Objectives:
Хід уроку
I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.
I’m looking for a house
Says the little brown mouse
With one room for breakfast
And one room for tea
One room for supper
And that makes three
One room to dance in
When I give a ball
A kitchen and a bedroom
Six rooms in all.
II. Основна частина уроку.
Учні слухають назви предметів меблів. Якщо вчитель називає меблі, які знаходяться у кімнаті – учні повинні встати, якщо у кухні – плескати в долоні.
Т: A washing mashine, a bookshelf, a wardrobe, a cupboard, a bed, a sofa, a dinner table, a desk, a picture, a dishwasher, a TVset, an arm-chair, a microwave oven.
2) Гра “Hidden words”
Find 9 names of the furniture.
M |
F |
B |
K |
I |
K |
G |
S |
G |
F |
U |
R |
N |
I |
T |
U |
R |
E |
E |
W |
C |
S |
B |
F |
C |
M |
X |
R |
A |
X |
O |
C |
H |
A |
I |
R |
A |
L |
F |
F |
B |
J |
G |
R |
G |
D |
L |
T |
A |
B |
L |
E |
R |
A |
I |
C |
U |
E |
E |
T |
L |
O |
A |
O |
U |
F |
S |
D |
G |
E |
R |
E |
A |
R |
M |
C |
H |
A |
I |
R |
F |
3) Mind-map
Is, a, on, there, the, desk, lamp.
A, is, there, wardrobe, the, at,sofa.
There, a, is, the, table, at, table.
Book, table, the, there, is, a, under
Вчитель описує кімнату, помилково називаючи невірні прийменники місця. Завдання учнів – виправити помилки вчителя
4. Діалогічне мовлення. Робота в парах.
Work in pairs.
- What furniture do you need for your room?
- I need a …
- Do you need a…?
- Yes, I do/ No, I don’t.
5. Робота в групах. Гра “What is wrong?”
Учні отримують аркуші паперу із малюнками кімнат. Створюючи малюнки, художник зробив багато помилок: розмістив предмети меблів не в тих кімнатах, де вони повинні знаходитися. Учні виправляють помилки художника.
6. Аудіювання.
Робота з відеозаписом.
7. Повторення граматичного матеріалу та розвиток мовлення.
1) Гра “Magic Box”
На дошці намальована кімната. Учитель заздалегідь готує «чарівну скриньку», у якій знаходяться аркуші паперу із реченнями. Учні по черзі виходять до дошки, витягають з скриньки завдання, читають речення і розміщують предмети меблів у намальованій кімнаті.
2) Рольова гра
Agent: You are selling the house
Mr. Parker: Your wife and you want to buy a new house.
Mrs. Parker: Your husband and you want to buy a new house.
3) Робота в групах за методом проектів. Учні отримують зображення предметів меблів. Працюючи в групах вони створюють кімнати своєї мрії.
8. Письмо. Учні пишуть короткий твір на тему «Моя кімната». По завершенню роботи кілька учнів читають свої твори.
III. Заключна частина уроку.
Group A: Make a project “The house of my dream”
Group B: Write a composition “ My flat”
Group C: Make a dialogue “My flat”
Group D: Make a dialogue “We need a new furniture”
We need a new furniture
Головач М.І.