Календарне планування 9 клас (5 рік навчання)

Про матеріал
Календарне планування 9 клас (5 рік навчання). Створена відповідно до програми.
Перегляд файлу

Календарне планування  з французької мови 9 клас

І-ІІ семестри

Підручник «французька мова»

Автори: Н. Чумак,  Т. Кривошеєва

 

№ п\п

№ уроку

дата

Тема уроку

Очікуваний результат

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

Інтегровані змістові лінії

Д\з

лекси-ка

Грам-ка

фонетика

Сприйм. на слух\ зорове сприйм. (впр; ст)

Писемна взаємодія

(впр; ст)

Усна (продуку

вання)

(впр; ст)

25-26

 

 

Франкомовні

країни.Визначні культурні та історичні місця

-коментувати геогр.. карту;

-розуміти текст на слух

-називати франкомовні країни, визначати їх цінності

-розуміти поняття

«франкофонія»

Ст..

104

Артиклі означе-ні. Неон-начені,злиті

Ст..101

№4

 

Діалог ст..100,

№2,3

Ст..101

№9а

Ст..104

№1 ст.

100:ро-

Бота з картою;

-№9 ст.104:

Робота в парах та групах

 

№5

Ст..103

(пис);

Лекси-ка   ст.. 104

 

 

 

Франкофонія.Статус французь-кої мови

-розуміють прочитаний текст, вміють його аналізувати

-робити повідомлення по карті

-робити синтез прочитаного

 

Артиклі

№5

Ст..103

№12 ст.106

Вірш. Аналіз змісту

Текст №10

Ст..105

-№11

Ст..105:юрю. Статус фр.мови

 

-називають країни франком.

Галузі взаємодії

-дають визначен-

Ня слова франкофонія;

-пояснюють про місце фр. мови

 

№11

Ст..105

 

 

 

Франкофонія.Фр. мова в Україні

-робити повідомлення по темі

-використовувати матеріали книги для організації повідомлень по темі

 

№6

Ст..103

 

Текст ст.107:

Позиція фр.мови в Україні

-№15

Ст..108

№7

Ст.103;

-повідомлення про статус фрю мови у світі

-

 

№13

Ст.. 107: корот-ка допо-відь. Про Україну

 

 

 

Роль знання фр. мови

 

-Розуміти прочитане

-шукати відповіді на запитання

-вміти підтримувати

Розмову

-висловлювати свою точку зору по темі

 

Порівняльні ступені

прикметників

 

Текст

Ст..109, текст

Ст..108

-№ 17,18

Ст..110

№8

Ст..103

-повідомлення про Україну

-

 

№ 19

Ст., 110

Проект по темі

27-28

 

 

Франкомовні країни.їх привабли-вість: Гвінея і інші

-Розуміти текст на слух

--давати власну оцінку  прочитаному-усвідомлювати

Роль франкофонії

-називати  місця для від-

Відування

-

Лексика

Ст.

.114

Adjectif

Indefini

Tout №5а

 

 

Діалог

Ст..111

-№1,2

Ст..111

№3 ст.112

-

-захист проектів

-№7

Ст..115

 

-№5б

Ст..113

-повідомлен. Про

Guyane

 

 

 

Франкомовні країни Європи, їх привабливість

-використовувати тексти для групового мовлення

-висловлювати власну позицію по темі

 

№6

Ст..113

№10

Ст.116

скоромовки

Текст

Ст.117

-№14

Ст..118

 

-повідом-

Лення

Про

Guyane

-мовлення ст..116;

№12

Ст..116

 

№15

Ст..118:взяти участь на форумі:

Чому слід вчити фр. мову

29-30

 

 

Канада

Квебек

-пояснювати необхідність вивчення фр. Мови

-розуміти текст  радіопередачі

-використовувати карту для опису країни

Ст..

 

122

Пасив-на  та активна актив:

№5

Ст..121

Вірш

№8

Ст..

123;

-№7

Ст..122

Діалог

Ст..119;

№1,2,3

Ст..119

 

-дебати

Про не- обхідність вивч. Фр. мови

 

№3ст

.120

 

 

 

Канада

Квебек

-розуміти прочитане, використовувати текст для повідомлень

-розпитувати та відповідати

-висловлювати власну точку зору

 

№4

Ст..120

 

№10

Ст..124:

Робота з картою;

-текст ст..

125

 

-повідомлення по темі

-робити  діалог Про Квебек:»11

Ст..125

 

№12

Ст..125:

Письмово

Описа-ти Квебек

 

 

 

Франкомовні країни

Систематизація матеріалу

 

 

 

 

Тест 5

Проект ст.127

 

 

33-34

 

+

 

 

 

Кіно,

театр

-розуміти телефонну розмову

-дати пораду щодо перегляду фільму

-

 

Займен.

Дієслова у всіх формах

Ст..139

№4а

ст.139;

 

 

Діалог ст..138;

№1,2

Ст..138

 

Діалог:

Повідомлення про фільм

 

На основі діалогу:

Пора-ди ти

Пере-

ляд

фільму

(крити-ка)

 

 

 

Кіно,

афіша

 

-читати   кіноафішу

-давати пораду щодо перегляду фільму

Лексика по

темі

Місце займен.

У займен. Дієсло-вах

№ 4с

Ст..140

№ 10

Ст..144

Кіноафіша

(опис)

№6

Ст..140:

Поставити дієслова у відп. Формі,

Дати пораду

-дають поради щодо перегляду фільму

 

По кіноафіші  ст..145

зроби-ти повідомлення про фільм

 

 

 

Кіно,афішаЖанри

фільмів

-робити рекламу фільму по афіші

-розповісти  про жанр фільму,визначати жанр

Лексика

Ст..14141

№5

Ст..140

Займен.

Дієсло-ва,міс-

Це за-

Ймен.

№ 11

Ст..144:

вирази

Текст

Ст..143

№7

Ст..142

-рекламува-ти фільм

По афіші

-№8

Ст..143:

Визначити жанри

 

По

Афіші ст. 145

Зроби-ти повідомлення про

фільм

 

 

 

Візит в кіно:

Який фільм вибрати?

-запрошувати в кіно

- аргументувати свій вибір фільму

Лексика по темі

Сonjonction:

Parce que, ou,mais,

que

 

 №12б

Ст.144:

Афіші

Кіно

 

 

-№ 12 а

Ст..144:

Запрошення в кіно

(робота в парах);

 

№ 13

Ст..146

Повідомлення про вибра-ний фільм

 

 

 

Візит в кіно

-розуміти зміст діалогів

-розповідати про візит в кіно

-висловлювати власну думку про фільм

 

COD,

COI,

Leur

Place

Dans la phrase

 

-додаткові тексти

Про візит в кіно

МЗ, які

Виражають

емоції

-повідомлення про візит в кіно: по

Вправі №14

Ст.. 146

 

№14

Ст..146:

Написати ел.

Лист з

Запро-шенн-ням в кіно4

Аргу-

Менту-вати

 

 

9

Клас

Ю.К.

Візит в кіно

-діалогувати по темі

-презентувати фільм

-висловлювати власну точку зору

Лексика по темі

Temps de l’Indica-

Tif:

Present,

Imparfait,Passe

Compo-

se

 

Текст про

фільм

«Мечем і вогнем»

-виписати МЗ:вра-

ження

По тексту:

-запросити

-переко-

Нати

-розповісти про фільм і гру акторів

 

Написати лист про фільм

 

 

35-36

+Ю.К.

 

Театральні

Жанри

 

Візит в театр

-описувати інтер»єр театру

-замовити квитки

-називати жанри

-пояснювати реакцію

глядачів

Лексика по темі

Ст..

150

Imperatif de l’Indicatif

№9

Ст..152

-тексти з

Книг

Ю.К.

«Візит в театр»:

опис театру

 

№8

Ст..152:

Заповнити текст (жанри)

-діалог

(зам. Квитка)

 

Текст

«фран-цузь-

Кий театр»

(Ю.К.)

 

 

35-36

+

8кл.

Ю.К.

Візит в театр

-Інформувати про типи

Франц. Театрів                 -розповідати про побачену виставу

-висловлювати власну думку про побачений спектакль

Лексика

Ст.

.152

Conditionnel de politesse

 

Текст з

 

 

-повідомлення про типи фр. Театрів

-Бесіда по

Змісту тексту

 

Написати

Враження    

Про

спектакль

 

 

 

Візит в театр

-обмінюватись думками про побачений спектакль

-розуміти прочитаний текст

 

Temps de

L’Indica-

tif

 

Текст

№10

Ст..153:

№12,13

Ст..154

 

-дебати по темі уроку

(обмін думок)

 

№1

ст.154

презе-

нтація

спект

 

 

9кл.

(Ю.К.)

Кіно

Театр

Актори

  • Робити повідомлення по темі

 

-Present

-Impar-

Fait

-Passe

 

Текст

(Ю.К.

9кл)

Тест 6

Презента-ції

 

Презентації

Про

акторів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

37-38

Подорожі

Програма відпочин-

Ку.

 

-вилучати інформацію з афіши

-розуміти діалогічне мовлення по темі

 

Restri-

Riction

Ne..que

 

Діалог

Ст..157;

-№2.3

Ст..158

Речення з

Ne…que;

-виписати

Запрропо-новані

Місця для відвіду-

вання

Переказ тексту:

Програма,

опис

місця

 

Запро-

Понувати прог

раму

Подо-

Рожі

 

 

 

 

Подорож

Підготовка до подорожі

Предмети

багажу

-запрошувати до

Подорожі

-обговорювати

Підготовку

До подорожі,багаж

 

Форми прикметників

Ст..159

№4

Ст..158

№13

Ст..163

(звуки)

 

-написати план підготовки

До

Подорожі.

Перераху-

Вати

Предмети

багажу

-запроше-ння до подорожі

-діалогува-

Ти по питанню

Підготов

Ки до по-

дорожі

 

Дати поради на форумі про підготовку до подорожі

 

 

 

-Подорож.

Програма відпочин-

Ку  у

Про-

Вансі.

Підготовка до подорожі

Предмети багажу

-діалогувати по темі

-описувати туристичні місця

-виражати інтерес

 

 

 

-Текст

«Прованс»

Ст..162:

№12

Ст..162

-Мовлення

Ст.163

№12

Ст..162:

Автомати-зація ЛО

-дебати

Про організа-

Цію

Подоро-

Жі:

БАГАЖ,

Транспорт

-опис Провансу

 

№14 б

Ст..163:

Діалог

(вира-

Зити

Інтере-си)

 

 

 

-Програма відпочин-ку :

Подорож в Альпи

-розуміти прочитаний текст

- робити вибір туристичного маршруту

Лексика по темі

Present de

L’Indica-

tif

 

Текст

Ст..164

 

-№15 б

Ст..165;

-№15 с

Ст..165:

Мовлення по тексту

-виразити інтерес до плдорожі

 

Запросиьти відвідати

Альпи.

Аргу-

Менту-

Вати

вибір

 

39-40

 

Підготовка до подорожі:

Вибір транспор-

Ту, місця прожива-

Ння, тур-маршруту

 

-вміти використовувати  оголошення

-аргументувати вибір

місця

Проживання. Траспор-ту,

Лексика по

темі

Ступені порівняння

Прикм.

№6

Ст..168

 

Діалог

В готелі

(8 кл)

№8 ст.169

(грам.

Тест)

-аргументувати поїздку до Альп

-№16

Ст..165:

Пояснити оголошен-ня

 

Знайти оголо-шення в Інтернеті  і

Прокоменту-вати

 

 

 

Подорож

 літаком.

В аеропорту.

Вибір

Транспор-ту

-вміти читати афішу

-пояснити дії в аеропорту

 

Лексика

Ст..

170

Порівн..

Ступені прикм:

№7

Ст..169

№11

Ст..172

Вірш

-ст.166:пояс пояснити афішу

В групах

записати

Плюси різних видів транспорту

 

-коменту-

Ють оголошен-ня

-дебати на тему вибору транспорту

 

№9

Ст..171:

Розповісти про дії в аеро-

порту

 

 

 

Подорож

Транспорт

Дії в аеропорту

Проїзні докумен-ти

-діяти в аеропорту

-заповнювати формуляр

-перелічити проїзні

документи

 

Temps du future^

Future proche/futursimple

 

-№13

Ст..173:

Заповнити формуляр;

-перераху-вати

Проїзні док.

Тест

№14

Ст..174

 

-№12

Ст..173:

Записати слова в пр.. порядку

 

-розпрвісти про свої дії в аеропорту

-

 

№15

Ст..174

Заповнити рекла-мацію

 

 

 

Подорож

В літаку

 

 

Futur simple

 

Futur proche

 

Аудіотекст

Ст..166;

№2

Ст..166

-плюси і мінуси

Польоту

В літаку

-зачитують заповнені рекламації

-№3

Ст..167:

Резюме тексту

 

Розповісти про

Подо-рож літаком

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Подорож

Систематизація матеріалу

 

 

 

 

Тест 7

 

 

Проект

По темі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЗМІ

Онлайнспілкування

 

 

Прислівники місця

 

 

 

 

 

Назва-ти

ЗМІ

 

 

 

Інтернет і молодь.

Плюси

Онлайн-спілкува-

ння

 

 

Прислівники часу

 

 

 

 

 

Записа-

Ти

Плюси

Онлайн-спілку-вання

 

 

 

Інтернет

Його нега-тивний

вплив

-розуміти прослуханий текст

-аналізувати

Свої дії в інтернеті

 

Ad-verbes qualify-catifs, interro-gatifs

 

 

 

 

 

Пояснити мінуси викор.

Інтернету

 

 

 

Інтернет

І молодь

Онлайн

Спілкуван-ня.Мова спілкуван-ня

-розуміти прочитаний текст

-усвідомлювати плюси та мінуси соціальних

мереж

 

Ad-verbes qualify-catifs, interro-gatifs

 

 

 

 

 

Повідомлення про соціальні

мережі

 

 

 

Інтернет

І молодь

Онлайн

Спілкуван-ня

-аргументувати

-висловлювати свою точку зору

 

 

 

 

 

 

 

Написати лист

 Про

Вико-

Рист.

інтернету

 

 

 

Підсумко-ва к\р

З аудію-вання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсум-кова к \робота з письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумко-ва

к\р  з мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумко-ва

к\р з

Читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумко-вий  урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мовний інвентар

Комунікативна компетентність

 

 

 

 

 

 

 

 

 

п\п

Уро-ку

Дата

Тема

уроку

Очікуваний результат

 

лексика

 

Грамат.

 

 

Фонети-ка

 

 

Сприймання на слух\

Зорове

Сприйм

 

 

Писемна

взаємодія.

 

Усне

проду-кування

 

 

Інтегровані

Змістові лінії

Д\з

 

1-2

 

Я, моя сі-

Мя. Друзі

Автобіографія

Особисті

дані

-розуміти текст на слух

-складати схему написання автобіографії

-розуміти прочитані тексти, застосовувати для власних висловлювань,

запитувати

Ст..7

Present,

Impar-fait , passe

Compo-se

№7,8 ст.7

№9

Ст..8

(чит)

-Діалог

1-2

Ст..184;

№2 ст.5;

Чит. №7,8

Ст..7

Спільне написання схеми

Автобіогр.

На основі впр.15 ст.

10

-поширені відповіді по темі

-

Знайомство з уривками

Автобіогр.

Відомих

людей

 

№15

Ст..10

Розповісти про себе

 

1-2

 

Моя автобіографія

Особисті дані

-розуміти тексти прочитані

-описувати власну біографію

-ставити запитання для уточнення,запитувати.

уточнювати

По темі

Adjectifs indefinis

№6

Ст..6

(пис)

Вірш ст.. 8

Текст ст..9

-№12,13

Ст..10

 

-опис авто-біографій

-питально-

Відпов. Робота по темі

-№10 ст.9

(знаки Зо-

Діаку)

Знайомство з творчістю

Simone de

Beauvoir

Редагу-

вання автобіографії

 З доповненням матеріалу уроку

 

 

 

3-4

 

Резюме:

Правила написання

-презентувати автобіографію;

-усвідомлювати значимість правильного написання резюме;

-характеризувати себе іншим з позитивної

сторони

Ст..13

Рід

Прикметників

№8 ст.14

Звязування №10

Ст..15

слух.діало-гу ст..184

 

-№7 ст.14:

Написати про себе як соц.. особу

-№1,2,3

Ст.11;

-дискусія

По темі

Діалогу;

-ознайомлення з відредаго-ваними

Автобіогр.

Розуміти,що кожен це частинка суспільства і роль людини в суспільстві

Презентувати себе як особистість

№7 ст. 14

 

3-4

 

Людина і суспільств-во

-розуміти прочитаний текст,вміти вести по ньому розмову

-дискутувати  по темі

-давати оцінку собі та іншим

Доказувати, переконувати

Ст..14

Сполучники

Ст..12

№5 ст.12

 

-текст №12

Ст..16

Спільний роздум по темі

«Moi et la societe»

-№13,14 ст. 16;

-№9 ст.14;

-повідомлення про себе

-діскусія по темі

уроку

Muriel

Barbery et son roman “L’ele-gance d’un he-risson”

Faire analy-ser ses defaults

(пис)

 

5-6

 

Я і мої

Друзі.

Дружба

-висловлюватись критично щодо себе

-розуміти текст на слух

Та його аналізувати

-давати визначення по-няття дружби та друзів

Ст..19

Прислівник ст..18

№5

№10 ст.20

прислівя

Діалог ст.

184

-№8,9 ст.20

-№1,2 ст.

17

-обговорення недоліків, які можуть мати люди

-

 

№7,

11

Ст21

(діалог)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-6

 

Дружба

Друзі

-розуміти текст прочитаний

-вміти аналізувати прочитане

-дискутувати по темі уроку

Ст..19

Прислівник №6 ст.19.

 

Прислівя

Ст..20

-текст ст..21

-№13-14

Ст..22

№ 17

Ст..22

(тест)

-діалогічне мовлення

По № 11ст.21

-№16

Ст..22

-№17(б)

Ст..23

 

№17 (с)

Ст..23

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7-8

 

Шкільне життя

Навчання у Франції

Та в

Україні.

Система оцінюван-ня

- говорити про дружбу

-розуміти текст на слух

-називати шкільні предмети

-пояснити формування оцінки

-порівнювати організацію навчання у Франції та в Україні

По темі уроку;

Ст..29

По запиту учня

Часи дійсно-го способу

( по текстах

 

-діалог

Ст.. 185.;

№1 ст.27;

-текст ст..29

 

-скласти порівняль-ну таблицю по темі уроку на основі прочитаного та прослуханого

-повідомлення про справжніх друзів;

№2.3 ст.27;

-питально-відповіда-

Льна робота по темі

Порівняння систем освіти у Франції та в Україні:плюси

Та мінуси

Написати на

Блозі

Пропозиції

Щодо змін в органі-зації навчання в

Україні

 

7-8

 

Система навчання у Франції та в Україні.

Професій-

На підго-товка.

Порівнювати організацію навчання  у двох країнах

-давати поради як бути успішним з ін.. мов

-розуміти  прочитані тексти і вміти обговорювати поданий матеріал

-давати судження, порівнювати, пропонувати

По темі

На основі

Текс-тів

№13

Ст.32

 

Узгод-ження часів

№8 ст.

30 вірш

Текст №10

Ст..31

Резюме

По прочитаному тексту:

Професійна підготовка фр. школяра

-дають пропозиції щодо змін в школі

-№11,12

Ст..32

-порівню-ють інформа-цію текстуз реаліями укр.. школи

Ознайомлення

З поемою Жака Превера

№14

Ст..32

Написати лист про плани на майбутнє

 

9-10

 

Школа у Франції та в Україні:

Погляд на сучасну школу,

Улюблені предмети

-повідомляти про систему підготовки до майбутнього

-висловлювати власні пропозиції щодо змін в школі

-обговорювати питання взаємовідносин  у школі

-аргументувати точку зору

Ст..35

Майбутній близь-кий час

№5 ст.34

Кінцеві

Відкриті склади

-Діалог ст..185

-№ 1ст.33

-текст ст..

35

 

-повідомляють про плани на майбутнє

-№2,3 ст.

33

-обговорюють тему прослуханого та прочитаного

-№7 ст.36

Вчити Аналізувати, спів ставляти, оцінювати

Лист-

Пові-домле-ння:

«Я і іноз. Мови»

На основі

№9

Ст..30 та тексту

Ст.35

 

9-10

 

Школа у Франції та в Україні

День школяра.

Улюблені предмети.

Шкільні відносини

-переконувати у віборі улюбленого предмету;

-аналізувати відносини

Між вчителями і учнями;

-накреслювати стратегію успіху в школі

По темі

Майбутній близь-кий

№6 ст.

35

№9

Ст..36

-сторінка мовлення

Ст..37;

-Текст ст 38

№8 ст 36:

«Стратегії успіху»

-роблять повідомлення про ставлення до вивчення ін. мов;

-№14,15

Ст..39

-дискусія по прочитаному;

№13

Ст..39

Знайомство з письменницею Сільві Батай

 

Вчити реаліям життя

-Виробляти почуття відповідальності

№16

Ст..39

Написати про відно-шення до до-машніх .зав-дань

 

11-12

 

Шкільне життя

Майбутня професія

-висловлювати точку зору щодо дом. Завдань;

-розуміти та обговорювати прослуханий  та прочитаний тексти;

-давати поради при

Виборі професії;

-

Лексика ст..42;

-№7

Ст..42

Майбутній простий час

№ 5

Ст..42

Інтонація

№9 ст.43

Діалог ст..

186

-№1

Ст..40

-

№6 ст.42:

Що слід зробити перед тим як вибрати професію

№2,3

Ст..42

-дискусія по прослуха-ному та прочита-ному

Відчувати відповідаль-ність при виборі професії

№14

Ст..44

Лист з порадами:що слід зроби-ти перед вибо-ром профе-сії;твій вибір

 

 

 

 

11-12

 

Майбутня професія.

Школа май бут-нього

-давати поради

-роздумувати по темі уроку;

-аргументувати свою точку зору

По темі уроку

Futur simple

№5 ст.

41

№10 ст.43

 

-ст.47:

Написати ідеї про майбутню школу

-дають поради як вибрати професію;

-ст.46:

Відповіді на запитання

-дискусія по темі уроку

 

Проект

«школа

Моїх мрій»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13-14

 

Література:

Користь від чита-

ння

-аргументувати

-розуміти прослуханий текст

-робити висновки

Ст..53

COD

COI

Ст..50;

-№5 ст.

51

Вірш ст..54

Діалог

Ст..186;

-№1 ст.

49

№8

Ст..53

-захист проектів

-№2

Ст..49

-мовлення

Знайомство з творчістю Поля Верлена

№10

Ст.54:

Що дає читан-ня

 

 

 

 

 

 

 

13-14

 

Література:

Улюблені твори та письмен-ники

-розуміти прочитаний текст

-аргументувати свій вибір

-робити опитування щодо читацьких смаків

По темі

уроку

COD

COI

№6

Ст..52

Вірш ст..54

Текст ст.55

-312,13

Ст..56

Записи опитувань

-Розповіда-ють діалог про користь читання

-№14

Ст..56

-робота в парах:

Що люблять читати і чому

 

№15

Ст..56:

Лист з

Порада по, як

Заціка-витись читан-ням

 

15-16

 

Літератур-ні жанри,

Улюблені твори і письмен-ники

-розуміти прочитаний текст,вміти вести бесіду

-називати літературні жанри

-давати поради щодо

Вибору книг для читання

-переконувати

Ст.60

Місце

COD,

COI в наказо-

вому

Реченні

№7 ст.59

 

Вірш

Ст62

Діалог ст..187;

-№1

Ст..57

Кол. Робота:

Написати .

Що дає читання

-дають поради

Щодо відбору книг для читання

-№8.9 ст.

60

-№2,3

Ст..57

 

Знайомство з

Творчістю

Поля Верлена

№12

Ст..62

«Для чого читати»

 

15-16

 

Улюблені літератур-ні герої

-розуміти прочитаний текст

-вміти вести бесіду по темі уроку

 

COD,COI

№6 ,ст..59

Вірш ст.

62

Текст ст..

63

№13;

-№14,15

Ст..64

 

-діалог №12

-№16,17 б ст.64

(опитуван)

-бесіда по тексту

Знайомство з творчістю

J.K.Rowling

№17 а

Ст.64:

Презентація  книги для читан-ня

 

17-18

 

Улюблені книги, письмен-ники, персонажі.Електронні книги

-розуміти прослуханий текст

-діалогувати по темі уроку

-аргументувати

Ст..68;

-№7

Ст..68

Займенники

Y, en

№5 ст.67

 

№10 ст.69

(вірш)

-Діалог ст..187

-№1,2 ст.

65

№9 ст.69

-бесіда по пр.. тексту

-презента-ція книги для читання

-

Знайомство з творчістю

Г.Аполінера

№9 ст.69

Плюси і мінуси елект.

книги

 

17-18

 

УлюбленіЛітератур-

Ні твори.

Електрон-ні книги

-розуміти прочитаний текст

-робити вибір згідно інтересу

-аргументувати та узагальнювативідповіді

-пропонувати

-вміти проводити опитування

По темі

Займенники

Y,en

№6ст.

67

№11

Ст..70

Текст№12

Ст..70;

-

 

-результати опитуван-ня

-плюси і мінуси електрон-них  книг

-№13,14,

Ст..71

-Tache

Cт.72

Опитува-ння

-повідом-лення про результати

Знайомство з книгами сучасності

№15

Ст..72

Блог:

«Твоя

Улюблена

Книга»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

19-20

 

Україна,

Визначні місця

-уміти застосовувати

Знання загального характеру

-називати та описувати визначні місця Укра-

Їни

-виражати захоплення

-

По темі

Passe

Proche

№4,5

Ст..78

№10

Ст..81

Діалог

Ст.188

-№1,ст..

77

 

№ 2,3

Ст.77

-мовлення по темі уроку

Вміти застосовувати

загальні знання

Виховувати гордість та патріотизм

Презентація визначних місць України

 

19-20

 

Україна

Географічне положе-ння;насе-лення,

Географіч-ні об»єкти

-презентувати визначні місця України

-вміти читати географічну  карту

-розуміти і аналізувати прочитаний текст

По темі

Мину- лий близь-кий№6

Ст..78

Вірш

Ст..81

-Текст

Ст..79

-№ 7,8

Ст..80

№9ст.80

№7,8

Ст.80

-робота з картою

-№11

Ст..82

 

Презентація

Про

Україну

 

19-20

 

Україна:

Великі міста,

Столиця.

Подорожі

-робити презентацію та рекламу

-переконувати.

Щоб відвідати

-розуміти прочитаний текст. Вміти вести

бесіду

По темі

Subjonctif

Conditionnel

 

-Текст

Ст..82

 

№14,

15,16

Ст..83

 

№18

Ст.83

Лист про відвідане місто

 

21-22

 

Україна.

Її історія. традиції

-розуміти прочитаний текст, вести по ньому

Бесіду

-висловлювати захоплення, гордість

-презентувати побачене

 

Impar-fait

Ст..85

№6 ст.

86

№9 ст.88

-текст

Ст..87

-

 

№3

Ст.84

-повідомлення про

Відвідане місто;

-№8 ст.88;

-№2 ст.84

Знайомство з висловами визначних людей:

патріотизм

Розповісти про симво-ли України

 

21-22

 

Україна

 

Історія

Розуміти прочитаний текст

-робити повідомлення

-висловлювати гордість та захоплення

 

№5

Ст..86

№9

Ст..88

Текст

№5

Ст..86;

№11

Ст..89

(3я частина)

№14

Ст..90

-питально-відповідальна робота

По темі

-аргументація

 

Розповісти другу про тради-ції україн-ців

 

23-24

 

Україна

Традиції

Подорожі

-описувати традиції укр.. народу

Розуміти прослуханий та прочитаний текст

-застосовувати власний досвід

-переконувати

Ст..93

-№7

Ст..93

Impar-fait

Ст.92

-№6 ст.93

№9 ст.94

-діалог

Ст..189

-№1

Ст..91

№8

Ст.. 94

-№3

Ст.91

-розповіді про традиції укр.. народу

-№2

Ст..91

 

№16

Ст..96

Діалог

Про укр.. кухню

 

23-24

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Семестро-ва к/р з аудіюван-ня-

Текст” Noel”

(ХХV (9e?oral, ecrit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Семестро-ва к/р з

письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Семестро-ва к/р з

читання

Texte “dessinateur

 Des BD”

(XXVI 9e oral, ecrit)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Семестро-ва к/р з

говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумко-вий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

docx
До підручника
Французька мова (5-й рік навчання) 9 клас (Чумак Н.П., Кривошеєва Т.В.)
Додано
28 грудня 2022
Переглядів
757
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку