КТП інтегрований курс мистецтво 2 клас

Про матеріал
Календарно тематичне планування інтегрований курс "Мистецтво" до підручника Л. Масол, О. Гайдамака, О. Колотило 2 клас
Перегляд файлу

Інтегрований курс «Мистецтво» до підручника Л. Масол, О. Гайдамака, О. Колотило

з/п

Зміст навчального

матеріалу в І семестрі

Формування

ключових компетентностей

Очікувані результати  

навчально-пізнавальної

діяльності учнів

Дата

Примітки

 

Пори  року в мистецтві

1

Прощавай, веселе літечко! Ноти. Правила співу.

Слухання: К.Меладзе « Квітка душа» у виконанні Н. Матвієнко і                    С. Шурінса.

 Виконання: поспівка, О.Янушкевич, М. Ясакова «Де поділось літечко?»(с.4-5)

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил співу (постава, дихання, інтонація)[2 МИО 3.1];

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір), має уявлення про запис нотного тексту); [2 МИО 2.2]

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці; [2 МИО 1.1];

 

 

 

2

Прощавай, веселе літечко! Організація робочого місця. Живопис. Пейзаж. Утворення похідних кольорів. Створення пейзажу « Яскраві спогади про літо» (акварель. гуаш) (с.6-7)

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

проявляє інтерес до творів мистецтва та мистецької діяльності; [2 МИО 3.3];

виконує прості живописні, графічні, декоративні, пластичні композиції

[2МИО1.1];

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову)[2 МИО 1.2];

використовує всю площину аркуша

[2МИО 1.1];

використовує  основні, похідні, ахроматичні, теплі й холодні кольори; утворює відтінки кольорів[2 МИО 1.2];

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1.2];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо[2 МИО 1.2];

 

 

3

Звуки та кольори природи. Нотна грамота. Скрипковий ключ. Слухання: В.Косенко «Пасторальна» Д.Саррі «Пастораль». Порівняння творів. Виконання: «Пішли діти в поле» (українська народна пісня) ( с. 8-9).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір), має уявлення про запис нотного тексту) [2 МИО 2.2]

дотримується правил співу (постава, дихання, інтонація)[2 МИО 3.1];

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці [2 МИО 1.1];  

виконує пісні «у ролях», відтворюючи образ мімікою, пластикою, виразним інтонуванням; добирає реквізит

[2 МИО 1.1]; [2 МИО 1.2]; [2 МИО 2.1];

 

 

4

Звуки та кольори природи. Лінія горизонту. Утворення на палітрі різних відтінків осінніх кольорів. Малювання композиції «Осіння чудо-дерево». (матеріали на вибір) (с.10-11)

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1.2];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо[2 МИО 1.2];

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову) [2 МИО 1.2]

 

 

5

Основні перетворення. Програмна музика, музичний цикл. Слухання: А. Вівальді «Осінь» із циклу «Пори року».                               П. Чайковський  «Осіння пісня»             («Жовтень») із циклу 12 п’єс «Пори року».

Виконання: створення за допомогою музичних інструментів циклу музичних «картин» осені. (с.12-13).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям[2 МИО 2.1];

визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр (звучання хору та оркестру, окремих музичних інструментів (сопілка, бубон, барабан, скрипка, бандура, фортепіано тощо)), характеризує мелодію [2 МИО 2.2];

 

 

6

Осінні перетворення. Колорит. Художня техніка монотипія. Створення композиції «Осінні квіти» в теплому або холодному колориті в техніці монотипія (акварель, гуаш) (14-15).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову) [2 МИО 1.2];

відповідно задуму, обирає формат (вертикальний, горизонтальний) композиції;

використовує всю площину аркуша [2МИО 1.1];

використовує  основні, похідні, ахроматичні, теплі й холодні кольори; утворює відтінки кольорів [2 МИО 1.2];

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1.2];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1.2];

 

 

7

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Музичний пейзаж. Звуки різної тривалості, записування їх нотами.

Слухання: М. Чембержі «Хмаринка», Р. Шуман «Порив». Виконання: Н. Антоник, Н. Двойкіна «Хмаринки» (с.16-17).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір), має уявлення про запис нотного тексту) [2 МИО 2.2];

 

 

 

8

Хмаринки-чарівниці, невтомні мандрівниці. Настрій картини. Порівняння колориту в пейзажах. Створення композиції «Хмаринки – мандрівниці» (гуаш). (с.18.19).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

проявляє інтерес до творів мистецтва та мистецької діяльності [2 МИО 3.3];

виконує прості живописні, графічні, декоративні, пластичні композиції [2МИО1.1];

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям [2 МИО 2.1];

виявляє твори мистецтва, що змінюють або передають його/її настрій [2 МИО 3.4].

 

 

9

Ритми осіннього дощу. Настрій у музичному творі. Штрихи і пауза в музиці.

Перегляд : мультфільм «Капітошка» (фрагменти). Слухання : В. Косенко «Дощик».

Виконання : А. Мігай, Н. Кулик «Дощик», ритмічні композиції «Танок осіннього дощу» (с.20-21).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям[2 МИО 2.1];

визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр (звучання хору та оркестру, окремих музичних інструментів (сопілка, бубон, барабан, скрипка, бандура, фортепіано тощо)), характеризує мелодію [2 МИО 2.2];

 

 

10

Ритми осіннього дощу. Графіка. Рух на картині. Штрих .

Слухання: Е. Морріконе «Плач , вітре». Малювання гриба під дощем у вітряний день (кольорові олівці) (с.22-23).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову) [2 МИО 1.2];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1.2];

 

 

11

Про що розповів натюрморт. Балет. Слухання: К. Хачатурян балет «Цибулино» (фрагменти). Перегляд: мультфільм «Цибулино» (фрагмент). Гра «Оживи картину».

Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (укр. народна пісня) (с.24-25)

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям[2 МИО 2.1];

визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр (звучання хору та оркестру, окремих музичних інструментів (сопілка, бубон, барабан, скрипка, бандура, фортепіано тощо)), характеризує мелодію [2 МИО 2.2];

 

 

12

Про що розповів натюрморт. Натюрморт. Композиційний центр. Гра «Оживи картину». Малювання натюрморту з кавуна та фруктів (акварель, сіль) (с.26-27).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

виконує прості живописні, графічні, декоративні, пластичні композиції [2МИО1.1];

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову) [2 МИО 1.2];

відповідно задуму, обирає формат (вертикальний, горизонтальний) композиції;

використовує всю площину аркуша

[2МИО 1.1];

 

 

13

Про що розповів натюрморт. Календарно обрядові пісні. Слухання: «Женчичок-бренчичок» (в обробці М. Леонтовича),               М. Мусоргський гопак з опери «Сорочинський ярмарок».

Виконання : «Ходить гарбуз по городу» (укр. народна пісня), проплескування ритму гопака (с.25)

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям[2 МИО 2.1];

визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр (звучання хору та оркестру, окремих музичних інструментів (сопілка, бубон, барабан, скрипка, бандура, фортепіано тощо)), характеризує мелодію [2 МИО 2.2];

 

 

14

Про що розповів натюрморт. Правила роботи з пластиліном. Ліплення овочів. Створення колективного натюрморту. (Пластилін. Солоне тісто) (с.27)

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил техніки безпеки

[2МИО1.1];

бере участь у прикрашенні середовища, в якому живе і навчається;

виконує нескладні ролі, етюди-наслідування [2 МИО 1.3];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1.2];

 

 

15

Троїсті музики. Народні музичні інструменти. Ансамбль. Слухання: Л. Колодуб «Троїсті музики». Виконання: А. Філіпченко,               В. Панченко «Ой, заграйте, дударики» (с.28-29).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

відтворює прості ритмічні послідовності (створені з половинних, четвертних та восьмих тривалостей), зокрема у різних темпах [2 МИО 1.1];

обирає тембр інструменту (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо) для передачі відповідного образу [2 МИО 1.1]; [2 МИО 1.2];

 грає в ансамблі прості композиції (трикутники, бубни, барабан, сопілка (за умови дотримання гігієни користування), ксилофон тощо) [2 МИО 1.1]; [2 МИО 1.2];  

придумує образи і створює їх знайомими засобами музичної виразності [2 МИО 1.1];  

 

 

16

Троїсті музики. Орнамент. Створення візерунка, яким можна прикрасити народний інструмент цимбали.(матеріали і техніки на вибір) .(с.30-31).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

працює (вирізує, конструює) з папером, з природними матеріалами [2 МИО 1.2];

дотримується правил техніки безпеки

[2МИО1.1];

бере участь у прикрашенні середовища, в якому живе і навчається

[2 МИО 1.3];

 

 

17

Як сопілка флейтою стала. Тембр. Нотна грамота.

Слухання: В. Керейко награвання Лукаша з опери «Лісова пісня» (сопілка),      Й. С. Бах «Жарт» (флейта). Створення: поспівки з вивчених нот.

Виконання : Л. Масол., В. Тименко «Кольороав гама» (с.32-33).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір), має уявлення про запис нотного тексту) [2 МИО 2.2];

 

 

 

 

18

Як сопілка флейтою стала. Основні засоби виразності (лінія, штрих, крапка, пляма).Зображення кольоровими лініями ніжної мелодії флейти або гучних звуків барабана (фломастери) (с.34-35).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

проявляє інтерес до творів мистецтва та мистецької діяльності [2 МИО 3.3];  

виконує прості живописні, графічні, декоративні, пластичні композиції [2МИО1.1];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1.2];

 

 

19

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Струнні інструменти.

 Слухання: С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк» (теми Петрика, Пташки, Качки, Кішки, Дідуся») (с.36-37).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

відтворює прості ритмічні послідовності (створені з половинних, четвертних та восьмих тривалостей), зокрема у різних темпах [2 МИО 1.1];

обирає тембр інструменту (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо) для передачі відповідного образу [2 МИО 1.1]; [2 МИО 1.2];

 

 

20

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуетної композиції «Бережіть птахів!» (гуаш) (с.38-39).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову) [2 МИО 1.2];

відповідно задуму, обирає формат (вертикальний, горизонтальний) композиції;

використовує всю площину аркуша

[2МИО 1.1];

 

 

21

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Симфонічна казка. Дерев’яні духовні інструменти . Виконання : І. Білик «Киця кицюня» (с.37).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

відтворює прості ритмічні послідовності (створені з половинних, четвертних та восьмих тривалостей), зокрема у різних темпах [2 МИО 1.1];

 обирає тембр інструменту (трикутники, бубни, барабан, сопілка, ксилофон тощо) для передачі відповідного образу [2 МИО 1.1]; [2 МИО 1.2];  

 

 

22

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Силуетне зображення. Створення силуету котика (крупа, клей). (с.39).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

працює (вирізує, конструює) з папером, з природними матеріалами [2 МИО 1.2];

дотримується правил техніки безпеки

[2МИО1.1];

бере участь у прикрашенні середовища, в якому живе і навчається

[2 МИО 1.3];

 

 

23

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Звукоряд. Нотний стан. Симфонічна казка (продовження). Мідні духовні та ударні інструменти.

Слухання: С. Прокоф’єв симфонічна казка «Петрик і вовк»  (теми вовка, мисливців) (с.40-41)

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

орієнтується в поняттях музичної грамоти (нота, нотний стан, звук, тривалості (ціла, половинна, чверть, восьма), метр, розмір), має уявлення про запис нотного тексту) [2 МИО 2.2];

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям[2 МИО 2.1];

 

 

24

Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси. Засоби виразності : форма і колір . Техніка роздмухування плям. Створення казкового лісу, роздмухуючи плями (акварель, трубочка для соку) (с.42-43).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

проявляє інтерес до творів мистецтва та мистецької діяльності [2 МИО 3.3];

виконує прості живописні, графічні, декоративні, пластичні композиції [2МИО1.1];

складає та розташовує на площині (в просторі) окремі елементи зображень (форм) в просту композицію (графічну, живописну, декоративну, обємну, просторову) [2 МИО 1.2];

відповідно задуму, обирає формат (вертикальний, горизонтальний) композиції;

використовує всю площину аркуша

[2МИО 1.1];

використовує  основні, похідні, ахроматичні, теплі й холодні кольори;

утворює відтінки кольорів [2 МИО 1.2];

експериментує з кольорами, лініями, формами тощо [2 МИО 1.2];

 

 

25

Зимові свята. Українські колядки та щедрівки.

 Слухання: А. Вівальді «Зима» із циклу «Пори року».

Перегляд: мультфільм «Різдво», кінофільм « Один удома» (фрагмент «Щедрик»)

Виконання: укр. народна пісня  «Ой хто Миколая любить». (с.44-45).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям[2 МИО 2.1];

визначає темп (повільно, помірно, швидко); регістр (високий, середній, низький), динаміку (гучно, тихо), тембр (звучання хору та оркестру, окремих музичних інструментів (сопілка, бубон, барабан, скрипка, бандура, фортепіано тощо)), характеризує мелодію [2 МИО 2.2];

 

 

26

Зимові свята. Створення рамки для фотографій із зображенням морозних візерунків (воскові олівці, акварельні фарби) (с.46-47).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил техніки безпеки

[2МИО1.1];

бере участь у прикрашенні середовища, в якому живе і навчається

[2 МИО 1.3];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1.2];

 

 

27

Зимові свята. Виконання: Дж. Пєрпонт «Jingle Bells» («Дзвоники дзвенять»)

Створення ритмічного супроводу до пісні на ударних інструментах (с.45).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор) у відповідному настрої, характері, темпі, динаміці [2 МИО 1.1];  

дотримується правил співу (постава, дихання, інтонація) [2 МИО 3.1]; ;

сприймає твір мистецтва та висловлює враження, добираючи із запропонованих слова, які співзвучні особистим емоціям [2 МИО 2.1];

 

 

28

Зимові свята. Витинанка. Створення витинанки – янголятка (папір) (с.47).

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

дотримується правил техніки безпеки

[2МИО1.1];

бере участь у прикрашенні середовища, в якому живе і навчається

[2 МИО 1.3];

користується художніми та природними матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1.2];

дотримується правил техніки безпеки

[2МИО1.1];

бере участь у прикрашенні середовища, в якому живе і навчається

[2 МИО 1.3];

 

 

29

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

бере участь у колективному виконанні творчого задуму; у шкільних мистецьких заходах (концертах, виставках, інсценізаціях тощо), в обговореннях власних вражень від творів різних видів мистецтва [2 МИО 3.3];

 

 

30

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Завдання Лясольки та Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Володіння державною мовою;

культурна компетентність;

навчання впродовж життя;

ІКТ.

бере участь у колективному виконанні творчого задуму; у шкільних мистецьких заходах (концертах, виставках, інсценізаціях тощо), в обговореннях власних вражень від творів різних видів мистецтва [2 МИО 3.3];

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Сливка Олеся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
10 вересня 2022
Переглядів
2900
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку