Календарно-тематичне планування уроків англійської мови
за підручником О.Д. Карп’юк 9 клас (2 години)
ІІ семестр
|
|
|
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Домашнє завдання |
|||||
№ п/п |
Дата |
Тема уроку |
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Аудіювання |
Читання |
Мовлення |
Письмо |
||
Unit 3 “What’s your knowledge? Inventions and discoveries.”
|
||||||||||
36 |
|
Інженерія та науковці. Введення нової лексики та робота з текстом. |
an inventor, a reason, to exist, to launch, impossible |
|
Ex. 2,3, p.119 Ex.4, p.120 Ex. 7, p.121 |
Ex.5, p.120; |
Ex. 1, p.118 |
Ex. 2, p.118 |
Ex. 7, p.121
Vocabulary Box p.120 |
|
37 |
|
Найдивовижніші винаходи в історії. Розвиток рецептивних навичок читання. |
flat, topping, a hot-air balloon, to flip, a coin, to weigh |
|
|
Ex. 7, p.122-123 |
Ex. 8, 9, p.123 |
Ex.6, p.121 |
Ex. 8,9, p.123
|
|
38 |
|
Наука, експерименти та відкриття. Словотвір. Урок граматики. |
an invention, a theory, to construct, to discover, to invent, an explorer, exploration, an observer, observation, to explore, to observe, to succeed in |
Word Building –Ex.4,5, p.126 |
|
Ex. 1, p.124 |
Ex. 2, p.124 Ex. 7, p.127 |
Ex.3, p.125 Ex.6, p.127 |
Vocabulary Box p.126-127 |
|
39 |
|
Видатні науковці. Сергій Королёв. Розвиток навичок читання. Пояснення минулого пасивного стану. |
|
Past Passive pp.130-131 |
Ex.3, pp.130-131 |
Ex. 1, p.128-129 |
Ex. 1(b), p.129 |
Ex.2, p.130 |
Ex.4, p.131 |
|
40 |
|
В науковому музеї. Робота з текстом та усне мовлення. |
an achievement, cell, humanity, affordable, awesome, harmful, remote |
|
Ex.8, p.136 |
Ex.5, рp. 132-133 Ex.7, pp.134-135 |
Ex.7(b), p.134 |
Ex.6, p.134 |
Ex.9p.136 Vocabulary Box p.135-138
|
|
41 |
|
Найкращі сучасні винаходи. Розвиток навичок аудіювання. |
purpose, riddle,to depend (on), recent |
|
Ex.3, p.138 |
Ex.4,5, p.138-140 |
Ex.5(в), p.141 |
Ex.1, pp.136-137 |
Vocabulary Box p.138 Ex.9p.136
|
42 |
|
Всесвітньо відомі науковці. Діалогічне мовлення. |
disease,to apply, curious,overseas, mainly |
|
Ex.6, p.142 |
|
Ex.7,8,p.143 |
|
Vocabulary Box p.144 Ex.9p.143
|
43 |
|
Контрольна робота з теми |
|
Past Passive pp.130-131 |
|
|
Ex.10,p.145 |
|
|
“What’s your knowledge? Nature and Environment”
|
|||||||||
44 |
|
Навколишнє середовище. Введення та активізація лексичного матеріалу. |
danger, environment, pollution, to pollute, to protect, to recycle, to reduce, to reuse, to save, environmental |
|
|
Ex.3,4, p.147-149 |
Ex.5, p.149 |
Ex.1,2, p.146 |
Vocabulary Box p.149 Ex.5p.149
|
45 |
|
Врятуй свою планету! Розвиток навичок читання та усного мовлення.. |
a container, oxygen, a surface, a survival, waste, coastal |
|
|
Ex.7, p.150-151 |
Ex.6, p.150 Ex.8, p.151 |
|
Vocabulary Box p.149 Ex.9p.151
|
46 |
|
Поради по захисту довкілля. Діалогічне мовлення та розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Ex.2,3, p.153 Ex.6, p.156 |
Ex.5, p.155 |
Ex.1, p.152-153 Ex.4, p.154 |
Ex.7, p.156 |
Ex.5 p.155
|
47 |
|
Умовні речення. Урок граматики. Виконання різноманітних вправ на закріплення теми. |
|
Conditional Mood |
|
|
Ex.2, p.158 |
Ex.1, p.157 Ex.3, p.158 |
Ex.4,p.158
|
48 |
|
Життя тварин на планеті. Розвиток навичок читання та усного мовлення. |
extinct, natural habitat, endangered species |
|
p.161 |
Ex.1,2,p.159 |
Ex.3, pp.160-161 |
Ex.2,(b), 160 |
Vocabulary Box p.159
|
49 |
|
Екологічні групи. Розвиток навичок монологічного та діалогічного мовлення. |
habitat, oxygen, to preserve, to spill, to survive, endangered, extinct, to get rid of, to run out of |
|
|
Ex.5, p.162-163 |
Ex.4,p.162 Ex.6,7,p.164 |
Ex.8,p.165 |
Vocabulary Box p.163
|
50 |
|
Україна. Розвиток навичок письма. |
|
|
Ex.4, p.169-171 |
Ex.1, pp.166 – 167 Ex.3, p.169 |
Ex.5, p.171 |
Ex.1,2, p.168 |
Ex.2, p.167 |
51 |
|
Контрольна робота з теми |
a genius, a quotient, publicity, relativity |
|
|
Ex.1, pp.175 - 176
|
Ex.2,3, p.177 |
Ex.4, 5, p.177 |
|
Unit 4 “Why not take a closer look? The UK today.”
|
|||||||||
52 |
|
Географічне положення Великобританії. Введення та активізація нової лексики. |
independent, linked, located, governed, diverse society, varied |
|
Ex.4, p.185 |
Ex.3, p.184-185 |
Ex.5, p.185 |
Ex.2, p.182 |
Ex.8 p.187 |
53 |
|
Населення Великобританії. Розвиток навичок аудіювання. |
|
|
Ex.2,3, p.188-189 Ex.4, p.190 |
Ex.7, p.186-187 |
Ex.1, p.188 |
Ex.3(d), p.190 Ex.4(b), p.191 |
Ex.5, p.191 |
54 |
|
Минулі часи. Урок граматики. Виконання письмових вправ на закріплення вивченого матеріалу. |
|
Past Tences |
Ex.1, p.192
|
|
|
Ex.2, p.192 Ex.3, p.193 |
Ex.3, p.193 |
55 |
|
Майбутні часи. Урок граматики. Розвиток навичок письма. |
|
Future Tences |
|
Ex.3, p.193 Ex.4, p.193 |
Ex.5,6, p.194 |
Ex.7 p.194 |
Ex.7 p.194 |
56 |
|
Англія, Уельс, Шотландія та Північна Ірландія. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
|
Ex.3, p.196
|
Ex.1 p.194-195
|
Ex.2, p.195
|
|
|
57 |
|
Англія, Уельс, Шотландія та Північна Ірландія. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
|
Ex.5, p.198 |
p.197 |
Ex.4, p.198 |
|
|
58 |
|
Великобританія. Виконання проектної роботи. Робота в групах. |
|
|
|
Ex.6, p.199-200 |
|
Ex.1 p.200 презентаціяблогу про Великобританію. |
Підготувати порівняльну характеристику двох країн: України та Великобританії |
59 |
|
Україна та Великобританія. Усне мовлення. |
|
|
|
|
Розповідь про свою країну. |
|
Повторити правила вживання минулих та майбутніх часів. |
60 |
|
Контрольна робота з теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити слова та правила з теми. |
Why not take a closer look? Cities of the UK. Cities of the UK
|
|||||||||
61 |
|
Лондон. Розвиток рецептивних навичок читання. |
|
|
Ex.6, p.205 |
Ex.1, p.201-202 Ex.2, p.203 |
Ex.1(b), p.202 Ex.3,4, p.204-205 |
|
Ex.6(c), p.206 (or) and learn the text about London. |
62 |
|
Birmingham (Бермингем). Введення та активізація ЛО. Розвиток навичок аудіювання. |
upland — височина navigable — судноплавний county — графство borough— містечко iron ore — залізна руда brassware — латунні вироби |
|
Ex.1,2, p.207-208 |
|
Ex.3,4, p.209-210 |
|
Ex.5, p.210 (or) and learn the new vocabulary. |
63 |
|
Урок граматики. Пасивний стан. Виконання вправ. |
|
Passive Voice |
|
Ex.3, p.211-212 |
|
Ex.1,2, p.210-211 |
Ex.4, p.212(wr) |
64 |
|
В іншому місті. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
|
|
|
Ex.2, p.214 Ex.4(а), p.215 |
Ex.1, p.213 |
|
Ex.4(b), p.215 (or) |
65 |
|
Визначні місця Великобританії. Розвиток навичок монологічного мовлення. |
|
|
|
Ex.6(а), p.216 |
Ex.6(b), p.216 |
|
Ex.1 p.217(wr) (project) |
66 |
|
Кардіфф та Манчестер. Робота з текстом. |
|
|
Ex.1, p.218 |
Ex.2(а), p.218-220 Ex.3, p.220-221 |
|
Ex.2(b), p.220 |
Ex.5, p.222(or), p.222 – answer the questions about Manchester. |
67 |
|
Міста Великобританії. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
Ex.6, p.223-224
|
|
Ex.7, p.224
|
Ex.10, p.225 (project)
|
68 |
|
Львів-Флоренція Східної Європи. Розвиток навичок читання. |
|
|
Ex.1, p.226 |
Ex.2, p.226-230 |
|
|
pp.231-232 (text) & revise Passive Voice. |
69 |
|
Контрольна робота з теми |
|
|
Ex.3, pp.232-233 |
pp.231-232 |
|
|
Повторити одну з тем про Британію або Україну. |
|
|||||||||
70 |
|
Контроль читання. |
|
|
Reading (the Second Term) Text on a copy and tests to it. |
|
|
Підготуватись до контрольної роботи |
|
71 |
|
Контроль аудіювання.
|
|
Listening Comprehension (the Second Term) Text and questions to it. |
|
|
|
Підготуватись до контрольної роботи |
|
72 |
|
Контроль з письма. |
|
|
|
|
|
Writing a letter (the Second Term) |
Підготуватись до контрольної роботи |
73 |
|
Контроль говоріння.
|
|
|
|
|
Speaking: Розповідь на одну з тем. |
|
Повторити вивчений матеріал. |
Виконання граматичних вправ (ксерокопії учителя) |
|||||||||
74 |
|
Урок узагальнення знань |
|
|
|
|
|
|
1