Урок № |
Урок по темі № |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Мовленнєва діяльність |
Змістові лінії |
||||||||||
|
|
План
|
Факт
|
|
лексика |
граматика |
говоріння (усна взаємодія та продукуван-ня) |
аудіювання (сприй- мання на слух)
|
читання (зорове сприйнят-тя) |
письмо (писемна взаємодіяпродуку- вання)
|
||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
||||
Тема1. Я, моя сім’я і друзі 8 год
|
||||||||||||||||
1 |
1 |
01.09 01.09 07.09 |
|
Знайомство з мовою та країною.
|
English, a song, hooray, hello, hi, name, where, how old |
I’m he’s she’s |
Ex.4,5, p8. Ex.1, p.12 |
Ex.1-3, pp.7-8 Ex.1, p. 11 Let’s get started! Ex 2, p.11 |
|
Ex.6, p.8 WB |
ex.10 p. 9 |
|||||
2 |
2 |
01.09 01.09 07.09 |
|
Знайомство. Привітання і прощання.
|
Числівники 1-10 |
|
Ex.7, p.8 Ex.2, p.13 Ex.8, p.9 |
Ex.3(a), p.13 |
Ex.2 (c), p.13 |
Ex.3(b), p.13 Ex.4, p.13 WB |
p. 14 |
|||||
3 |
3 |
08.09 08.09 14.09 |
|
Алфавіт. ABC Practice. Знайомcтво. Вік.Адреса. Номер телефону.
|
Teacher, school, favourite, big, new, nice |
|
Ex.2,4, p.15 |
Ex.1, p.15 |
|
Ex.5, p.15 WB |
WB |
|||||
4 |
4 |
08.09 08.09 14.09 |
|
Правила читання голосних букв. Місце проживання та Навчання. Школа.
|
a bag, a pen, a pencil case, a pencil, a rubber,a ruler, a book, an exercise book, a sandwich, an apple, a mobile |
Heoзначений артикль а/an. Однина та множина іменика. Числівники 13-100. Вказівні займенники. |
Ex.4, p. 17 Ex.6, p.17 |
Ex.1,3, p.16 Ex.5,7, p.17 Ex.9, p.9 |
Ex.9, p.9 Ex.8 (b), p.16 |
Ex.8 (c), p.17 WB |
слова p.16. |
|||||
5 |
5 |
15.09 15.09 21.09 |
|
Правила читання приголосних букв Класна кімната. Шкільне приладдя.
|
I, you, he, she, it, we, you, they |
Present Simple дієслова to be, (cтверджувальна, питальна i заперечна форми). Особові займенники |
Ex.1, p.18 Ex.4-6, p.19 |
Ex.10, p.9 Dialogue ‘Sam’ |
Ex.10, p.9 |
Ex.2, 3, p.18 WB |
ex. 6 с. 19 |
|||||
6 |
6 |
15.09 15.09 21.09 |
|
Фрази шкільного вжитку. Цифри.
|
Window Door Poster Chair Board Desk Cupboard Table Wall
|
Прийменники місця (in, on, behind, under) Спеціальні питання (Present simple/to be) |
Ex.2,3, p.20 EX.7,p.21 |
Ex. 1, p.20 Ex.6, p21 |
Ex.5, p.21
|
Ex.4, p.21 WB |
p.20 слова |
|||||
7 |
7 |
22.09 22.09 28.09 |
|
In the playground. На шкільному майданчику. |
Nice Cool Boring Naughty Joke
|
Present Simple / to be |
Ex.1, p.23 |
No problem! |
Ex.2, p.23 |
Ex.3, p23 Ex.4, p.23 WB |
ex. 3 p.23 усно
|
|||||
8 |
8 |
22.09 22.09 28.09 |
|
Узагальнення з теми «Я, моя сім’я і друзі».
|
||||||||||||
Тема2. Дім милий дім 6 год |
||||||||||||||||
9 |
1 |
29.09 29.09 05.10 |
|
Я, моя сім’я та друзі. Дім.
|
Living room, bedroom, bathroom, kitchen, dining room. |
|
Ex.2, p.26 Ex. 4, p.29 |
Ex.1, p.26 The Brooks and the Ivchenkos p. 28 Ex.3, p. 29 |
Ex.1, p.28
|
Ex. 3 (b), p. 26 Ex.9, p.27 Ex.2,p.29 WB |
p. 24 слова |
|||||
10 |
2 |
29.09 29.09 05.10 |
|
Сімейне дерево, члени родини. |
Granddad, grandma, aunt, uncle, cousin, dad, mum, sister, brother |
Присвійний відмінок іменника Прислівники місця (on the right/on the left/next to) |
Ex.1, p.3 Ex.6,p.31 |
Ex.4, p.31 |
Ex.3,p.30 |
Ex.2,p.30 Ex.5,p.31 WB |
в. 6 с. 31 письмово
|
|||||
11 |
3 |
06.10 06.10 12.10 |
|
Вік, адреса, місце проживання, національність. Моя кімната. Кольори.
|
|
Have got/has got (стверджувальна, Питальна та заперечні форми у Present simple) |
Ex.3,p.32 Ex.4-7,p.33 |
Emma, help me! |
|
Ex.1,p.32 Ex.2,p.32 WB
|
WB |
|||||
12 |
4 |
06.10 06.10 12.10 |
|
Моя кімната. Кольори.
|
Кольори. |
Структури there is / there are Is there … ? /Are there ? |
Ex.2-4, p.34 |
Ex.2-5,p.35 |
Ex.1,p.35 |
WB |
WB |
|||||
13 |
5 |
13.10 13.10 19.10 |
|
Проектна робота « Мій дім».
|
Strange, busy, new, fed up, slow, not very good, lucky, good with, happy, nice, scared, stupid. |
|
Ex.2,3, p.37 |
Ex.1,p.36 |
Ex.1,p.36 |
Ex.4, p.37 WB |
Розповідь про мою сім’ю.
|
|||||
14 |
6 |
13.10 13.10 19.10 |
|
Узагальнення з теми «Дім милий дім» .
|
||||||||||||
Тема 3. Відпочинок і дозвілля 7 год |
||||||||||||||||
15 |
1 |
20.10 20.10 02.11 |
|
Відпочинок і дозвілля. Дні тижня.
|
Can you … ? Yes I can. / No, I can’t. Can you teach me?Yes, I can./No, I can’t.
|
Модальне дієслово ‘can’ |
Ex.5-7,p.41 |
Ex.2,p.40 Ex.4,p.41 Ex.9,p.41 |
Ex.8,p.41 |
Ex.6 b),p.41 WB |
EX.5 P. 43 письмово, вивчити слова
|
|||||
16 |
2 |
20.10 20.10 02.11 |
|
Улюблені види відпочинку.
|
Let’s go to the computer club. It’s a good idea. |
|
School clubs Ex.3,p.43 |
|
Ex.5,p.43 |
Ex.1,p.42 Ex.3,4, p.43,WB |
EX.5 P. 45 письмово |
|||||
17 |
3 |
03.11 03.11 09.11 |
|
Захоплення / хобі. Годинник.
|
Іt’s quarter past four. It’s half past four. It’s quarter to five. Don’t bring your mobile! |
Наказовий спосіб |
Ex.3,p.45 |
|
Ex.4,p.45 |
Ex.5,6,p.45 WB |
WB |
|||||
18 |
4 |
03.11 03.11 09.11 |
|
E-mail до бабусі. Розпорядок дня. Введення нової лексики з теми.
|
I get up and wash at quarter to eight. At weekends I always go to my grandma.
|
Прислівники Частотності (never, sometimes, often, always) |
Ex.1,p.46 Ex.4,5,p47 |
An e-mail to Grandma |
Ex.3,p.46 |
Ex.2,p.46 Ex.6,7,p.47 WB |
EX.7 P.47 письмово
|
|||||
19 |
5 |
10.11 10.11 16.11 |
|
Хто любить понеділки? Знайомство з тваринами.
|
She sleeps. She likes/doesn’t like. He goes/ doesn’t go. |
Present Simple (третя особа однини) |
Ex.1-4,p48 |
Who likes Mondays? Ex.1-4,p.49 |
Who likes Mondays?
|
Ex.1, p.49 WB |
EX. 5 P. 49 читати
|
|||||
20 |
6 |
10.11 10.11 16.11 |
|
Вихідні. Проектна робота «Відпочинок і дозвілля».
|
I think this story is really nice/funny/ I like/don’t like the pictures/the story/ |
Present Simple |
Ex.2,3,4,p.51 |
Baker’s story |
Ex.1,p.50 |
WB |
EX. 4 P. 51 розповідь
|
|||||
21 |
7 |
17.11 17.11 23.11
|
|
Узагальнення з теми «Відпочинок і дозвілля».
|
||||||||||||
Тема 4. В місті 9/11 год |
||||||||||||||||
22 |
1 |
17.11 17.11 23.11 |
|
IN TOWN. Вживання означеного і неозначеного артикля.
|
on your left on your right next to Go down Go left. Go right. |
Артикль |
Ex.3,p.55 Ex.4,p.55 |
Ex.1,p.54 Ex.2,p.55 |
Ex.5,p.55 |
Ex.6,p.55 WB |
EX.6 P.55 письмово
|
|||||
23 |
2 |
24.11 24.11 30.11 |
|
Greenwich project week. Множина іменників. |
North, West, East, South |
Special questions in Preset Simple. |
Ex.1,p.56 Ex.3,p.57 |
Out and about in Greenwich Ex.2(a),p.56 |
Out and about in Greenwich |
Ex.2(b),p. 56 Ex.4,p.57 WB |
EX.4 P.57 письмово |
|||||
24 |
3 |
24.11 24.11 30.11
|
|
Друзі і сім’я у Гринвічі. Монологічне мовлення . Займенники. Давальний відмінок займенників. |
by bike on foot I / me,you /you, he /him,she /her, it / it, we / us, they/ them |
General questions in Present Smple. Особові займенники |
Ex.1,2,3, p.58 Ex.5,7,p.59 Ex.2,p.63 Ex.3,p.65 |
Ex.1,3,4, p.63 Cool idea, Sam! |
Ex.1,2,p.62 Cool idea, Sam! Ex.1,p.65 |
Ex.2(b),p.58 Ex.6(a),p.59 WB |
EX.7 P.59 усно EX.1 P.66 усно
|
|||||
25 |
4 |
01.12 01.12 07.12 |
|
«Місто, де я живу». Інструкції щодо пересування по місту. |
When/Where/ What/How |
Special questions in Preset Simple. |
Ex.3,p.60 Ex.4,5,p.61 |
|
Ex.2,p.60 |
Ex.6,p.60 WB |
.Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. 2. Наводить приклади участі родини у життімісцевої громади. |
EX.6 P.61 усно
|
||||
26 |
5 |
01.12 01.12 07.12
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
27 |
6 |
08.12 08.12 14.12
|
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
28 |
7 |
08.12 08.12 14.12
|
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
29 |
8 |
15.12 15.12 21.12
|
|
Узагальнення з теми «В місті» . Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
30 |
9 |
22.12 22.11 |
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
31 |
10 |
22.12 22.12
|
|
Повторення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
32 |
11 |
15.12 15.12 21.12 |
|
Підсумковий урок . Узагальнення за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||