Календарно-тематичне планування
з французької мови
9 клас
5-й рік навчання
( за підручником для 9 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,
Французька мова (Français 9), Київ, видавничий дім «Освіта» 2019)
Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
I-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Соціокультурна компетенція/ Загальнонавчальна компетенція |
Д/З |
|||||||
|
|
|
|
фонетична |
граматична |
лексична |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|
|
|
Тема 1: Моя родина, мої друзі та я (ma famille, mes amis et moi) |
|||||||||||||
1 |
|
Автобіографія |
Ex.9 a p.8 |
Les adjectifs indefinis Ex.6 p.6 |
l'autobiographie, une, plusieurs, un moyen de partager ses experiences, un moyen d'extetioriser, un moyen d'exprission, laisser une trace, d'etre reconnu, s'ouvrir aux autres |
Ex.1-2 p.5 |
Ex.3 p.5 |
Ex. 11 p.9 |
Ex.8 p.7 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють складати власну автобіографію, розповідають автобіографію друга, описують характер людини, розуміють цінність дружби, вживають нову лексику, використовують нові граматичні можливості
|
Ex.14 p.10 (усно) |
||
2 |
|
Моя автобіографія |
Ex.9 с p.8 |
Les adjectifs indefinis Ex.7 p.7 |
Je m'appelle…, Ju suis ne (e), j'etais leur premier....enfant, j'ai grandi..., quand j'etais petit (e)....., ju suis alle (e) a ....... je m'interesse a..... |
Ex.12-13 p.9 |
Ex.10 p.9 |
Ex. 11 p.9 |
Ex.4 p.6 |
Ex.15 p.10 (письмово) |
|||
3 |
|
Характеристика |
Ex.10 p.15 |
Conjonction de coordination Ex.5 p.12 |
anxieux, anxieuse, angoisse (e), inquiet (e) pour l'avenir et le present, aimer recevoir des autres, cruel, cruelle, querelleur, querelleuse, raisonneur, raisonneuse, grincheux, grincheuse
|
Ex.1-2 p.11 |
Ex.7 p.14 |
Ex. 12 p.16 |
Ex.3 p.11 |
Ex.11 p.15 (усно) |
|||
4 |
|
Мій характер |
Ex.10 p.15 |
Conjonction de coordination Ex.6 p.13 |
Gai, gaie, actif, franc, decontracte, excentrique, fantaisiste, original, serieux, indifferent, indifferent, maladroit, philosophe, realiste, libere, nervueux, neuter, Silencieux, leger, optimiste, aimable, paresseux, pessimiste |
Ex.13-14 p.16 |
Ex.8 p.14 |
Ex.12 p.16 |
Ex.4 p.12 |
Ex.15 p.16 (письмово) |
|||
5 |
|
Дружба між хлопцями та дівчатами |
Ex.10 p.20 |
l'adverbe en-ment Ex.5 p.18 |
on se confie des secrets, on se promet de ne jamais se quitter, on partage des gouts musicaux, des blaques, des betises |
Ex.1-2 p.17
|
Ex.7 p.20 |
Ex.12 p.21 |
Ex.8 p.20 |
Ex.17 a, b p.22 (усно)
|
|||
6 |
|
Дружба у колективі |
Ex.10 p.20 |
l'adverbe en-ment Ex.6 p.19 |
En bande, on se retrouve pour parler de tout et de rien, Juste pour plaisir de se voir |
Ex.13-14 p.22 |
Ex.11 p.21 |
Ex.12 p.21 |
Ex.9 p.20 |
Ex.17 c p.22 (усно) |
|||
7 |
|
Проект 1 Радіопередача: «Моя ідеальна родина» |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання:1-2 с.24-25 |
|||
8 |
|
Тест 1 |
|
|
|
|
|
|
|
с.197 |
|||
9 |
|
|
Твір-розповідь: «Моя автобіографія» (контроль говоріння)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|
Тема 2: Шкільне життя (la vie scolaire) |
|||||||||||||
10 |
|
Шкільне приладдя |
Ex.8 p.30 |
Les adjectifs indefinis Ex.4 p.28 |
cahier de textes, l'agenda, un note scolaire, les moyennes, un bulletin scolaire, la moyenne generale
|
Ex.1-2 p.27 |
Ex.7 p.29 |
Ex.10 p.31 |
Ex.3 p.28 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють розказувати про свого улюбленого вчителя та користь від його предмету, знають як обрати навчальний предмет, будують плани на майбутнє, вживають нові лек чині одиниці, вдосконалюють свою граматичні вміння |
Ex.13 p.32 (письмово) |
||
11 |
|
Проблеми при вивчені іноземної мови на уроці |
Ex.8 p.30 |
Les adjectifs indefinis Ex.5 p.28 |
Es-tu fort (e) en langues etrangeres? j'ai encore un prombleme.... veux-tu que je te donne quelques astuces pour apprendre une langue avec succes? |
Ex.11-12 p.32 |
Ex.9 p.30 |
Ex.10 p.31 |
Ex.6 p.29 |
Ex.14 p.32 (письмово) |
|||
12 |
|
Мій улюблений урок |
Ex.9 p.36 |
Futur proche Forme negative Ex.5 p.34 |
mieux se connaitre, maitriser leurs corps, developpe le respect des regles, la pris en compte des autres, d'acquerir de la ragueur, un esprit de synthese, de logique, indispensable, s'ouvrir aux autres pays, me reperer dans le presse, poser un regard objectif, valorise, ennuyeux
|
Ex.1-2 p.33 |
Ex.7 p.36 |
Ex.12 p.38 |
Ex.9 b p.37 |
Ex.15 p.39 (усно) |
|||
13 |
|
Мій улюблений вчитель |
Ex.9 p.36 |
Futur proche Forme negative Ex.6 p.35 |
Mon proffeseur melliure est … Parce que.. |
Ex.13-14 p.39 |
Ex.8 p.36 |
Ex.12 p.38 |
Ex.10 p.37 |
Ex.16 p.39 (письмово) |
|||
14 |
|
Як обрати навчальний предмет? |
Ex.9 p.43 |
Futur simple Ex.4 p.41 |
prendre le temps, interroger, s'infomer, dialoguer, murir
|
Ex.1-2 p.40 |
Ex.10 p.43 |
Ex.11 p.44 |
Ex.7 p.32 |
Ex.13 p.44 (письмово) |
|||
15 |
|
Плани на майбутнє |
Ex.9 p.43 |
Futur simple Ex.6 p.42 |
Quels sont tes projects d'avanir? Pourquoi? Veux-tu partir a l'etrangeres? Es-ceque tu as l'intention d'apprendre encore une langue enrangere? |
Ex.12 p.44 |
Ex.10 p.43 |
Ex.11 p.44 |
Ex.8 p.43 |
Ex.14 p.44 (письмово) |
|||
16 |
|
Проект 2 Конкурс «Школа моєї мрії» |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 1-2 с.45 |
|||
17 |
|
Тест 2
|
|
|
|
|
|
|
|
с.198 |
|||
18 |
|
Твір-розповідь: «Мої вчителі» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
Тема 3: література (la literature) |
|||||||||||||
19 |
|
Читання для задоволення |
Ex.9 p.54 |
Les pronoms personnels Les pronoms COD et COI Ex.5 p.51 |
La lecture, s'evader, se detendre, developper son imagination, chasser l'ennui, faire des etudes, ameliorer ses perrmances scolaires, pour bien communique, se forger une opinion, ne pas etre manipule, les livres |
Ex.1-2 p.49 |
Ex.10 p.54 |
Ex.11 p.55 |
Ex.7 p.53 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють розрізняти літературні жанри, розуміють потребу у читанні, розказують про улюблені книги, пишуть короткі вірші, вживають нову лексику, вдосконалюють граматичні вміння |
Ex.14 p.56 (усно) |
||
20 |
|
Що читають підлітки? |
Ex.9 p.54 |
Les pronoms personnels Les pronoms COD et COI Ex.6 p.52 |
l'heroic, fantasy, l'action, se derouler, un univers imaginaire, les creatures, les aventures, |
Ex.12-13 p.56 |
Ex.10 p.54 |
Ex.11 p.55 |
Ex.8 p.53 |
Ex.15 p.56 (письмово) |
|||
21 |
|
Літературні жанри |
Ex.11 p.62 |
Place du pronom personnel a l'imperatif Ex.6 p.59 |
les genres litteraires, poetiques, ballade, calligramme,chanson, eligie, epigramme, epopee, fable, ode, poesie en prose, narratifs, roman, science-faction, fantasy, biographie, conte, nouvelle, epopee, temoignanage, reportage, theatraux, tragedie, comedie, tragicomedie, drame, mystere
|
Ex.1-2 p.57 |
Ex.8 p.60 |
Ex.10 p.61 |
Ex.3 p.58 |
Ex.15 p.64 (усно) |
|||
22 |
|
Чому молодь читає фантастику? |
Ex.11 p.62 |
Place du pronom personnel a l'imperatif Ex.7 p.59 |
emerger, le sorcier, l'audace, s'accorder, l'etagere, conceder, redactrice, une genie, narratif, fideliser, lecorat |
Ex.14-16 p.64 |
Ex.9 p.60 |
Ex.13 p.63 |
Ex.5 p.59 |
Ex.17 p.64 (усно) |
|||
24 |
|
Електроні книги |
Ex.10 p.69 |
Pronoms en et y Ex.5 p.67 |
un livre numerique, livre electronique, une liseuse, disponibles, d'ajouter des merquepages, simple, rapide, regrouper, peu, restent trop chers |
Ex.1-2 p.65 |
Ex.11 p.70 |
Ex.12 p.70 |
Ex.7 p.68 |
Ex.14 p.72 (письмово) |
|||
25 |
|
Улюблена книга |
Ex.10 p.69 |
Pronoms en et y Ex.6 p.67 |
une histoires d'amoure, une mythique hostoire, une monoloque theatrale |
Ex.13 p.71 |
Ex.11 p.70 |
Ex.12 p.70 |
Ex.8 p.69 |
Ex.15 p.72 (усно) |
|||
26 |
|
Проект 3 Ти бажаєш стати поетом? |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 1-2 с.73 |
|||
27 |
|
Тест 3 |
|
|
|
|
|
|
|
с.199 |
|||
28 |
|
|
Контроль аудіювання (семестровий)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О |
|
29 |
|
|
Контроль читання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|
30 |
|
|
Контроль письма (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О та Г.С |
|
31 |
|
|
Контроль говоріння (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|
32 |
|
|
Повторення вивченої теми: Література |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
33 |
|
|
Підсумок I семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підбити підсумок |
|