Календарно-тематичне планування «Фізика і хімія в побуті 10 клас»
Розроблено на основі модельної навчальної програми «Фізика і хімія в побуті» для 7-10 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей із порушеннями інтелектуального розвитку (авт. Глухова С.В., Тороп К. С., Біневич І.В. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України
(наказ Міністерства освіти і науки України від 13.06.2023 № 724)
1 год на тиждень,35 годин.
Тема 1 «Фізика і хімія в житті людини»
Тема 2 «Фізичні процеси та явища»
№ |
Дата |
Тема уроку |
Практична робота |
Проєктна діяльність |
1-2 |
|
Вступ.Фізика і хімія в житті людини. Захист проєкту. |
|
«Небезпечні винаходи», «Великі відкриття», «Українські вчені», «Фантастика, що стала реальністю» (на вибір). |
3 |
|
Фізика як наука.Фізичні терміни.Фізичні величини. |
|
|
4 |
|
Класифікація фізичних явищ.Теплові явища в природі та техніці. |
|
|
5 |
|
Практична робота № 1 |
Практична робота із дослідження теплових, механічних, світлових, звукових, електричних та електромагнітних явищ. |
|
6 |
|
Механічні явища. |
|
|
7-8 |
|
Електричні та електромагнітні явища. |
|
|
9-10 |
|
Світлові явища. |
|
|
11-12 |
|
Звукові явища. |
|
|
13 |
|
Радіоактивне випромінювання. |
|
|
14 |
|
Проєктна діяльність. |
|
«Радіоактивне випромінювання-переваги використання та небезпека застосування» |
15 |
|
Контрольна робота № 1.ТО |
|
|
Тема 3 « Властивості та застосування речовин»
16 |
|
Хімія-наука про речовини. |
|
|
17 |
|
Основні хімічні поняття. |
|
|
18 |
|
Техніка безпеки при роботі з речовинами. |
|
|
19 |
|
Різноманітність хімічних елементів,таблиця Менделєєва. |
|
|
20 |
|
Практична робота №2 |
Практична робота «Дослідження властивостей водню,кисню,вуглецю та їх сполучень.» |
|
21 |
|
Органічні речовини-білки,жири,вуглево-ди. |
|
|
22 |
|
Проєктна діяльність. |
|
«Хімічні явища в природі»; «Дослідження хімічних і фізичних властивостей води»; «Способи очистки води у побуті»; «Чисті речовини та суміші»; «Суміші в природі та в побуті»; «Техніка безпеки під час досліджень з хімії» (на вибір) |
23 |
|
Хімія в житті людини.Побутова хімія. |
|
|
24 |
|
Косметична хімія. |
|
|
25 |
|
Декоративна косметика,парфуме-рія.Мило і шампуні,їх види. |
|
|
26 |
|
Хімія харчування. |
|
|
27 |
|
Збалансоване харчування.Наяв-ність вітамінів у продуктах харчування.Дієтичне та спортивне харчування. |
|
|
28 |
|
Різновиди жирів та масла.Технічні масла. |
|
|
29 |
|
Хімія та медицина. |
|
|
30 |
|
Форми лікарських засобів,їх вплив на організм людини. |
|
|
31 |
|
Хімія та сільське господарство.Добри-ва.Зберігання добрив та отрутохімікатів. Екологічно чисті продукти. |
|
|
32 |
|
Природні джерела хімічних речовин.Синтетичні матеріали. |
|
|
33 |
|
Тканини,їх види. |
|
|
34 |
|
Проєктна діяльність. |
|
«Хімічні явища у побуті»; «Краса за допомогою хімії»; «Хімія і їжа»; «Жири, білки і вуглеводи»; «Як дослідити якість чаю»; «Як визначити якість меду»; «Хімія і лікарські речовини»; «Склад і лікувальні властивості природної мінеральної води»; «Небезпечна хімія»; «Добрива користь чи шкода?»; «Значення хімії в створенні нових матеріалів, барвників і волокон»; «Походження хімічних елементів та речовин» (на вибір) |
35 |
|
Контрольна робота №2 .ТО |
|
|