Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі.
(за підручником О. Д. Карп'юк. Англійська мова. - Тернопіль: Видавництво «Астон», 2012)... на І семестр..............................................................................
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 2 класі
(за підручником О. Д. Карп’юк. Англійська мова. - Тернопіль: Видавництво «Астон», 2012).
І семестр
№
|
Дата |
Тема |
Фонетичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал
|
Говоріння |
Читання
|
Аудіювання |
Письмо |
Дом. завд. |
Прим. |
Unit 1 Meet New Friends. Unit 2 Meet My Family. |
|||||||||||
1. |
|
Повторення Літери алфавіту |
Літери алфавіту |
|
|
Sing the song, choose and match |
|
Впр. 1, с. 4
|
|
Повторити алфавіт |
|
2. |
|
Англійська – це легко! Весело починаємо. |
|
|
|
English is easy, stand on your feet |
|
Впр. 1, с. 6
|
Впр. 3, с. 7 |
Впр. 3, с. 7 |
|
3. |
|
Знайомство. Дозвольте відрекомендуватись. |
[h] |
|
Harry |
What is your name? My name is … Nice to meet you! Впр. 2, с. 9 |
|
Впр. 3, с. 9
|
Впр. 4, с. 9 |
Діалог |
|
4. |
|
Знайомство. Діалогічне мовлення. |
[ᴂ] |
|
|
Are you…? Yes, I am/No, I am not. Впр. 2, с. 11 |
|
Впр. 3, с. 11
|
Впр. 4, с. 11 |
Впр. 3, с. 11
|
|
5. |
|
Дружба. Мої друзі. Розвиток навичок читання |
[v] |
|
|
How are you? I am fine, thank you. Впр. 1, с. 12 |
Впр.2,с. 13 |
Впр. 3, с. 11
|
Впр. 3, с. 13 |
Впр.2,с. 13 |
|
6. |
|
Знайомтеся – це мої друзі! Вимова в англійській мові. |
[i] |
|
Parrot
|
He is my friend. She is my sister. Впр. 2, с. 14 Впр. 3, с. 15 |
Впр.4,с. 15 |
Впр. 1, с. 14
|
Впр. 5, с. 15 |
Впр. 4, с. 15 |
|
7. |
|
Привітання звук [ᴂ] |
[ᴂ] |
|
|
Is he Bill?No, he is not. Впр. 2-3, с. 16 Впр. 4, с. 17 |
Впр.5,с. 17 |
Впр. 1, с. 16
|
Впр. 6, с. 17 |
Впр.5,с. 17 |
|
8. |
|
Я та мої друзі Звуки [ᴐ], [ks] |
[ᴐ], [ks] |
|
Your turn OK |
Впр. 2, с. 19 |
Впр.3,с. 19 |
Впр. 1, с. 18
|
Впр. 4, с. 19 |
Впр. 4, с. 19 |
|
9. |
|
Тепер ти можеш! Повторення вивченого. |
|
|
|
Впр. 1, с. 20 Впр. 3-5, с. 21 |
Впр.4,с. 21 |
Впр. 1, с. 4
|
|
My Friend Розповідь |
|
10. |
|
Знайомтеся – моя сім’я. Введення нових ЛО. |
[ð] |
|
Mammy Daddy |
Here’s my… Meet my… Впр. 3, с. 23 |
Впр.4,с. 23 |
Впр. 1-2,с. 22 |
Впр. 5, с. 23 |
Впр. 3, с. 23 |
|
11. |
|
Моя сім’я Звук [e] |
[e] |
|
|
Is this your sister? No, she is not. Впр.2-3,с. 24
|
Впр.5,с. 25 |
Впр. 1, с. 24 Впр. 4, с. 25
|
Впр. 6, с. 25 |
Впр.5,с. 25 |
|
12. |
|
Мої дідусь та бабуся. This is my … |
[Λ] |
|
Grandfather Grandmother |
This is my… Впр. 3, с. 26 Впр. 4, с. 27
|
Впр.5,с. 27 |
Впр. 2, с. 26
|
Впр. 6, с. 27 |
Впр.5,с. 27 |
|
13. |
|
Моя родина.Діалогічне мовлення. |
ck [k] |
|
|
How is your sister? She is fine, thank you Впр. 2, с. 28
|
Впр.4,с. 29 |
Впр. 1, с. 28 Впр. 3, с. 29
|
Впр. 5, с. 29 |
Моя родина. Розповідь |
|
14. |
|
Скільки тобі років? Числівник |
|
He, she |
|
How old are you? I am … |
Впр.3,с. 31 |
Впр. 1, с. 30 Впр. 2, с. 31
|
Впр. 4, с. 31 |
Впр.3,с. 31 |
|
15. |
|
День народження. Запрошуємо на свято. |
|
|
|
How old is he? He is ... Впр.1-2,с. 32 Впр. 3, с. 33
|
Впр.4,с. 33 |
“Happy Birtday to You” |
Впр. 5, с. 33 |
Пісня “Happy Birtday to You” |
|
16. |
|
Тепер ти можеш! Повторення вивченого. |
|
|
|
Впр.1-2,с. 34 Впр. 4-6, с. 35 |
Впр.3,с. 34 |
Доріжка 16 |
|
My Family Повторити. |
|
Unit 3. This is My School. |
|||||||||||
17. |
|
Школа. Введення нових ЛО.
|
a [ei] |
|
Pupil, pupils, classroom |
I am your new teacher. Впр. 4, с. 37
|
Впр.5,с. 37 |
Впр. 2-3, с.46
|
Впр. 6, с. 37 |
Вивчити ЛО |
|
18. |
|
У школі. Розвиток навичок читання. |
i, y [ai] |
|
|
Is it a cat? No, it is not. Впр. 1, с.38 Впр. 3, с.39
|
Впр.4,с. 39 |
Впр. 2, с. 39
|
Впр. 5,
с. 39 |
Впр.4,с. 39 |
|
19. |
|
Шкільні речі . oo [u], [u:] |
oo [u], [u:] |
|
Blackboard, computer, desk, |
It is a … This is a… Впр. 2, с. 40 |
Впр.4,с. 41 |
Впр. 1, с. 40
|
Впр. 5, с. 41 |
Вивчити лексику |
|
20. |
|
Речі у портфелі. Що мене оточує у класі. What is that? |
|
|
|
What is that?
|
|
|
|
Впр.1,с. 42 |
|
21. |
|
Запитуємо. Відповідаємо. Діалог |
|
|
|
what, who, where, when. |
|
|
|
Впр.5,с. 43 |
|
22. |
|
На урок. Прийменник. |
|
On. In. under. |
|
|
|
|
|
Впр.3,с. 44 |
|
23. |
|
Шкільні справи. Числівник.
|
|
Числа 1-20 |
|
|
|
|
|
Впр.2,с. 46 |
|
24. |
|
Тепер ти можеш! Повторення вивченого |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити цифри 1-20 |
|
Unit 4. Merry Christmas. |
|||||||||||
25. |
|
Природа взимку Контроль навичок аудіювання. |
|
|
Park, snow, tree |
The tree is white. The trees are white. Впр.2,с. 52
|
Впр.5,с. 53 |
Впр. 3, с. 52 Впр. 4, с. 53
|
Впр. 6, с. 53 |
Впр.1,с. 52 |
|
26. |
|
Зимові розваги Займенники We they |
-y [i] |
Pronounce we/they |
Old, new, happy, sad, a snowman, funny clown |
Впр.3,с. 55 |
Впр.4,с. 55 |
Впр. 1-2, с.54
|
Впр. 5, с. 55 |
Впр.3,с. 55 |
|
27. |
|
Різдвяні декорації Контроль навичок читання |
ee, ea [i:] |
|
Santa Claus, Christmas decoration, bell,decorate, Christmas tree |
Look at… Впр.3,с. 57 |
Впр.4,с. 57 |
Впр. 1-2, с.56
|
Впр. 5, с. 57 |
Впр.4,с. 57 |
|
28. |
|
Кольори. діалогічне мовлення
|
|
|
Colour, grey |
My favourite colour is … Впр.3-4,с. 59
|
|
Впр. 1-2, с.58
|
Впр. 5, с. 59 |
Впр.4,с. 57 |
|
29. |
|
Різдвяні декорації Контроль навичок говоріння |
or [ᴐ:] |
Adverb (for) |
Stocking, Christmas card, picture |
My Christmas card for granny Впр.3-4, с.60-61
|
Впр.5,с. 61 |
Впр. 1-2, с.60
|
|
Заспівай пісню Впр.1,с. 58 |
|
30. |
|
Щасливого Різдва! Мрії про подарунки. |
|
|
|
Merry Christmas! Впр.2,с. 62
|
Впр.4,с. 63 |
Впр. 3, с.63
|
Впр. 5, с. 63 |
Лист-малюнок Діду Морозу |
|
31. |
|
Святкові розваги Контроль навичок письма |
ng [Ƞ] |
|
|
Let’s have fun! Впр.3,с. 64
|
Впр.4,с. 65 |
Впр. 1-2, с.64
|
Впр. 5, с. 65 |
Впр. 5, с. 65 |
|
32. |
|
Тепер ти можеш! Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
Впр.1-3, с.66-67 |
|
|
Впр. 4, с. 67 |
My Presents. Повторення вивченого. |
|