КТП трудове навчання 7 клас 1 година змішані класи з домашнім завданням

Про матеріал

Складено згідно навчальної програми «Трудове навчання 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Перегляд файлу

 

Календарно-тематичне планування уроків

Трудове навчання для 7 кл. (2022-2023 н.р)

(35 годин, 1 година на тиждень)

Складено згідно навчальної програми «Трудове навчання 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

 

 

№ п/п

К-ть год.

Розділи, теми

Дата

Домашнє завдання

Примітки

Розділ 1. Основи проєктування, матеріалознавства та технології обробки

Проєкт 1: Панно (9 годин)

Основна технологія

Технологія виготовлення штучних квітів

Додаткова технологія

Технологія оздоблення мозаїкою

1

 

1

 

Інструктаж з БЖД. Основи проєктної діяльності. Методи проєктування. Метод фокальних обєктів. Інформаційні джерела. Пошук інформації.

02.09

Переглянути відеоматеріали до уроку.

 

2

1

Вибір та обгрунтування теми проєкту «Панно». Історичні відомості про виникнення декоративного мистецтва виготовлення штучних квітів. Регіональні особливості оздоблення оселі в національних українських традиціях. Моделі-аналоги.

09.09

Підготувати повідомлення про переваги та недоліки штучних квітів.

 

3

1

Вибір обєкта проєктування. Розробка композиції. Створення  ескізного рисунка «Панно». Добір конструкційних матеріалів та інструментів.

16.09

Завершити виконання ескізного малюнку.

 

4

1

Інструктаж з БЖД. Планування роботи з виконання проєкту. Виготовлення основних елементів панно. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій.

23.09

Завершити виготовлення основних елементів панно.

 

5

1

Інструктаж з БЖД. Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Організація робочого місця.

30.09

Продовжити виконання панно.

 

6

1

Інструктаж з БЖД. Продовження процесу виготовлення обраного об’єкта.

07.10

Продовжити виконання панно.

 

7

1

Інструктаж з БЖД Продовження процесу виготовлення обраного об’єкта. Самоконтроль.

14.10

Завершити виконання панно.

 

8

1

Інструктаж з БЖД. Зєднання деталей панно. Остаточна обробка виробу. Догляд за предметами інтер’єру. Самоконтроль якості виконання.

28.10

Підготуватися до захисту проєкту.

 

9

1

Розрахунок орієнтованої вартості витрачених матеріалів на виготовлення виробу. Самоконтроль. Захист проєкту.

04.11

Оформити звіт про виконання проєкту.

 

Проєкт 2.  Органайзер (7 годин)

Основна технологія

Технологія виготовлення швейних виробів ручним способом

Додаткова технологія

Технологія виготовлення виробів із шкіри

10

1

Вибір та обгрунтування теми проєкту «Органайзер». Історичні відомості про органайзер.  Моделі-аналоги. Вибір об’єкта проєктування.

11.11

Закінчити добір та аналіз моделей-аналогів органайзеру.

 

11

1

Створення ескізу та кресленика органайзеру. Добір конструкційних матеріалів та інструментів.

18.11

Переглянути відеоматеріали до уроку.

 

12

1

Розробка технологічної посідовності виготовлення органайзеру.

25.11

Закінчити створення технологічної посідовності виготовлення органайзеру.

 

13

1

Інструктаж з БЖД. Процес виготовлення органайзеру. Організація робочого місця та безпека праці. Самоконтроль якості виконання.

02.12

Продовжити виготовлення органайзеру.

 

14

1

Інструктаж з БЖД. Процес виготовлення обраного об’єкта проєктування.  Самоконтроль якості виконання.

09.12

Продовжити виготовлення органайзеру

 

15

1

Інструктаж з БЖД. Розрахунок орієнтовної  вартості органайзеру. Захист проєкту.

16.12

Закінчити оздоблення органайзеру

 

16

1

Узагальнюючий урок

23.12

Повторити вивчений протягом семестру матеріал.

 

ІІ семестр

Проєкт 3. Страви української кухні (7 годин)

Основна технологія

Технологія приготування їжі

Додаткова технологія

Технологія формування культури споживання їжі

17

1

Загальні відомості про українську національну кухню. Українська система харчування, асортимент повсякденних страв, режим повсякденного харчування. Культурно-побутові традиції регіону: українська хата, її інтер’єр, традиційний посуд і його застосування.

 

Скласти у зошиті власне меню та визначення його калорійність.

 

18

1

Види круп, їх значення у харчуванні людини. Умови та терміни зберігання. Первинна обробка крупів, значення попереднього замочування крупів для збереження харчової цінності продуктів. Теплова обробка крупів. Страви з крупів. Каша як щоденна й обрядова страва українців.

 

Написати у зошит рецепт приготування куті.

 

19

1

Вибір та обґрунтування теми «Каша - обрядова страва».

Планування роботи з виконання проєкту. Складання технологічної

послідовності приготування страви.

Визначення необхідної кількості продуктів для приготування та оздоблення страви, розрахунок їх орієнтовної вартості. Добір кухонного інвентаря, інструментів, пристосувань, обладнання для обробки інгредієнтів.

 

Скласти у зошиті технологічну послідовність приготування гарніру з крупів (за власним рецептом).

 

20

1

Інструктаж з БЖД. Приготування страви з каші відповідндо до технологічної послідовності. Сервірування столу в народних традиціях. Контроль якості страви. Презентація виконаної роботи.

 

Провести самоаналіз виконаної роботи.

 

21

1

Українські народні страви з борошна. Види борошна. Технологія приготування страв з борошна (лемішка, соломаха, мамалига, буцики, галушки, затірка, млинці). Вареники як національна, обрядова і щоденна страва. Технологія приготування вареників.

 

Записати у зошит 5 страв з макаронних виробів.

 

22

1

Добір інгредієнтів для страви. Визначення необхідної кількості продуктів для приготування та оздоблення страви, розрахунок їх орієнтовної вартості. Добір кухонного інвентаря, інструментів, пристосувань, обладнання для обробки інгредієнтів та приготування вареників

 

Скласти у зошиті технологічну послідовність приготування ряжанки.

 

23

1

Інструктаж з БЖД. Приготування вареників. Сервірування столу в народних традиціях. Контроль якості страви. Презентація виконаної роботи.

 

Провести самоаналіз виконаної роботи.

 

Проєкт 4. Кондитерські вироби (7 годин)

Основна технологія

Технологія виготовлення кондитерських виробів

Додаткова технологія

Технологія формування культури споживання їжі

24

1

Короткі історичні відомості про виникнення десертів, кондитерських виробів. Види десертів: кондитерські вироби, фрукти (салати), мед, горіхи, сири. Класифікація кондитерських виробів: цукристі кондитерські вироби (карамель, драже, мармелад, пастильні вироби, ірис, козинак, халва, східні солодощі, цукерки без вмісту какао, желе); борошняні кондитерські вироби (печиво, бісквіти, рулети, мафіни, круасани, сушки, торти, тістечка, вафлі, чізкейки тощо); шоколадні кондитерські вироби.

 

Створити банк ідей на тему «Кондитерські вироби».

 

25

1

Основні продукти та їх властивості для приготування кондитерських

виробів (борошно, молоко, яйця, цукор, какао, маргарин, дріжджі,

сода, порошок для розпушування тіста, ароматичні добавки), харчова

цінність та їх якість.

 

Підготувати повідомлення про способи зменшення

калорійності для кондитерських виробів.

 

26

1

Обладнання та пристосування (духовка, плита, різні види форм, деко, кулінарна торбинка, кулінарний шприц, міксер). Вибір та обґрунтування теми проєкту. Планування роботи з виконання проєкту.

 

Переглянути відеоматеріали до уроку.

 

27

1

Солодощі та здорове харчування. Добір кондитерського виробу для приготування «корисних» цукерок.

Історія шоколаду. Види шоколаду. Вплив шоколаду на організм. Інгредієнти цукерок та технологія їх приготування (загальновживана).

 

Написати у зошит відмінності корисних цукерок від приготовлених за класичним (загальновживаним) рецептом.

 

28

1

Визначення необхідної кількості інгредієнтів для приготування цукерок, розрахунок їх орієнтовної вартості. Добір кухонного інвентаря, інструментів, пристосувань, обладнання для приготування цукерок. Приготування цукерок

 

Розроблення власний рецепт корисних цукерок.

 

29

1

Інструктаж з БЖД. Приготування цукерок із дотриманням розробленого рецепту, технології та прийомів роботи з інструментами, пристосуваннями та обладнанням.

Контроль якості цукерок

 

Підготуватися до захисту проєкту.

 

30

1

Презентація виконаної роботи. Захист проєкту «Кондитерські вироби»

 

Повторити вивчений матеріал.

 

Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Проєкт 1. Малярні роботи у побуті власними руками (2 години)

Технологія: технологія малярних робіт.

31

1

Матеріали та інструменти для малярних робіт. Необхідність застосування ґрунтовок. Технологія виконання малярних робіт. Вплив кольору на психологію людини.

 

Описати колір своєї кімнати з точки зору психології кольору.

 

32

1

Інструктаж з БЖД. Розробка технологічної послідовності виконання малярних робіт у власній кімнаті. Добір фарб для різних типів поверхонь. Виконання технологічних операцій.

 

Розрахувати необхідну кількість фарби на власну кімнату.

 

Проєкт 2. Я – споживач (3 години)

Технологія: технологія придбання продуктів харчування та інших товарів.

33

1

Маркування споживчих товарів. Призначення етикеток на товарах. Екологічні символи. Стандарти якості й безпеки. Склад продуктів. Індекс «Е» та його призначення. Попереджувальні символи. Спеціальні символи та їх значення. Штрих-код і його застосування.

 

Знайти в продуктах харчування індекс «Е» та записати до зошиту тлумачення виявлених «Е».

 

34

1

Читання маркування на споживчих товарах. Як перевірити автентичність товару. Розробка етикетки для власного виробу.

 

Розробити етикетку в патріотичних кольорах для власного виробу.

 

35

1

Узагальнюючий урок. Виставка проєктів.

 

Повторити вивчений протягом навчального року матеріал.

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Планування
Додано
7 серпня 2023
Переглядів
924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку