урок у 5 класі My room

Про матеріал
Урок-узагальнення знань по темі "Мій дім" спрямований на формування комунікативних вмінь та навичок учнів.
Перегляд файлу

Objectives:

  • To revise and enrich pupils’ vocabulary on the topic “My home”.
  • To develop speaking skills of pupils.
  • To develop pupils’ reading skills.
  • To improve pupils’ skills for listening and comprehension.
  • To develop pupils’ creative abilities.

 

Хід уроку

I. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  1. Привітання.
  2. Оголошення теми і мети уроку.
  3. Фонетична зарядка

 

I’m looking for a house

Says the little brown mouse

With one room for breakfast

And one room for tea

One room for supper

And that makes three

One room to dance in

When I give a ball

A kitchen and a bedroom

Six rooms in all.

II. Основна частина уроку.

  1. Повторення лексичного матеріалу.
    1. Лексична гра «Clap your hands or stand up»

Учні слухають назви предметів меблів. Якщо вчитель називає меблі, які знаходяться у кімнаті – учні повинні встати, якщо у кухні – плескати в долоні.

 Т: A washing mashine, a bookshelf, a wardrobe, a cupboard, a bed, a sofa, a dinner table, a desk, a picture, a dishwasher, a TVset, an arm-chair, a microwave oven.

2) Гра Hidden words”
Find 9 names of the furniture.

 

M

F

B

K

I

K

G

S

G

F

U

R

N

I

T

U

R

E

E

W

C

S

B

F

C

M

X

R

A

X

O

C

H

A

I

R

A

L

F

F

B

J

G

R

G

D

L

T

A

B

L

E

R

A

I

C

U

E

E

T

L

O

A

O

U

F

S

D

G

E

R

E

A

R

M

C

H

A

I

R

F

 

3) Mind-map

 

 

  1. Повторення прийменників місця.
    1. Робота з відеозаписом. Учні повторюють назви прийменників
    2. Гра Make a sentence”

Is, a, on, there, the, desk, lamp.

 

A, is, there, wardrobe, the, at,sofa.

 

There, a, is, the, table, at, table.

 

Book, table, the, there, is, a, under

  1. Гра «Correct the mistake»

Вчитель описує кімнату, помилково називаючи невірні прийменники місця. Завдання учнів – виправити помилки вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Читання.
    1. Етап підготовки до читання. Бесіда за малюнками в підручнику.
    2. Етап читання. Впр.2 ст.64
    3. Етап перевірки розуміння змісту прочитаного. Робота в парах. Впр.3 ст.64

4. Діалогічне мовлення. Робота в парах.

Work in pairs.

 - What furniture do you need for your room?

 - I need a …

 - Do you need a…?

 - Yes, I do/ No, I don’t.

5. Робота в групах. Гра “What is wrong?”

Учні отримують аркуші паперу із малюнками кімнат. Створюючи малюнки, художник зробив багато помилок: розмістив предмети меблів не в тих кімнатах, де вони повинні знаходитися. Учні виправляють помилки художника.

6. Аудіювання.

Робота з відеозаписом.

7. Повторення граматичного матеріалу та розвиток мовлення.

 

 

1) Гра “Magic Box”

На дошці намальована кімната. Учитель заздалегідь готує «чарівну скриньку», у якій знаходяться аркуші паперу із реченнями. Учні по черзі виходять до дошки, витягають з скриньки завдання, читають речення і розміщують предмети меблів у намальованій кімнаті.

 

 

 

 

 

2) Рольова гра

Agent: You are selling the house

Mr. Parker: Your wife and you want to buy a new house.

Mrs. Parker: Your husband and you want to buy a new house.

 

 

 

 

3) Робота в групах за методом проектів. Учні отримують зображення предметів меблів. Працюючи в групах вони створюють кімнати своєї мрії.

 

 

 

8. Письмо. Учні пишуть короткий твір на тему «Моя кімната». По завершенню роботи кілька учнів читають свої твори.

 

 

 

 

 

III. Заключна частина уроку.

  1. Домашнє завдання.

Group A: Make a project “The house of my dream”

Group B: Write a composition “ My flat”

Group C: Make a dialogue “My flat”

Group D: Make a dialogue “We need a new furniture”

  1. 2. Підведення підсумків уроку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We need a new furniture

 

 

 

 

 

 

Головач М.І.

doc
Додано
21 жовтня 2020
Переглядів
663
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку