Календарно-тематичне планування
з французької мови
9 клас
5-й рік навчання
( за підручником для 9 класів закладів загальної середньої освіти Н. Чумак, Т. Кривошеєва,
Французька мова (Français 9), Київ, видавничий дім «Освіта» 2019)
Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
II-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Соціокультурна компетенція/ Загальнонавчальна компетенція |
Д/З |
|||||||
|
|
|
|
фонетична |
граматична |
лексична |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|
|
|
Тема 4: l'Ukraine (Україна) |
|||||||||||||
34 |
|
Загальне положення країни. Клімат України |
Ex.10 p.81 |
Passe recent Ex.5 p.78 |
l'Ukraine, la mer Noir, la mer d'azov, climat continental tempere, la pologne, la Slovaqui, le Kiev, la Russie, la Bielorussie, la Hongrie, la Moldavie, la Roumanie |
Ex.1-2 p.77 |
Ex.7 p.80 |
Ex.3 p.77 |
Ex.8 p.80 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють писати про визначні місця України, розказують про державні та національні символи країни, готують національні страви, вживають лексику, використовують граматичні навички
|
Ex.17 p.83 (письмово) |
||
35 |
|
Міста України. Ужгород |
Ex.10 p.81 |
Passe recent Ex.6 p.78 |
Oujgorod, Region de Zakarpattya, La riviere Ouj, Les chateaux de Moukatchevo, Nevitske, Le jardin botanique, Transcarpatie, Les Hutsuls |
Ex.14-15 p.83 |
Ex.11 p.82 |
Ex.13 p.82 |
Ex.9 p.80 |
Ex.18 p.83 (усно) |
|||
36 |
|
Державні символи України |
Ex.9 p.88 |
Imparfait Ex.5 p.86 |
le drapeau ukrainien, les bandes horizontals, le tryzub, insigne militaire, symbole de l'autonomie, l'embleme national, sche ne vmerla ukraina, l'ukraine n'a pas encore peri
|
Ex.1-2 p.84 |
Ex.7 p.87 |
Ex.11 p.89 |
Ex.3 p.84 |
Ex.14 p.90 (письмово) |
|||
37 |
|
Народні символи України |
Ex.9 p.88 |
Imparfait Ex.5 p.86 |
la viorne obier, differents rites, le sang, la couronne, les chemises brodees |
Ex.12 p.90 |
Ex.10 p.88 |
Ex.11 p.89 |
Ex.8 p.88 |
Ex.15 p.90 (усно) |
|||
38 |
|
Національні страви України |
Ex.8 p.94 |
Imparfait Manger Ex.5 p.92 |
les plats ukrainens, menagere, varenyky, riz, sarrasin, millet, mais, lard, oseledets, les harengs, salo |
Ex.1-2 p.91 |
Ex.7 p.93 |
Ex.11 p.94 |
Ex.3 p.91 |
Ex.15 p.96 (усно) |
|||
39 |
|
Подорож по Україні |
Ex.8 p.94 |
Imparfait Manger Ex.6 p.93 |
nostalgie, le motivation, l'attirance, les esperances, canicule, les cosaques, insouciante, kyiv-borispil
|
Ex.12-13 p.95 |
Ex.10 p.94 |
Ex.11 p.95 |
Ex.8 p.94 |
Ex.16 p.96 (усно) |
|||
40 |
|
Проект 4 : «Оформлення та вироблення листівок свого міста» |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 1-2 с.97 |
|||
41 |
|
Тест 4 |
|
|
|
|
|
|
|
с.200 |
|||
42 |
|
|
Твір-розповідь: «Україна-моя Батьківщина» (контроль говоріння)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь
|
|
Тема 5: Франкомовні країни (les pays francophones) |
|||||||||||||
43 |
|
Міжнародна організація Франкофонія |
Ex.12 а p.106 |
Articles indefinis, defines, contractes Ex.6 p.103 |
l'OIF, la solidarite, la diversite culturelle, la democratie, la culture, l'education, le champ politique, paix, democratie, droits de l'homme, le develpppememt durable, l'economie, les technologies numeriques |
Ex.1-2 p.100 |
Ex.11 p.105 |
Ex.14 p.107 |
Ex.9 p.104 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють розказувати про вивчення французької мови по світі, розуміють мету організації Франкофонії, обізнані по Канаді та Квебеку, використовують нові лексичні одиниці, вміло застосовують граматичні можливості |
Ex.15 p.108 (усно) |
||
44 |
|
Причини вивчати французьку мову. Статус французької мови в Україні |
Ex.12 b p.106 |
Articles indefinis, defines, contractes Ex.8 p.103 |
un langue parlee dans le monde entier, une langue pour trouver un emploi, la langue de la culture, une langue pour voyager, une langue pour etudier dans les universites francaises |
Ex.17 p.110 |
Ex.13 p.107 |
Ex.16 p.108 |
Ex.10 p.105 |
Ex.19 p.110 (усно) |
|||
45 |
|
Французька як державна мова франкомовних країн |
Ex.10 p.116 |
L'adjectif indefini tout Ex.5 p.113 |
Langue maternelle, Langue de culture, Langue administrative/officielle, Langue minoritaire, Langue de communication
|
Ex.1-2 p.111 |
Ex.9 p.115 |
Ex.13 p.117 |
Ex.3 p.112 |
Ex.15 p.118 (усно) |
|||
46 |
|
Французька мова як друга мова |
Ex.10 p.116 |
L'adjectif indefini tout Ex.6 p.113 |
avoir la langue bien pendue, ne pas avoir la langue dans sa proche, avoir avale sa langue, avoir quelque chose au bout de la langue |
Ex.14 p.118 |
Ex.7 p.115 |
Ex.11 p.116 |
Ex.12 p.116 |
Ex.16 p.118 (усно)
|
|||
47 |
|
Канада. Квебек |
Ex.8 p.123 |
La voix passive du verbe Ex.6 p.122 |
la Canada, Quebec, la divise- je me souviens, le leapard, les fleurs de lys, la feuille d'erable
|
Ex.11 p.125 |
Ex.9 p.124 |
Ex.10 p.124 |
Ex.7 p.122 |
Ex.12 p.125 (письмово) |
|||
48 |
|
Проект 5 «Презентація Франкофонія» |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 1-2 с.126 |
|||
49 |
|
Тест 5 |
|
|
|
|
|
|
|
с.201 |
|||
50 |
|
Твір-розповідь: « Чому варто вивчати французьку мову?» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
Тема 6: Дозвілля, кіно та театр (les loisirs, le cinema et le theatre) |
|||||||||||||
51 |
|
Дозвілля молоді у Франції. Види дозвілля |
Ex.12 p. 135 |
Infinitif present de verbe Ex.5 p. 131 |
les sport nautiques, la voile, le kayak de mer, graff, le graffiti, l'artiste graffeur, les arts du cirque, le squash, l'accronranche |
Ex.15-16 p. 137 |
Ex.9 p. 134 |
Ex.14 p. 136 |
Ex.13 p. 136 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання. |
Ex.18 p. 135 (письмово) |
||
52 |
|
Кіно. Жанри фільмів. |
Ex.10 p. 144 |
Verbes Se souvenir/ se rappeler Ex.5 p. 140 |
le peplum, un film romantique, une comedie, un film d'action/d'aventure, un film d'animation, un dessin anime, un film policier, un film de querre, un film fantastique, un film d'horreur, un film de western, un film de science-fiction, une serie tele, une bande-annonce
|
Ex.1-3 p. 138 |
Ex.8 p. 143 |
Ex.9 p. 143 |
Ex.7 p. 142 |
Ex.14 p. 146 (письмово) |
|||
53 |
|
|
Мій улюблений фільм |
Ex.10 p. 144 |
Verbes Se souvenir/ se rappeler Ex.6 p. 140 |
Mon film preferee est …. Le film de … me faire de plasir |
Ex.12 а с p. 144 |
Ex.11 p. 144 |
Ex.12 b p. 145 |
Ex.4 p. 139 |
Учні вміють розрізняти жанри, розказують про улюблений фільм, пишуть рекомендації до фільму та до вистави, знають види дозвілля молоді у Франції, використовують нові лексичні одиниці, вживають у реченнях граматичні структури |
Ex.13 p. 146 (усно) |
|
54 |
|
Театр. Театральні жанри |
Ex.9 а p. 152 |
Verbes et expressions d'opinion + indicative Ex.6 p. 149 |
La tragedie, La tragi-comedie, Le drame, La comedie, Le satire, l'aparte, la double enonciation, les repliques, la stichomythie, la tirade, le molologue |
Ex.1-3 p. 147 |
Ex.10 p. 153 |
Ex.10 p. 153 |
Ex.7 p. 151 |
Ex.14 p. 154 (усно) |
|||
55 |
|
Проект 6 «Життя Ейнштейна» |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 1-2 с.155 |
|||
56 |
|
|
Тест 6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
с.202 |
|
57 |
|
|
Твір-розповідь: «Дозвілля молоді в Україні» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|
Тема 7: Подорож (les voyages) |
|||||||||||||
58 |
|
Зелений туризм |
Ex.13 p. 163 |
Les forms de l'adjectif Ex.7 p. 160 |
La region Provence-Alpes-Cote d'Azur, Etre accueilli, Faire du tourisme rural, Dans des campings de la mer, Dans des gites ruraux |
Ex.1-2 p. 157 |
Ex.11 p. 162 |
Ex.15 p. 164 |
Ex.12 p. 162 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання.
Учні вміють складати опитування між друзями, знають процедуру в аеропорті, розказують про заняття французів, планують свої літні канікули, вживають нову лексику, використовують нові граматичні вміння |
Ex.16 p. 165 (усно) |
||
59 |
|
Контроль аудіювання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О |
|||
60 |
|
Літак. Аеропорт |
Ex.11 p. 172 |
Degres de comparaison Ex.7 p. 169 |
A l'aeroport, La porte d'embarquement, Acheter le billet d'avion, Recuperer la carte d'embarquement, l'avion, le hublot, les sieges cote fenetre, les sieges cote couloir, le couloir, le pilote, l'hotesse de l'air, le steward, l'atterissage, les passagers, les voyageurs, le carrousel a bagages, le chariot a bagages |
Ex.1-3 p. 166 |
Ex.10 p. 172 |
Ex.13 p. 173 |
Ex.9 p. 171 |
Ex.15 p. 174 (усно)
|
|||
61 |
|
Контроль читання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|||
62 |
|
Улюблені заняття під час відпочинку у французів |
Ex.12 p. 179 |
Imparfait des verbes Ex.6 p. 177 |
faire des balades, dormir, se reposer, visiter un site culturel, faire de bons repas, bronzer, bricoler,
|
Ex.1-2 p. 175 |
Ex.11 p. 179 |
Ex.14 p. 180 |
Ex.9 p. 178 |
Ex.17 p. 181 (усно) |
|||
63 |
|
Контроль письма (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О та Г.С |
|||
64 |
|
Літні канікули у французів |
Ex.12 p. 179 |
La future simple Ex.8 p. 177 |
jardiner, faire des rencontres, faire la fete, lire, faire du sport, faire du shopping, jouer a des jeux de societe, regatder la television |
Ex.14 p. 180 |
Ex.13 p. 180 |
Texte 1 |
Ex.10 p. 179 |
Ex.18 p. 181 (письмово) |
|||
65 |
|
Контроль говоріння (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми |
|||
66 |
|
Проект 7 Підготовка до канікул |
|
|
|
|
|
|
|
Завдання 1 Сс.182 |
|||
67 |
|
Тест 7 |
|
|
|
|
|
|
|
с.203 |
|||
68 |
|
Твір-розповідь: «Моя остання подорож» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
69 |
|
|
Повторення вивченої теми: Подорож |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
70 |
|
|
Підсумок II семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підбити підсумок |
|