Календарно-тематичне планування з англійської мови у 6 класі
- І семестр – ( години на тиждень)
Підручник –FULL BLAST for Ukraine 6
№ уроку |
Дата
|
Уроки |
Мовленнєві функції |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати навчання |
Module 1 That’s me! |
|||||
1
|
|
That’s me! Це я, St.B, p. 7 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання Математична: ■ розв’язувати комунікативні та навчальні проблеми, застосовуючи логіко-математичний інтелект |
Ставить та відповідає на запитання про себе |
2 |
|
1a Це я. Школа St.B. p. 8 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про шкільне життя, щоденні справи |
3 |
|
1a Це я, Present Simple St.B, p. 9 |
■ запитує та надає відповіді на прості запитання ■ бере участь у коротких простих діалогах про членів родини |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Вживає теперішній час та прийменники місця усно та на письмі |
4 |
|
1b Моя зовнішність St.B, p. 10 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Описує зовнішність людини |
5 |
|
1b Це я, Present progressive St.B, p. 11 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Вживає теперішній тривалий час усно та на письмі |
6 |
|
1c Одяг St.B, p. 12 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
7 |
|
1c Grammar Present Simple vs Present Progressive, St.B, p. 13 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
|
Розуміє різницю між Present Simple та Present Progressive та вживає в усній та письмовій комунікації |
8 |
|
1d Вільний час, St.B, p. 14 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про уподобання та вільний час |
9 |
|
1d Grammar, St.B, p. 15 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання
|
Розповідає про уподобання та вільний час вживаючи правильно Like/love/enjoy/hate/ can’t stand + ing form or noun, would lie/ want + to |
10 |
|
1e Це я, Риси характеру St.B, p. 16 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Описує зовнішність людини, розповідає про себе та свого друга |
11 |
|
1e Це я, Grammar, St.B, p. 17 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Пише пост про себе та свого друга використовуючи лексику уроку |
12 |
|
Round-up Підсумки SB, p. 18 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання. |
13 |
|
Round-up Підсумки |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Продукує короткі фрази з описом себе, розповідає основну інформацію про себе та свої уподобання. |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
||
Сприймання на слух/Зорове сприймання |
Усна/письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/Фонетика |
Граматика |
|
|
||||
|
Парна робота: надання відповідей на запитання
|
School subjects, free-time activities, kind of clothes |
|
WB p. 8 Ex. A |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
School subjects art, biology, chemistry, geography, history, ICT, maths, PE, physics
|
Present Simple Prepositions of time |
WB p. 8 Ex. B, C |
|
Робота в парах: діалогічне мовлення Написання тексту про школу
|
Відпрацювання звуків [ʌ], [æ], [ei]. |
Present Simple Prepositions of time Ex.A,B p. 9 |
WB p. 9,Ex. D, E, F |
Читати текст та виконувати завдання (answer True/False questions)
|
|
Appearance chubby, curly, dark, fair, good-looking, medium-length, slim, straight, wavy |
Present Progressive |
WB p. 10 Ex. A, B, C |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання (matching act.)
|
Робота в парах Guessing game |
|
Present Progressive Ex. 11 |
WB p. 11 Ex. D, E, F |
Читати текст та виконувати завдання (answer the questions) |
|
Clothes and accessories Belt, boots, earrings, hat, jumper, leggings, sandals, shirt, shorts, skirt, top, tracksuit |
Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Adverbs of frequency |
WB p.12 Ex. A, B, C |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах дискусія Написати декілька речень про свій одяг |
Fashion and clothes |
Present Simple vs Present Progressive Stative verbs Adverbs of frequency Ex.A, B p. 13
|
WB p.13 Ex. D,E,F,G |
Читати текст та виконувати завдання (answer True/False questions)
|
Робота в парах, дискусія |
Free-time activities, other words and phrases |
Like/love/enjoy/hate/ can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to |
WB p. 14 Ex. A |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в групах Group survey Написати про свої уподобання в блозі |
Free-time activities Chat on the net, do arts and crafts, download songs, music, videos, go rollerblading, go skateboarding, go to
|
Like/love/enjoy/hate/ can’t stand + ing form or noun, would like/ want + to |
WB p. 14 Ex. B, C |
Читати текст та виконувати завдання (information gap activity)
|
Робота в групах Class game |
Personality active, clever, friendly, helpful, lazy, outgoing, polite, rude, shy, unfriendly |
|
WB p. 15 Ex. A, B |
Читати текст та виконувати завдання (information gap activity) |
Робота в парах answer the questions Написати пост про себе та свого найкращого друга
|
Personality and other words&phrases |
Word order Ex.D p. 17 |
WB p. 15 Ex. C,D |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
Test 1 Діагностична робота №1 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
Module 2 Travelling |
|||||
15 |
|
Подорожі, St.B, p. 19 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів |
Ставить та відповідає на питання про подорожі |
16 |
|
2 a, Подорожі, St.B, p. 20 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про події в минулому |
17 |
|
2 a, Grammar , St.B, p. 21 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
18 |
|
2b, Види транспорту, St.B, p. 22 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів |
Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку |
19 |
|
2b, Grammar, St.B, p.23 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про дії в минулому |
20 |
|
2c, Наші подорожі у минулому, St.B, p. 24 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку |
21 |
|
2c, Подорожі Grammar , St.B, p. 25 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Інформаційно-цифрова: ■ уміння вивчати іноземну мову з використанням спеціальних програмних засобів |
Розповідає про планування подорожі |
22 |
|
2d, Ток шоу: подорожі тоді і зараз, St.B, p. 26 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні |
23 |
|
2d, Grammar , St.B, p. 27 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Вживає лексику уроку, використовує used to в усній та письмовій комунікації |
24 |
|
2 e, Враження від подорожі, St.B, p. 28-29 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про шкільну подорож, вміє виражати думку щодо питання. |
25 |
|
2 e, Враження від подорожі, St.B, p. 28-29 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про шкільну подорож, вміє виражати думку щодо питання. |
26 |
|
Round-up Підсумки St.B, p. 30 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
27 |
|
Round-up Підсумки |
|
|
|
28 |
|
Test 2 Діагностична робота №2 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
Дискусія в парах та групах
|
Places around the world |
|
WB p. 18 Ex. A |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Holiday activities and other words buy souvenirs, explore a cave, go hiking, go horse riding, go on a cruise, go on a trip, go sightseeing, sunbathe, travel abroad |
Past Simple |
WB p. 18 Ex. B, C |
|
Робота в парах talk about your last holiday
|
Holiday activities Відпрацювання звуків [t], [d], [id] |
Past Simple Ex. A p. 21 |
WB p. 19 Ex. D-F |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (True/False questions) |
|
Means of transport ferry, helicopter, motorbike, tram, underground, van |
Дієслово could, adjectives-adverbs of manner |
WB p.20 Ex. A, B, C |
|
Робота в парах дискусія. Написати декілька речень про види транспорту які подобаються або не подобаються. |
Means of transport |
Дієслово could, adjectives-adverbs of manner Ex.A ,B p. 23 |
WB p. 21 Ex. E, F |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions) |
|
Airport, bag, bank, boarding pass, book, check (v), check-in, exchange money, flight, happen, make a list, miss a flight, pack, passport, print, suitcase, ticket, travel agents. |
Personal pronouns |
WB p. 22 Ex. A-B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання
|
Робота в парах (problem-solving activity) |
Travel arrangements |
Personal pronouns Ex. A p. 25 |
WB p.22 Ex. C |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини |
|
across, appear, century, charge (v), complete, cross (v), electric, environmentally friendly, explorer, famous, feel, in the past, it takes… journey, land (n), nowadays, reach, sailor, voyage, world.B p. 27 |
Used to |
WB p.23 Ex. A-B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання
|
Написати абзац про Христофора Колумба |
Words connected with travelling |
Used to Ex.B p. 27 |
WB p.23-24 Ex. C-E |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання Прочитати листа та дати відповідь на питання |
Робота в парах Ex.B p. 29 |
Adjectives expressing opinion amazing, brilliant, cool, exciting, fantastic, frightening, horrible, interesting, weird, wonderful. |
Linking words Ex.C p. 29 |
WB p.25 Ex. A-C |
|
Communication Ex. G p. 30 |
Ex. A, B p. 30
|
Ex. C-F p. 30 |
WB p.26-27 Ex. A-H |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
29 |
|
Culture Page 1 Means of transport around of the world Види транспорту у світі Song 1 St.B, p. 32 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
Module 3 Adventure |
|||||
30 |
|
Пригода, St.B, p. 33 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Ставить та відповідає на питання про пригоди |
31 |
|
3 а Пригода, St.B, p. 34 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про події в минулому |
32 |
|
3 a Пригода, Grammar St.B, p. 35 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про події в минулому |
33 |
|
3 b Пригоди у Вулпіт, St.B, p. 36 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про уподобання, вживає лексику уроку |
34 |
|
3 b Grammar , St.B, p. 37 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Розповідає про події, що відбувались в минулому |
35 |
3 c Парк розваг , St.B, p. 38 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Розповідає про планування подорожі, вживає лексику уроку |
|
36 |
|
3 c Grammar , St.B, p. 39 |
|
|
Описує події, що стались у минулому у письмовому форматі з використанням вивчених мовленнєвих структур. |
37 |
|
3 d Дивовижні пригоди, St.B, p. 40 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Розповідає про подорожі в минулому і сьогодні |
38 |
|
3 d Grammar , St.B, p. 41 |
|
|
Вживає лексику уроку, використовує some, any, no, every в усній та письмовій комунікації |
39 |
|
3 e Ти щасливчик чи невдаха?, St.B, p. 42 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
Виражає власну думку щодо прочитаної історії, аргументує власну точку зору. |
40 |
|
3 e Ти щасливчик чи невдаха? , St.B, p. 43 |
|
|
Пише коротку історію про неприємні події використовуючи мовленнєві засоби засвоєні на протязі уроку. |
41 |
|
Round-up St.B, p. 44 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
42 |
|
Round-up Підсумки |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
43 |
|
Test 3 Діагностична робота №3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
Дискусія в парах та групах
|
Various adventure activities |
|
WB p. 28 Ex. A |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Parts of the body ankle, arm, back, finger, knee, wrist. Verbs related to accidents bleed, break, crash into, fall down, hit, hurt, slip, |
Past Progressive |
WB p. 28 Ex. B, C |
|
Робота в групі talking about an accident
|
Verbs related to accidents
|
Past Progressive Ex. 3 p. 35 |
WB p. 29 Ex. D, E |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Match the pictures with the words) |
|
alien, area, Believe it or not..., bush, campsite, close (adv), dark, die, disappear, follow, footprint, frightened, ghost, huge, human, |
Past Simple – Past Progressive Time clauses (when, while) |
WB p. 30 Ex. A, B, C |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Write True or False)
|
Робота в парах дискусія.
|
|
Past Simple – Past Progressive Time clauses (when, while) Ex.A ,B p. 37 |
WB p. 31 Ex. D, E |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions)
|
|
Words/Phrases related to funfairs bumper, car, Ferris wheel, prize, ride, roller coaster, sandwich, water, slide. |
|
WB p. 32 Ex. A, B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
actually, be left, blood, each, get on, Hang on a minute! hill, ketchup, luckily, queue, wash, wet, What do you mean?
|
Time clauses (when, while) Some, any and no. Ex. A, B, C p. 29 |
WB p. 33 Ex. C, D |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини |
|
Adjectives describing emotions angry, embarrassed, lonely, shocked, surprised, worried. Points of the compass
|
|
WB p. 34 Ex. A, B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Висловити власну думку про книгу Біле Ікло. |
|
Compounds of some, any, no, every Ex.3 p. 41 |
WB p. 34 Ex. C, D |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання Прочитати текст та дати відповідь на питання |
Робота в парах Ex. A p. 29 |
Phrases related to misfortunes be/get lost, be/get stuck in a lift, get a flat tyre, get locked out, lose one’s key Other words and phrases
|
|
WB p. 35 Ex. A |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини Ex. С p. 43
|
|
Phrases related to misfortunes |
Linking words Ex. В p. 43 |
WB p. 35 Ex. B, c |
|
Communication Ex. G p. 44 |
Ex. A, B p. 30 |
Ex. C-F p. 30
|
WB p. 36-37 Ex. A-H |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
Module 4 Places |
|||||
44 |
|
Місця. , St.B, p. 45 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
45 |
|
4 a Місця Будівлі, St.B, p. 46 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
46 |
|
4 a Місця Grammar, St.B, p. 47 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
47 |
|
4 b Маршрут руху, St.B, p. 48 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
48 |
|
4 b Grammar, St.B, p. 49 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
49 |
|
4 c Ти сільська чи міська людина?, St.B, p. 50 |
■ бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
50 |
|
4 c Grammar, St.B, p. 51 |
■ висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Ініціативність і підприємливість: ■ уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
51 |
|
4 d Наша сонячна система, St.B, p. 52 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови відповідно до власного стилю навчання ■ оцінювати власні навчальні досягнення |
|
52 |
|
4 d Grammar, St.B, p. 53 |
|
|
|
53 |
|
4 e Відомі місця у світі , St.B, p. 54-55 |
■ бере участь у коротких групових дискусіях |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
|
54 |
|
Round-up St.B, p. 56 |
|
|
|
55 |
Round-up Підсумки |
Розглядає природу як цілісну систему |
Уміння вчитися упродовж життя: ■ самостійно працювати з підручником |
Розповідає про кімнати в будинку та квартирі, описує власну кімнату, питає дозвіл та висловлює прохання. |
|
56 |
|
Culture Page 2 Шотландія Song 2 St.B, p. 58 |
|
|
|
57 |
|
Test 4 Діагностична робота №4 |
|
|
|
58 |
|
Аналіз типових помилок |
|
|
|
59 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
60 |
|
Контроль розуміння на слух |
|
|
|
61 |
|
Контроль читання |
|
|
|
62 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
63 |
|
Повторення вивченого протягом І семестру |
|
|
|
|
||||
|
Дискусія в парах та групах
|
Different places around the world |
|
WB p. 38 Ex. A |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання |
|
Places in a town/city chemist’s, florist’s, hairdresser’s, market, newsagent’s post office Other words and phrase |
Can / Could / May / Might |
WB p. 38 Ex. B, C |
|
Робота в парах talk about some situations in the city. |
Places in a town/city Відпрацювання звуків /k/ та /s/.
|
Can / Could / May / Might Ex. A p. 47 |
WB p. 39 Ex. D-F |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (Підібрати зображення та відповідний номер) |
|
Directions Go straight on. How do I get to...? It’s on your right/left. Turn right/left at the... Turn right/left into... Street/Road.
|
Prepositions of place Prepositions of movement |
WB p.40 Ex. A, B, C |
|
Робота в парах дискусія.
|
Directions
|
Prepositions of place Prepositions of movement Ex.A ,B p. 49
|
WB p. 41 Ex. E, F |
Читання та прослуховування діалогу, виконання завдання (answer the questions) |
|
Types of houses block of flats, bungalow, caravan, cottage, farm, houseboat, tree house. Other words and phrases |
Comparative forms (not) as + adjective + as |
WB p. 42 Ex. A-B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Робота в парах (problem-solving activity) |
Types of houses
|
Comparative forms (not) as + adjective + as. Ex. A p. 51
|
WB p.42 Ex. C |
Прочитати текст та дати відповіді на питання вікторини |
|
Words related to space Earth, galaxy, moon, outer space, planet, solar system, star, sun, universe. Other words
|
Superlative forms |
WB p.43 Ex. A-B |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання |
Обговорити в парах планети та описати їх. |
Words related to space
|
Superlative forms Ex.B p. 53 |
WB p.43-44 Ex. C-E |
Прослуховування аудіо-запису та виконання завдання. . |
Робота в парах Ex.B p. 29 |
Places in a city art gallery, bridge, car park, castle, port, stadium, train station. |
Ex. C p. 54 |
WB p.45 Ex. A-C |
|
Communication Ex. G p. 56 |
Ex. A, B p. 56
|
Ex. C-F p. 56 |
WB p.46-47 Ex. A-H |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
Make a poster p. 57 St.B. |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|