ІНФОРМАТИКА
Календарне планування
4 клас, 1 година на тиждень
ІІ семестр - 15 год.
ІІ семестр
Навчальна програма для учнів 3-4 кл. закладів загальної середньої освіти, затверджена наказом МОН України від 08.10.19 №1273, розроблена під керівництвом О.Я.Савченко (НУШ)
Підручник: Інформатика: підручник для 4 кл. закладів загальної середньої освіти/Н.В. Морзе, О.В.Барна. – Київ: УОВЦ «Оріон», 2021. – 176 с.: іл.
4 клас,
№ |
№ |
Тема уроку |
Дата |
Дата |
|
|
Як досліджувати об’єкти з допомогою створених моделей?(с.92-96) |
13.01 |
|
|
|
Підсумовуємо разом (с. 97) |
20.01 |
|
|
|
Алгоритми |
|
|
|
|
Як під час розв’язування задач в середовищі Скретч використовують алгоритми? (с. 98-103). |
27.01 |
|
|
|
Як в алгоритмах використовувати команди повторення? (с. 104-109). |
03.02 |
|
|
|
Як створювати анімації? (с. 110-115). |
10.02 |
|
|
|
Як перевіряти можливі помилки в алгоритмі й обрати виграшну стратегію? (с. 116-120). |
17.02 |
|
|
|
Як в алгоритмах використовувати команди розгалуження? (с. 121-125). |
24.02 |
|
|
|
Як описати повне розгалуження в середовищі Скретч? (с. 126-130). |
03.03 |
|
|
|
Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням? (с. 131-136) |
10.03 |
|
|
|
Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням? (с. 131-136) |
17.03 |
|
|
|
Як створити проект? (с. 136-140). |
31.03 |
|
|
|
Як створити проект? (с. 136-140). |
07.04 |
|
|
|
Підсумовуємо разом (с. 141) |
14.04 |
|
|
|
Програмування роботів |
|
|
|
|
Як і навіщо створюють роботів? (с. 142-147). |
21.04 |
|
|
|
Що таке Micro:Bit? (с. 148-151). |
28.04 |
|
|
|
Що таке середовище програмування? (с. 152-157). |
05.05 |
|
|
|
Як працювати з датчиками? (с. 158-162). |
12.05 |
|
|
|
Як програмують повторення в середовищі програмування? (с. 163-167). |
19.05 |
|
|
|
Як ідеї і вміння можуть допомогти людям? (с. 168-173). |
26.05 |
|
|
|
Підсумовуємо разом (с.174). |
02.06 |
|