Календарно-тематичне планування
з фізичної культури для 6 класу
(35 год., 1 год./тиждень)
Згідно програми : для 5-10 х класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей
«Фізична культура» укладач Бобренко І.В. 2015 р.
№ уроку |
Дата
|
Зміст уроку |
Примітка |
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
|||
1 |
|
|
Т.1. Гімнастика (16 год) Руховий режим дня учня 6-го класу. Гімнастична термінологія. Загартовування, його значення для здоров’я людини. |
|
2 |
|
|
Дихальні вправи .Ха-дихання лежачи Динамічні дихальні вправи. |
|
3 |
|
|
Вправи на розтягування.Глибокий випад. |
|
4 |
|
|
Акробатичні вправи. Хват зверху / хват знизу на перекладині. Вис прогнувшись на перекладині. Підтягування на низькій перекладині (з в.п. вис лежачи). Ходьба по колоді (низькій) прямо |
|
5 |
|
|
Вправи на розслаблення.Напівприсід з розслабленим і опущеним уперед тулубом. Махові рухи розслабленими руками під час ходьби, бігу. |
|
6 |
|
|
Вправи для розвитку координаційних Вис прогнувшись на перекладині. Підтягування на низькій перекладині (з в.п. вис лежачи). |
|
7 |
|
|
Виконання кількох вправ з мішечком з піском (300 г) чи з іншим предметом на голові. |
|
8 |
|
|
Підтягування у висі на високій перекладині. |
|
9 |
|
|
Вправи зі зміною положення рук і ніг на гімнастичній лаві \ колоді (з в.п. стоячи). |
|
10 |
|
|
Лазіння по гімнастичній лаві (встановленій під кутом до 50°) з переходом на гімнастичну стінку. |
|
11 |
|
|
Стройові. Здача рапорту.Стройовий крок |
|
12 |
|
|
Ритмопластичні вправи. Крок з підскоком; зміна положення та виконання елементів гімнастичних та спортивно-прикладних вправ з предметами |
|
13 |
|
|
Вправи з використанням гімнастичних предметів .Вис прогнувшись на перекладині. Підтягування на низькій перекладині (з в.п. вис лежачи).
|
|
14 |
|
|
Ходьба по гімнастичній лаві зі збиранням предметів, покладених на гімнастичну лаву. |
|
15 |
|
|
Елементи баскетболу (ведення м’яча в русі «змійкою»). |
|
16 |
|
|
Елементи футболу (удар ногою, з розбігу, по м'ячу, що котиться; ведення м’яча у визначеному напрямі). |
|
17 |
|
|
Кистьова та пальчикова гімнастика. Протиставлення одного пальця кисті іншим. Стискання кистями рук еспандера. |
|
18 |
|
|
Стискання пальцями кисті малого м'яча. Почергове загинання пальців, потім їх одночасне випрямлення. |
|
19 |
|
|
Імітаційні вправи Імітація жабки; лагідного котика та котика, що сердиться. |
|
20 |
|
|
т.2 Легка атлетика(10 год.) Ходьба: крок з підскоком; стройовий крок; по колоді (низькій) прямо; по гімнастичній лаві з зупинками для виконання завдань (зі збиранням предметів, покладених на гімнастичну лаву). |
|
21 |
|
|
Біг: повільний з рівномірною швидкістю (до 5 хв); на швидкість (60 м) з низького старту. Елементи баскетболу, волейболу, футболу. |
|
22 |
|
|
Стрибки: на одній нозі, на двох з поворотами (праворуч, ліворуч, кругом); у довжину з повного розбігу |
|
23 |
|
|
Метання: кидання набивного м’яча (2 кг) чи медицинболу із-за голови двома руками з місця. |
|
24 |
|
|
Елементи баскетболу (ведення м’яча в русі «змійкою»). |
|
25 |
|
|
Елементи футболу (удар ногою, з розбігу, по м'ячу, що котиться; ведення м’яча у визначеному напрямі). |
|
26 |
|
|
Елементи волейболу (передача м'яча через сітку (передача двома руками зверху, кулаком знизу). |
|
27 |
|
|
Лазіння: по гімнастичній лаві (встановленій під кутом до 50°) з переходом на гімнастичну стінку (різними способами, вивченими в попередніх класах, напрям – вниз) |
|
28 |
|
|
Вис прогнувшись на перекладині; підтягування на низькій перекладині (з в.п. вис лежачи). |
|
29 |
|
|
Повзання: на передпліччях і колінах, штовхаючи перед собою великий головою м’яч. |
|
30 |
|
|
т.3 Ігри З метанням, киданням, ловлею: «М’яч у стінку», «Хто далі» . |
|
31 |
|
|
З елементами ходьби, бігу, стрибків: «Швидкі обручі», «Стрибунці» . |
|
32 |
|
|
Для розвитку дрібної моторики: «Швидкі обручі», «Коробочка» . |
|
33 |
|
|
Для розвитку витривалості: «Гуси», «Стрибунці», «Хто далі» . |
|
34 |
|
|
Для розвитку сили: «Гуси», «Хто далі» . |
|
35 |
|
|
Для розвитку швидкості: «М’яч у стінку», «Швидкі обручі» |
|