КТП 9 клас 2 семестр

Про матеріал
за підручником для 9 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва, Французька мова (Français 9), Київ, видавничий дім «Освіта» 2019 Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
Перегляд файлу

Французька мова 9 клас Чумак 2017 рікКалендарно-тематичне планування

з французької мови

 

9 клас

5-й рік навчання

 

( за підручником  для 9 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,

Французька мова (Français 9), Київ, видавничий дім  «Освіта» 2019)

 

Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень

 

II-семестр

Дата

Змістова

лінія

Тематика

ситуативного

спілкування

Мовний компонент

Мовленнєвий компонент

Соціокультурна компетенція/

Загальнонавчальна компетенція

Д/З

 

 

 

 

фонетична

граматична

лексична

аудіювання

говоріння

читання

письмо

 

 

Тема 4: l'Ukraine (Україна)

34

 

Громадянська

відповідальність

Загальне положення країни. Клімат України

Ex.10 p.81

Passe recent

Ex.5 p.78

l'Ukraine,

la mer Noir,

la mer d'azov,

climat continental tempere,

la pologne,

la Slovaqui,

le Kiev,

la Russie,

la Bielorussie,

la Hongrie,

la Moldavie,

la Roumanie

Ex.1-2 p.77

Ex.7 p.80

Ex.3 p.77

Ex.8 p.80

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють писати про визначні місця України, розказують про державні та національні символи країни, готують національні страви, вживають лексику, використовують граматичні навички

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.17 p.83

(письмово)

35

 

Міста України. Ужгород

Ex.10 p.81

Passe recent

Ex.6 p.78

Oujgorod,

Region de Zakarpattya,

La riviere Ouj,

Les chateaux de Moukatchevo,

Nevitske,

Le jardin botanique,

Transcarpatie,

Les Hutsuls

Ex.14-15 p.83

Ex.11 p.82

Ex.13 p.82

Ex.9 p.80

Ex.18 p.83

(усно)

36

 

Державні символи України

Ex.9 p.88

Imparfait

Ex.5 p.86

le drapeau ukrainien,

les bandes horizontals,

le tryzub,

insigne militaire,

symbole de l'autonomie,

l'embleme national,

sche ne vmerla ukraina,

l'ukraine n'a pas encore peri

 

 

Ex.1-2 p.84

Ex.7 p.87

Ex.11 p.89

Ex.3 p.84

Ex.14 p.90

(письмово)

37

 

Народні символи України

Ex.9 p.88

Imparfait

Ex.5 p.86

la viorne obier,

differents rites,

le sang,

la couronne,

les chemises brodees

Ex.12 p.90

Ex.10 p.88

Ex.11 p.89

Ex.8 p.88

Ex.15 p.90

(усно)

38

 

Національні страви України

Ex.8 p.94

Imparfait

Manger

Ex.5 p.92

les plats ukrainens,

menagere,

varenyky,

riz,

sarrasin,

millet,

mais,

lard,

oseledets,

les harengs,

salo

Ex.1-2 p.91

Ex.7 p.93

Ex.11 p.94

Ex.3 p.91

Ex.15 p.96

(усно)

39

 

Подорож по Україні

Ex.8 p.94

Imparfait

Manger

Ex.6 p.93

nostalgie,

le motivation,

l'attirance,

les esperances,

canicule,

les cosaques,

insouciante,

kyiv-borispil

 

Ex.12-13 p.95

Ex.10 p.94

Ex.11 p.95

Ex.8 p.94

Ex.16 p.96

(усно)

40

 

Проект 4

: «Оформлення та вироблення листівок свого міста»

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1-2

с.97

41

 

Тест 4

 

 

 

 

 

 

 

с.200

42

 

 

Твір-розповідь:

«Україна-моя Батьківщина»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

 

 

 

Тема 5: Франкомовні країни (les pays francophones)

43

 

Громадянська

відповідальність

Міжнародна організація Франкофонія

Ex.12 а p.106

Articles indefinis, defines, contractes

Ex.6 p.103

l'OIF, la solidarite, la diversite culturelle, la democratie,

la culture, l'education, le champ politique, paix, democratie, droits de l'homme, le develpppememt durable, l'economie, les technologies numeriques

Ex.1-2 p.100

Ex.11 p.105

Ex.14 p.107

Ex.9 p.104

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Учні вміють розказувати про вивчення французької мови по світі, розуміють мету організації Франкофонії, обізнані по Канаді та Квебеку, використовують нові лексичні одиниці, вміло застосовують граматичні можливості

Ex.15 p.108

(усно)

44

 

Причини вивчати французьку мову. Статус французької мови в Україні

Ex.12 b p.106

Articles indefinis, defines, contractes

Ex.8 p.103

un langue parlee dans le monde entier,

une langue pour trouver un emploi,

la langue de la culture,

une langue pour voyager,

une langue pour etudier dans les universites francaises

Ex.17 p.110

Ex.13 p.107

Ex.16 p.108

Ex.10 p.105

Ex.19 p.110

(усно)

45

 

Французька як державна мова франкомовних країн

Ex.10 p.116

L'adjectif indefini tout

Ex.5 p.113

Langue maternelle,

Langue de culture,

Langue administrative/officielle,

Langue minoritaire,

Langue de communication

 

Ex.1-2 p.111

Ex.9 p.115

Ex.13 p.117

Ex.3 p.112

Ex.15 p.118

(усно)

46

 

Французька мова як друга мова

Ex.10 p.116

L'adjectif indefini tout

Ex.6 p.113

avoir la langue bien pendue,

ne pas avoir la langue dans sa proche,

avoir avale sa langue,

avoir quelque chose au bout de la langue

Ex.14 p.118

Ex.7 p.115

Ex.11 p.116

Ex.12 p.116

Ex.16 p.118

(усно)

 

47

 

Канада. Квебек

Ex.8 p.123

La voix passive du verbe

Ex.6 p.122

la Canada,

Quebec,

la divise- je me souviens,

le leapard,

les fleurs de lys,

la feuille d'erable

 

Ex.11 p.125

Ex.9 p.124

Ex.10 p.124

Ex.7 p.122

Ex.12 p.125

(письмово)

48

 

Проект 5

«Презентація Франкофонія»

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1-2

с.126

49

 

Тест 5

 

 

 

 

 

 

 

с.201

50

 

Твір-розповідь:

« Чому варто вивчати французьку мову?»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

Тема 6: Дозвілля, кіно та театр (les loisirs, le cinema et le theatre)

51

 

Громадянська відповідальність

Дозвілля молоді у Франції. Види дозвілля

Ex.12 p. 135

Infinitif present de verbe

Ex.5 p. 131

les sport nautiques,

la voile,

le kayak de mer,

graff, le graffiti, l'artiste graffeur,

les arts du cirque,

le squash,

l'accronranche

Ex.15-16 p. 137

Ex.9 p. 134

Ex.14 p. 136

Ex.13 p. 136

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

Ex.18 p. 135

(письмово)

52

 

Кіно. Жанри фільмів.

Ex.10 p. 144

Verbes

Se souvenir/ se rappeler

Ex.5 p. 140

le peplum,

un film romantique,

une comedie,

un film d'action/d'aventure,

un film d'animation, un dessin anime,

un film policier,

un film de querre,

un film fantastique,

un film d'horreur,

un film de western,

un film de science-fiction,

une serie tele,

une bande-annonce

 

Ex.1-3 p. 138

Ex.8 p. 143

Ex.9 p. 143

Ex.7 p. 142

Ex.14 p. 146

(письмово)

53

 

 

Мій улюблений фільм

Ex.10 p. 144

Verbes

Se souvenir/ se rappeler

Ex.6 p. 140

Mon film preferee est ….

Le film de … me faire de plasir

Ex.12 а с p. 144

Ex.11 p. 144

Ex.12 b p. 145

Ex.4 p. 139

Учні вміють розрізняти жанри, розказують про улюблений фільм, пишуть рекомендації до фільму та до вистави, знають види дозвілля молоді у Франції, використовують нові лексичні одиниці, вживають у реченнях граматичні структури

Ex.13 p. 146

(усно)

54

 

Театр. Театральні жанри

Ex.9 а p. 152

Verbes et expressions d'opinion + indicative

Ex.6 p. 149

La tragedie,

La tragi-comedie,

Le drame,

La comedie,

Le satire,

l'aparte,

la double enonciation,

les repliques,

la stichomythie,

la tirade,

le molologue

Ex.1-3 p. 147

Ex.10 p. 153

Ex.10 p. 153

Ex.7 p. 151

Ex.14 p. 154

(усно)

55

 

Проект 6

«Життя Ейнштейна»

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1-2

с.155

56

 

 

Тест 6

 

 

 

 

 

 

 

 

с.202

57

 

 

Твір-розповідь:

«Дозвілля молоді в Україні»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

Тема 7: Подорож (les voyages)

58

 

Здоров'я та безпека

Зелений туризм

Ex.13 p. 163

Les forms de l'adjectif

Ex.7 p. 160

La region Provence-Alpes-Cote d'Azur,

Etre accueilli,

Faire du tourisme rural,

Dans des campings de la mer,

Dans des gites ruraux

Ex.1-2 p. 157

Ex.11 p. 162

Ex.15 p. 164

Ex.12 p. 162

Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається;

оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання

Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. 

Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.

 

 

 

 

 

 

Учні вміють складати опитування між друзями, знають процедуру в аеропорті, розказують про заняття французів, планують свої літні канікули, вживають нову лексику, використовують нові граматичні вміння

Ex.16 p. 165

(усно)

59

 

Контроль аудіювання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О

60

 

Літак. Аеропорт

Ex.11 p. 172

Degres de comparaison

Ex.7 p. 169

A l'aeroport,

La porte d'embarquement,

Acheter le billet d'avion,

Recuperer la carte d'embarquement,

l'avion,

le hublot,

les sieges cote fenetre,

les sieges cote couloir,

le couloir,

le pilote,

l'hotesse de l'air,

le steward,

l'atterissage,

les passagers,

les voyageurs,

le carrousel a bagages,

le chariot a bagages

Ex.1-3 p. 166

Ex.10 p. 172

Ex.13 p. 173

Ex.9 p. 171

Ex.15 p. 174

(усно)

 

61

 

Контроль читання

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити правила читання

62

 

Улюблені заняття під час відпочинку у французів

Ex.12 p. 179

Imparfait des verbes

Ex.6 p. 177

faire des balades,

dormir,

se reposer,

visiter un site culturel,

faire de bons repas,

bronzer,

bricoler,

 

Ex.1-2 p. 175

Ex.11 p. 179

Ex.14 p. 180

Ex.9 p. 178

Ex.17 p. 181

(усно)

63

 

Контроль письма

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити Л.О та Г.С

64

 

Літні канікули у французів

Ex.12 p. 179

La future simple

Ex.8 p. 177

jardiner,

faire des rencontres,

faire la fete,

lire,

faire du sport,

faire du shopping,

jouer a des jeux de societe,

regatder la television

Ex.14 p. 180

Ex.13 p. 180

Texte 1

Ex.10 p. 179

Ex.18 p. 181

(письмово)

65

 

Контроль говоріння

(семестровий)

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчені теми

66

 

Проект 7

Підготовка до канікул

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1

Сс.182

67

 

Тест 7

 

 

 

 

 

 

 

с.203

68

 

Твір-розповідь:

«Моя остання подорож»

(контроль говоріння)

 

 

 

 

 

 

 

Розповідати розповідь

69

 

 

Повторення вивченої теми:

Подорож

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

70

 

 

Підсумок II семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

Підбити підсумок

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Магера Андрій
Додано
6 липня 2021
Переглядів
1618
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку