КТП Образотворче мистецтво

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з дисципліни "Образотворче мистецтво" 3 клас 2 семестр з очікуваними результатами до альбому "Я прикрашаю світ" Віта Зіневич за програмою О. Савченко (1 година на тиждень)
Перегляд файлу

Образотворче мистецтво

За альбомом – посібником «Я прикрашаю світ», автор Віта Зіневич

2 семестр

п\п

Дата

Тема уроку

Сторінки

- організовує самостійно робоче місце для занять різними видами образотворчої діяльності;

- дотримується охайності і правил техніки безпеки; самостійно користується знайомими художніми інструментами (палітрою, різними видами пензлів, стеками, ножицями тощо);

- добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва (образотворче, декоративноприкладне), в якому працює;

- розпізнає форми (реалістичні, декоративні);

- досліджує форму предмету та спрощує її до геометричної подібності; порівнює будову різних природних форм, їх пропорцій;

- добирає відтінки кольору за насиченістю;

- створює реалістичні, казкові, фантастичні образи;

- виконує елементарні замальовки з натури та за уявою вескізній формі (предмети побуту, об’єкти природи та архітектури);

- створює зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, крапками різного розміру, формами, об’ємами, фактурами тощо;

- самостійно створює просту, зокрема орнаментальну, композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну), використовує усю площину аркуша; виконує прості композиції на площинні та в об’ємі;

- використовує елементарні закони перспективи (одне за іншим; ближче – більше, яскравіше, тепліше,далі – менше та блідіше, холодніше), передаючи плановість простору у площинних зображеннях;

- конструює та створює прості композиції з паперу, художніх, природних та різних підручних матеріалів, самостійно добирає складові композиції;

- творчо використовує різні техніки, інструменти та матеріали для втілення власного задуму (саморобні штампи, набризк, декупаж, колаж).

- визначає особливості втілення образу у творах образотворчого мистецтва та архітектури;

- характеризує колір об’єктів довкілля відповідно до часу доби та пір року; висловлює судження щодо передання емоційного стану зображуваних об’єктів та явищ навколишнього світу у творі (зокрема,у стані спокою та в русі);

- визначає композиційну будову твору образотворчого мистецтва та архітектури;

- вирізняє кольорову гаму твору (тепла, холодна), тональність (світлі й темні кольори), насиченість (яскравий, тьмяний) загальний колорит; елементи композиції твору (центр, головне і другорядне; побудову твору (симетричну та асиметричну, статичну, динамічну, ритмічну, метричну).

  1.  

11.01

Герб хвойного лісу.

32-33

  1.  

18.01

Овочеві портрети Джузеппе Арчімбольдо

34-35

  1.  

25.01

Ці дивовижні водорості. Образ підводного світу.

36

  1.  

01.02

Плід маленький – дерево маленьке. Образ природної єдності і мудрості.

37

  1.  

08.02

Бджілки – трудівниці.

38-39

  1.  

15.02

Півень – красень. Малюємо на серветках

40-41

  1.  

22.02

Таємниця білчиної оселі.

42-43

  1.  

29.02

Чим схожі вівця і хмаринка? Аплікація із серветок

44-45

  1.  

07.03

Прогулянка з лисичками. Художники - анімалісти

46-47

  1.  

14.03

Добридень, жук – олень! Світлина жука

48-49

  1.  

21.03

Знайомтесь: добро віруси! Творчий марафон

50-51

  1.  

04.04

Земля – наш спільний дім. Створення колажу

52-53

  1.  

11.04

Теплі й холодні кольори моєї нервової системи.

54-55

  1.  

18.04

Диво косівської кераміки.

56-57

  1.  

25.04

Відчувати серцем. Сердечко в подарунок.

58-59

  1.  

02.05

Листівка вдячності для дідуся та бабусі.

60

  1.  

09.05

Моя поведінка в закладах культури. Створення пам’ятки

61

  1.  

16.05

Завітай до Кам’янець – Подільської фортеці! Рекламна листівка

62

  1.  

23.05

Дякую – важливе слово для життя кожного. Листівка

63

  1.  

30.05

Підсумковий урок за рік.

 

 

doc
Додав(-ла)
Кім Ольга
Додано
2 січня
Переглядів
597
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку