Пропоную на допомогу вчителю календарно-тематичне планування уроків з іноземної (англійської) мови за підручником О.Карп'юк (3 год на тиждень) зі змістовними лініями
ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
для 6 класу загальноосвітніх шкіл
Автор Карп’юк О.Д. English Pupil’s Book (Year 6):підручник для 6 класу знз. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2014. – 224 с. : іл.
І семестр
№ уроку |
Дата |
Прим. |
Тематика ситуативного спілкування |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Розділ підручника Сторінки |
|
На кінець уроку учень вміє: |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
Family and Friends |
||||||||
1. |
|
|
Знову до школи Формування навичок аудіювання |
Наводити приклади власного внеску у розвиток школи
|
Розповідати про розподіл обов’язків у своєму класі
|
Запитувати про/пояснює правила безпеки дорогою до школи |
Демонструвати розуміння цінності праці
|
Вступ Ст.. 4-6 |
2. |
|
|
Режим дня школяра Формування навичок читання |
Пояснювати необхідність прибирання за собою під час відпочинку, наводить приклади з власного досвіду
|
|
Обговорювати позитивні та негативні наслідки від певних винаходів |
Розповідати про доцільне використання кишенькових грошей |
Розділ 1 Урок 1 Ст.12-14 |
3. |
|
|
Summer rest Усне мовлення на задану тематику |
|
Пояснювати вибір особистих символів
|
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.15 |
4. |
|
|
Наші друзі Тренування у читанні |
Обговорювати план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.
|
|
Критично оцінювати вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків
|
Демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту .
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.16-17 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
5. |
|
|
Зовнішність наших друзів Діалогічне мовлення по темі |
|
|
Надавати рекомендації щодо дотримання здорового способу життя
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.18 |
|||
6. |
|
|
Як виглядає твій друг? Вдосконалення навичок читання |
|
|
|
Співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Розділ 1 Урок 1 Ст.19-20 |
|||
7. |
|
|
My Best Friend Розвиток навичок усного мовленя |
|
Обговорювати особливості взаємодії особистості та групи
|
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.21-22 |
|||
8. |
|
|
Характер мого друга Вдосконалення навичок писемного мовлення |
Пояснювати взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів |
|
Розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.23 |
|||
9. |
|
|
Друзі.
|
Узагальнення з теми |
|
||||||
|
|
|
An Ordinary Family |
||||||||
10. |
|
|
Моя сім’я Активізація мовного інвентарю |
Проектувати власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів
|
Порівнювати сімейні традиції
|
Аргументувати необхідність дотримання особистої гігієни
|
Тлумачити функцію грошей у суспільстві
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.24-25 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
11. |
|
|
Звичайна сім’я Практикум писемного мовлення |
|
Пояснювати вибір особистих символів |
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.26-27 |
12. |
|
|
Бабусині казки Розвиток навичок аудіювання та усного мовлення |
|
|
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.28-29 |
13. |
|
|
Зовнішність членів родини Розвиток мовної здогадки та навичок читання |
|
Обговорює шкільні правила |
Аргументувати необхідність дотримання особистої гігієни |
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.30-31 |
14. |
|
|
Розповідь про сім’ю Монологічне мовлення по темі |
Обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі |
Наводити приклади свого внеску в життя громади
|
|
Проявляти обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей своєї родини |
Розділ 1 Урок 2 Ст.32 |
15.
|
|
|
Дитячі спогади Читання |
|
|
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.33-34 |
16. |
|
|
Як виглядають члени твоєї родини? Розвиток усного мовлення |
Пропонувати заходи щодо покращення екологічної ситуації в своєму селі та місті |
|
Демонструвати розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.35-36 |
17. |
|
|
Друзі пізнаються в біді Формування навичок говоріння |
|
Планувати траєкторію власного життя.
|
|
Аргументувати раціональність покупки
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.37 |
18. |
|
|
Про мене. Самостійна робота
|
|
|
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.38-40 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
19. |
|
|
«Попелюшка» Домашнє читання |
|
|
Демонструвати розуміння впливу звичок на стан здоров’я
|
|
Ст..41-43 |
||
20.
|
|
|
«Попелюшка» Домашнє читання |
|
|
|
|
Ст..41-43 |
||
21
|
|
|
Лексико-граматичний тест. Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
School is Cool! |
|||||||
22. |
|
|
Школа Активізація мовного інвентарю теми |
Обговорювати план дій щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку |
Визначати власні уподобання та потреби
|
Аргументувати необхідність дотримання особистої гігієни
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.48-49 |
||
23. |
|
|
Наша школа Розвиток навичок читання |
|
Демонструвати розуміння потреби працювати разом |
|
Демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Розділ 2 Урок 1 Ст.50-51 |
||
24. |
|
|
Our School Is Cool Діалогічне мовлення по темі та формування навичок читання |
Обговорювати участь у шкільних екологічних заходах |
|
Демонструвати знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху та користування громадським транспортом
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.54-55 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
25. |
|
|
Шкільні предмети Розвиток навичок писемного мовлення та усне мовлення по темі |
|
Свідчити на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами |
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.56-59 |
|||
26. |
|
|
Розклад уроків Усне мовлення та розвиток граматичних знань та вмінь |
|
Пропонувати варіанти участі школи/класу в житті громади |
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.60-61 |
|||
27. |
|
|
My Dream School Читання |
|
Обговорювати шкільні правила
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.62-63 |
|||
28. |
|
|
Шкільні правила Формування навичок читання та аудіювання |
|
|
Давати поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань |
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.64 |
|||
29. |
|
|
Урок англійської мови Розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення |
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.65 |
|||
30.
|
|
|
Хочу бути вчителем Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
My Sports |
||||||||
31. |
|
|
Cпорт Введення мовного інвентарю теми |
Обговорювати участь у шкільних екологічних заходах
|
Визначати власні спортивні уподобання та потреби .
|
Переконувати в необхідності дотр имання особистої гігієни, займаючись спортом
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.66-67 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
32. |
|
|
Види спорту Говоріння на задану тему ситуативного спілкування |
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.68 |
||||
33.
|
|
|
Олімпійські ігри Вдосконалення навичок читання |
|
Висловлювати повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.69-71 |
||||
34. |
|
|
Спортивні ігри Діалогічне мовлення |
|
|
Впорядковувати власний робочий день з дотриманням здорового способу життя
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.72-73 |
||||
35. |
|
|
Спорт в Україні Тренування учнів у письмі |
|
Популяризувати фізичну культуру і спорт |
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.74 |
||||
36.
|
|
|
Екстримальні види спорту Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.75-76 |
||||
37. |
|
|
Мій улюблений вид спорту Формування навичок аудіювання та розвиток мовної здогадки |
Обговорювати переваги екологічних видів транспорту |
|
Обговорювати шляхи профілактики захворювань
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.77-79 |
||||
38 |
|
|
Контроль усного мовлення |
|||||||||
39. |
|
|
Спорт у моєму житті. Самостійна робота |
Проектувати власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів
|
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.80-82 |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
40.
|
|
|
Популярні види спорту Спорт у Великобритнії. Писемне мовлення та вдосконалення граматичних навичок та вмінь |
|
|
|
Обговорювати можливості замовлення квитків онлайн
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.83 |
||||
41 |
|
|
Контроль письма |
|||||||||
42 |
|
|
Спорт в Україні Розвиток навичок говоріння |
Дискутувати довкола питань здоров’я людини
|
Наводити приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту |
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.84-85 |
||||
43 |
|
|
Контроль читання. |
|||||||||
44. |
|
|
Домашнє читання. |
|
|
Надавати рекомендації щодо дотримання здорового способу життя |
|
Ст.. 86-87 |
||||
45 |
|
|
Узагальнення знань з теми «Спорт» Практикум письма |
|||||||||
46. |
|
|
Контроль аудіювання.
|
|||||||||
47. |
|
|
Підсумковий урок. |
|
|
|
|
|
||||