Календарне планування уроків 9 клас (за підручником О.Карпюк 2017р) 3 години/тиждень
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний матеріал |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів (Комунікативна компетентність) |
||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Говоріння |
Читання |
Письмо |
||||||
І семестр |
|||||||||||
Тема 1. Я, моя сім’я, друзі (автобіографія) |
|||||||||||
|
|
Ми - підлітки |
Екологічна безпека і сталий розвиток:наведення учнями прикладів внеску своєї родини у сталий розвиток.
Громадянська відповідальні сть:вибудовує товари ські стосунки з іншими Здоров’я і безпека:ілюстрування важливоті помічати позитивні риси в людях. Підприєм ливістьі фінансова грамотність:демонстрація розуміння цінності праці та працьовитості
|
|
|
|
Ст.5, |
Ст.4 |
|
Впр.1, ст.6 (усно) |
Повторити поданий граматичний матеріал |
|
|
Люди навколо нас |
Although, injustice, digital, the sense of humor |
|
|
впр.1, ст.6 |
Впр.2, ст.6-7 |
|
Впр.4, ст.8 |
Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу
|
|
|
|
Яка ти особистість? |
Outgoing, honest, positive, determined, gorgeous, caring |
|
Ст.9 (питання) |
Впр.5, ст.8 |
Впр.6, 7, ст.8-9 |
Впр.8, ст.10 |
Впр.10, ст.11 |
висловлює свою думку про особу впр 10 |
|
|
|
Дізнайся більше про себе |
|
|
|
Впр.8б), ст.10 |
|
Впр.9а), ст.10 |
Впр.11, ст.11 |
Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів, використовуючи герундій |
|
|
|
Давай поговоримо про… |
|
|
|
Впр.1, 2 ст13 |
|
Впр.3, ст.14 |
Впр.6, ст.14 |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр 1-3 |
|
|
|
Граматика Gerund |
|
|
|
|
|
|
Повторити правила |
|
|
|
|
Ми такі різні |
|
Gerund |
|
Впр.5, ст.14 |
|
Впр.4, ст.14 |
|
ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях. Впр 2,3
|
|
|
|
Мій найкращий друг |
Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy |
|
Впр.5а) ст.22 |
Впр.5с), 6 ст.23 |
Впр.5б, ст.22-23 |
|
Впр.7, ст.23 |
Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником,
|
|
|
|
Здоровий спосіб життя |
Freak, wizard, couch potato |
Saying email addresses |
|
Впр.1, 2 ст.20 |
Впр.4, ст.21 |
Впр.4, ст.21 |
Впр.1, ст.19 |
Знаходить конкретну інформацію, і може розповісти |
|
|
|
Дозвольте представитись… |
|
Giving your date of birth |
Впр.1,2, 3 ст 15-16 |
Впр.2,ст.16 |
Впр.1, ст 15-16 |
Впр.4, ст.17 |
Впр.4, ст.17 |
Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником, |
|
|
|
Написання автобіографії |
|
|
|
Ст. 25 |
Впр.1, ст.24 |
Ст.26 |
Написати автобіографію |
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів впр 1
|
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я, друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 2. Молодіжна культура. Одяг (зовнішність, захоплення, молодіжні організації, клуби, табори) |
|||||||||||
|
|
Течії молодіжної культури |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до різних людей Описує власний стиль життя та визначає пріоритети. Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади. Екологічна безпека та сталий розвиток: Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. Здоров'я і безпека: Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку. Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків. Підприєм-ливість та фінансова грамотність: Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.
Аргументує раціональність покупки. |
|
Geek, prep, high-flyer, hang-out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky |
Впр.1,ст.27 |
Впр.3, Ст.29 |
Впр.2, ст.28 |
Впр.4, ст.30 |
Впр.5а, ст.30 |
Знаходить основну інформацію в коротких простих статтях, впр 3 |
|
|
Захоплення молоді |
Gerund |
Picky, ingenious, fashion-conscious, outfit, gadget, pastime, |
|
Впр.5б, ст.31 |
впр.3, ст.34 |
Впр.2, ст.33 |
Впр.1, ст.32 |
Називає та описує підліткові групи впр 1,2 |
|
|
|
Розповідь про мої захоплення |
Would you mind… |
|
Впр.5, ст.34 |
Впр.6, ст.34 |
|
Впр.4, ст.34 |
Впр.7, ст.35 |
Знаходить потрібну інформацію у конкретних передбачуваних текстах, якщо у них використано простий мовний інвентар. |
|
|
|
Мода |
|
Hostel, item, leather, message, sportswear, spiky, to provide, to revolve |
Впр.2б, ст.36 |
Впр.5а, ст.38 |
Впр.1, ст.35; впр.1б, ст.37 |
Впр.2с, ст.37; впр. 5б, ст.38 |
Впр.3, 4, ст.38 |
Впр 4,5 |
|
|
|
Модний одяг молоді |
|
Fuss, give in, pick, glittery |
Впр.2а, ст.39-40 |
Впр.1, ст.39 |
Впр.2а, ст.39-40 |
Впр.2б, с ст.40 |
Впр.2д, ст.41 |
|
|
|
|
Молодіжні клуби |
|
|
|
Впр.3, 5 ст.41 |
Впр.1, ст.42 |
Впр.1, ст.42 |
Впр.2, ст.42 |
Бере участь у коротких повсякденних розмовах на теми, що входять до сфери особистих інтересів. |
|
|
|
Молодіжні стилі |
|
|
|
впр.1б, ст.44 |
Впр.2а, ст.43 |
Впр.1, ст.43 |
Впр.3, ст.45; |
Впр 1,2 |
|
|
|
Спілкування молоді |
|
|
|
Впр.8, ст.49 |
Впр.6, ст.47 |
Впр.8б, ст.50 |
Впр.13, ст.53 впр.7а, ст.48 |
|
|
|
|
Молодіжні культури |
|
|
|
Впр.12, ст.53 |
Впр.11, ст.52 |
|
Впр.1б, ст.54 |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр 1,2,3,3 |
|
|
|
Урок позакласного читання |
|
Belief, conclusion, image, movement, opportunity, unemployment, wealth, to consume, enable, violent |
|
Впр.1а, б ст.54 |
Впр.1б, ст.54 |
Впр.2а, ст.57 |
Впр.3, ст.57 |
Розуміє, слухаючи текст, може переказати. |
|
|
|
Контрольна робота з тем «Я, моя сім’я, друзі» «Молодіжна культура» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3. Засоби масової інформації (телебачення, радіо, програми, ведучі, улюблена теле-/радіопрограма) |
|||||||||||
|
|
Телевізійні стереотипи |
Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Співпрацює з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою; Визначає достовірність інформації. Здоров'я і безпека: Проєктує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. Екологічна безпека та сталий розвиток: Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів. Підприєм-ливість та фінансова грамотність: Аргументує раціональність покупки. Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.
|
|
Website, chat room, native speaker, education, tool, network, to connect, an excitement, to connect, to surf, related, human |
|
Впр.1а, ст.62 |
Впр.1б, ст.62 |
Впр.2, ст.63 Впр.3а, ст.64 |
впр.5, ст.66 |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби. Погоджується або не погоджується з іншими, |
|
|
Типи телевізійних програм |
|
Criteria, a dignity, a reability, to avoid, to judge, to substitute, desperate, shallow, spiritual |
|
Впр.4, ст.65 |
Впр.6, ст. 66 |
Впр.7а, ст.68 |
Впр.8, ст.69 |
аргументуючи свою думку. Впр 1,2 |
|
|
|
Найшвидший спосіб розповсюдження новин та інформації |
|
|
Впр.1, ст.69, впр.2, ст.71 |
Впр.2а, ст.70 |
Впр.2б, ст.70 |
Впр.2с, ст.71 |
Впр.3, ст.71 |
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. Впр 8,9 |
|
|
|
Граматика Non-Defining Relative Clause |
|
|
|
|
|
|
Впр.2а, ст.74 |
Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори, якщо відеоряд значним чином підкріплює сказане, а мовлення чітке й відносно повільне. |
|
|
|
How close are relative clauses? |
Relative Clause |
An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct a survey |
Впр.4б, ст.72 |
Впр.4а, ст.72 |
Ст.73-74 |
Впр.2а, ст.74 |
Впр.2б, ст.75 |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. |
|
|
|
Who? Where? When? |
Non-Defining Relative Clause |
|
|
|
Ст75 |
Впр.3, ст.75, впр.4с, ст.76 |
Впр.5, ст.76 |
Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням. |
|
|
|
Спілкування у мережі Інтернет |
|
Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar |
Впр.2а, ст.78 |
Впр.1, ст.77, впр.2б, ст.78 |
Впр.2а, ст.78 |
Впр.6, ст.76 |
Впр.2с, ст.79 |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби, запитує і відповідає про роль інтернету у житті впр 1 |
|
|
|
Сторінками телепрограм |
|
|
|
Впр.3а, ст79, впр.4 ст.80 |
Впр.3, ст.79-80 |
|
|
Запитує і відповідає про роль телебачення у житті, Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку впр 5,6,7 |
|
|
|
Моя улюблена телепередача |
|
|
|
Впр.5, ст.81 |
Впр.6, ст.81 |
|
|
Взаємодіє онлайн з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації (зображення, статистичні дані, графіки), які ілюструють пов’язані з завданням поняття. |
|
|
|
Роль ЗМІ в нашому житті |
|
|
|
Впр.7, ст.82 |
|
Впр.2, ст.82 |
Впр.1, ст.82 |
Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби. Погоджується або не погоджується з іншими, |
|
|
|
Підсумковий урок з теми «Засоби масової інформації» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Робота і професії (професії, вибір професії) |
|||||||||||
|
|
Навички роботи |
Екологічна безпека та сталий розвиток:Розуміє які уміння та риси характеру необхідні для різних професій (a job questionnaire Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. Громадянська відповідальність: Повідомляє про перспективи свого професійного вибору. У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Здоров'я і безпека: Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. Підприєм-ливість та фінансова грамотність Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій. |
|
An aptitude, a career, employment, to affect, to require, available, certain, employed, an smb`s footsteps, a job, a profession, an occupation |
|
Впр.1, ст.83, впр.3, ст.86 |
Впр.1, ст.83 |
Впр.4, ст.86 |
Впр.2, ст.86 |
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події. |
|
|
Незвичні професії чи незвичні люди |
|
|
Впр.2, ст.88 |
Впр.1, ст.87, впр.3, ст.88 |
Впр.5а, ст.86 |
Впр.5б, ст.87 |
Впр.6, ст.87 |
Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на пропозиції. |
|
|
|
Активні підлітки |
|
|
Впр.4, ст.88 |
Впр.5б, ст.89 |
Впр.6, ст.89 |
Впр.5а, ст.89 |
Впр.6, ст.90 |
Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.
|
|
|
|
What are Relative Noun! |
Relative Pronouns |
|
|
Впр.1а, ст.90, впр.4, ст.91 |
|
Впр.2, ст.91, впр. 5, 7 ст.92 |
Впр.6, ст.92 |
Характеризує професії, запитує і відповідає про плани та наміри |
|
|
|
Важливі професії |
|
|
Впр.2, ст.94 |
Впр.1а, ст.93; впр.4, ст.94 |
Впр.1а, ст.93 |
Впр.1б, ст.94 |
Впр.2, ст.94, створити кросворд на тему «Jobs» |
Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку. Ставить та відповідає на питання про плани та наміри. |
|
|
|
Співбесіда |
|
Babysitting, a camping, a volunteer, to take up, to be excited about smth, to wok hard |
Впр.5а, ст.99 |
Впр.1а, ст.98 |
Впр.6, ст.100 |
Впр.2, ст.98 |
Впр.5, ст.95 підготувати діалоги |
Проводить опитування щодо телеуподобань та повідомляє про його результати Обговорює уміння та навики, що необхідні для досягнення успіху |
|
|
|
Найпоширеніші програми |
|
Owner, funds, license fee, |
Впр.10, ст.103 |
Впр.7б, ст.102 |
Впр.7а, ст101 |
Впр.8, ст.102 |
Впр.9, ст.103 |
Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події. |
|
|
|
Світ робіт та професій |
|
Exhausted, skilful, rewarding |
|
Впр.11, ст.104 |
Впр.12а, ст.104 |
Впр.12б, ст.105 |
Впр.13а,б ст.105-107 |
Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на пропозиції. |
|
|
|
Урок позакласного читання |
|
An announcer, confidence, a majority, a representative, a technican, a vision, worldwide, to go on air, to make dicisions |
Впр.2, ст.108 |
Впр.1, ст.108, впр.4,5 ст.112 |
Впр.1,2, ст.108 |
Впр.3, ст.112 |
|
|
|
|
|
Контрольна робота з тем «Засоби масової інформації» «Робота і професії» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
||||||
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
||||||
|
|
Контроль письма |
|
|
|
||||||
|
|
Контроль читання |
|
|
|
||||||
|
|
Підсумковий урок за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|