Календарно – тематичне планування уроків хімії 11 клас (рівень стандарту)

Про матеріал
Календарно – тематичне планування уроків хімії 11 клас (рівень стандарту) 70 год (2 год на тиждень, 6 год резерв) Навчальна програма: Хімія для 10 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена). Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017р. №1407. Навчальний підручник: Хімія: підруч. для 11 кл. закл.заг.сер.освіти/ Павло Попель, Людмила Крикля. – Київ: «Академія», 2019. Зошит для лабораторних дослідів і практичних робіт: Хімія. 11 клас : зошит для лабораторних дослідів і практичних робіт /О.В. Григорович, І.І. Черевань. – Харків. Вид-во «Ранок», 2019.
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування уроків хімії 11 клас (рівень стандарту)

70 год (2 год на тиждень, 6 год резерв)

Навчальна програма: Хімія  для 10 - 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена). Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017р.  №1407.

Навчальний підручник: Хімія: підруч. для 11 кл.  закл.заг.сер.освіти/ Павло Попель, Людмила Крикля. – Київ: «Академія», 2019.

Зошит для лабораторних дослідів і практичних робіт: Хімія. 11 клас : зошит для лабораторних дослідів і практичних робіт /О.В. Григорович, І.І. Черевань. – Харків. Вид-во «Ранок», 2019.

 

з/п

 

Дата

 

 

Зміст навчального матеріалу

Практична частина

 

Примітка

Д/З

Демонстрації,

лабораторні досліди, практичні роботи

Навчальні проекти,

домашні експерименти

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

(5 год)

  1.  

 

 

Повторення основних питань про будову атома.

Первиний інструктаж з БЖД

 

Демонстрації

1. Різні варіанти періодичної системи хімічних елементів (довга і коротка форми, віртуальні 3D).

Навчальні проекти

1. Створення 3D-моделей атомів елементів.

2. Застосування радіонуклідів у медицині.

3. Використання радіоактивних ізотопів як індикаторів у тваринництві, археології.

Опрацювати §1 ст. 8 № 2,3

  1.  

 

 

Електронні і графічні електронні формули атомів s-, p-, d-елементів

Демонстрації

2. Форми електронних орбіталей (у тому числі 3D-проектування).

3. Моделі атомів s-, p-, d-елементів (у тому числі 3D-проектування).

Опрацювати §2 ст. 15 № 15, 20.

 

  1.  

 

 

Збуджений стан атома. Валентні стани елементів. Принцип «мінімальної енергії».

 

Опрацювати §3 ст. 23 № 27,29.

  1.  

 

 

Явище періодичної зміни властивостей елементів і їхніх сполук на основі уявлень про електронну будову атомів.

Можливі ступені окиснення неметалічних елементів 2 і 3 періодів.

 

Опрацювати §4 ст. 28 №33

  1.  

 

 

Захист навчальних проектів  (№1-3)

 

 

 

 

Повторення

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини

(8 год)

  1.  

 

 

Природа хімічного зв’язку. Йонний  зв'язок.

 

Навчальні проекти

4. Застосування рідких кристалів.

5. Використання речовин із різними видами хімічних зв’язків у техніці.

6. Значення водневого зв’язку для організації структур біополімерів.

Опрацювати §5 ст. 33 № 40, 42.

  1.  

 

 

Ковалентний зв'язок. Донорно-акцепторний механізм утворення ковалентного зв’язку (на прикладі катіону амонію).

 

Опрацювати §6 ст.40 №47,51.

  1.  

 

 

Водневий зв'язок

 

Опрацювати §7 до ст. 43,

ст.45 № 56,58.

  1.  

 

 

Металічний зв'язок

 

Опрацювати §7

ст. 43 – 44

ст. 44 № 60,62.

  1.  

 

 

Кристалічний і аморфний стани твердих речовин

Демонстрації

4. Моделі різних типів кристалічних ґраток (у тому числі 3D-проектування).

5. Утворення амоній хлориду з амоніаку і гідроген хлориду.

Опрацювати §8

ст. 48 № 64,66.

  1.  

 

 

Залежність фізичних властивостей речовин від їхньої будови

Демонстрації

6. Зразки кристалічних і аморфних речовин.

Опорний конспект.

  1.  

 

 

Діагностичний контроль

 

 

  1.  

 

 

Захист навчальних проектів (№4-6)

ТО № 1

 

Тема 3. Хімічні реакції

(8 год)

  1.  

 

 

Необоротні і оборотні хімічні процеси.

 

Навчальні проекти

7. Гальванічний елемент з картоплі, лимону.

8. Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.

Опрацювати §9

ст.52 № 70,71.

  1.  

 

 

Хімічна рівновага. Принцип Ле Шательє

 

Опрацювати §10

ст. 59 № 77,79.

  1.  

 

 

Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

 

Опрацювати §11

ст. 64 № 83,84.

  1.  

 

 

Розрахункові задачі №1 Обчислення за хімічними рівняннями відносного виходу продукту реакції.

 

 

  1.  

 

 

Гідроліз солей.

Інструктаж з БЖД

Лабораторний дослід №1

Визначення рН середовища водних розчинів солей за допомогою індикаторів.

Опрацювати §12

ст. 71 № 90,

ст. 72 № 93.

  1.  

 

 

Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму.

 

Опрацювати §13

ст. 79 №100.

  1.  

 

 

Діагностичний контроль

 

 

  1.  

 

 

Захист навчальних проектів  (№7,8)

ТО №2

 

Тема 4. Неорганічні речовини та їх властивості

(38 год)

  1.  

 

 

Неметали. Загальна характеристика неметалів.

Демонстрації

8. Зразки неметалів.

Навчальні проекти

9. Штучні алмази у техніці.

10. Раціональне використання добрив та проблема охорони довкілля.

11. Запобігання негативному впливові нітратів на організм людини.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опрацювати §14-15

ст.84 №106,

ст. 90 №108, 112.

  1.  

 

 

Фізичні властивості неметалів. Адсорбція.

 

Опрацювати §16

ст.94 № 114,115.

  1.  

 

 

Алотропія. Алотропні модифікації речовин неметалічних елементів.

Демонстрації

9. Моделі кристалічних ґраток алотропних модифікацій Карбону і Сульфуру (у тому числі 3D-проектування).

 

Опорний конспект.

  1.  

 

 

Явище адсорбції.

Інструктаж з БЖД

Лабораторний дослід №2

Дослідження адсорбційної здатності активованого вугілля та аналогічних лікарських препаратів.

Повторити §16

  1.  

 

 

Окисні та відновні властивості неметалів.

 

 

Опрацювати §17

ст. 98 № 121.

  1.  

 

 

Застосування неметалів. Біологічне значення неметалічних елементів.

 

Повторити §17

ст. 99 № 127.

  1.  

 

 

Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Особливості водних розчинів цих сполук, їх застосування.

 

Опрацювати §18-19

ст.104 № 133,

ст. 112 № 140.

  1.  

 

 

Оксиди неметалічних елементів, їх уміст в атмосфері.

 

Опрацювати §20

ст. 119 № 149,151.

  1.  

 

 

Узагальнення знань за I семестр

 

 

  1.  

 

 

Підсумкова контрольна робота №1

 

 

  1.  

 

 

Захист навчальних проектів (№9-11)

ТО №3

 

II СЕМЕСТР

  1.  

 

 

Особливості взаємодії металів з нітратною і концентрованою сульфатною кислотами.

 

Навчальні проекти

12. Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості.

13. Кислотні дощі.

14. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості. Складання карти родючості.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Навчальні проекти

15. Властивості і застосування карбонатів, нітратів і ортофосфатів лужних і лужноземельних металічних елементів, солей амонію.

16. Усунення тимчасової і постійної жорсткості води.

Опрацювати §21

до ст. 125

ст. 127 №157,158.

  1.  

 

 

Кислоти. Кислотні дощі

 

Опрацювати §21

ст. 125 – 127.

ст. 128№

  1.  

 

 

Розрахункові задачі №2 Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

Опрацювати §22

ст. 132 №166 – 168.

  1.  

 

 

Обчислення кількості речовини, маси або об’єму продукту за рівнянням хімічної реакції, якщо один із реагентів взято в надлишку.

 

Повторити §22

ст. 132№ 171,172.

  1.  

 

 

Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови.

Демонстрації

7. Зразки металів і їхніх сплавів.

Опрацювати §23

ст. 138 №76,

ст. 139 №179.

  1.  

 

 

Алюміній: фізичні та хімічні властивості

 

Опрацювати §24

ст. 147 №185,

ст. 148 №187.

  1.  

 

 

Залізо: фізичні та хімічні властивості

 

Опрацювати §25

ст. 156 №195.

  1.  

 

 

Застосування металів та їхніх сплавів.

 

 

  1.  

 

 

Основи. Властивості, застосування гідроксидів Натрію і Кальцію.

 

Опрацювати §26

ст. 162 №209.

  1.  

 

 

Біологічне значення металічних елементів

 

 

  1.  

 

 

Діагностичний контроль

ТО №4

 

  1.  

 

 

Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі.

 

Опрацювати §27

ст. 170 №218.

  1.  

 

 

Дослідження якісного складу солей.

Інструктаж з БЖД

 

 

  1.  

 

 

Практична робота  № 1 Дослідження якісного складу солей.  Інструктаж з БЖД

 

 

  1.  

 

 

Розв’язування вправ та задач

 

 

  1.  

 

 

Узагальнення та систематизація знань.
Захист проектів (№12-14)

 

 

  1.  

 

 

Діагностичний контроль

ТО №5

 

  1.  

 

 

Поняття про жорсткість води та способи її усунення.

 

Опрацювати §28

ст. 175 №231.

  1.  

 

 

Сучасні силікатні матеріали

 

Опрацювати §29

ст. 179 №235,238

  1.  

 

 

Мінеральні добрива. Поняття про кислотні та лужні ґрунти

 

Опрацювати §30

ст. 186 № 245.

  1.  

 

 

Якісні реакції на деякі йони

Демонстрація

10. Виявлення у розчині катіонів Феруму (2+) (віртуально), Феруму (3+) (віртуально), Барію, амонію.

Лабораторні досліди №3-6

Виявлення у розчині катіонів Феруму (2+), Феруму (3+), Барію, амонію.

7, 8. Виявлення у розчинах силікат- і ортофосфат-іонів.

Опрацювати §31

ст.192 №248,250.

  1.  

 

 

Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.

 

Опрацювати §32

ст.198 №257, 260.

  1.  

 

 

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

Опрацювати §33

ст.204 №261, 267

  1.  

 

 

Практична робота  №2 Генетичні зв’язки між неорганічними речовинами. Інструктаж з БЖД

 

 

  1.  

 

 

Узагальнення знань за II семестр

 

 

  1.  

 

 

Підсумкова контрольна робота №2

 

 

  1.  

 

 

Захист навчальних проектів (№15 -16)

ТО №6

 

Тема 5. Хімія і прогрес людства

(11 год)

  1.  

 

 

Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій

 

Навчальні проекти

17. Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп.

18. Підготовка есе іноземною мовою «Роль хімії у моєму житті».

Опрацювати §34

ст.213 №278.

  1.  

 

 

Роль хімії в розв’язанні продовольчої проблеми

 

ст. 218 №283

  1.  

 

 

Роль хімії в розв’язанні сировинної проблеми

 

ст.222 №289

  1.  

 

 

Роль хімії в розв’язанні енергетичної проблеми

 

ст. 281 №285

  1.  

 

 

Роль хімії в розв’язанні екологічної проблеми

 

ст. 281 №284

  1.  

 

 

«Зелена» хімія: сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією.

 

Опрацювати §35-36

  1.  

 

 

Розв’язування вправ та задач

 

 

  1.  

 

 

Захист навчальних проектів (№ 17,18)

 

 

  1.  

 

 

Систематизація знань за I семестр

 

 

  1.  

 

 

Систематизація знань за II семестр

 

 

  1.  

 

 

Підсумковий урок

ТО №7

 

 

 

Назва теми

Кількість годин

Практичні

роботи

Лабораторні

досліди

Демонстрації

Навчальні

проекти

Контрольні

роботи

Тематичне

оцінювання

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів

 

5

 

-

 

-

 

3

 

3

 

 

1

-

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини

8

-

-

 

3

 

3

1

Тема 3. Хімічні реакції 

8

-

1

-

2

1

Тема 4. Неорганічні речовини і їхні властивості

38

 

2

 

5

 

4

 

8

 

1

4

Тема 5. Хімія і прогрес людства

11

-

-

-

2

1

Разом

70

2

6

10

18

2

7

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Труш Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Левадній Сергій Павлович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Хімія, 11 клас, Планування
Додано
19 серпня 2023
Переглядів
6459
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку