КТП 6 клас за підручником FULL BLAST plus

Про матеріал
КТП 6 клас за підручником FULL BLAST plus 4 год. Містить очікувані результати навчання
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 6 класі

 - І семестр – (   години на тиждень)

Підручник –FULL BLAST for Ukraine 6

№ уроку

 

Дата

 

Уроки

Мовленнєві функції

Інтегровані змістові лінії

Очікувані результати навчання

Module 1       That’s me!

1

 

 

That’s me! Це я, St.B, p. 7

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Математична:

розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект

Ставить та відповідає на запитання про себе

2

 

1a Це я. Школа St.B. p. 8

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про шкільне життя, щоденні справи

3

 

1a Це я,

Present Simple  St.B, p. 9

запитує та надає відповіді на прості запитання

бере участь у коротких простих діалогах про членів родини

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Вживає теперішній час та прийменники місця усно та на письмі

4

 

1b Моя зовнішність St.B, p. 10

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Описує зовнішність людини

5

 

1b Це я,

Present progressive  St.B, p. 11

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Вживає теперішній тривалий час усно та на письмі

6

 

1c Одяг St.B, p. 12

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

7

 

1c Grammar Present Simple vs Present Progressive, St.B, p. 13

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

 

Розуміє різницю між Present Simple та Present Progressive та вживає в усній та письмовій комунікації

8

 

1d Вільний час, St.B, p. 14

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про уподобання та вільний час

9

 

1d Grammar, St.B, p. 15

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно Like/love/enjoy/hate/

can’t stand + ing form or noun, would lie/ want + to

10

 

 1e Це я, Риси характеру St.B, p. 16

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Описує зовнішність людини, розповідає про себе та свого друга

11

 

1e Це я, Grammar, St.B, p. 17

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Пише пост про себе та свого друга використовуючи лексику уроку

12

 

Round-up

Підсумки

SB, p. 18

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання.

13

 

Round-up

Підсумки

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання.

 

 

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

 

 

Домашнє завдання

Сприймання на слух/Зорове сприймання

Усна/письмова взаємодія

Лексичний діапазон/Фонетика

Граматика

 

 

Парна робота: надання відповідей на запитання

 

 

 

 

 

 

School subjects, free-time activities, kind of clothes

 

WB p. 8 Ex. A

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

School subjects art, biology, chemistry, geography, history, ICT, maths, PE, physics

 

 

Present Simple

Prepositions of time

WB p. 8

Ex. B, C

 

Робота в парах: діалогічне мовлення

Написання тексту про школу

 

 

 

Відпрацювання звуків [ʌ], [æ],

[ei].

Present Simple

Prepositions of time

Ex.A,B p. 9

WB p. 9,Ex. D, E, F

Читати текст та виконувати завдання (answer True/False questions)

 

 

Appearance chubby, curly, dark, fair, good-looking, medium-length, slim, straight, wavy

Present Progressive

WB p. 10 Ex. A, B, C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching act.)

 

 

Робота в парах Guessing game

 

Present Progressive

Ex. 11

WB p. 11 Ex. D, E, F

Читати текст та виконувати завдання (answer the questions)

 

Clothes and accessories

Belt, boots, earrings, hat, jumper, leggings, sandals, shirt, shorts, skirt, top, tracksuit

Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Adverbs of frequency

WB p.12 Ex. A, B, C

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах дискусія

Написати  декілька речень про свій одяг

Fashion and clothes

Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Adverbs of frequency

Ex.A, B p. 13

 

 

 

WB p.13 Ex. D,E,F,G

Читати текст та виконувати завдання (answer True/False questions)

 

 

Робота в парах, дискусія

Free-time activities, other words and phrases

Like/love/enjoy/hate/

can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to

WB p. 14 Ex. A

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в групах Group survey

Написати про свої уподобання в блозі

Free-time activities

Chat on the net, do arts and crafts, download songs, music, videos, go rollerblading, go skateboarding, go to

 

Like/love/enjoy/hate/

can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to

WB p. 14 Ex. B, C

Читати текст та виконувати завдання (information gap activity)

 

Робота в групах Class game

Personality active, clever, friendly, helpful, lazy, outgoing, polite, rude, shy, unfriendly

 

WB p. 15 Ex. A, B

Читати текст та виконувати завдання (information gap activity)

Робота в парах answer the questions

Написати пост про себе та свого найкращого друга

 

Personality and other words&phrases

Word order

Ex.D p. 17

WB p. 15 Ex. C,D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

14

 

Test 1

Діагностична робота №1

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

Module 2                    Travelling

15

 

Подорожі, St.B, p. 19

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Інформаційно-цифрова:

уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Ставить та відповідає на питання про подорожі

16

 

2 a, Подорожі, St.B, p. 20

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про події в минулому

17

 

 2 a, Grammar , St.B, p. 21

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

18

 

 2b, Види транспорту, St.B, p. 22

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Інформаційно-цифрова:

уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку

19

 

2b, Grammar, St.B, p.23

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про дії в минулому

20

 

 2c, Наші подорожі у минулому, St.B, p. 24

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку

21

 

 2c, Подорожі Grammar , St.B, p. 25

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Інформаційно-цифрова:

уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів

Розповідає про планування подорожі

22

 

 2d, Ток шоу: подорожі тоді і зараз, St.B, p. 26

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні

23

 

 2d, Grammar , St.B, p. 27

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Вживає лексику уроку, використовує used to в усній та письмовій комунікації

24

 

 2 e, Враження від подорожі, St.B, p. 28-29

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про шкільну подорож, вміє виражати думку щодо питання.

25

 

 2 e, Враження від подорожі, St.B, p. 28-29

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про шкільну подорож, вміє виражати думку щодо питання.

26

 

 Round-up Підсумки St.B, p. 30

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

27

 

Round-up Підсумки

 

 

 

28

 

Test 2

Діагностична робота №2

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дискусія в парах та групах

 

 

Places around the world

 

WB p. 18 Ex. A

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Holiday activities and other words

buy souvenirs, explore a cave, go hiking, go horse riding, go on a cruise, go on a trip, go sightseeing, sunbathe, travel abroad

Past Simple

WB p. 18 Ex. B, C

 

Робота в парах talk about your last holiday

 

 

 

Holiday activities

Відпрацювання звуків [t], [d], [id]

Past Simple

Ex. A p. 21

WB p. 19 Ex. D-F

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (True/False questions)

 

Means of transport

ferry, helicopter, motorbike, tram, underground, van

Дієслово could, adjectives-adverbs of manner

WB p.20 Ex. A, B, C

 

Робота в парах дискусія.

Написати декілька речень про види транспорту які подобаються або не подобаються.

Means of transport

Дієслово could, adjectives-adverbs of manner

Ex.A ,B p. 23

WB p. 21 Ex. E, F

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions)

 

Airport, bag, bank, boarding pass, book, check (v), check-in, exchange money, flight, happen, make a list,  miss a flight, pack, passport, print, suitcase, ticket, travel agents.

Personal pronouns

WB p. 22   Ex. A-B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

 

Робота в парах (problem-solving activity)

Travel arrangements

Personal pronouns

Ex. A p. 25

WB p.22     Ex. C

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

 

across, appear, century, charge (v), complete, cross (v), electric, environmentally friendly, explorer, famous, feel, in the past, it takes… journey, land (n), nowadays, reach, sailor, voyage, world.B p. 27

Used to

WB p.23    Ex. A-B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

 

 

Написати абзац про Христофора Колумба

Words connected with travelling

Used to

Ex.B p. 27

WB p.23-24  Ex. C-E

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Прочитати листа та дати відповідь на питання

Робота в парах Ex.B p. 29

Adjectives expressing opinion amazing, brilliant, cool, exciting, fantastic, frightening, horrible, interesting, weird, wonderful.

Linking words

Ex.C p. 29

WB p.25  Ex. A-C

 

Communication Ex. G p. 30

Ex. A, B p. 30

 

 

 

 

Ex. C-F p. 30

WB p.26-27 Ex. A-H

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

29

 

Culture Page 1

Means of transport around of the world Види транспорту у світі

 Song 1 St.B, p. 32

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

Module 3    Adventure

30

 

Пригода, St.B, p. 33

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Ставить та відповідає на питання про пригоди

31

 

 3 а Пригода, St.B, p. 34

бере участь у коротких групових дискусіях

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про події в минулому

32

 

 3 a Пригода, Grammar St.B, p. 35

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про події в минулому

33

 

 3 b Пригоди у Вулпіт, St.B, p. 36

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку

34

 

3 b Grammar , St.B, p. 37

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Розповідає про події, що відбувались в минулому

35

 3 c Парк розваг , St.B, p. 38

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку

36

 

3 c Grammar , St.B, p. 39

 

 

Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур.

37

 

 3 d Дивовижні пригоди, St.B, p. 40

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні

38

 

 3 d Grammar , St.B, p. 41

 

 

Вживає лексику уроку, використовує some, any, no, every в усній та письмовій комунікації

39

 

 3 e Ти щасливчик чи невдаха?, St.B, p. 42

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

Виражає власну думку щодо прочитаної історії, аргументує власну точку зору.

40

 

 3 e Ти щасливчик чи невдаха? , St.B, p. 43

 

 

Пише коротку історію про неприємні події використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку.

41

 

 Round-up

 St.B, p. 44

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

42

 

Round-up Підсумки

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

43

 

Test 3

Діагностична робота №3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дискусія в парах та групах

 

 

Various adventure activities

 

WB p. 28 Ex. A

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Parts of the body

ankle, arm, back, finger, knee, wrist.

Verbs related to accidents

bleed, break, crash into, fall down, hit, hurt, slip,

Past Progressive

WB p. 28 Ex. B, C

 

Робота в групі talking about an accident

 

 

 

Verbs related to accidents

 

Past Progressive

Ex. 3 p. 35

WB p. 29 Ex. D, E

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Match the pictures with the words)

 

alien, area, Believe it or not..., bush, campsite,

close (adv), dark, die, disappear, follow, footprint,

frightened, ghost, huge, human,

Past Simple – Past Progressive

Time clauses (when, while)

WB p. 30 Ex. A, B, C

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Write True or False)

 

Робота в парах дискусія.

 

 

Past Simple – Past Progressive

Time clauses (when, while)

Ex.A ,B p. 37

WB p. 31 Ex. D, E

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions)

 

 

Words/Phrases related to funfairs

bumper, car, Ferris wheel, prize, ride, roller coaster,

sandwich, water, slide.

 

WB p. 32 Ex. A, B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах (problem-solving activity)

actually, be left, blood, each, get on,

Hang on a minute! hill, ketchup, luckily, queue,

wash, wet, What do you mean?

 

Time clauses (when, while)

Some, any and no.

Ex. A, B, C p. 29

WB p. 33 Ex. C, D

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

 

Adjectives describing emotions

angry, embarrassed, lonely, shocked, surprised,

worried.

Points of the compass

 

 

WB p. 34 Ex. A, B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Висловити власну думку про книгу Біле Ікло.

 

Compounds of some, any, no, every

Ex.3 p. 41

WB p. 34 Ex. C, D

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Прочитати текст та дати відповідь на питання

Робота в парах Ex. A

p. 29

Phrases related to misfortunes

be/get lost, be/get stuck in a lift, get a flat tyre,

get locked out, lose one’s key

Other words and phrases

 

 

 

WB p. 35 Ex. A

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

Ex. С p. 43

 

 

 

Phrases related to misfortunes

Linking words

Ex. В p. 43

WB p. 35 Ex. B, c

 

Communication Ex. G p. 44

Ex. A, B p. 30

Ex. C-F p. 30

 

 

 

 

WB p. 36-37 Ex. A-H

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Module 4 Places

44

 

 

Місця. , St.B, p. 45

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

45

 

 4 a

Місця Будівлі, St.B, p. 46

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

46

 

4 a

Місця Grammar, St.B, p. 47

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

47

 

 4 b

Маршрут руху, St.B, p. 48

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

48

 

 4 b

Grammar, St.B, p. 49

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

49

 

 4 c

Ти сільська чи міська людина?, St.B, p. 50

бере участь у коротких простих діалогах

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

50

 

 4 c

Grammar, St.B, p. 51

висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

 

51

 

4 d

Наша сонячна система, St.B, p. 52

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання

оцінювати власні навчальні досягнення

 

52

 

 4 d

Grammar, St.B, p. 53

 

 

 

53

 

 4 e Відомі місця у світі

, St.B, p. 54-55

бере участь у коротких групових дискусіях

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

 

54

 

 Round-up

St.B, p. 56

 

 

 

55

Round-up

Підсумки

Розглядає природу як цілісну систему

Уміння вчитися упродовж життя:

самостійно працювати з підручником

Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвіл та висловлює прохання.

56

 

Culture Page 2

Шотландія

Song 2 St.B, p. 58

 

 

 

57

 

Test 4

Діагностична робота №4

 

 

 

58

 

Аналіз типових помилок

 

 

 

59

 

Контроль письма

 

 

 

 

60

 

Контроль розуміння на слух

 

 

 

61

 

Контроль читання

 

 

 

62

 

Контроль говоріння

 

 

 

63

 

Повторення вивченого протягом І семестру

 

 

 

 

 

 

Дискусія в парах та групах

 

 

Different places around the world

 

WB p. 38 Ex. A

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання

 

Places in a town/city

chemist’s, florist’s, hairdresser’s, market,

newsagent’s post office

Other words and phrase

Can / Could / May / Might

WB p. 38  Ex. B, C

 

Робота в парах talk about some situations in the city.

Places in a town/city

Відпрацювання звуків /k/ та /s/.

 

Can / Could / May / Might

Ex. A p. 47

WB p. 39 Ex. D-F

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Підібрати зображення та відповідний номер)

 

Directions

Go straight on. How do I get to...?

It’s on your right/left. Turn right/left at the...

Turn right/left into... Street/Road.

 

Prepositions of place

Prepositions of movement

WB p.40 Ex. A, B, C

 

Робота в парах дискусія.

 

Directions

 

Prepositions of place

Prepositions of movement

Ex.A ,B p. 49

 

WB p. 41 Ex. E, F

Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions)

 

Types of houses

block of flats, bungalow, caravan, cottage, farm,

houseboat, tree house.

Other words and phrases

Comparative forms

(not) as + adjective + as

WB p. 42   Ex. A-B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Робота в парах (problem-solving activity)

Types of houses

 

Comparative forms

(not) as + adjective + as.

 Ex. A p. 51

 

 

WB p.42     Ex. C

Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини

 

Words related to space

Earth, galaxy, moon, outer space, planet,

solar system, star, sun, universe.

Other words

 

Superlative forms

WB p.43    Ex. A-B

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання

Обговорити в парах планети та описати їх.

Words related to space

 

Superlative forms

Ex.B p. 53

WB p.43-44  Ex. C-E

Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання.

.

Робота в парах Ex.B p. 29

Places in a city

art gallery, bridge, car park, castle, port, stadium,

train station.

Ex. C p. 54

WB p.45 Ex. A-C

 

Communication Ex. G p. 56

Ex. A, B p. 56

 

Ex. C-F p. 56

WB p.46-47 Ex. A-H

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

Make a poster p. 57 St.B.

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 жовтня 2023
Переглядів
1006
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку