КТП. 6 клас. Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс

Про матеріал
КТП. 6 клас. Історія України. Всесвітня історія. Інтегрований курс за підручником Олександра Бандровського та Віталія Власова
Перегляд файлу

Всесвітня історія. Історія України

(інтегрований курс) (70 годин)

6 клас

Інтегрований курс історії (Всесвітня історія. Історія України) для 6 класу є першим систематичним курсом історії в середній школі. Його особливостями є, по-перше, інтегрований характер – давня історія України вивчається як складова всесвітньої історії; по-друге, вивчення історичного матеріалу здійснюється в широких хронологічних межах: від появи первісних людей до падіння Західної Римської імперії. Головними завданнями курсу є: а) сформувати в учнів /учениць розуміння цивілізаційної значущості стародавнього періоду в історії України, Європи та світу в цілому, античної цивілізації як основи для подальшого розвитку європейських суспільств; б) сприяти формуванню засобами історії низки загальних (уміння вчитися впродовж життя, соціальна та громадянська компетентність, обізнаність у сфері культури тощо) і предметних (хронологічна, просторова, інформаційна тощо) компетентностей через актуалізацію змістових ліній (або їх елементів): сталого розвитку (з розумінням залежності людини і суспільств від природного середовища), громадянської відповідальності, культурної самосвідомості, життя в інформаційному середовищі, моральних цінностей; в) розвивати пізнавальний інтерес учнів /учениць до минулого через створення умов для активної взаємодії між вчителем /учителькою і учнями /учениця, виконання учнями /ученицями  творчих практичних завдань.

 

Структура курсу:

 

Вступ.     КОЛИ І ЯК РОЗПОЧАЛАСЯ ІСТОРІЯ ЛЮДСТВА

Розділ 1. ПЕРВІСНІ СПІЛЬНОТИ. АРХЕОЛОГІЧНІ КУЛЬТУРИ

Розділ 2. СТАРОДАВНІ ЦИВІЛІЗАЦІЇ АЗІЇ ТА АФРИКИ

Розділ 3. АНТИЧНА ЦИВІЛІЗАЦІЯ

Розділ 4. ВИТОКИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ТА ІНШИХ СУЧАСНИХ ЦИВІЛІЗАЦІЙ

 

 

 

 

 

І-ІІ СЕМЕСТРИ

 

Тема і зміст уроку

 

Дата

Примітка

 

Домашнє завдання

1.

Вступ: історія Стародавнього світу як наука та шкільний предмет.

 

 

 

 

2.

Практичне заняття № 1. Лічба часу в історії Стародавнього світу.

§ 1.

 

 

 

Розділ 1. Первісні спільноти. Археологічні культури

 

3.

Початок історії. Виникнення людини та її розселення.

§ 2-3.

 

 

 

4.

Зародження мистецтва та релігійних вірувань.

§ 4.

 

 

 

5.

Заняття та спосіб життя первісних людей.

§ 5.

 

 

 

6.

Суспільна організація та організація влади за первісних часів.

§ 6.

 

 

 

7.

Трипільська культура на землях України.

§ 7.

 

 

 

8.

Практичне заняття № 2. Основні стоянки та пам’ятки первісних людей на території України.

§ 8. Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

 

9.

Урок контролю та узагальнення.

§ 1-8. Повторити та узагальнити вивчене.

 

 

 

Розділ 2. Стародавні цивілізації Азії та Африки

 

 

Давній Єгипет

 

10.

Виникнення та розвиток Єгипетської держави.

§ 9.

 

 

 

11.

Виникнення та розвиток Єгипетської держави.

§ 9.

 

 

 

12.

Міфи та релігія Давнього Єгипту.

§ 10.

 

 

 

13.

Практичне заняття № 3.

§ 10.

 

 

 

14.

Освіта, наукові знання, образотворче мистецтво та архітектура давніх єгиптян.

§ 11.

 

 

 

Цивілізації Передньої та Центральної Азії

 

15.

Найдавніші держави Дворіччя.

§ 12.

 

 

 

 

 

16.

Найдавніші держави Дворіччя.

§ 12.

 

 

 

17.

Фінікійські міста-держави. Ізраїльсько-Іудейське царство.

§ 13.

 

 

 

18.

Нововавилонська та Перська держави.

§ 14.

 

 

 

Давні Індія та Китай

19.

Давня Індія.

§ 15.

 

 

 

 

20.

Суспільне, релігійне та культурне життя Давньої Індії.

§ 16.

 

 

 

21.

Давній Китай.

 

§ 17.

 

 

 

22.

Давній Китай.

 

§ 17.

 

 

 

23.

Суспільне та культурне життя давніх Китайців.

§ 18.

 

 

 

24.

Писемність, освіта та наукові знання в Давньому Китаї.

§ 19.

 

 

 

25.

Практичне заняття № 4.

§ 19. Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

 

26.

Урок контролю та узагальнення.

 

§ 9-19. Повторити та узагальнити вивчене.

 

 

 

Розділ 3. Антична цивілізація

 

ІСТОРІЯ ДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ

Становлення Античної грецької цивілізації

27.

Природа та населення Давньої Греції.

§ 20.

 

 

 

28.

Давньогрецька міфологія та релігія.

§ 21.

 

 

 

29.

Практичне заняття № 5.

§ 21.

 

 

 

30.

Мінойська палацова цивілізація.

§ 22.

 

 

 

31.

Ахейська палацова цивілізація.

§ 23.

 

 

 

32.

Давньогрецьке суспільство за поемами Гомера. Виникнення грецьких полісів.

§ 24.

 

 

 

33.

Велика грецька колонізація.

§ 25.

 

 

 

34.

Велика грецька колонізація.

§ 25.

 

 

 

35.

Кімерія та Скіфія.

§ 26.

 

 

 

36.

Історичні джерела про скіфів.

§ 27.

 

 

 

37.

Практичне заняття № 6.

§ 27.

 

 

 

38.

Афінська та Спартанська держави.

§ 28.

 

 

 

39.

Побут і виховання спартанців.

§ 29.

 

 

 

40.

Практичне заняття № 7.

§ 29. Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

 

41.

Урок контролю та узагальнення.

 

§ 20-29. Повторити та узагальнити вивчене.

 

 

 

Антична грецька цивілізація класичної доби

 

42.

Греко-перські війни (500-449 рр. до н.е.).

§ 30.

 

 

 

43.

Розквіт афінської демократії.

§ 31.

 

 

 

44.

Господарювання та повсякденне життя в Давній Греції.

§ 32.

 

 

 

45.

Мистецтво Давньої Греції.

§ 33.

 

 

 

46.

Мистецтво Давньої Греції.

§ 34.

 

 

 

47.

Практичне заняття № 8.

 

§ 34.

 

 

 

48.

Підкорення Греції Македонією.

 

§ 35.

 

 

Доба еллінізму

 

49.

Утворення імперії Александра Македонського.

§ 36.

 

 

 

50.

Утворення імперії Александра Македонського.

 

§ 36.

 

 

51.

Елліністичні держави в 4-2 ст. до н.е. культура еллінізму.

§ 37.

 

 

 

52.

Суспільне, господарське та повсякденне життя в античних полісах на території України.

§ 38.

 

 

 

53.

Практичне заняття № 9.

§ 38. Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

 

54.

Урок контролю та узагальнення.

 

§ 30-38. Повторити та узагальнити вивчене.

 

 

 

ІСТОРІЯ ДАВНЬОГО РИМУ

 

Давній Рим за царської та республіканської доби

 

55.

Природні умови Італії та виникнення міста Рим.

§ 39.

 

 

 

56.

Римська республіка 5 – середини 3 ст. до н.е.

§ 40.

 

 

 

57.

Римська республіка в 2 ст. до н.е.

§ 41.

 

 

 

58.

Релігія, сім’я, виховання й господарство давніх римлян.

§ 42.

 

 

 

59.

Диктатура Гая Юлія Цезаря.

§ 43.

 

 

 

60.

Диктатура Гая Юлія Цезаря.

§ 43.

 

 

 

Римська імперія

 

61.

Створення Римської імперії. Правління Октавіана Августа.

§ 44.

 

 

 

62.

Місто Рим та повсякденне життя його мешканців.

§ 45.

 

 

 

63.

Римська імперія в 3-4 ст.

§ 46.

 

 

 

64.

Виникнення християнства.

§ 47.

 

 

 

65.

Культура давнього Риму.

§ 48.

 

 

 

66.

Практичне заняття № 10.

§ 48.

 

 

 

67.

Початок Великого переселення народів та падіння Західної Римської імперії.

§ 49.

 

 

 

68.

Суспільне та господарське життя і духовний світ давніх слов’ян.

§ 50.

 

 

 

69.

Практичне заняття № 11.

§ 50. Підготуватися до контрольної роботи.

 

 

 

70.

Урок контролю та узагальнення.

 

§ 39-50. Повторити та узагальнити вивчене.

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 вересня 2021
Переглядів
583
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку