КТП " Англійська мова 9 клас О.Карпюк, 2017 3год/тиждень"

Про матеріал
Календарне планування уроків 9 клас (за підручником О.Карпюк 2017р) 3 години/тиждень ( 49год) + інтегровані змістовні лінії+очікуванні результати навчально - пізнавальної діяльності учнів, формат Word.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків 9 клас (за підручником О.Карпюк 2017р) 3 години/тиждень

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Інтегровані змістові лінії

Мовний матеріал

Мовленнєвий компонент

Домашнє завдання

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

(Комунікативна компетентність)

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Аудіювання

Говоріння

Читання

Письмо

І семестр

Тема 1. Я, моя сім’я, друзі (автобіографія)

  1.  

 

Ми - підлітки

Екологічна безпека і сталий розвиток:наведення учнями  прикладів внеску своєї родини у сталий розвиток.

 

Громадянська відповідальні

сть:вибудовує товари

ські стосунки з іншими

Здоров’я і безпека:ілюстрування важливоті помічати позитивні риси в людях.

Підприєм

ливістьі фінансова грамотність:демонстрація розуміння цінності праці та працьовитості

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ст.5,

Ст.4

 

Впр.1, ст.6 (усно)

Повторити поданий граматичний матеріал

  1.  

 

Люди навколо нас

Although, injustice, digital, the sense of humor

 

 

впр.1, ст.6

Впр.2, ст.6-7

 

Впр.4, ст.8

Повідомляє особисту інформацію, запитує інформацію про особу

 

  1.  

 

Яка ти особистість?

Outgoing, honest, positive, determined, gorgeous, caring

 

Ст.9 (питання)

Впр.5, ст.8

Впр.6, 7, ст.8-9

Впр.8, ст.10

Впр.10, ст.11

висловлює свою думку про особу

впр 10

  1.  

 

Дізнайся більше про себе

 

 

 

Впр.8б), ст.10

 

Впр.9а), ст.10

Впр.11, ст.11

Розповідає про свої інтереси та уподобання та інтереси своїх друзів, використовуючи герундій

  1.  

 

Давай поговоримо про…

 

 

 

Впр.1, 2 ст13

 

Впр.3, ст.14

Впр.6, ст.14

Розуміє, слухаючи інтерв’ю, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.

Впр 1-3

  1.  

 

Граматика Gerund

 

 

 

 

 

 

Повторити правила

 

  1.  

 

Ми такі різні

 

Gerund

 

Впр.5, ст.14

 

Впр.4, ст.14

 

ставить запитання і відповідає на запитання, обмінюється думками та інформацією на близькі/знайомі теми у передбачуваних повсякденних ситуаціях. Впр 2,3

 

  1.  

 

Мій найкращий друг

Chatterbox, to admire, to complain, to prove, to rely, gossipy

 

Впр.5а) ст.22

Впр.5с), 6 ст.23

Впр.5б, ст.22-23

 

Впр.7, ст.23

 Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником,

 

  1.  

 

Здоровий спосіб життя

Freak, wizard, couch potato

Saying email addresses

 

Впр.1, 2 ст.20

Впр.4, ст.21

Впр.4, ст.21

Впр.1, ст.19

Знаходить конкретну інформацію, і може розповісти

  1.  

 

Дозвольте представитись…

 

Giving your date of birth

Впр.1,2, 3 ст 15-16

Впр.2,ст.16

Впр.1, ст 15-16

Впр.4, ст.17

Впр.4, ст.17

Обмінюється онлайн базовою інформацією зі співрозмовником,

  1.  

 

Написання автобіографії

 

 

 

Ст. 25

Впр.1, ст.24

Ст.26

Написати автобіографію

Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів впр 1

 

 

 

  1.  

 

Підсумковий урок з теми «Я, моя сім’я, друзі»

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 2. Молодіжна культура. Одяг (зовнішність, захоплення, молодіжні організації, клуби, табори)

  1.  

 

Течії молодіжної культури

Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі.

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до різних людей

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.

Оцінює інфраструктуру дозвілля власної громади.

Екологічна безпека та сталий розвиток: Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.

Здоров'я і безпека: Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку.

Критично оцінює вплив деструктивних молодіжних рухів на життя однолітків.

Підприєм-ливість та фінансова грамотність: Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету.

 

 

Аргументує

раціональність покупки.

 

Geek, prep, high-flyer, hang-out, outfit, software, trend, victim, to grab, to irritate, casual, fascinated, picky

Впр.1,ст.27

Впр.3, Ст.29

Впр.2, ст.28

Впр.4, ст.30

Впр.5а, ст.30

Знаходить основну інформацію в коротких простих статтях, впр 3

  1.  

 

Захоплення молоді

Gerund

Picky, ingenious, fashion-conscious, outfit, gadget, pastime,

 

Впр.5б, ст.31

впр.3, ст.34

Впр.2, ст.33

Впр.1, ст.32

Називає та описує підліткові групи впр 1,2

  1.  

 

Розповідь про мої захоплення

Would you mind…

 

Впр.5, ст.34

Впр.6, ст.34

 

Впр.4, ст.34

Впр.7, ст.35

Знаходить потрібну інформацію у конкретних передбачуваних текстах, якщо у них використано простий мовний інвентар.

  1.  

 

Мода

 

Hostel, item, leather, message, sportswear, spiky, to provide, to revolve

Впр.2б, ст.36

Впр.5а, ст.38

Впр.1, ст.35; впр.1б, ст.37

Впр.2с, ст.37; впр. 5б, ст.38

Впр.3, 4, ст.38

 Впр 4,5

  1.  

 

Модний одяг молоді

 

Fuss, give in, pick, glittery

Впр.2а, ст.39-40

Впр.1, ст.39

Впр.2а, ст.39-40

Впр.2б, с ст.40

Впр.2д, ст.41

 

  1.  

 

Молодіжні клуби

 

 

 

Впр.3, 5 ст.41

Впр.1, ст.42

Впр.1, ст.42

Впр.2, ст.42

Бере участь у коротких повсякденних розмовах на теми, що входять до сфери особистих інтересів.

  1.  

 

Молодіжні стилі

 

 

 

впр.1б, ст.44

Впр.2а, ст.43

Впр.1, ст.43

Впр.3, ст.45;

 Впр 1,2

  1.  

 

Спілкування молоді

 

 

 

Впр.8, ст.49

Впр.6, ст.47

Впр.8б, ст.50

Впр.13, ст.53 впр.7а, ст.48

 

  1.  

 

Молодіжні культури

 

 

 

Впр.12, ст.53

Впр.11, ст.52

 

Впр.1б, ст.54

Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне. Впр 1,2,3,3

  1.  

 

Урок позакласного читання

 

Belief, conclusion, image, movement, opportunity, unemployment, wealth, to consume, enable, violent

 

Впр.1а, б ст.54

Впр.1б, ст.54

Впр.2а, ст.57

Впр.3, ст.57

Розуміє, слухаючи текст, може переказати.

  1.  

 

Контрольна робота з тем «Я, моя сім’я, друзі» «Молодіжна культура»

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3. Засоби масової інформації (телебачення, радіо, програми, ведучі, улюблена теле-/радіопрограма)

  1.  

 

Телевізійні стереотипи

Громадянська відповідальність: Демонструє розуміння основ медіа-грамотності. Співпрацює з іншими на результат, спілкуючись іноземною мовою;  Визначає достовірність інформації.

Здоров'я і безпека: Проєктує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Екологічна безпека та сталий розвиток: Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.

Підприєм-ливість та фінансова грамотність:

Аргументує

раціональність покупки.

Ставить запитання про можливості купівлі товарів та замовлення послуг у мережі Інтернет.

 

 

Website, chat room, native speaker, education, tool, network, to connect, an excitement, to connect, to surf, related, human

 

Впр.1а, ст.62

Впр.1б, ст.62

Впр.2, ст.63 Впр.3а, ст.64

впр.5, ст.66

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби.

Погоджується або не погоджується з іншими,

  1.  

 

Типи телевізійних програм

 

Criteria, a dignity, a reability, to avoid, to judge, to substitute, desperate, shallow, spiritual

 

Впр.4, ст.65

Впр.6, ст. 66

Впр.7а, ст.68

Впр.8, ст.69

аргументуючи свою думку.

Впр 1,2

  1.  

 

Найшвидший спосіб розповсюдження новин та інформації

 

 

Впр.1, ст.69, впр.2, ст.71

Впр.2а, ст.70

Впр.2б, ст.70

Впр.2с, ст.71

Впр.3, ст.71

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку.

Впр 8,9

  1.  

 

Граматика Non-Defining Relative Clause

 

 

 

 

 

 

Впр.2а, ст.74

Слідкує за телерекламою або трейлером, розуміючи, про що говорять актори, якщо відеоряд значним чином підкріплює сказане, а мовлення чітке й відносно повільне.

  1.  

 

How close are relative clauses?

Relative Clause

An addict, an expert, a finding, to view, contrary, to conduct a survey

Впр.4б, ст.72

Впр.4а, ст.72

Ст.73-74

Впр.2а, ст.74

Впр.2б, ст.75

Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.

  1.  

 

Who? Where? When?

Non-Defining Relative Clause

 

 

 

Ст75

Впр.3, ст.75, впр.4с, ст.76

Впр.5, ст.76

Розуміє короткі прості тексти на знайомі теми конкретного типу, побудовані на основі широковживаного мовного матеріалу, пов’язаного з побутом і навчанням.

  1.  

 

Спілкування у мережі Інтернет

 

Commercial, politics, preference, to advertise, to plug, to roar

Впр.2а, ст.78

Впр.1, ст.77, впр.2б, ст.78

Впр.2а, ст.78

Впр.6, ст.76

Впр.2с, ст.79

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби, запитує і відповідає про роль інтернету у житті   впр 1

  1.  

 

Сторінками телепрограм

 

 

 

Впр.3а, ст79, впр.4 ст.80

Впр.3, ст.79-80

 

 

Запитує і відповідає про роль телебачення у житті,

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку

впр 5,6,7  

  1.  

 

Моя улюблена телепередача

 

 

 

Впр.5, ст.81

Впр.6, ст.81

 

 

Взаємодіє онлайн з партнером або групою під час роботи над простим спільним завданням; просить про роз’яснення; виконує прості інструкції, за наявності засобів візуалізації (зображення,

статистичні дані, графіки), які ілюструють пов’язані з завданням

поняття.

  1.  

 

Роль ЗМІ в нашому житті

 

 

 

Впр.7, ст.82

 

Впр.2, ст.82

Впр.1, ст.82

Обмінюється думками, порівнює предмети і людей, використовуючи дуже прості мовні засоби.

Погоджується або не погоджується з іншими,

  1.  

 

Підсумковий урок з теми «Засоби масової інформації»

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. Робота і професії (професії, вибір професії)

  1.  

 

Навички роботи

Екологічна безпека та сталий розвиток:Розуміє які уміння та риси характеру необхідні для різних професій

(a job questionnaire

Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

Громадянська відповідальність: Повідомляє про перспективи свого професійного вибору.

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті

Демонструє розуміння основ медіа-грамотності.

Здоров'я і безпека: Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

Підприєм-ливість та фінансова грамотність

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

 

An aptitude, a career, employment, to affect, to require, available, certain, employed, an smb`s footsteps, a job, a profession, an occupation

 

Впр.1, ст.83, впр.3, ст.86

Впр.1, ст.83

Впр.4, ст.86

Впр.2, ст.86

Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події.

  1.  

 

Незвичні професії чи незвичні люди

 

 

Впр.2, ст.88

Впр.1, ст.87, впр.3, ст.88

Впр.5а, ст.86

Впр.5б, ст.87

Впр.6, ст.87

Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на пропозиції.

  1.  

 

Активні підлітки

 

 

Впр.4, ст.88

Впр.5б, ст.89

Впр.6, ст.89

Впр.5а, ст.89

Впр.6, ст.90

Розуміє, слухаючи інтерв’ю по радіо, як люди проводять дозвілля, що саме їм подобається і не подобається робити, якщо мовлення чітке й повільне.

 

  1.  

 

What are Relative Noun!

Relative Pronouns

 

 

Впр.1а, ст.90, впр.4, ст.91

 

Впр.2, ст.91, впр. 5, 7 ст.92

Впр.6, ст.92

Характеризує  професії, запитує  і відповідає про плани та наміри

  1.  

 

Важливі професії

 

 

Впр.2, ст.94

Впр.1а, ст.93; впр.4, ст.94

Впр.1а, ст.93

Впр.1б, ст.94

Впр.2, ст.94, створити кросворд на тему «Jobs»

Погоджується або не погоджується з іншими, аргументуючи свою думку.

Ставить та відповідає на питання про плани та наміри.

  1.  

 

Співбесіда

 

Babysitting, a camping, a volunteer, to take up, to be excited about smth, to wok hard

Впр.5а, ст.99

Впр.1а, ст.98

Впр.6, ст.100

Впр.2, ст.98

Впр.5, ст.95 підготувати діалоги

Проводить опитування щодо телеуподобань та повідомляє про його результати Обговорює уміння та навики, що необхідні для досягнення успіху

  1.  

 

Найпоширеніші програми

 

Owner, funds, license fee,

Впр.10, ст.103

Впр.7б, ст.102

Впр.7а, ст101

Впр.8, ст.102

Впр.9, ст.103

Знаходить конкретну інформацію у простішому писемному матеріалі у формі листів, брошур, коротких газетних статей, що описують події.

  1.  

 

Світ робіт та професій

 

Exhausted, skilful, rewarding

 

Впр.11, ст.104

Впр.12а, ст.104

Впр.12б, ст.105

Впр.13а,б ст.105-107

Обговорює плани з партнером або в групі, пропонує і відповідає на пропозиції.

  1.  

 

Урок позакласного читання

 

An announcer, confidence, a majority, a representative, a technican, a vision, worldwide, to go on air, to make dicisions

Впр.2, ст.108

Впр.1, ст.108, впр.4,5 ст.112

Впр.1,2, ст.108

Впр.3, ст.112

 

 

  1.  

 

Контрольна робота з тем «Засоби масової інформації» «Робота і професії»

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

Контроль аудіювання

 

 

 

  1.  

 

Контроль говоріння

 

 

 

  1.  

 

Контроль письма

 

 

 

  1.  

 

Контроль читання

 

 

 

  1.  

 

Підсумковий урок за І семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Гаркуша Ольга Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Nataliia 2023
    Дякую за чудову роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Nataliia 2023
    Дякую за чудову роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Nataliia 2023
    Дякую за чудову роботу!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Лавринюк Богдана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
До підручника
Англійська мова (9-й рік навчання) 9 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
6 вересня 2022
Переглядів
12446
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку