Календарно-тематичне планування
Підручник Beste Freunde A2.2
Online-підтримка: http://www.hueber.de/beste-freunde
Додаткові вправи до кожного уроку: http://www.hueber.de/seite/pg_lehren_kovo_modul1_bfr?menu=338295
Картки для роботи з лексикою на уроці: http://www.hueber.de/seite/pg_lehren_wortschatzkarten_bfr
Робочі листи на тему «Міжпредметні зв’язки»: http://www.hueber.de/seite/pg_lehren_faecheruebergreifend_bfr
60 Stunden
Розділ |
Сфера спілкування |
годин
|
мовленнєві функції соціокультурна компетенція |
мовленнєві зразки |
аудіювання |
читання |
письмо |
граматика |
фонетика |
обладнання |
1
|
Modul 10 Jonas
Lektion 28 Jonas´ Lieblingsort
|
5 |
Розмовляти про улюблене місце Розпочинати розмову Висловлюватися про свої плани подорожі в Кельн і що там можна робити Висловлювати припущення до тексту Ставити запитання до ілюстрації та відповідати на запитання партнера Розігрувати діалоги та робити припущення Висловлювати приналежність |
der Ort das Ufer wählen der Reporter zuschauen täglich gefährlich der Dom der Turm der Hamburger das Spielzeug die Bank joggen sich verletzen springen stehlen |
LB 1a, c.7 LB 1a, b, с, c.8 LB 7b, c. 11 |
LB 1b, c. 8 LB 4a , c. 9 |
LB 2, c. 8 AB c. 6-11
|
Demonstrativartikel dies- im Nominativ
Personalpronomen im Dativ |
AB 16-19, c. 11 |
Аудіо диск
LHB KV c.47 |
2 |
Lektion 29 Ist die blaue Hose nicht toll? |
4 |
Вибачатися та приймати вибачення Робити замовлення напоїв та їжі Описувати людей та речі та давати їм коротку характеристику Формулювати прохання
|
eine halbe Stunde entschuldigen das Gespräch weggehen die Kugel die Eisschokolade der Apfelkuchen das Stück höflich nehmen das Geschäft mitgehen der Prospekt wünschen |
LB 1b, c. 12 LB 4a, b, 6a,b, c. 12-13
|
LB 4a c.12 LB 8a, 10a, c.14-15
|
LB 3, c. 12 LB 13a, c.15
AB c.14-19 |
Konjunktiv II: haben
Bestimmter Artikel + Adjektiv im Nominativ
Imperativ in der Sie-Form |
AB 19-20, c. 19 |
Аудіо диск Граматичні таблиці LHB KV c.48 |
3 |
Lektion 30 Mach doch ein Praktikum!
|
4 |
Розмовляти про професійну освіту Розмовляти про види професійної діяльності Висловлювати задоволення Запрошувати або спонукати до чогось |
der Stress das Praktikum die Ausbildung die Bewerbung die Firma die Abteilung die Bäckerei der Friseursalon der Kindergarten das Sportgeschäft das Büro der Kollege spannend das Gepäck zufrieden |
LB 2a, b, c. 16 LB 6a, b, c, c. 17
|
LB 7a, c. 18 LB 9a, c.19
|
LB 4a, c. 16
АВ c. 22-27 |
Bestimmter Artikel + Adjektiv im Akkusativ
Modalverben: Präteritum
|
AB 16-19, c.27 |
Аудіо диск
LHB KV c.49 |
|
Landeskunde: Berühmte Plätze |
1 |
Розвивати глобальну і селективну стратегії читання Коригувати речення відповідно до поданої інформації в тексті Шукати інформацію в Інтернеті про зазначені міста |
|
|
LB 1, c. 20 |
|
|
|
|
|
Projekt: Das ist unser Lieblingsort! |
2 |
Підготувати плакат у групах про улюблене місце та презентувати його |
|
|
LB c. 21 |
|
|
|
|
|
Wiederholung und Zusammenfassung |
2 |
Повторення, систематизація і узагальнення вивченого матеріалу |
LB c. 22-24 |
|
AB, c. 32 Das kannst du jetzt! |
Finale: Fertigkeitentraining AB Lesen, c. 30 Hören, Schreiben,c.31 |
|
|
|
|
Kontrolle |
1 |
|
|
|
Test 1 LHB, c. 56-57 Test 2, c.58-59 Test 3, c.60-61 |
|
|
|
|
4
|
Modul 11 Sofie
Lektion 31 Sofie möchte zum Casting
|
5 |
Висловлювати співпереживання Називати умову Висловлюватися про те, що завжди трапляється Дискутувати на певну тему Будувати телефонну розмову на певну тему Збирати інформацію в групах та використовувати нотатки для подальшої групової дискусії |
das Top die Wasserflasche die Monatskarte der Tanzschuh das Handtuch hell dunkel der Betreff das Fieber die Grippe die Tablette die Apotheke sich langweilen gesund stattfinden |
LB 5a,b, c. 28
|
LB 1,2, c. 25 LB 4a, c.27 LB 10, c. 29
|
LB 4b, c. 28 LB 7, c. 28
AB c. 33-38 |
Unbestimmter Artikel + Adjektiv im Nominativ
Nebensatz: Konjunktion wenn
|
AB 18-19, c.38 |
Аудіо диск
LHB KV c.50 |
5 |
Lektion 32 Wie heißt die 32 000-Euro-Frage?
|
4 |
Дискутувати на певну тему Називати контраргумент Говорити про розчарування Висловлювати бажання Розвивати глобальну та вибіркову стратегії читання, Складати діалоги за зразком Просити про щось ввічливо Робити пропозиції |
das Quiz die Sendung die Serie beantworten mitspielen weitermachen aufhören der Moderator gratulieren trotzdem die Million der Radweg das Wörterbuch die Möbel bequem die Waschmaschine |
LB 1a, b, c.30 LB 4a, 5, c. 31 |
LB 10 b, c, c. 32-33 LB 11, c.33 |
LB 3, c. 30 LB 7, c.31
AB c. 41-46 |
Nebensatz: Konjunktion trotzdem
Unbestimmter Artikel + Adjektiv im Akkusativ
Nomen: n-Deklination |
AB 22-23, c. 46 |
Аудіо диск
LHB KV c.51 |
6
|
Lektion 33 Machen wir etwas zusammen?
|
4 |
Говорити, що ви щось не зрозуміли і просити повторити сказане Висловлювати прохання говорити повільніше Говорити, що ви не знаєте якогось слова Розвивати глобальну і селективну стратегії аудіювання Розігрувати сценку на задану тему в групах |
der Nudelsalat die Schwimmsachen die Decke die Radtour vorher perfekt herrlich plötzlich rufen genug gleich |
LB 2 a, b, c. 34 LB 6b, c, d, c. 36 LB 7a, c. 36 |
LB 8a, b, c. 37
|
LB 9, c. 37
АВ c. 49-54
|
Verben mit Dativ und Akkusativ
Konjunktiv II: können
|
AB 14-16, c. 54 |
граматична таблиця Аудіо диск
LHB KV c.52 |
|
Landeskunde: Wettbewerbe für junge Musiker |
1 |
Розвивати глобальну і селективну стратегії читання Розмовляти про музикальні проекти для молодих виконавців, шукати інформацію на задану тему та робити коротке повідомлення |
|
|
LB 1, c. 38 |
|
|
|
|
|
Projekt: Das große Länder-Quiz |
2 |
Підготувати вікторину про Україну та зробити презентацію в класі |
|
|
LB 1-3, c. 39 |
|
|
|
|
|
Wiederholung und Zusammenfassung |
2 |
Повторення, систематизація і узагальнення вивченого матеріалу |
LB c. 40-42 |
|
AB, c. 59 Das kannst du jetzt! |
Finale: Fertigkeitentraining AB Lesen, c. 57 Hören, Sprechen,c.58 |
|
|
|
|
Kontrolle |
1 |
|
|
|
Test 4,c. 62-63 Test5,c.64-65 Test6,c.66-67 |
|
|
|
|
7 |
Modul 12 Tim
Lektion 34 Die Sonnenfinsternis
|
5 |
Розмовляти про погоду Висловлювати інтерес Визначати час і місце Розвивати глобальну і селективну стратегії аудіювання Описувати день Роботи коротку доповідь на задану тему Говорити, як багато тобі відомо з заданої теми
|
die Sonnenfinsternis still dunkel die Ahnung der Himmel die Sonne der Wind der Regen der Schnee die Wolke der Stern der Planet sich beschäftigen mit leihen |
LB 2 a, c, d, e, c. 44 LB 5b, c.45 LB 10a, b, c. 47
|
LB 1, c. 43
LB 1, c. 44 LB 7a, c. 46
|
LB 12, c. 47
AB c. 60-65
|
Nebensatz mit indirekter Frage
Verb + Präposition + Akkusativ
Zeit vor Ort |
AB 17-19, c. 65 |
LHB KV c.53 аудіодиск
|
8 |
Lektion 35 Gute Idee für die Umwelt!
|
4 |
Описувати проект Задавати тривалість або часові рамки та обґрунтовувати Запитувати про якості та відповідати на поставлені запитання з цієї тематики Розміщувати інформацію на плакаті та презентувати плакат в класі Розвивати селективну стратегію аудіювання
|
wegwerfen der Abfall der Projekttag die Umwelt abgeben tauschen passen holen sparen die Dose leer nützlich praktisch packen benutzen |
LB 6a, b, c. 49
LB 9a, b, 10 a, c. 51
|
LB 1, 2a, c.48
LB 5a, c. 50 |
LB 8a, b, c. 50
AB c. 68-73 |
Präposition seit Seit wann? Seit + Dativ
Frageartikel Was für ein- im Akkusativ
Präposition aus + Dativ Aus + Material |
AB 18-20, c. 73 |
аудіодиск
LHB KV c.54 |
9 |
Lektion 36 Schule, Schule!
|
4 |
Ставити запитання про життя іншої людини та відповідати на подібні запитання Розвивати стратегію селективного читання Працювати в групах Складати діалог до поданих картинок і розігрувати його в класі |
die Achtung die Abitur der Stock der Vortrag die Bücherei der Wissenschaftler der Sportler der Musiker der Schriftsteller geboren sein der Autounfall verletzt sein die Operation der Profi der Traum die Leistung die Hilfe |
LB 1 b, c, c. 52
LB 6a, b, c. 54
LB 7d, c.55
|
LB 2a, b, c, c. 53
LB 10, c. 55
|
LB 7a, b, c. 55
AB с. 76-81 |
Präposition + Frageartikel welch - |
AB 16-18, c.81 |
Аудіо диск Граматична таблиця
LHB KV c.55 |
|
Landeskunde: Jugend forscht |
1 |
Розвивати глобальну і селективну стратегії читання Відповідати на запитання до тексту Висловлювати власну думку про корисні і небезпечні відкриття людства в групах |
|
|
LB 1-2, c. 56 |
|
|
|
|
|
Projekt: Erfinder und ihre Erfindungen |
2 |
Підготувати в групах плакат або комп’ютерну презентацію на тему : «Відкриття в Україні або в Німеччині» та представити інформацію в класі |
|
|
LB1-3, c. 57 |
|
|
|
|
|
Wiederholung und Zusammenfassung |
2 |
Повторення, систематизація і узагальнення вивченого матеріалу |
LB c. 58-60 |
|
AB, c. 86 Das kannst du jetzt! |
Finale: Fertigkeitentraining AB Lesen, c. 84 Hören, Schreiben,c.85 |
|
|
|
|
Kontrolle |
1 |
|
|
|
Test 7 LHB, c. 68-69 Test 8, c.70-71 Test 9, c.72-73 |
|
|
|
|