КТП Хімія 11 клас (2 год)

Про матеріал
Календарно тематичне планування з предмету Хімія для 11 класу, по 2 години на тиждень.
Перегляд файлу

11-й клас

(2 год на тиждень, усього 70 год)

 

№ з/п

Тема уроку

Практичні та лабораторні роботи, навчальні проєкти

Дата

Примітки

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

1

Первинний інструктаж з безпеки життєдіяльності під час роботи в кабінеті хімії. Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

 

 

 

2

Електронні й графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів. Принцип «мінімальної енергії».

 

 

 

 

3

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів.

 

 

 

4

Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів.

 

 

 

5

Виконання вправ.

 

 

 

Тема 2. Хімічний зв’язок та будова речовини.

6

Йонний зв’язок. Ковалентний зв’язок.

 

 

 

7

Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

 

 

 

8

Водневий зв’язок. Металічний зв’язок.

 

 

 

9

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин.

 

 

 

10

Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови.

 

 

 

11

Захист навчальних проєктів.

Навчальні проєкти:

  1. Створення 3-D моделей атомів елементів.
  2. Застосування радіонуклідів у медицині.
  3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.
  4. Застосування рідких кристалів.
  5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.
  6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

 

 

12

Виконання вправ.

 

 

 

13

Тематична атестація.

Самостійна робота.

 

 

 

Тема 3. Хімічні реакції

14

Необоротні і оборотні хімічні процеси.

 

 

 

15

Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє.

 

 

 

 

16

Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

 

 

 

17

Розв’язування розрахункових задач.

 

 

 

18

Гідроліз солей.

 

 

 

19

Гідроліз солей.

Лабораторні досліди:

  1. Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів.

 

 

20

Гідроліз солей.

 

 

 

21

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

 

 

 

22

 Захист навчальних проєктів.

Навчальні проєкти:

7. Гальванічний елемент із картоплі, лимону.

8. Види та принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

 

 

23

Тематична атестація.

Самостійна робота.

 

 

 

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості

24

Неметали. Загальна характеристика неметалів.

 

 

 

25

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

 

 

 

26

Фізичні властивості неметалів. Явище адсорбції.

Лабораторні досліди:

2. Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.

 

 

27

Хімічні властивості неметалів.

 

 

 

28

Окисні та відновні властивості неметалів. Застосування неметалів.

 

 

 

29

Виконання вправ.

 

 

 

30

Тематична атестація.

Контрольна робота № 1

 

 

 

31

Сполуки неметалічних елементів з гідрогеном.

 

 

 

32

Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування.

 

 

 

33

Виконання вправ.

 

 

 

34

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

 

 

 

35

Кислоти. Кислотні дощі.

 

 

 

36

Особливості взаємодії металів з нітратною й концентрованою сульфатною кислотами.

 

 

 

37

Виконання вправ.

 

 

 

38

Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів узято в надлишку.

 

 

 

39

Розв’язування розрахункових задач.

 

 

 

40

Розв’язування розрахункових задач.

 

 

 

41

Тематична атестація.

Самостійна робота.

 

 

 

42

Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

 

 

 

43

Алюміній. Фізичні і хімічні властивості.

 

 

 

44

Залізо. Фізичні і хімічні властивості.

Лабораторні досліди:

3. Виявлення в розчині катіонів Феруму(2+)

4.Виявлення у розчині катіонів Феруму(3+)

 

 

 

45

Застосування металів та їхніх сплавів.

 

 

 

46

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію й Кальцію.

Лабораторні досліди:

5, 6 Виявлення в розчині катіонів Барію, амонію.

 

 

47

Солі, їх поширення в природі.

 

 

 

48

Середні солі.

Лабораторні досліди:

7,8 Виявлення в розчинах силікат- й ортофосфат-йонів.

 

 

49

Кислі солі.

 

 

 

50

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

 

 

 

51

Виконання вправ.

 

 

 

52

Захист навчальних проєктів.

Навчальні проєкти:

  1. Штучні алмази у техніці.
  2. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.
  3. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.
  4. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.
  5. Кислотні дощі.
  6. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.
  7. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію
  8. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води

 

 

53

Тематична атестація.

Самостійна робота.

 

 

 

54

Сучасні силікатні матеріали.

 

 

 

55

Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти.

 

 

 

56

Якісні реакції на деякі йони.

 

 

 

57

Якісні реакції на деякі йони.

 

 

 

58

Практична робота №1. Дослідження якісного складу солей.

Практична робота №1. Дослідження якісного складу солей.

 

 

59

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

 

 

 

60

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

 

61

Виконання вправ.

 

 

 

62

Практична робота №2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами

Практична робота №2. Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами

 

 

Тема 5. Хімія і прогрес людства

63

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій.

 

 

 

64

Роль хімії у розв’язанні продовольчої, сировинної, енергетичної, екологічної проблем

 

 

 

65

“Зелена” хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

 

 

66

Захист навчальних проектів.

Навчальні проєкти:

  1.  Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.
  2. Підготовка есе іноземною мовою “Роль хімії у моєму житті”.

 

 

67

Узагальнення знань та систематизація вивченого матеріалу.

 

 

 

68

Узагальнення знань та систематизація вивченого матеріалу.

 

 

 

69

Тематична атестація.

Контрольна робота №2.

 

 

 

70

Підсумковий урок.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Давидян Яна
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
19 липня 2023
Переглядів
1802
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку