КТП дизайн і технології до підручника Т. Гільберг, С. Тарнавської, Н. Павич

Про матеріал
Календарно-тематичне планування створено за програмою О.Я. Савченко.
Перегляд файлу

«Дизайн і технології» до підручника Т. Гільберг, С. Тарнавської,            Н. Павич

№ п/п

Дата

Зміст уроку

Очікувані результати

І семестр

Вступ

1

 

Виготовлення із рваного паперу аплікації дорожніх знаків (за зразком чи власним задумом) (с.15)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі, кірігамі, квілінг, витинанка тощо) [2 ТЕО 2.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

2

 

Виготовлення леп-бука «Моя адреса» (картон, кольоровий папір) (с.19)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

Природа восени

3

 

Виготовлення з паперу дерева «Пори року» (за зразком чи власним задумом) (білий папір, кольорові олівці) (с.34)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

4

 

Виготовлення осіннього календаря (с. 43-44)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

5

 

Виготовлення ракети у техніці оригамі (за схемою чи власним задумом) (с. 50-51)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі, кірігамі, квілінг, витинанка тощо) [2 ТЕО 2.2];

пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

6

 

Виготовлення листівки до дня захисника Вітчизни (с. 55-56)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

7

 

Виготовлення з паперу чи картону макету зубної щітки. (с. 63-64)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

використовує традиційні та сучасні технології виготовлення виробів (комбінована аплікація, оригамі, кірігамі, квілінг, витинанка тощо) [2 ТЕО 2.2];

пояснює визначену послідовність виготовлення спроектованого виробу за зображеннями [2 ТЕО 1.1; 2.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

8

 

Робота з природним матеріалом. Створення аплікації з опалого листя «Осінній пейзаж» (с. 78-79)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання [2 ТЕО 1.3];

досліджує властивості матеріалів візуально та на дотик [2 ТЕО 1.3];

аргументує доцільність використання вторинних матеріалів для збереження навколишнього середовища [2 ТЕО 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

9

 

Виготовлення з картону силуетів тварин чи казкових героїв.  Розігрування «Театру тіней» (с. 84)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

10

 

Виготовлення моделі термометра емоцій.  (с. 95-96)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

11

 

Виготовлення паперової склянки за зразком. (с. 106)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

12

 

Створення з пластиліну фігурки зайця (за зразком чи власним задумом). (с.114-115)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

розрізняє види матеріалів та називає сфери їх використання [2 ТЕО 1.3];

досліджує властивості матеріалів візуально та на дотик [2 ТЕО 1.3];

аргументує доцільність використання вторинних матеріалів для збереження навколишнього середовища [2 ТЕО 3.2];

моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

Природа взимку

13

 

Виготовлення сніжинки за зразком чи власним задумом. (с. 132)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

14

 

Виготовлення макету ялинки.         (с. 139)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2];

15

 

Виготовлення новорічних іграшок-прикрас за зразком чи власним задумом. (с. 140-141)

дотримується правил внутрішнього розпорядку, безпеки праці та санітарних норм під час занять [2 ТЕО 4.3];

організовує робоче місце [2 ТЕО 4.2];

здійснює розмічання ліній на папері і картоні [2 ТЕО 2.1];

розмічає деталі на матеріалі за допомогою шаблонів або трафаретів [2 ТЕО 2.1];

з’єднує деталі та оздоблює їх з використанням традиційних та сучасних технологій [2 ТЕО 2.1];

дотримується послідовності виготовлення виробу з допомогою вчителя [2 ТЕО 2.2];

раціонально використовує матеріали, зокрема і вторинні [2 ТЕО 3.1; 3.2];

моделює виріб з деталей конструктора за графічними зображеннями або власним задумом (самостійно, в парі або в групі) [2 ТЕО 1.4];

виготовляє поетапно виріб за визначеною послідовністю [2 ТЕО 2.2].

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Коба Ірина Олексіївна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Планування
НУШ
Додано
5 вересня 2022
Переглядів
696
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку