Календарне планування з французької мови 9 клас
І-ІІ семестри
Підручник «французька мова»
Автори: Н. Чумак, Т. Кривошеєва
№ п\п |
№ уроку |
дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
Інтегровані змістові лінії |
Д\з |
|||||
лекси-ка |
Грам-ка |
фонетика |
Сприйм. на слух\ зорове сприйм. (впр; ст) |
Писемна взаємодія (впр; ст) |
Усна (продуку вання) (впр; ст) |
||||||||
25-26 |
|
|
Франкомовні країни.Визначні культурні та історичні місця |
-коментувати геогр.. карту; -розуміти текст на слух -називати франкомовні країни, визначати їх цінності -розуміти поняття «франкофонія» |
Ст.. 104 |
Артиклі означе-ні. Неон-начені,злиті Ст..101 №4 |
|
Діалог ст..100, №2,3 Ст..101 |
№9а Ст..104 |
№1 ст. 100:ро- Бота з картою; -№9 ст.104: Робота в парах та групах |
|
№5 Ст..103 (пис); Лекси-ка ст.. 104 |
|
|
|
|
Франкофонія.Статус французь-кої мови |
-розуміють прочитаний текст, вміють його аналізувати -робити повідомлення по карті -робити синтез прочитаного |
|
Артиклі №5 Ст..103 |
№12 ст.106 Вірш. Аналіз змісту |
Текст №10 Ст..105 -№11 Ст..105:юрю. Статус фр.мови |
|
-називають країни франком. Галузі взаємодії -дають визначен- Ня слова франкофонія; -пояснюють про місце фр. мови |
|
№11 Ст..105 |
|
|
|
|
Франкофонія.Фр. мова в Україні |
-робити повідомлення по темі -використовувати матеріали книги для організації повідомлень по темі |
|
№6 Ст..103 |
|
Текст ст.107: Позиція фр.мови в Україні -№15 Ст..108 |
№7 Ст.103; |
-повідомлення про статус фрю мови у світі - |
|
№13 Ст.. 107: корот-ка допо-відь. Про Україну |
|
|
|
|
Роль знання фр. мови |
-Розуміти прочитане -шукати відповіді на запитання -вміти підтримувати Розмову -висловлювати свою точку зору по темі |
|
Порівняльні ступені прикметників |
|
Текст Ст..109, текст Ст..108 -№ 17,18 Ст..110 |
№8 Ст..103 |
-повідомлення про Україну - |
|
№ 19 Ст., 110 Проект по темі |
|
27-28 |
|
|
Франкомовні країни.їх привабли-вість: Гвінея і інші |
-Розуміти текст на слух --давати власну оцінку прочитаному-усвідомлювати Роль франкофонії -називати місця для від- Відування - |
Лексика Ст. .114 |
Adjectif Indefini Tout №5а
|
|
Діалог Ст..111 -№1,2 Ст..111 |
№3 ст.112 - |
-захист проектів -№7 Ст..115 |
|
-№5б Ст..113 -повідомлен. Про Guyane |
|
|
|
|
Франкомовні країни Європи, їх привабливість |
-використовувати тексти для групового мовлення -висловлювати власну позицію по темі |
|
№6 Ст..113 |
№10 Ст.116 скоромовки |
Текст Ст.117 -№14 Ст..118 |
|
-повідом- Лення Про Guyane -мовлення ст..116; №12 Ст..116 |
|
№15 Ст..118:взяти участь на форумі: Чому слід вчити фр. мову |
|
29-30 |
|
|
Канада Квебек |
-пояснювати необхідність вивчення фр. Мови -розуміти текст радіопередачі -використовувати карту для опису країни |
Ст..
122 |
Пасив-на та активна актив: №5 Ст..121 |
Вірш №8 Ст.. 123; -№7 Ст..122 |
Діалог Ст..119; №1,2,3 Ст..119 |
|
-дебати Про не- обхідність вивч. Фр. мови |
|
№3ст .120 |
|
|
|
|
Канада Квебек |
-розуміти прочитане, використовувати текст для повідомлень -розпитувати та відповідати -висловлювати власну точку зору |
|
№4 Ст..120 |
|
№10 Ст..124: Робота з картою; -текст ст.. 125 |
|
-повідомлення по темі -робити діалог Про Квебек:»11 Ст..125 |
|
№12 Ст..125: Письмово Описа-ти Квебек |
|
|
|
|
Франкомовні країни |
Систематизація матеріалу |
|
|
|
|
Тест 5 |
Проект ст.127 |
|
|
|
33-34
+
|
|
|
Кіно, театр |
-розуміти телефонну розмову -дати пораду щодо перегляду фільму - |
|
Займен. Дієслова у всіх формах Ст..139 №4а ст.139;
|
|
Діалог ст..138; №1,2 Ст..138 |
|
Діалог: Повідомлення про фільм |
|
На основі діалогу: Пора-ди ти Пере- ляд фільму (крити-ка) |
|
|
|
|
Кіно, афіша
|
-читати кіноафішу -давати пораду щодо перегляду фільму |
Лексика по темі |
Місце займен. У займен. Дієсло-вах № 4с Ст..140 |
№ 10 Ст..144 |
Кіноафіша (опис) |
№6 Ст..140: Поставити дієслова у відп. Формі, Дати пораду |
-дають поради щодо перегляду фільму |
|
По кіноафіші ст..145 зроби-ти повідомлення про фільм |
|
|
|
|
Кіно,афішаЖанри фільмів |
-робити рекламу фільму по афіші -розповісти про жанр фільму,визначати жанр |
Лексика Ст..14141 |
№5 Ст..140 Займен. Дієсло-ва,міс- Це за- Ймен. |
№ 11 Ст..144: вирази |
Текст Ст..143 |
№7 Ст..142 |
-рекламува-ти фільм По афіші -№8 Ст..143: Визначити жанри |
|
По Афіші ст. 145 Зроби-ти повідомлення про фільм |
|
|
|
|
Візит в кіно: Який фільм вибрати? |
-запрошувати в кіно - аргументувати свій вибір фільму |
Лексика по темі |
Сonjonction: Parce que, ou,mais, que |
|
№12б Ст.144: Афіші Кіно
|
|
-№ 12 а Ст..144: Запрошення в кіно (робота в парах); |
|
№ 13 Ст..146 Повідомлення про вибра-ний фільм |
|
|
|
|
Візит в кіно |
-розуміти зміст діалогів -розповідати про візит в кіно -висловлювати власну думку про фільм |
|
COD, COI, Leur Place Dans la phrase |
|
-додаткові тексти Про візит в кіно |
МЗ, які Виражають емоції |
-повідомлення про візит в кіно: по Вправі №14 Ст.. 146 |
|
№14 Ст..146: Написати ел. Лист з Запро-шенн-ням в кіно4 Аргу- Менту-вати |
|
|
|
9 Клас Ю.К. |
Візит в кіно |
-діалогувати по темі -презентувати фільм -висловлювати власну точку зору |
Лексика по темі |
Temps de l’Indica- Tif: Present, Imparfait,Passe Compo- se |
|
Текст про фільм «Мечем і вогнем» |
-виписати МЗ:вра- ження |
По тексту: -запросити -переко- Нати -розповісти про фільм і гру акторів |
|
Написати лист про фільм |
|
|
|
35-36 +Ю.К.
|
Театральні Жанри
Візит в театр |
-описувати інтер»єр театру -замовити квитки -називати жанри -пояснювати реакцію глядачів |
Лексика по темі Ст.. 150 |
Imperatif de l’Indicatif |
№9 Ст..152 |
-тексти з Книг Ю.К. «Візит в театр»: опис театру |
|
№8 Ст..152: Заповнити текст (жанри) -діалог (зам. Квитка) |
|
Текст «фран-цузь- Кий театр» (Ю.К.) |
|
|
|
35-36 + 8кл. Ю.К. |
Візит в театр |
-Інформувати про типи Франц. Театрів -розповідати про побачену виставу -висловлювати власну думку про побачений спектакль |
Лексика Ст. .152 |
Conditionnel de politesse |
|
Текст з
|
|
-повідомлення про типи фр. Театрів -Бесіда по Змісту тексту |
|
Написати Враження Про спектакль |
|
|
|
|
Візит в театр |
-обмінюватись думками про побачений спектакль -розуміти прочитаний текст |
|
Temps de L’Indica- tif |
|
Текст №10 Ст..153: №12,13 Ст..154 |
|
-дебати по темі уроку (обмін думок) |
|
№1 ст.154 презе- нтація спект |
|
|
|
9кл. (Ю.К.) |
Кіно Театр Актори |
|
|
-Present -Impar- Fait -Passe |
|
Текст (Ю.К. 9кл) |
Тест 6 |
Презента-ції |
|
Презентації Про акторів |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
37-38 |
Подорожі Програма відпочин- Ку.
|
-вилучати інформацію з афіши -розуміти діалогічне мовлення по темі |
|
Restri- Riction Ne..que |
|
Діалог Ст..157; -№2.3 Ст..158 |
Речення з Ne…que; -виписати Запрропо-новані Місця для відвіду- вання |
Переказ тексту: Програма, опис місця |
|
Запро- Понувати прог раму Подо- Рожі
|
|
|
|
|
Подорож Підготовка до подорожі Предмети багажу |
-запрошувати до Подорожі -обговорювати Підготовку До подорожі,багаж |
|
Форми прикметників Ст..159 №4 Ст..158 |
№13 Ст..163 (звуки) |
|
-написати план підготовки До Подорожі. Перераху- Вати Предмети багажу |
-запроше-ння до подорожі -діалогува- Ти по питанню Підготов Ки до по- дорожі |
|
Дати поради на форумі про підготовку до подорожі |
|
|
|
|
-Подорож. Програма відпочин- Ку у Про- Вансі. Підготовка до подорожі Предмети багажу |
-діалогувати по темі -описувати туристичні місця -виражати інтерес |
|
|
|
-Текст «Прованс» Ст..162: №12 Ст..162 -Мовлення Ст.163 |
№12 Ст..162: Автомати-зація ЛО |
-дебати Про організа- Цію Подоро- Жі: БАГАЖ, Транспорт -опис Провансу |
|
№14 б Ст..163: Діалог (вира- Зити Інтере-си) |
|
|
|
|
-Програма відпочин-ку : Подорож в Альпи |
-розуміти прочитаний текст - робити вибір туристичного маршруту |
Лексика по темі |
Present de L’Indica- tif |
|
Текст Ст..164 |
|
-№15 б Ст..165; -№15 с Ст..165: Мовлення по тексту -виразити інтерес до плдорожі |
|
Запросиьти відвідати Альпи. Аргу- Менту- Вати вибір |
|
|
39-40 |
|
Підготовка до подорожі: Вибір транспор- Ту, місця прожива- Ння, тур-маршруту
|
-вміти використовувати оголошення -аргументувати вибір місця Проживання. Траспор-ту, |
Лексика по темі |
Ступені порівняння Прикм. №6 Ст..168 |
|
Діалог В готелі (8 кл) |
№8 ст.169 (грам. Тест) |
-аргументувати поїздку до Альп -№16 Ст..165: Пояснити оголошен-ня |
|
Знайти оголо-шення в Інтернеті і Прокоменту-вати |
|
|
|
|
Подорож літаком. В аеропорту. Вибір Транспор-ту |
-вміти читати афішу -пояснити дії в аеропорту
|
Лексика Ст.. 170 |
Порівн.. Ступені прикм: №7 Ст..169 |
№11 Ст..172 Вірш |
-ст.166:пояс пояснити афішу |
В групах записати Плюси різних видів транспорту
|
-коменту- Ють оголошен-ня -дебати на тему вибору транспорту |
|
№9 Ст..171: Розповісти про дії в аеро- порту |
|
|
|
|
Подорож Транспорт Дії в аеропорту Проїзні докумен-ти |
-діяти в аеропорту -заповнювати формуляр -перелічити проїзні документи |
|
Temps du future^ Future proche/futursimple |
|
-№13 Ст..173: Заповнити формуляр; -перераху-вати Проїзні док. Тест №14 Ст..174 |
-№12 Ст..173: Записати слова в пр.. порядку
|
-розпрвісти про свої дії в аеропорту - |
|
№15 Ст..174 Заповнити рекла-мацію |
|
|
|
|
Подорож В літаку |
|
|
Futur simple
Futur proche |
|
Аудіотекст Ст..166; №2 Ст..166 |
-плюси і мінуси Польоту В літаку |
-зачитують заповнені рекламації -№3 Ст..167: Резюме тексту |
|
Розповісти про Подо-рож літаком |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Подорож |
Систематизація матеріалу |
|
|
|
|
Тест 7 |
|
|
Проект По темі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЗМІ Онлайнспілкування |
|
|
Прислівники місця |
|
|
|
|
|
Назва-ти ЗМІ |
|
|
|
|
Інтернет і молодь. Плюси Онлайн-спілкува- ння |
|
|
Прислівники часу |
|
|
|
|
|
Записа- Ти Плюси Онлайн-спілку-вання |
|
|
|
|
Інтернет Його нега-тивний вплив |
-розуміти прослуханий текст -аналізувати Свої дії в інтернеті |
|
Ad-verbes qualify-catifs, interro-gatifs |
|
|
|
|
|
Пояснити мінуси викор. Інтернету |
|
|
|
|
Інтернет І молодь Онлайн Спілкуван-ня.Мова спілкуван-ня |
-розуміти прочитаний текст -усвідомлювати плюси та мінуси соціальних мереж |
|
Ad-verbes qualify-catifs, interro-gatifs |
|
|
|
|
|
Повідомлення про соціальні мережі |
|
|
|
|
Інтернет І молодь Онлайн Спілкуван-ня |
-аргументувати -висловлювати свою точку зору |
|
|
|
|
|
|
|
Написати лист Про Вико- Рист. інтернету |
|
|
|
|
Підсумко-ва к\р З аудію-вання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсум-кова к \робота з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумко-ва к\р з мовлення
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумко-ва к\р з Читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумко-вий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Мовний інвентар |
Комунікативна компетентність |
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
№ п\п |
№ Уро-ку |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
лексика |
Грамат.
|
Фонети-ка
|
Сприймання на слух\ Зорове Сприйм
|
Писемна взаємодія.
|
Усне проду-кування
|
Інтегровані Змістові лінії |
Д\з |
|
|
1-2 |
|
Я, моя сі- Мя. Друзі Автобіографія Особисті дані |
-розуміти текст на слух -складати схему написання автобіографії -розуміти прочитані тексти, застосовувати для власних висловлювань, запитувати |
Ст..7 |
Present, Impar-fait , passe Compo-se №7,8 ст.7 |
№9 Ст..8 (чит) |
-Діалог 1-2 Ст..184; №2 ст.5; Чит. №7,8 Ст..7 |
Спільне написання схеми Автобіогр. На основі впр.15 ст. 10 |
-поширені відповіді по темі - |
Знайомство з уривками Автобіогр. Відомих людей
|
№15 Ст..10 Розповісти про себе |
|
|
1-2 |
|
Моя автобіографія Особисті дані |
-розуміти тексти прочитані -описувати власну біографію -ставити запитання для уточнення,запитувати. уточнювати |
По темі |
Adjectifs indefinis №6 Ст..6 (пис) |
Вірш ст.. 8 |
Текст ст..9 -№12,13 Ст..10 |
|
-опис авто-біографій -питально- Відпов. Робота по темі -№10 ст.9 (знаки Зо- Діаку) |
Знайомство з творчістю Simone de Beauvoir |
Редагу- вання автобіографії З доповненням матеріалу уроку |
|
|
|||||||||||||
|
3-4 |
|
Резюме: Правила написання |
-презентувати автобіографію; -усвідомлювати значимість правильного написання резюме; -характеризувати себе іншим з позитивної сторони |
Ст..13 |
Рід Прикметників №8 ст.14 |
Звязування №10 Ст..15 |
слух.діало-гу ст..184
|
-№7 ст.14: Написати про себе як соц.. особу |
-№1,2,3 Ст.11; -дискусія По темі Діалогу; -ознайомлення з відредаго-ваними Автобіогр. |
Розуміти,що кожен це частинка суспільства і роль людини в суспільстві |
Презентувати себе як особистість №7 ст. 14 |
|
|
3-4 |
|
Людина і суспільств-во |
-розуміти прочитаний текст,вміти вести по ньому розмову -дискутувати по темі -давати оцінку собі та іншим Доказувати, переконувати |
Ст..14 |
Сполучники Ст..12 №5 ст.12 |
|
-текст №12 Ст..16 |
Спільний роздум по темі «Moi et la societe» |
-№13,14 ст. 16; -№9 ст.14; -повідомлення про себе -діскусія по темі уроку |
Muriel Barbery et son roman “L’ele-gance d’un he-risson” |
Faire analy-ser ses defaults (пис) |
|
|
5-6 |
|
Я і мої Друзі. Дружба |
-висловлюватись критично щодо себе -розуміти текст на слух Та його аналізувати -давати визначення по-няття дружби та друзів |
Ст..19 |
Прислівник ст..18 №5 |
№10 ст.20 прислівя |
Діалог ст. 184 |
-№8,9 ст.20 |
-№1,2 ст. 17 -обговорення недоліків, які можуть мати люди - |
|
№7, 11 Ст21 (діалог) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5-6 |
|
Дружба Друзі |
-розуміти текст прочитаний -вміти аналізувати прочитане -дискутувати по темі уроку |
Ст..19 |
Прислівник №6 ст.19.
|
Прислівя Ст..20 |
-текст ст..21 -№13-14 Ст..22 |
№ 17 Ст..22 (тест) |
-діалогічне мовлення По № 11ст.21 -№16 Ст..22 -№17(б) Ст..23 |
|
№17 (с) Ст..23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7-8 |
|
Шкільне життя Навчання у Франції Та в Україні. Система оцінюван-ня |
- говорити про дружбу -розуміти текст на слух -називати шкільні предмети -пояснити формування оцінки -порівнювати організацію навчання у Франції та в Україні |
По темі уроку; Ст..29 |
По запиту учня Часи дійсно-го способу ( по текстах |
|
-діалог Ст.. 185.; №1 ст.27; -текст ст..29
|
-скласти порівняль-ну таблицю по темі уроку на основі прочитаного та прослуханого |
-повідомлення про справжніх друзів; №2.3 ст.27; -питально-відповіда- Льна робота по темі |
Порівняння систем освіти у Франції та в Україні:плюси Та мінуси |
Написати на Блозі Пропозиції Щодо змін в органі-зації навчання в Україні |
|
|
7-8 |
|
Система навчання у Франції та в Україні. Професій- На підго-товка. |
Порівнювати організацію навчання у двох країнах -давати поради як бути успішним з ін.. мов -розуміти прочитані тексти і вміти обговорювати поданий матеріал -давати судження, порівнювати, пропонувати |
По темі На основі Текс-тів №13 Ст.32
|
Узгод-ження часів |
№8 ст. 30 вірш |
Текст №10 Ст..31 |
Резюме По прочитаному тексту: Професійна підготовка фр. школяра |
-дають пропозиції щодо змін в школі -№11,12 Ст..32 -порівню-ють інформа-цію текстуз реаліями укр.. школи |
Ознайомлення З поемою Жака Превера |
№14 Ст..32 Написати лист про плани на майбутнє |
|
|
9-10 |
|
Школа у Франції та в Україні: Погляд на сучасну школу, Улюблені предмети |
-повідомляти про систему підготовки до майбутнього -висловлювати власні пропозиції щодо змін в школі -обговорювати питання взаємовідносин у школі -аргументувати точку зору |
Ст..35 |
Майбутній близь-кий час №5 ст.34 |
Кінцеві Відкриті склади |
-Діалог ст..185 -№ 1ст.33 -текст ст.. 35 |
|
-повідомляють про плани на майбутнє -№2,3 ст. 33 -обговорюють тему прослуханого та прочитаного -№7 ст.36 |
Вчити Аналізувати, спів ставляти, оцінювати |
Лист- Пові-домле-ння: «Я і іноз. Мови» На основі №9 Ст..30 та тексту Ст.35 |
|
|
9-10 |
|
Школа у Франції та в Україні День школяра. Улюблені предмети. Шкільні відносини |
-переконувати у віборі улюбленого предмету; -аналізувати відносини Між вчителями і учнями; -накреслювати стратегію успіху в школі |
По темі |
Майбутній близь-кий №6 ст. 35 |
№9 Ст..36 |
-сторінка мовлення Ст..37; -Текст ст 38 |
№8 ст 36: «Стратегії успіху» |
-роблять повідомлення про ставлення до вивчення ін. мов; -№14,15 Ст..39 -дискусія по прочитаному; №13 Ст..39 |
Знайомство з письменницею Сільві Батай
Вчити реаліям життя -Виробляти почуття відповідальності |
№16 Ст..39 Написати про відно-шення до до-машніх .зав-дань |
|
|
11-12 |
|
Шкільне життя Майбутня професія |
-висловлювати точку зору щодо дом. Завдань; -розуміти та обговорювати прослуханий та прочитаний тексти; -давати поради при Виборі професії; - |
Лексика ст..42; -№7 Ст..42 |
Майбутній простий час № 5 Ст..42 |
Інтонація №9 ст.43 |
Діалог ст.. 186 -№1 Ст..40 - |
№6 ст.42: Що слід зробити перед тим як вибрати професію |
№2,3 Ст..42 -дискусія по прослуха-ному та прочита-ному |
Відчувати відповідаль-ність при виборі професії |
№14 Ст..44 Лист з порадами:що слід зроби-ти перед вибо-ром профе-сії;твій вибір
|
|
|
11-12 |
|
Майбутня професія. Школа май бут-нього |
-давати поради -роздумувати по темі уроку; -аргументувати свою точку зору |
По темі уроку |
Futur simple №5 ст. 41 |
№10 ст.43 |
|
-ст.47: Написати ідеї про майбутню школу |
-дають поради як вибрати професію; -ст.46: Відповіді на запитання -дискусія по темі уроку |
|
Проект «школа Моїх мрій» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13-14 |
|
Література: Користь від чита- ння |
-аргументувати -розуміти прослуханий текст -робити висновки |
Ст..53 |
COD COI Ст..50; -№5 ст. 51 |
Вірш ст..54 |
Діалог Ст..186; -№1 ст. 49 |
№8 Ст..53 |
-захист проектів -№2 Ст..49 -мовлення |
Знайомство з творчістю Поля Верлена |
№10 Ст.54: Що дає читан-ня |
|
|
13-14 |
|
Література: Улюблені твори та письмен-ники |
-розуміти прочитаний текст -аргументувати свій вибір -робити опитування щодо читацьких смаків |
По темі уроку |
COD COI №6 Ст..52 |
Вірш ст..54 |
Текст ст.55 -312,13 Ст..56 |
Записи опитувань |
-Розповіда-ють діалог про користь читання -№14 Ст..56 -робота в парах: Що люблять читати і чому |
|
№15 Ст..56: Лист з Порада по, як Заціка-витись читан-ням |
|
|
15-16 |
|
Літератур-ні жанри, Улюблені твори і письмен-ники |
-розуміти прочитаний текст,вміти вести бесіду -називати літературні жанри -давати поради щодо Вибору книг для читання -переконувати |
Ст.60 |
Місце COD, COI в наказо- вому Реченні №7 ст.59
|
Вірш Ст62 |
Діалог ст..187; -№1 Ст..57 |
Кол. Робота: Написати . Що дає читання |
-дають поради Щодо відбору книг для читання -№8.9 ст. 60 -№2,3 Ст..57
|
Знайомство з Творчістю Поля Верлена |
№12 Ст..62 «Для чого читати» |
|
|
15-16 |
|
Улюблені літератур-ні герої |
-розуміти прочитаний текст -вміти вести бесіду по темі уроку |
|
COD,COI №6 ,ст..59 |
Вірш ст. 62 |
Текст ст.. 63 №13; -№14,15 Ст..64 |
|
-діалог №12 -№16,17 б ст.64 (опитуван) -бесіда по тексту |
Знайомство з творчістю J.K.Rowling |
№17 а Ст.64: Презентація книги для читан-ня |
|
|
17-18 |
|
Улюблені книги, письмен-ники, персонажі.Електронні книги |
-розуміти прослуханий текст -діалогувати по темі уроку -аргументувати |
Ст..68; -№7 Ст..68 |
Займенники Y, en №5 ст.67
|
№10 ст.69 (вірш) |
-Діалог ст..187 -№1,2 ст. 65 |
№9 ст.69 |
-бесіда по пр.. тексту -презента-ція книги для читання - |
Знайомство з творчістю Г.Аполінера |
№9 ст.69 Плюси і мінуси елект. книги |
|
|
17-18 |
|
УлюбленіЛітератур- Ні твори. Електрон-ні книги |
-розуміти прочитаний текст -робити вибір згідно інтересу -аргументувати та узагальнювативідповіді -пропонувати -вміти проводити опитування |
По темі |
Займенники Y,en №6ст. 67 |
№11 Ст..70 |
Текст№12 Ст..70; -
|
-результати опитуван-ня |
-плюси і мінуси електрон-них книг -№13,14, Ст..71 -Tache Cт.72 Опитува-ння -повідом-лення про результати |
Знайомство з книгами сучасності |
№15 Ст..72 Блог: «Твоя Улюблена Книга» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19-20 |
|
Україна, Визначні місця |
-уміти застосовувати Знання загального характеру -називати та описувати визначні місця Укра- Їни -виражати захоплення - |
По темі |
Passe Proche №4,5 Ст..78 |
№10 Ст..81 |
Діалог Ст.188 -№1,ст.. 77 |
|
№ 2,3 Ст.77 -мовлення по темі уроку |
Вміти застосовувати загальні знання Виховувати гордість та патріотизм |
Презентація визначних місць України |
|
|
19-20 |
|
Україна Географічне положе-ння;насе-лення, Географіч-ні об»єкти |
-презентувати визначні місця України -вміти читати географічну карту -розуміти і аналізувати прочитаний текст |
По темі |
Мину- лий близь-кий№6 Ст..78 |
Вірш Ст..81 |
-Текст Ст..79 -№ 7,8 Ст..80 |
№9ст.80 |
№7,8 Ст.80 -робота з картою -№11 Ст..82 |
|
Презентація Про Україну |
|
|
19-20 |
|
Україна: Великі міста, Столиця. Подорожі |
-робити презентацію та рекламу -переконувати. Щоб відвідати -розуміти прочитаний текст. Вміти вести бесіду |
По темі |
Subjonctif Conditionnel |
|
-Текст Ст..82 |
|
№14, 15,16 Ст..83 |
|
№18 Ст.83 Лист про відвідане місто |
|
|
21-22 |
|
Україна. Її історія. традиції |
-розуміти прочитаний текст, вести по ньому Бесіду -висловлювати захоплення, гордість -презентувати побачене |
|
Impar-fait Ст..85 №6 ст. 86 |
№9 ст.88 |
-текст Ст..87 -
|
№3 Ст.84 |
-повідомлення про Відвідане місто; -№8 ст.88; -№2 ст.84 |
Знайомство з висловами визначних людей: патріотизм |
Розповісти про симво-ли України |
|
|
21-22 |
|
Україна
Історія |
Розуміти прочитаний текст -робити повідомлення -висловлювати гордість та захоплення |
|
№5 Ст..86 |
№9 Ст..88 |
Текст №5 Ст..86; №11 Ст..89 (3я частина) |
№14 Ст..90 |
-питально-відповідальна робота По темі -аргументація |
|
Розповісти другу про тради-ції україн-ців |
|
|
23-24 |
|
Україна Традиції Подорожі |
-описувати традиції укр.. народу Розуміти прослуханий та прочитаний текст -застосовувати власний досвід -переконувати |
Ст..93 -№7 Ст..93 |
Impar-fait Ст.92 -№6 ст.93 |
№9 ст.94 |
-діалог Ст..189 -№1 Ст..91 |
№8 Ст.. 94 -№3 Ст.91 |
-розповіді про традиції укр.. народу -№2 Ст..91 |
|
№16 Ст..96 Діалог Про укр.. кухню |
|
|
23-24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Семестро-ва к/р з аудіюван-ня- |
Текст” Noel” (ХХV (9e?oral, ecrit |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Семестро-ва к/р з письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Семестро-ва к/р з читання |
Texte “dessinateur Des BD” (XXVI 9e oral, ecrit) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Семестро-ва к/р з говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Підсумко-вий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1