КТП 6 клас 2 семестр

Про матеріал
за підручником для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Французька мова (Français 6), Київ, видавничий дім «Освіта» 2017 Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
Перегляд файлу

Підручник з французської мови 6 клас Чумак, Кривошеєва 2014Календарно-тематичне планування

з французької мови

 

6 клас

2-й рік навчання

 

( за підручником  для закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 6), Київ, видавничий дім  «Освіта» 2017)

 

Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень

 

II-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З

 

 

 

 

фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо

 

 

Тема 4: Свята та традиції (les fetes et les traditions)

34

 

Громадянська

відповідальність

 

Моменти в минулому

Ex.8 p.88

Passé composé des verbes du I groupe

Ex.3 p.85

Hier, avant-hier, ce matin, cet aprés-midi, ce soir, lundi dernier, du matin , au soir

 

Ex.1 p.84

Ex.2 p.84

 

Ex.4

p.86

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

Учні вміють читати нові фонетичні правила, використовувати нові Л.О у реченнях, розуміють граматичні сполуки, розуміють традиції свят у Франції, поздоровляють з святами, вміють організовувати свята

 

 

Ex.9 p.88

(усно)

35

 

Новий Рік

Ex.8 p.88

La forme négative

Ex.5 p.86

Bonne année!

Je vous souhaite ….

Ex.6 p.87

p.86

Texte 1

Ex.7 p.87

Ex.10 p.88

(усно)

36

 

Богоявлення

Ex.8 p.92

Passé composé des verbes en –ir

Ex.3 p.90

l'épiphanie, la galette des rois, une part

Ex.1 p.89

Ex.2 p.89

 

Ex.4 p.91

Ex.9 p.93

(усно)

37

 

Свято Богоявлення у Франції

Ex.8 p.92

Passé composé des verbes en –ir

Ex.5 p.91

Les rois mages, la crèche, l'étoile du berger

Ex.6 p.92

Р.91

Texte 1

Ex.7 p.92

Ex.10 p.93

(усно)

38

 

Мій день народження

Ex.8 p.98

Participe passé des verbes irréguleirs

Ex.4 p.95

Faire les invitations, fabriquer les decorations, créer la proper playliste avec un lecteur MP3, de bons baffles

Ex.1-2 p.94

Ex.6 p.96

 

 

Ex.9 p.98

(письмово)

39

 

Вечірка до дня народження

Ex.8 p.92

Participe passé des verbes irréguleirs

Ex.5 p.95

Demander aux invites d'apporter un plat, un dessert, une boisson

Ex.9 p.97

p.96

Texte 1

 

Ex.10 p.98

(письмово)

40

 

Стрітення

Ex.9 p.104

Participe passé des verbes irréguleirs

Ex.3 p.100

La chandeleur, la farine, une cuillére à soupe, un oeuf, du lait, du beurre, la reccette, les crepes

Ex.1 p.99

 p.102

Ex.5 p.102

Ex.2 p.99

Ex.10 p.104

(письмово)

41

 

Щедрий вівторок. Свято Карнавалу

Ex.9 p.104

Participe passé des verbes irréguleirs

Ex.4 p.100

Mardi Gras, jour du Carnaval, des beignets, des gaufres

Ex.7 p.103

Ex.8 p.103

Texte 1

Ex.6 p.102

Ex.11 p.104

(усно)

42

 

Тест №4

Твір-розповідь:

«Свята у Франції»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

с.183

розповідати розповідь

 

Тема 5: Шкільне життя ( La vie scolaire)

43

 

Громадянська відповідальність

Зі школи у коледж

Ex.9 p.110

Participe passé des verbes irréguleirs

Ex.4 p.107

College, le collégien ; la collégienne

Ex.2 p.116

p.108

 

Ex.2 p.106

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

Учні вміють застосовувати Л.О у розповідях, використовувати Г.С, називати навчальні предмети, аналізувати свої можливості, розповідати про урок іноземної мови.

Ex.10 p.110

(письмово)

44

 

Навчання у коледжі

Ex.9 p.110

Participe passé des verbes irréguleirs

Ex.5 p.107

Un nouvel employ du temps, des interlocuteurs plus nombreux, des méthodes de travail differents

Ex.7 p.109

Ex.8 p.109

Texte 1

Ex.6 p.109

Ex.11 p.110

(письмово)

45

 

Навчальні предмети у коледжі

Ex.9 p.114

 

Les verbes qui se conjuguent avec etre

Ex.3 p.111

Français, mathématiques, langues vivantes, histoire-géographie-éducation civique, SVT, physique-chimie, technologie, éducation musicale, arts plastiques, EPS, informatique

Ex.1 p.111

Ex.6 p.113

 

Ex.2 p.111

Ex.10 p.116

(письмово)

46

 

Улюблений предмет. Найгірший предмет

Ex.9 p.114

Les verbes qui se conjuguent avec etre

Ex.5 p.112

En quelle matiére scolaire es-tu fort (e)?

En quelle matiére scolaire es-tu nul (le)?

 

Ex.8 p.114

p.113

Texte 1

Ex.7 p.113

Ex.11 p.114

(усно)

47

 

На уроці іноземної мови

Ex.8 p.119

Les verbes qui se conjuguent avec etre

Naitre

Ex.3 p.116

Recontrer des personnes dont la lanque maternelle, exposer à des médias, apprendre le vocabulaire, apprendre la grammaire, etre investi et determiné

Ex.1 p.115

 

 

Ex.2 p.115

Ex.9 p.120

(усно)

48

 

Урок французької мови

Ex.8 p.119

Les verbes qui se conjuguent avec etre

Naitre

Ex.5 p.117

Quelles activites pendant les cours de langue etrangere aimes-tu?

Quelles activites detestes-tu?

Ex.7 p.119

p.118

Texte 1

Ex.6 p.118

Ex.10 p.120

(усно)

49

 

Французька мова у світі

Ex.8 p.124

Les verbes qui se conjuguent avec etre

Arriver et Partir

Ex.5 p.122

La langue international, avoir accés, avoir des notion, la version originale

Ex.1-2 p.121

Ex.6 p.123

Ex.7 p.123

Ex.3 p.122

Ex.9 p.124

(письмово)

50

 

Тест №5

Твір-розповідь:

«Урок французької мови»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

с.184

розповідати розповідь

Тема 5: Франція та Україна (La France et l'Ukraine)

51

 

Громадянська відповідальність

Столиця України - Київ

Ex.12 p.131

Comment faire des phrases interrogatives?

Ex.4 p.127

La capitele, histoire, Orthodoxes, agreable, les eglises, les touristes, l'hydropark, berges

Ex.11 p.130

 

Texte 1

Ex.9 p.129

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

Учні вміють надавати географічні дані по країнам, розповідати про визначні місця, орієнтуватися по карті столиці, використовують нові Л.О та Г.С

Ex.14 p.131

(усно)

52

 

Відомі пам'ятки столиці

Ex.12 d p.131

l'adjectif tout

Ex.6 p.127

La place de l'Indépendence, la cathédeale

Saint-Sophie, les Portes d'Or, la rue Khreschatyk, le jardin botanique

 

Ex.1-2 p.126

p.129

Ex.10 p.129

Ex.3 p.1126

Ex.13 p.131

(усно)

53

 

 

Географічні дані України

Ex.10 а p.136

Phrases negatives

Ex.5 p.133

République,Kyiv, hrivna, ukrainien, la superficie, la population, le drapeau, bleu et jaune, l'hymne, la fleuve, Le Dnieper,le Boug, le Donets, le Dniestr, la montagne, les Carpates, le mont Goverl a? Kharkiv, Dniepropetrovsk

Ex.8 p.136

Ex.7 p.135

Texte 1

Ex.9 p.136

Ex.11 p.136

(усно)

54

 

Кількість.

Числа 100-1000 000

Ex.10 с p.136

Phrases negatives

Ex.6 p.133

Cent, deux cent, trois cent, neuf cent, mille, deux mille, cent mille, million

Ex.1-2 p.132

p.135

 

 

Ex.12  p.136

(усно)

55

 

 

Столиця Франції - Париж

Ex.9 p.141

Connecteurs logiques: d'abord, après, puis

Ex.4 p.138

Paris, au Coeur, l'ile, construiter,

Ex.1-2  p.137

 

Ex.7  p.140

Ex.6 p.140

 

Ex.11 p.141

(усно)

56

 

Відомі пам'ятки Парижу

Ex.10 p.141

Connecteurs logiques: d'abord, après, puis

Ex.5 p.138

l'ile de la Cite, la cathedrale Notre-Dame de Paris, le Louvre, la Tour Eiffel, l'arc de Troimphe

Ex.8 p.141

p.139

Texte 1

Ex.3 p.138

Ex.12 p.141

(письмово)

57

 

Географічні дані Франції

Ex.8 p.147

Le Future proche

Ex.3 p.143

La France, le nord, l'ouest, l'est, le sud, d'habitants, nationalites, le drapeau francais, bleu, le blanc, le rouge, le coq, regions, la Corse, l'ocean Atlantique, l'ocean Pacifique, Lyon, Marseiile

Ex.6 p.146

Ex.5 p.145

Texte 1

Ex.7

p.147

Ex.9 p.147

(усно)

58

 

Кількість. Числа 183-900 000

Ex.8 p.147

Le verbe voir. La forme affirmative et negative

Ex.4 p.143

Cent quatre-ving-tois, deux cents, trois cent vingt-cing, quatre cent trente-six, cing cent trente-trois, six cent cinquante, sept cent quatre-vingt-trois, huit cent six, neuf cent neuf, mille mille quarante-cinq, mille deux cent quatre-vingt-dix, mille neuf cents, deux mille, dix mille, cinq cent mille, neuf cent mille, million

Ex.1-2 p.142

p.145

 

 

Ex.10 p.148

(усно)

59

 

 

Тест №6

Твір-розповідь:

«Подорож по Франції та Україні»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

С.185

Розповідати розповідь

Тема 7: Канікули, природа, довкілля (les vacances, la nature, et l'envirommement)

60

 

Здоров'я тт. безпека

Пори року. Час

Ex.12 p.154

La forme négative du verbe

Ex.4 p.151

l'hiver, il fait friod, neige, gele, dort, ble, le grenier, l'automne, beau, faire fraise, il pleut, s'endort, l'ete, il fait chaud, de soleil, l'orageux, rigoureux

Ex.10 p.154

Ex.8 p.153

Texte 1

Ex.11 p.154

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

 

Учні вміють використовувати нові Л.О та Г.С, описувати пори року та погоду, складати плани на літо, розповідати про свій відпочинок.

Ex.14 p.155

(письмово)

61

 

Контроль аудіювання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О

62

 

Погодні умови

Ex.8 p.160

Prépositions de moins

Ex.3 p.157

La pluie, le brouillard, le nige, le vent

Ex.1-2 p.156

Ex.5 p.158

Ex.6 p.159

Ex.4 p.157

Ex.9 p.160

(письмово)

63

 

Контроль читання (семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити правила читання

64

 

Мої плани на літо

Ex.11 p.165

Future simple

Visiter et ecrire

Ex.3 p.162

Demain, demain après-midi, la semaine prochaine, dans deux jours, dans trois mois, dans cinq ans

 

Ex.9 p.164

p.163

Texte 1

Ex.7 p.164

Ex.12 p.165

(усно)

65

 

Контроль письма (семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Г.С та Л.О

66

 

Місце на відпочинок на літо

Ex.10 p.171

Le future simple

Ex.5 p.167

Au bord de la mer, à la montagne, à la champagne, en ville, prendre des bains de soleil, faire du ski, faire de la voile, faire des randonees a pied, faire du cheval, visiter les monuments et les musees, travailler 0 la ferme, faire du leche-vitrine

Ex.8 p.170

 p.169

Texte 1

Ex.7 p.170

Ex.11 p.171

(усно)

67

 

Контроль говоріння (семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

68

 

Тест №7

Твір-розповідь:

«Мої плани на літо»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

С.186

Розповідати розповідь

69

 

 

Повторення вивченої теми:

Канікули, природа, довкілля

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

70

 

 

Підсумок за II семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Підбити підсумок

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петрова Ольга Володимирівна
    Велика подяка за плідну працю. Допомагає вчителю створити своє власне тематичне планування.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Магера Андрій
Додано
6 липня 2021
Переглядів
2000
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку