |
Ex.10 с p.136 |
Phrases negatives Ex.6 p.133 |
Cent, deux cent, trois cent, neuf cent, mille, deux mille, cent mille, million |
Ex.1-2 p.132 |
p.135 |
|
|
Ex.12 p.136 (усно) |
|||||
55 |
|
|
Столиця Франції - Париж |
Ex.9 p.141 |
Connecteurs logiques: d'abord, après, puis Ex.4 p.138 |
Paris, au Coeur, l'ile, construiter, |
Ex.1-2 p.137 |
|
Ex.7 p.140 |
Ex.6 p.140 |
|
Ex.11 p.141 (усно) |
|||
56 |
|
Відомі пам'ятки Парижу |
Ex.10 p.141 |
Connecteurs logiques: d'abord, après, puis Ex.5 p.138 |
l'ile de la Cite, la cathedrale Notre-Dame de Paris, le Louvre, la Tour Eiffel, l'arc de Troimphe |
Ex.8 p.141 |
p.139 |
Texte 1 |
Ex.3 p.138 |
Ex.12 p.141 (письмово) |
|||||
57 |
|
Географічні дані Франції |
Ex.8 p.147 |
Le Future proche Ex.3 p.143 |
La France, le nord, l'ouest, l'est, le sud, d'habitants, nationalites, le drapeau francais, bleu, le blanc, le rouge, le coq, regions, la Corse, l'ocean Atlantique, l'ocean Pacifique, Lyon, Marseiile |
Ex.6 p.146 |
Ex.5 p.145 |
Texte 1 |
Ex.7 p.147 |
Ex.9 p.147 (усно) |
|||||
58 |
|
Кількість. Числа 183-900 000 |
Ex.8 p.147 |
Le verbe voir. La forme affirmative et negative Ex.4 p.143 |
Cent quatre-ving-tois, deux cents, trois cent vingt-cing, quatre cent trente-six, cing cent trente-trois, six cent cinquante, sept cent quatre-vingt-trois, huit cent six, neuf cent neuf, mille mille quarante-cinq, mille deux cent quatre-vingt-dix, mille neuf cents, deux mille, dix mille, cinq cent mille, neuf cent mille, million |
Ex.1-2 p.142 |
p.145 |
|
|
Ex.10 p.148 (усно) |
|||||
59 |
|
|
Тест №6 Твір-розповідь: «Подорож по Франції та Україні» (контроль говоріння)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С.185 Розповідати розповідь |
|||
Тема 7: Канікули, природа, довкілля (les vacances, la nature, et l'envirommement) |
|||||||||||||||
60 |
|
Пори року. Час |
Ex.12 p.154 |
La forme négative du verbe Ex.4 p.151 |
l'hiver, il fait friod, neige, gele, dort, ble, le grenier, l'automne, beau, faire fraise, il pleut, s'endort, l'ete, il fait chaud, de soleil, l'orageux, rigoureux |
Ex.10 p.154 |
Ex.8 p.153 |
Texte 1 |
Ex.11 p.154 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють використовувати нові Л.О та Г.С, описувати пори року та погоду, складати плани на літо, розповідати про свій відпочинок. |
Ex.14 p.155 (письмово) |
||||
61 |
|
Контроль аудіювання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О |
|||||
62 |
|
Погодні умови |
Ex.8 p.160 |
Prépositions de moins Ex.3 p.157 |
La pluie, le brouillard, le nige, le vent |
Ex.1-2 p.156 |
Ex.5 p.158 |
Ex.6 p.159 |
Ex.4 p.157 |
Ex.9 p.160 (письмово) |
|||||
63 |
|
Контроль читання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|||||
64 |
|
Мої плани на літо |
Ex.11 p.165 |
Future simple Visiter et ecrire Ex.3 p.162 |
Demain, demain après-midi, la semaine prochaine, dans deux jours, dans trois mois, dans cinq ans
|
Ex.9 p.164 |
p.163 |
Texte 1 |
Ex.7 p.164 |
Ex.12 p.165 (усно) |
|||||
65 |
|
Контроль письма (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Г.С та Л.О |
|||||
66 |
|
Місце на відпочинок на літо |
Ex.10 p.171 |
Le future simple Ex.5 p.167 |
Au bord de la mer, à la montagne, à la champagne, en ville, prendre des bains de soleil, faire du ski, faire de la voile, faire des randonees a pied, faire du cheval, visiter les monuments et les musees, travailler 0 la ferme, faire du leche-vitrine |
Ex.8 p.170 |
p.169 |
Texte 1 |
Ex.7 p.170 |
Ex.11 p.171 (усно) |
|||||
67 |
|
Контроль говоріння (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|||||
68 |
|
Тест №7 Твір-розповідь: «Мої плани на літо» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
С.186 Розповідати розповідь |
|||||
69 |
|
|
Повторення вивченої теми: Канікули, природа, довкілля |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|||
70 |
|
|
Підсумок за II семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підбити підсумок |
|||
|
|
||||||||||||||