Календарно-тематичний план з математики для 2 класу
за Типовою освітньою програмою під керівництвом О.В. Савченко, до підручника С.О. Скворцова
(140 год, 4 години на тиждень)
№з/п |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Дата |
Примітки |
ЗНАННЯ І ВМІННЯ ЗА 1 КЛАС |
||||
|
Повторюємо нумерацію чисел першої сотні |
Вміють розміщувати числа в натуральному ряді чисел |
02.09. |
|
|
Порівнюємо числа |
Вміють порівнювати числа |
03.09. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації |
Додають і віднімають числа |
04.09. |
|
|
Узагальнюємо знання про арифметичні дії додавання та віднімання |
Оперують арифметичними діями |
06.09. |
|
|
Узагальнюємо прийоми додавання та віднімання в межах 10 |
Оперують прийомами додавання і віднімання в межах 10 |
09.09. |
|
|
Досліджуємо задачі |
Записують короткий запис задачі, схему, розв’язують |
10.09. |
|
|
Досліджуємо задачі |
Складають обернені задачі |
11.09. |
|
|
Аналізуємо задачу |
Аналізують задачі |
13.09. |
|
|
Досліджуємо задачі |
Розв’язують задачі з двома запитаннями |
16.09. |
|
|
Досліджуємо математичні вирази, рівності й нерівності |
Розуміють поняття: рівність, нерівність |
17.09. |
|
|
Повторюємо геометричні фігури; величини |
Розрізняють геометричні фігури, величини |
18.09. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа в межах 100 |
Додають і віднімають числа в межах 100 |
20.09. |
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа порозрядно |
Додають і віднімають двоцифрові числа |
23.09. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа порозрядно |
Додають і віднімають двоцифрові числа |
24.09. |
|
|
Додаємо і віднімаємо двоцифрові числа частинами |
Додають і віднімають двоцифрові числа частинами |
25.09. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
Додають і віднімають двоцифрові числа |
27.09. |
|
|
Вивчаємо одиниці часу: доба, тиждень, місяць, рік |
Встановлюють одиниці вимірювання різних величин |
30.09. |
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №1
|
|
01.10. |
|
РОЗДІЛ ІІ. ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК У МЕЖАХ 20 |
||||
|
Знайомимося з математичними виразами, що містять дужки |
Використовують сполучний закон додавання |
02.10. |
|
|
Визначаємо порядок виконання дій у виразах |
Визначають порядок виконання дій |
04.10. |
|
|
Складаємо задачі |
Складають задачі |
07.10. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа частинами |
Обчислюють зручним способом |
08.10. |
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження суми трьох доданків |
Розв’язують задачі, з’ясовують відповідність задачі і схеми |
09.10. |
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження третього числа за сумою двох чисел |
Розуміють поняття стільки ж, розв’язують задачі |
11.10. |
|
|
Додаємо суму до числа. Віднімаємо суму від числа |
Вміють додавати суму до числа й віднімати суму від числа |
14.10. |
|
|
Використовуємо переставний закон додавання |
Використовують переставний закон додавання, |
15.10. |
|
|
Розв’язуємо задачі із зайвими числовими даними |
Аналізують задачі |
16.10. |
|
|
Досліджуємо таблиці додавання чисел у межах 20 |
Знають склад чисел другого десятка |
18.10. |
|
|
Віднімаємо числа на основі взаємозв’язку додавання і віднімання |
Розуміють взаємозв’язок додавання й віднімання |
21.10. |
|
|
Обчислюємо периметр многокутника |
Знають, що таке периметр, обчислюють периметр фігур |
22.10. |
|
|
Досліджуємо задачі, у яких бракує числових даних |
Доповнюють умову та розв’язують задачі |
23.10. |
|
|
Досліджуємо дві послідовні задачі |
Аналізують та розв’язують задачі |
25.10. |
|
|
Досліджуємо таблиці віднімання чисел у межах 20 |
Розуміють залежність різниці від зміни від’ємника |
04.11. |
|
|
Знайомимося із виразами зі змінною |
Розуміють поняття змінна,обчислюють вирази |
05.11. |
|
|
Досліджуємо задачі з двома запитаннями |
Аналізують та розв’язують задачі |
06.11. |
|
|
Досліджуємо залежність суми і різниці від зміни одного з компонентів |
Аналізують вирази, роблять висновки, розв’язують задачі |
08.11. |
|
|
Досліджуємо залежність результату арифметичної дії від зміни її компонента |
Аналізують вирази, роблять висновки, розв’язують задачі |
11.11. |
|
|
Порівнюємо математичні вирази |
Аналізують вирази, роблять висновки, розв’язують задачі |
12.11. |
|
|
Знайомимося з прийомом округлення |
Розуміють прийом округлення |
13.11. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
Обчислюють вирази різними способами |
15.11. |
|
|
Віднімаємо на основі правила віднімання числа від суми |
Розв’язують вирази на основі правила віднімання числа від суми |
18.11. |
|
|
Віднімаємо числа різними способами |
Віднімають числа різними способами, розв’язують задачі |
19.11. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа різними способами |
Додають і віднімають числа різними способами, розв’язують задачі |
20.11. |
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №2
|
|
22.11. |
|
РОЗДІЛ ІІІ. РОЗВ’ЯЗУЄМО СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ |
||||
|
Знайомимося зі складеною задачею |
Розуміють поняття проста задача, складена задача |
25.11. |
|
|
Шукаємо шлях розв’язування складеної задачі |
Міркують від запитання до числових даних задачі |
26.11. |
|
|
Ділимо складену задачу на прості |
Складають план розв’язування задачі |
27.11. |
|
|
Досліджуємо складені задачі на знаходження різниці й суми |
Розв’язують задачі |
29.11. |
|
|
Записуємо розв’язання задачі виразом |
Розв’язують задачу по діях, виразом |
02.12. |
|
|
Розв’язуємо задачі двома способами |
Розв’язують задачу по діях, виразом |
03.12. |
|
|
Розв’язуємо задачі різними способами |
Розв’язують задачу по діях, виразом |
04.12. |
|
|
Виконуємо дії з величинами |
Виконують дії з величинами |
06.12. |
|
|
Досліджуємо задачі на знаходження різниці |
Розв’язують задачі на знаходження різниці |
09.12. |
|
|
Досліджуємо задачі, які містять чотири ключові слова |
Розв’язують задачі двома способами |
10.12. |
|
|
Перевіряємо додавання і віднімання |
Обчислюють вирази, розв’язують задачі |
11.12. |
|
|
Досліджуємо задачі, які містять відношення різницевого порівняння |
Розв’язують задачі на різницеве порівняння |
13.12. |
|
|
Розв’язуємо задачі |
Розв’язують задачі |
16.12. |
|
|
Перевіряємо свої досягнення. Тематична робота №2 |
|
17.12. |
|
РОЗДІЛ ІV. ДОДАЄМО І ВІДНІМАЄМО ЧИСЛА З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД У МЕЖАХ 100 |
||||
|
Додаємо і віднімаємо числа |
Обчислюють вирази |
18.12. |
|
|
Розв’язуємо складені задачі на знаходження третього доданка |
Розв’язують складені задачі |
20.12. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
Обчислюють вирази |
23.12. |
|
|
Додаємо і віднімаємо числа з переходом через розряд |
Обчислюють вирази |
24.12. |
|