КТП математика Скворцова очікувані результати

Про матеріал
Розробка КТП з предмету математика для дітей з ООП з очікуваними результатами
Перегляд файлу

Календарно-тематичний план з математики для 2 класу

 за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко, до підручника С.О. Скворцова

(140 год, 4 години на тиждень)

№з/п

Тема уроку

Очікувані результати

Дата

Примітки


РОЗДІЛ І. УЗАГАЛЬНЮЄМО І ВПОРЯДКОВУЄМО

ЗНАННЯ І ВМІННЯ ЗА 1 КЛАС

  1.  

Повторюємо нумерацію чисел першої сотні

Вміють розміщувати числа в натуральному ряді чисел

02.09.

 

  1.  

Порівнюємо числа

Вміють порівнювати числа

03.09.

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації

Додають і віднімають числа

04.09.

 

  1.  

Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання

Оперують арифметичними діями

06.09.

 

  1.  

Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10

Оперують прийомами додавання і віднімання в межах 10

09.09.

 

  1.  

Досліджуємо задачі

Записують короткий запис задачі, схему, розв’язують

10.09.

 

  1.  

Досліджуємо задачі

Складають обернені задачі

11.09.

 

  1.  

Аналізуємо задачу

Аналізують задачі

13.09.

 

  1.  

Досліджуємо задачі

Розв’язують задачі з двома запитаннями

16.09.

 

  1.  

Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності

Розуміють поняття: рівність, нерівність

17.09.

 

  1.  

Повторюємо геометричні фігури; величини

Розрізняють геометричні фігури, величини

18.09.

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа в межах 100

Додають і віднімають числа в межах 100

20.09.

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно

Додають і віднімають двоцифрові числа

23.09.

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа порозрядно

Додають і віднімають двоцифрові числа

24.09.

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами

Додають і віднімають двоцифрові числа частинами

25.09.

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

Додають і віднімають двоцифрові числа

27.09.

 

  1.  

Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік

Встановлюють одиниці вимірювання різних величин

30.09.

 

  1.  

Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №1

 

 

 

01.10.

 

РОЗДІЛ ІІ. ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО

ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20

  1.  

Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки

Використовують сполучний закон додавання

02.10.

 

  1.  

Визначаємо порядок виконання дій у виразах

Визначають порядок виконання дій

04.10.

 

  1.  

Складаємо задачі

Складають задачі

07.10.

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа частинами

Обчислюють зручним способом

08.10.

 

  1.  

Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків

Розв’язують задачі, з’ясовують відповідність задачі і схеми

09.10.

 

  1.  

Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел

Розуміють поняття стільки ж, розв’язують задачі

11.10.

 

  1.  

Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа

Вміють додавати суму до числа й віднімати суму від числа

14.10.

 

  1.  

Використовуємо переставний закон додавання

Використовують переставний закон додавання,

15.10.

 

  1.  

Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними

Аналізують задачі

16.10.

 

  1.  

Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20

Знають склад чисел другого десятка

18.10.

 

  1.  

Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання

Розуміють взаємозв’язок додавання й віднімання

21.10.

 

  1.  

Обчислюємо периметр многокутника

Знають, що таке периметр, обчислюють периметр фігур

22.10.

 

  1.  

Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних

Доповнюють умову та розв’язують задачі

23.10.

 

  1.  

Досліджуємо дві послідовні задачі

Аналізують та розв’язують задачі

25.10.

 

  1.  

Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20

Розуміють залежність різниці від зміни від’ємника

04.11.

 

  1.  

Знайомимося із виразами зі змінною

Розуміють поняття змінна,обчислюють вирази

05.11.

 

  1.  

Досліджуємо задачі з двома запитаннями

Аналізують та розв’язують задачі

06.11.

 

  1.  

Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів

Аналізують вирази, роблять висновки, розв’язують задачі

08.11.

 

  1.  

Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента

Аналізують вирази, роблять висновки, розв’язують задачі

11.11.

 

  1.  

Порівнюємо математичні вирази

Аналізують вирази, роблять висновки, розв’язують задачі

12.11.

 

  1.  

Знайомимося з прийомом округлення

Розуміють прийом округлення

13.11.

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

Обчислюють вирази різними способами

15.11.

 

  1.  

Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми

Розв’язують вирази на основі правила віднімання числа від суми

18.11.

 

  1.  

Віднімаємо числа різними способами

Віднімають числа різними способами, розв’язують задачі

19.11.

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа різними способами

Додають і віднімають числа різними способами, розв’язують задачі

20.11.

 

  1.  

Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №2

 

 

 

22.11.

 

РОЗДІЛ ІІІ.

 РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ

  1.  

Знайомимося зі складеною задачею

Розуміють поняття проста задача, складена задача

25.11.

 

  1.  

Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі

Міркують від запитання до числових даних задачі

26.11.

 

  1.  

Ділимо складену задачу на прості

Складають план розв’язування задачі

27.11.

 

  1.  

Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми

Розв’язують задачі

29.11.

 

  1.  

Записуємо розв’язання задачі виразом

Розв’язують задачу по діях, виразом

02.12.

 

  1.  

Розв’язуємо задачі двома способами

Розв’язують задачу по діях, виразом

03.12.

 

  1.  

Розв’язуємо задачі різними способами

Розв’язують задачу по діях, виразом

04.12.

 

  1.  

Виконуємо дії з величинами

Виконують дії з величинами

06.12.

 

  1.  

Досліджуємо задачі на знаходження різниці

Розв’язують задачі на знаходження різниці

09.12.

 

  1.  

Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова

Розв’язують задачі двома способами

10.12.

 

  1.  

Перевіряємо додавання і віднімання

Обчислюють вирази, розв’язують задачі

11.12.

 

  1.  

Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння

Розв’язують задачі на різницеве порівняння

13.12.

 

  1.  

Розв’язуємо задачі

Розв’язують задачі

16.12.

 

  1.  

Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №2

 

17.12.

 

РОЗДІЛ ІV.

ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД У МЕЖАХ 100

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа 

Обчислюють вирази

18.12.

 

  1.  

Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка

Розв’язують складені задачі

20.12.

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд

Обчислюють вирази

23.12.

 

  1.  

Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд

Обчислюють вирази

24.12.