Образотворче мистецтво
За альбомом – посібником «Я прикрашаю світ», автор Віта Зіневич
2 семестр
№ п\п |
Дата |
Тема уроку |
Сторінки |
- організовує самостійно робоче місце для занять різними видами образотворчої діяльності; - дотримується охайності і правил техніки безпеки; самостійно користується знайомими художніми інструментами (палітрою, різними видами пензлів, стеками, ножицями тощо); - добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва (образотворче, декоративноприкладне), в якому працює; - розпізнає форми (реалістичні, декоративні); - досліджує форму предмету та спрощує її до геометричної подібності; порівнює будову різних природних форм, їх пропорцій; - добирає відтінки кольору за насиченістю; - створює реалістичні, казкові, фантастичні образи; - виконує елементарні замальовки з натури та за уявою вескізній формі (предмети побуту, об’єкти природи та архітектури); - створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, крапками різного розміру, формами, об’ємами, фактурами тощо; - самостійно створює просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну), використовує усю площину аркуша; виконує прості композиції на площинні та в об’ємі; - використовує елементарні закони перспективи (одне за іншим; ближче – більше, яскравіше, тепліше,далі – менше та блідіше, холодніше), передаючи плановість простору у площинних зображеннях; - конструює та створює прості композиції з паперу, художніх, природних та різних підручних матеріалів, самостійно добирає складові композиції; - творчо використовує різні техніки, інструменти та матеріали для втілення власного задуму (саморобні штампи, набризк, декупаж, колаж). - визначає особливості втілення образу у творах образотворчого мистецтва та архітектури; - характеризує колір об’єктів довкілля відповідно до часу доби та пір року; висловлює судження щодо передання емоційного стану зображуваних об’єктів та явищ навколишнього світу у творі (зокрема,у стані спокою та в русі); - визначає композиційну будову твору образотворчого мистецтва та архітектури; - вирізняє кольорову гаму твору (тепла, холодна), тональність (світлі й темні кольори), насиченість (яскравий, тьмяний) загальний колорит; елементи композиції твору (центр, головне і другорядне; побудову твору (симетричну та асиметричну, статичну, динамічну, ритмічну, метричну). |
|||
|
11.01 |
Герб хвойного лісу. |
32-33 |
|
18.01 |
Овочеві портрети Джузеппе Арчімбольдо |
34-35 |
|
25.01 |
Ці дивовижні водорості. Образ підводного світу. |
36 |
|
01.02 |
Плід маленький – дерево маленьке. Образ природної єдності і мудрості. |
37 |
|
08.02 |
Бджілки – трудівниці. |
38-39 |
|
15.02 |
Півень – красень. Малюємо на серветках |
40-41 |
|
22.02 |
Таємниця білчиної оселі. |
42-43 |
|
29.02 |
Чим схожі вівця і хмаринка? Аплікація із серветок |
44-45 |
|
07.03 |
Прогулянка з лисичками. Художники - анімалісти |
46-47 |
|
14.03 |
Добридень, жук – олень! Світлина жука |
48-49 |
|
21.03 |
Знайомтесь: добро віруси! Творчий марафон |
50-51 |
|
04.04 |
Земля – наш спільний дім. Створення колажу |
52-53 |
|
11.04 |
Теплі й холодні кольори моєї нервової системи. |
54-55 |
|
18.04 |
Диво косівської кераміки. |
56-57 |
|
25.04 |
Відчувати серцем. Сердечко в подарунок. |
58-59 |
|
02.05 |
Листівка вдячності для дідуся та бабусі. |
60 |
|
09.05 |
Моя поведінка в закладах культури. Створення пам’ятки |
61 |
|
16.05 |
Завітай до Кам’янець – Подільської фортеці! Рекламна листівка |
62 |
|
23.05 |
Дякую – важливе слово для життя кожного. Листівка |
63 |
|
30.05 |
Підсумковий урок за рік. |
|