ктп 6 клас І семестр зі змістовнимии лініями

Про матеріал

Пропоную на допомогу вчителю календарно-тематичне планування уроків з іноземної (англійської) мови за підручником О.Карп'юк (3 год на тиждень) зі змістовними лініями

Перегляд файлу

ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ

для 6 класу загальноосвітніх шкіл

                Автор Карп’юк О.Д. English Pupils Book (Year 6):підручник для 6 класу знз. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2014. – 224 с. : іл.

 

І семестр

уроку

 

 

Дата

Прим.

Тематика ситуативного спілкування

Екологічна

безпека та

сталий розвиток

 

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Розділ підручника

Сторінки

 

 

На кінець уроку учень вміє:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

Family and  Friends

1.

 

 

Знову до школи

Формування навичок аудіювання

Наводити

приклади власного внеску у

розвиток

школи

 

Розповідати про

розподіл

обов’язків у

своєму класі

 

Запитувати

про/пояснює

правила безпеки

дорогою до школи

Демонструвати

розуміння

цінності праці

 

Вступ

Ст.. 4-6

2.

 

 

Режим дня школяра

Формування  навичок читання

Пояснювати

необхідність

прибирання за

собою під час

відпочинку,

наводить

приклади з

власного досвіду

 

 

Обговорювати

позитивні та

негативні

наслідки від

певних винаходів

Розповідати про

доцільне

використання

кишенькових

грошей

Розділ 1

Урок 1

Ст.12-14

3.

 

 

Summer rest

Усне мовлення на задану тематику

 

Пояснювати вибір

особистих

символів

 

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.15

4.

 

 

Наші  друзі

Тренування у читанні

Обговорювати план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів.

 

 

Критично оцінювати

вплив

деструктивних

молодіжних рухів

на життя

однолітків

 

 

Демонструвати

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту

.

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.16-17

1

2

3

4

5

6

7

8

9

5.

 

 

Зовнішність наших друзів

Діалогічне мовлення по темі

 

 

Надавати

рекомендації

щодо

дотримання

здорового

способу життя

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.18

6.

 

 

Як виглядає твій друг?

Вдосконалення навичок читання

 

 

 

Співвідносити

власні потреби з

можливостями

сімейного

бюджету

Розділ 1

Урок 1

Ст.19-20

7.

 

 

My Best Friend

Розвиток навичок усного мовленя

 

Обговорювати

особливості

взаємодії

особистості та

групи

 

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.21-22

8.

 

 

Характер мого друга

Вдосконалення навичок писемного мовлення

Пояснювати

взаємозв’язок

людини й

навколишнього

середовища та

залежність її від

природних

ресурсів

 

Розрізняти

безпечні та

небезпечні

ситуації під час

активного

відпочинку

 

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.23

9.

 

 

Друзі.

 

Узагальнення з теми

 

 

 

 

 

An Ordinary Family

10.

 

 

Моя сім’я

Активізація мовного інвентарю

Проектувати власні

повсякденні дії на

захист довкілля

та збереження

ресурсів

 

Порівнювати сімейні

традиції

 

Аргументувати

необхідність

дотримання

особистої

гігієни

 

Тлумачити

функцію грошей у

суспільстві

 

 

 

 

 

 

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.24-25

1

2

3

4

5

6

7

8

9

11.

 

 

Звичайна сім’я

Практикум писемного мовлення

 

Пояснювати вибір

особистих

символів

 

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.26-27

12.

 

 

Бабусині казки

Розвиток навичок аудіювання та усного мовлення

 

 

 

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.28-29

13.

 

 

Зовнішність членів родини

Розвиток мовної здогадки та навичок читання

 

Обговорює

шкільні правила

Аргументувати

необхідність

дотримання

особистої

гігієни

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.30-31

14.

 

 

Розповідь про сімю

Монологічне мовлення по темі

Обговорювати

питання, пов’язані

із збереженням

навколишнього

середовища у

своєму регіоні та

державі

Наводити

приклади

свого внеску

в життя

громади

 

 

 

Проявляти

обізнаність і своє

ставлення до

фінансових

можливостей

своєї родини

Розділ 1

Урок 2

Ст.32

15.

 

 

 

Дитячі спогади

Читання

 

 

 

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.33-34

16.

 

 

Як виглядають члени твоєї родини?

Розвиток  усного мовлення

Пропонувати заходи щодо покращення

екологічної

ситуації в своєму селі та місті

 

Демонструвати

розуміння впливу звичок на стан

здоров’я

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.35-36

17.

 

 

Друзі пізнаються в біді

Формування навичок говоріння

 

Планувати

траєкторію

власного життя.

 

 

Аргументувати

раціональність

покупки

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.37

18.

 

 

Про мене. Самостійна робота

 

 

 

 

 

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.38-40

1

2

3

4

5

6

7

8

9

19.

 

 

«Попелюшка» Домашнє читання

 

 

Демонструвати

розуміння впливу

звичок на стан

здоров’я

 

 

Ст..41-43

20.

 

 

 

«Попелюшка» Домашнє читання

 

 

 

 

Ст..41-43

21

 

 

 

Лексико-граматичний тест. Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

School is Cool!

22.

 

 

Школа

Активізація мовного інвентарю теми

Обговорювати план дій щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку

Визначати власні

уподобання та

потреби

 

Аргументувати

необхідність

дотримання

особистої

гігієни

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.48-49

23.

 

 

Наша школа

Розвиток навичок читання

 

Демонструвати

розуміння

потреби

працювати разом

 

Демонструвати

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту

Розділ 2

Урок 1

Ст.50-51

24.

 

 

Our School Is Cool

Діалогічне мовлення по темі та формування навичок читання

Обговорювати участь у шкільних

екологічних

заходах

 

Демонструвати

знання та

наводить

приклади

дотримання

правил безпеки

руху та

користування

громадським

транспортом

 

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.54-55

1

2

3

4

5

6

7

8

9

25.

 

 

Шкільні предмети

Розвиток навичок писемного мовлення та усне мовлення по темі

 

Свідчити на

користь

необхідності

толерантного

ставлення до

людей з

особливими

навчальними

потребами

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.56-59

26.

 

 

Розклад уроків

Усне мовлення та розвиток граматичних знань та вмінь

 

Пропонувати

варіанти участі

школи/класу в

житті громади

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.60-61

27.

 

 

My Dream School

Читання

 

Обговорювати

шкільні правила

 

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.62-63

28.

 

 

Шкільні правила

Формування навичок читання та аудіювання

 

 

Давати поради щодо

техніки безпеки

під час

спортивних

занять і змагань

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.64

29.

 

 

Урок англійської мови

Розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення

 

 

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.65

30.

 

 

 

Хочу бути вчителем

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

My Sports

31.

 

 

Cпорт

Введення мовного інвентарю теми

Обговорювати участь

у шкільних

екологічних

заходах

 

Визначати власні

спортивні

уподобання та

потреби

.

 

Переконувати в

необхідності

дотр

имання

особистої гігієни,

займаючись

спортом

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.66-67

1

2

3

4

5

6

7

8

9

32.

 

 

Види спорту

Говоріння на задану тему ситуативного спілкування

 

 

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.68

33.

 

 

 

Олімпійські ігри

Вдосконалення навичок читання

 

Висловлювати

повагу до

спортсменів з

обмеженими

можливостями

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.69-71

34.

 

 

Спортивні ігри

Діалогічне мовлення

 

 

Впорядковувати

власний робочий

день з

дотриманням

здорового

способу життя

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.72-73

35.

 

 

Спорт в Україні

Тренування учнів у письмі

 

Популяризувати

фізичну культуру

і спорт

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.74

36.

 

 

 

Екстримальні види спорту

Розвиток навичок читання

 

 

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.75-76

37.

 

 

Мій улюблений вид спорту

Формування навичок аудіювання та розвиток мовної здогадки

Обговорювати

переваги

екологічних видів

транспорту

 

Обговорювати

шляхи

профілактики

захворювань

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.77-79

38

 

 

Контроль усного мовлення

39.

 

 

Спорт у моєму житті.

Самостійна робота

Проектувати власні

повсякденні дії на

захист довкілля

та збереження

ресурсів

 

 

 

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.80-82

1

2

3

4

5

6

7

8

9

40.

 

 

 

Популярні види спорту

Спорт у Великобритнії.

Писемне мовлення та вдосконалення граматичних навичок та вмінь

 

 

 

Обговорювати

можливості

замовлення

квитків онлайн

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.83

41

 

 

Контроль письма

42

 

 

Спорт в Україні

Розвиток навичок говоріння

Дискутувати довкола

питань

здоров’я

людини

 

 

Наводити

приклади впливу

відомих

спортсменів на

популяризацію

фізичної культури

і спорту

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.84-85

43

 

 

Контроль читання.

44.

 

 

Домашнє читання.

 

 

Надавати

рекомендації

щодо

дотримання

здорового

способу життя

 

Ст.. 86-87

45

 

 

Узагальнення знань з теми «Спорт»

Практикум письма

46.

 

 

Контроль аудіювання.

 

47.

 

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
1304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку