Календарне планування 9 клас (за підручником О.Карпюк 2017р.) ІІ семестр
3 години/тиждень
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний матеріал |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
|||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||
Тема 5. Наука і технічний прогрес |
||||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку. Громадянська відповідальність: Обговорює свою роль у сучасному технологічному середовищі. Здоров'я і безпека: Обговорює позитивні та негативні наслідки від певних винаходів.
|
||||||||||||||
49 |
|
Світові винахідники |
An inventor |
|
Впр.1, ст.118 |
Впр.1с, ст.119 |
Впр.1, 2б, ст.118-119 |
Впр.3, ст.119 |
Впр.2а, ст.118 |
|
||||
50 |
|
Відомі науковці |
a reason, to exist, to launch, impossible |
|
|
Впр.1с, ст.119 Впр. 1б, 4a, ст.120 |
Впр.5, ст.120 |
Впр.6, ст.121 |
Впр.7а, ст.121 |
|
||||
51 |
|
Хто може розповісти про винаходи? |
|
|
Впр.7д, ст.122 |
Впр.7б, ст.121 |
Впр.7с, ст.122 |
Впр.8, ст.123 |
Впр.9, ст.123 |
|
||||
52 |
|
Науки і науковці |
Graduated, space, founders |
|
Впр.1а, ст.128 |
|
Впр.2, ст.124; Впр.3а, ст.125 |
Впр.1, ст.124 |
Впр.3б, ст.125; Впр.1b, ст.129 |
|
||||
53 |
|
Наука |
An invention, a theory, to construct, to discover, to invent |
Word building |
|
|
Впр.4, ст.126 |
Впр.5, ст.126 |
Впр.7, ст.127 |
|
||||
54 |
|
Галузі науки |
|
Present Passive |
Впр.3c, ст.131 |
|
Впр.1b, ст.131 |
Впр.3a, ст.130 |
Впр.2, ст.130 |
|
||||
55 |
|
Науковий музей |
|
Past Passive |
Впр.5, ст.132 |
|
Впр.6, ст.134 |
Впр.4, ст.131 |
Впр.7а,б ст.134 |
|
||||
56 |
|
Сучасні досягнення науки |
An achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
|
Впр.7б, ст.135 |
Впр.3, ст.138 |
Впр.1, ст.136 |
Впр.8, ст.136 |
Впр.9, ст.136 |
|
||||
57 |
|
Давай поговоримо про майбутнє |
Purpose, riddle, to depend, recent |
|
Впр.5a, ст.139-140 |
Впр.4a, ст.138 |
Впр.5a, ст.139-140 |
Впр.2, ст.137 |
Впр.5b, ст.139-140 |
|
||||
58 |
|
Що тобі подобається писати? |
|
|
Впр.10, ст.144 |
Впр.6a, ст.142 |
Впр.4b, ст.142 |
Впр.9, ст.143 |
Впр.1, ст.145 |
|
||||
59 |
|
Відкриття та винахідники |
|
|
|
Впр.4а,б ст.169 |
Впр.3, ст.169 |
Впр.1, ст.168 |
Впр.2, ст.168 |
|
||||
60 |
|
Відкриття та винахідники |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
61 |
|
Виконання та презентація проекту «Винаходи, які змінили світ назавжди» |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
62 |
|
Прогресивні читачі |
A genius, a quotient, publicity, relativity |
|
Впр.1, ст.175 |
Впр.1, ст.175 |
Впр.2, ст.177 |
Впр.4, ст.177 |
Впр.5, ст.177 |
|
||||
63 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
Впр.4с, ст.171 |
Впр.5, ст.171 |
|
|
|
||||
64 |
|
Підсумкова робота з граматики |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
65 |
|
Підсумковий урок з теми «Наука і технічний прогрес» |
|
|
|
|
|
Виконання різнорівневих завдань |
Ст.178-179 |
|
||||
Тема 6. Природа і погода |
||||||||||||||
Змістові лінії Екологічна безпека та сталий розвиток: Розробляє план дій щодо проведення шкільних екологічних заходів. Здоров'я і безпека: Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. Підприємливість та фінансова грамотність: Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів. |
||||||||||||||
66 |
|
Що для тебе природа? |
Danger, environment, pollution, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, to save, environmental |
|
Впр.4, ст.147 |
|
Впр.2, ст.146; Впр.3, ст.147 |
Впр.1, ст.146 |
Впр.5, ст.149 |
|
||||
67 |
|
Ми не маємо ще однієї планети Земля |
Ecology, nuclear, garbage, animals in danger |
|
Впр.7, ст.150 |
Впр.8, ст.151 |
Впр.6, ст.150 |
Впр.9a, ст.151 |
Впр.1, ст.52 |
|
||||
68 |
|
Що ти можеш зробити, щоб зберегти планету Земля? |
A container, oxygen, a surface, a survival, waste, coastal |
|
Впр.5, ст.155 |
Впр.2, ст.153 |
Впр.4, ст.154 |
Впр.4, ст.154 |
Впр.5, ст.155 |
|
||||
69 |
|
Що ми маємо робити |
|
Conditional I |
|
Впр.3a, ст.153 |
Впр.3b, ст.154 |
Впр.1, ст.157; Впр.2, ст.158 |
Впр.3, ст.158 |
|
||||
70 |
|
Давайте обговоримо |
|
|
|
Впр.6a, ст.156 |
Впр.7a, ст.156 |
Впр.6b,c, ст.156 |
Впр.4, ст.158 |
|
||||
71 |
|
Охорона довкілля в Україна |
Endangerousspacies |
|
ст.166-167 |
|
Впр.9, ст.173 |
Впр.1, ст.167 |
Впр.2, ст.167 |
|
||||
72 |
|
Перегляньте свої знання |
|
|
Впр.1, ст.159 |
|
Впр.10, ст.173 |
Впр.7, ст.172 |
Впр.8, ст.173 |
|
||||
73 |
|
План дій |
|
|
Впр.1a, ст.159 |
|
Впр.6, ст.172 |
Впр.1b, ст.160 |
Впр.3, ст.131 |
|
||||
74 |
|
Проблеми нашого села |
|
|
ст.161 |
|
Впр.11, ст.173 |
|
|
|
||||
75 |
|
Врятуймо планету разом |
|
|
Ст.174 |
|
|
Впр.8a, ст.165 |
|
|
||||
76 |
|
Виконання та презентація проекту «Врятуємо планету разом» |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
77 |
|
Прогресивні читачі |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
78 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Впр.5a, ст.162 |
|
Впр.5b, ст.163 |
Впр.4, ст.162 |
|
|
||||
79 |
|
Робота з Європейським мовним портфоліо |
Learning Diary p.180 |
|||||||||||
80 |
|
Підсумковий урок з теми «Природа і погода» |
|
|
|
|
|
Виконання різнорівневих завдань |
Ст.178-179 |
|
||||
Тема 7. Англомовні країни |
||||||||||||||
Змістова лінія Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
||||||||||||||
81 |
|
На мапі Британії |
|
|
Впр.2a, ст.182 |
|
Впр.1b, ст.182, Впр.2c, ст.183 |
Впр.1a, ст.182 |
Впр.2b, ст.182 |
|
||||
82 |
|
Навколо Англії |
|
|
Впр.3, ст.184 |
|
Впр.5, ст.185 |
Впр.4, ст.185 |
Впр.6, ст.186 |
|
||||
83 |
|
Різноманітність традицій |
|
|
Впр.7, ст.186 |
Впр.2, ст.188, Впр.3a,b ст.189 |
Впр.8, ст.187, Впр.1b, ст.188 |
Впр.1a, ст.188 |
|
|
||||
84 |
|
Вчора, до вчора й завтра |
|
|
|
Впр.3c, ст.189 |
|
Впр.3d, ст.190 |
|
|
||||
85 |
|
Об’єднане Королівство, як ми його бачимо |
|
Past Tenses Revision |
Впр.5a, ст.191 |
Впр.4, ст.190 |
Впр.5b, ст.191 |
Впр.4, ст.190 |
Впр.1, ст.192 |
|
||||
86 |
|
Хто найкращий блогер? |
|
Past Simple and Past Continuous |
|
|
Впр.5, ст.194 |
Впр.2, ст.192, Впр.3, ст.193 |
Впр.3, ст.193 |
|
||||
87 |
|
Унікальне місто |
|
Future Tenses Revision |
|
|
Впр.6, ст.194 |
Впр.4, ст.193 |
Впр.7, ст.194 |
|
||||
88 |
|
Навколо Великої Британії
|
|
|
Впр.1b, ст.197 |
|
Впр.1, ст.194, Впр.3a, ст.196 |
Впр.2, ст.195 |
Впр.4, ст.198 |
|
||||
89 |
|
Повторення граматики |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
90 |
|
Робота з Європейським мовним портфоліо Підсумковий урок з вивченої теми «Англомовні країни» |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
Тема 8. Міста Британії. Україна |
||||||||||||||
91 |
|
Міста Британії |
|
|
Впр.6a, ст.199 |
Впр.5, ст.198 |
Впр.6b, ст.200 |
Впр.1, ст.200 |
Впр.8, ст.200 |
|
||||
92 |
|
Розкажи мені про Об’єднане Королівство |
|
|
Впр.1a, ст.201 |
|
Впр.2b, ст.204 |
Впр.1b, ст.202 |
Впр.2a, ст.203 |
|
||||
93 |
|
Яке місце ти б хотів відвідати? |
|
|
Впр.4a, ст.204 |
Впр.6b, ст.205 |
Впр.3, ст.204, Впр.4b, ст.205 |
Впр.6, ст.205 |
Впр.5, ст.205 |
|
||||
94 |
|
Що подивитись в Об’єднаному Королівстві |
|
Passive Voice Revision |
Впр.2a, ст.207, |
Впр.1, ст.207,Впр.2b,c ст.208 |
Впр.6c, ст.206 |
Впр.7, ст.207, Впр.1, ст.210 |
Впр.2, ст.211 |
|
||||
95 |
|
Повернення до України |
|
|
Впр.2, ст.226 |
Впр.3b, ст.209 |
Впр.3a, ст.209 |
Впр.3c, ст.210, Впр.4, ст.212 |
Впр.3, ст.211 |
|
||||
96 |
|
Пошук інформації |
|
|
Впр.4а, ст.215 |
|
Впр.2, ст.214 |
Впр.7a, ст.224 |
|
|
||||
97 |
|
Україна – це Європа
|
|
|
Впр.10, ст.225 |
|
Впр.8, ст.224 |
Впр.5, ст.222 |
|
|
||||
98 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
Впр.2, ст.218 |
|
Впр.4, ст.222 |
Впр.2b, ст.220 |
Впр.6, ст.223 |
|
||||
99 |
|
Підсумковий урок з теми «Англомовні країни. Україна» |
|
|
|
|
|
Виконання різнорівневих завдань |
Ст. 234-235 Підготуватися до контролю аудіювання |
|
||||
100 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю читання |
|
||||
101 |
|
Контроль читання
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю письма |
|
||||
102 |
|
Контроль письма
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватися до контролю говоріння |
|
||||
103 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
||||
104 |
|
Аналіз контрольних робіт |
|
|||||||||||
105 |
|
Підсумковий урок вивченого за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||