До розіграшу
залишилось:
14 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

План - конспект уроку на тему: «Моделювання зачісок за індивідуальними рисами обличчя»

Про матеріал

Розгорнутий план конспект уроку на тему: «Моделювання зачісок за індивідуальними рисами обличчя» включає такі методи проведення: тестування, опитування, робота в парах, робота на комп'ютері з програмою «Cosmopolitan – віртуальний іміджмейкер». А також повний сценарій уроку із словами викладача та учнів

Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Заступник директора з НМР

____________ Бережна Т.О.

 

План уроку № 19 – 20

 

Предмет: «Перукарська спрва»

Группа: Пмм-5 за професією «Перукар (перукар - модельєр, манікюрниця)»

Викладач: Скрябіна Олена Юріївна

Час проведення : дві години

 

Тема уроку № 4:  «Типи обличчя. Типи зачісок».

Тема уроку:  «Моделювання зачісок за індивідуальними рисами обличчя».

Мета уроку :  Навчальна – вивчити і засвоїти процес підбору зачісок з врахуванням типу обличчя, форми зачіски і голови та індивідуальних рис обличчя клієнтки.

  Розвиваюча – розвиток професійної майстерності, уваги  та самостійності в роботі.

  Виховна – виховання почуття естетичного смаку.

Тип уроку: комбінований.

Метод проведення: тестування, опитування, робота в парах, робота на комп’ютері з програмою «Cosmopolitan – віртуальний іміджмейкер».

Комплексно-методичне забезпечення: тести, комплект завдань для усного опитування, підручник Н. А. Горбатюк «Основи перукарської справи», плакати, потемна папка, інструкційно-технологічна карта, програма «Cosmopolitan – віртуальний іміджмейкер», комп’ютер.

Використані джерела:  Ветров А, Парикмахер — стилист. Ростов-на-дону: Феникс, 2003, Гутиря Л- Г. Сучасна перукарська справа. Харкiв: Фолiо, 1997, Константинов А. В. Парикмахерское дело. М.: Высшая школа, 1987, Панчекко О. А. Прическа. Укладка. Завивка. —. СП6.: Папирус, 1999,  Панченко О. А. Мелирование и прическа. СПБ.: Корона-принт.

 

ХІД УРОКУ:
 

 1.  Організація учнів до уроку:

  • перевірка присутності учнів на уроці (доповідає черговий);
  • перевірка готовності до уроку  (наявність конспектів, роздача підручників, інструкційно-технологічних карт).

   2. Повідомлення теми, мети, завдань уроку:

Тема нашого уроку «Моделювання зачісок за індивідуальними рисами обличчя». Сьогодні ми повинні вивчити і засвоїти процес підбору зачісок з врахуванням типу обличчя, форми зачіски і голови та індивідуальних рис обличчя клієнтки, а також за допомогою роботи з моделями по підбору зачіски на комп’ютері з використанням програми «Cosmopolitan» розвивати професійну майстерність, та  виховувати естетичний смак.

 3.  Повторення пройденого матеріалу:

Але перед тим, як перейти до вивчення нового матеріалу давайте з вами повторимо, що ми вивчали на попередньому уроці по темі « Підбір зачісок з врахуванням типу обличчя клієнтки» за допомогою тестових завдань.

Тести додаються. Для відповідей відводиться 5-7 хв.

Відповіді до тестових завдань: 1 – А (овальне)

     2 – Б (трикутне)

     3 : А – пласка; Б – витягнута; В – ввігнута

     4 : А – випуклий; Б – прямий; В – увігнутий

     5 – Г (прямокутне)

     6 – А ( овальне)

     7 – Д (кругле)

     8 – ромбоподібне.

Після написання тестів учні обмінюються листочками з відповідями і перевіряючи один одного виставляють оцінку за критеріями оцінювання до тестових завдань ( тести складаються з 12 питань і кожна правильна відповідь дорівнює одному балу).

 4. Актуалізація опорних знань учнів:

 Тож тема уроку «Моделювання зачісок за індивідуальними рисами обличчя».

 Мотивація навчальної діяльності:

Природа наділяє кожну людину індивідуальною зовнішністю. Для отримання позитивних результатів при моделюванні зачіски необхідно керуватись принципами сучасної моди у зачісках і макіяжі, а також враховувати недоліки та позитивні риси обличчя клієнта. Людей із правильними рисами  обличчя не багато, як і з яскраво вираженими недоліками, наприклад, різкою асиметрією тих чи інших рис обличчя. Проте маленькі недоліки притаманні майже кожному обличчю. Неправильно обрана зачіска може зробити їх помітними і навпаки, вміло дібрана та зі смаком виконана зачіска згладить недоліки, підкреслить привабливість обличчя.

При моделюванні зачіски потрібно розвивати в собі здібності, які дозволяють уявляти, що саме підійде клієнту. Тому метою перукаря – модельєра є підкреслення позитивних рис клієнта і маскування недоліків.

Для того щоб здійснити підбір зачіски з врахуванням особливостей зовнішності відвідувача давайте пригадаємо які елементи зачісок, інструменти, засоби використовують під час укладання волосся, а також властивості волосся та за якими вимірами визначають форму обличчя.

Перукарська практика на потребу сучасних стилів зачісок пропонує широкий вибір варіантів укладання волосся. Волосся укладають, надаючи йому потрібної форми, створюючи обрану зачіску, з врахуванням певних елементів.

Тож я задаю питання учням першого ряду:

  • Які елементи ви знаєте? Назвіть мені буд ласка елементи зачіски і інструмент для укладання волосся  та охарактеризуйте їх?

(учні називають по ланцюжку елементи зачісок і інструмент та надають характеристику, викладач уважно слухає відповіді та поправляє або коментує їх).

– Дякую за відповіді.

Можливість застосування різноманітних варіантів укладання волосся, створення об’єму, а також фіксації та збереження заданої форми забезпечують сучасні засоби для укладання.

Тепер запитання для учнів середнього ряду:

  • Які засоби для укладання волосся ви знаєте? Назвіть мені буд ласка та надайте характеристику? (учні називають по ланцюжку засоби для укладання та надають характеристику, викладач уважно слухає відповіді та поправляє або коментує їх).

  Дякую за відповіді.

Природа наділяє кожну людину індивідуальною зовнішністю. Чому одні обличчя ми сприймаємо як красиві, а інші навпаки? Чи існують критерії красивого обличчя? Так, безумовно, вони є, і одним із критеріїв є форма обличчя.

Тому давайте пригадаємо:

  • За якими вимірами визначається форма обличчя?
  • Яке значення має форма голови під час виконання зачіски?
  • Як поділяється волосся за станом та за властивостями? (відповідають учні третього ряду по ланцюжку, викладач уважно слухає відповіді та поправляє або коментує їх).

  Дякую за відповіді.

5. Сприйняття і усвідомлення нового матеріалу:

 Підбір зачіски за зростом.

  Підбір зачіски за фігурою

  Корекція індивідуальних рис обличчя.

Формування нових знань учнів:

У кожної людини з будь-яким типом обличчя можуть бути відхилення бід ідеальної форми обличчя. Це можуть бути дуже дов­гий або маленький кирпатий ніс, відстовбурчені вуха, коротка або дуже довга худа шия, великі риси обличчя, низький або високий лоб, плоска потилиця, лисуватість або залисини тощо.

Такі недоліки можна згладити або візуально зменшити також за допомогою правильно обраної зачіски. Якщо форма голови при­плюснути, а форма потилиці плоска, то такий дефект маскується високого та пишною зачіскою, начосом. Можна використовувати шиньйон, накладні пасма.

Для збільшення об'єму потилиці можна взяти 2-3 пасма на тім'яній зоні, відтягнути їх до потилиці при стрижці. На потилиці зробити начіс і пасмами з тім'яної зони накрити нижні пасма. Для надання волоссю пишності роблять також хімічну завивку.

Клієнту із занадто стисненою формою голови можна рекомен­дувати будь-яку зачіску яка допоможе приховати недолік і створити ілюзію правильної форми голови. У таких зачісках головну увагу потрібно звертати на бокові ділянки волосся. У цих місцях їх слід стригти на таку довжину, яка дозволить повністю закрити вуха. Од­нак волосся довше рівня лінії підборіддя вже не дасть бажаного ефекту. Кінці волосся мають бути найпишнішими. При цьому пе­рехід від кіпців волосся до вух слід робити плавним, створюючи овальну лінію бокових ділянок зачіски. Виконання цих умов допо­магає приховати неправильну форму голови. У такому разі головну увагу звертають не на елементи зачіски, а на її форму.

Ефективний ще й такий спосіб: злегка виділити деталями зачіс­ки потилицю — тоді увага стороннього спостерігача не буде концен­труватись на недоліках обличчя.

Не рекомендовано повністю відкривати вуха або залишати їх напіввідкритими, оскільки таким чином не вдасться добитись плав­ної овальної лінії бокових частин зачіски, які є основними. Також небажано залишати надто довге волосся на шиї, — це підкреслює неправильну форму голови, яку можна сховати тільки формою зачіски; не слід забувати і про лінії зачіски — при занадто стиснутій формі голови має бути менше вертикальних ліній.

З віком у чоловіків з'являються залисини на скронях або лисина на маківці. Такий недолік можна виправити. Для маскування лисих скронь і тім'я можна використовувати довгі пасма сусідніх зон.

Волосся з потиличної зони, два-три пасма, можна простригти, накладаючи на пасма тім'я та скронь. На потилиці довжину волос­ся зменшують до шиї.

Чілка може бути об'ємного, для її фіксації використовують гель, желе. Тім'я при відсутності волосся можна закрити пасмами скро­невої зони. Пасма накладаються на тім'я від скроні. Довжина може досягати довжини верхнього пасма протилежної скроні або бути трохи коротшого. Для маскування лисини також використовують накладні пасма, які до шкіри голови прикріпляють пластирем.

Обираючи зачіску, необхідно брати до уваги зріст і фігуру. Лю­дям невисокого зросту не підходять об'ємні зачіски, а високим — маленькі.

Жінкам високого зросту не підійде як дуже висока, так і дуже гладенька зачіска, оскільки в обох випадках зріст здаватиметься більшим. Не рекомендуються також дуже короткі стрижки або довге «русалкове» волосся, розпущене по плечах — це візуально подов­жує фігуру. Не варто також дуже гладенько зачісувати волосся, бо це візуально зменшує об'єм голови, що, у свою чергу, ніби збільшує зріст. Найкращий вихід для людей високого зросту — волосся середньої довжини.

Жінкам середньою зросту підійде зачіска з напівдовгого та дов­гого волосся, а також стрижка.

Жінкам маленького зросту в жодному разі не слід робити об'єм­ну зачіску, щоб не порушити пропорції фігури. їм більше підійдуть пучки, вузли з довгого волосся, які привабливо відкривають шию.

При маленькому зрості або мініатюрній фігурі не слід робити пишні зачіски, інакше голова здаватиметься занадто великою.

Худеньким жінкам з маленькою головою не можна носити ко­роткі чоловічі стрижки, оскільки це лише підкреслить мініатюрність. Найкраще робити зачіски середнього об'єму.

Коротка стрижка, а також гладеньке волосся не рекомендують­ся і повним жінкам, оскільки це візуально зменшує об'єм голови і збільшує об'єм тіла. Не рекомендуються й дуже об'ємні вигадливі зачіски — краще зробити модну стрижку великими хвилями.

Загалом правильно, що форма обличчя здебільшого визначає вибір зачіски, але необхідно врахувати й загальний силует фігури.

При широких стегнах не слід робити гладенькі зачіски, бо го­лова буде дуже маленькою па фоні фігури. Такий же резуль­тат, якщо у жінки великі груди. У таких ситуаціях волосся має бути максимально пишним, щоб не викликати надмірної уваги до грудей і стегон.

Рис. 1. Корекція довгої худої шиї

Для фігури з довгою худою шиєю підійдуть зачіски з напів ­довгого волосся, підстриже­ного трохи нижче підборіддя (рис. 1). Також можна візу­ально зменшити шию, опустив­ши на неї вузол або хвилі з довгого волосся. Для                                               фігури з довгою шиєю рекомендується зачіска з волосся, яке закриває шию.   Зачіска не  має бути занадто       широкою, Інакше шия виглядатиме ще довшою і тоншою. Якщо на шиї є ямочка, то її слід прикрити волоссям. Піднімати зачіску високо па потили­цю й оголювати шию не варто.

Для фігури з короткою шиєю рекомендується зачіс­ка, яка створить ілюзію дов­гої шиї. Для цього волосся на шиї (окантовку) стри­жуть у вигляді подовженого мису (трикутником) або зачісують його догори на потилицю (рис. 2). Для такого типу обличчя не ре­комендується дуже коротка стрижка. Довге волосся зачісують догори і роблять зачіску на верхніх ділянках голови.

Плоске обличчя рекомен­дується відкрити, а основні деталі зачіски перемістити назад. Не повинно бути різ­ких переходів від обличчя до зачіски. Зачіска має плав­но поєднуватись із лінією обличчя, приховуючи його плоску форму. Особливу увагу слід приділити стрижці на потилиці. Вона має бути трохи видовженої форми. Якщо в зачісці переважають пишні кільця й локони в поєднанні з видовженою формою стрижки на поти­лиці, то це допоможе при­ховати недоліки обличчя (рис. 3).

Не рекомендується закривати обличчя деталями зачіски, які, нависаючи над ним, лише підкреслять його плоску форму. В такому разі не вдається створити плавного переходу від обличчя до зачіски, що має вагоме значення при такому дефекті обличчя. Не слід також перевантажувати зачіску вертикальними прямими лініями — вони несумісні з плоскою формою обличчя.

 

Рис. 2. Корекція короткої повної шиї

                                       

Рис. 3. Корекція плоского обличчя

 

 

Для обличчя з тонкими рисами рекомендується зачіска, в якій усі деталі гармонійно поєднуються з рисами обличчя, тобто вони повинні бути дрібними та пишними. За цих умов зачіска буде немовби про­довженням обличчя. Обличчя мають обрамляти легкі та повітряні кільця й локони. Ефективною є зачіска, в якій волосся не закриває мочок вух (рис.4 ).

Не рекомендується зачіска, деталі якої підкреслюють кон­траст між обличчям і волос­сям. Слід пам'ятати, що кон­траст між будовою обличчя та деталями зачіски небажаний для обличчя будь-якого типу. У виняткових випадках за до­помогою контрасту вдається досягти більшого ефекту, але подібні зачіски дуже складні у виконанні та вимагають висо­кої професійної майстерності.

Для обличчя з великими рисами рекомендується спокійна, легка зачіска. Елементи зачіски повинні мати плавні переходи завдяки вільним напівпрямим лініям. Загалом характерні деталі зачіски по­винні залишати обличчя відкритим. Винятком може бути напівпряма чілка, що закриває частішу лоба. Лінія росту волосся навколо обличчя залишається вільною.

 Обличчя з великими рисами та підборіддям, яке виступає наперед (рис.5), можна виправити гладенькою зачіскою, основні деталі якої виконуються подалі від обличчя. Легкі локони, що спадають на лоб, пом'якшують риси обличчя (рис. 6)

 

             

Рис. 6. Корекція зачіскою великого підборіддя


Рис. 5 Велике підборіддя


 

Рис. 4. Корекція тонких рис обличчя

 

Вуха не можна залишати відкритими, оскільки це візуально збільшує нижню частину обличчя, а важке підборіддя та кирпатий ніс виступають на передній план.

Для жінок з важким підборіддям рекомендується зачіска, в якій головну увагу привертатиме її бокова частина біля щік. При цьому головний недолік обличчя буде менш помітний. Чілка в такій зачісці має теж відвертати увагу. Форма чілки не має значення. Довжина волосся при такому дефекті обличчя має велике значення і має бути трохи вище лінії підборіддя.

Не рекомендується зачіска, всі деталі якої сконцентровані на потилиці. Особливо протипоказаний строгий пучок. Незважаючи на те, що така зачіска є складною і має відволікати увагу від важкої щелепи, цього не відбувається, а навпаки, виділяються дві проти­лежні деталі — підборіддя та пучок. Тому при такій ваді не можна відкривати обличчя.

Не слід включати в зачіску деталі, які створюють враження кон­трасту з підборіддям. Необхідно знайти таке рішення, при якому деталі зачіски не збігатимуться з підборіддям і потроху віддаляти­муться від обличчя, переходячи у великі чи маленькі форми.

Для клієнта з вираженим підборіддям рекомендується зачіска з напівзакритими вухами. При стрижці не можна залишати волосся нижче мочок вух. Цим прийомом вдається настільки приховати підборіддя, що воно стає майже непомітним. Головні деталі зачіски концентруються в її верхній частині, опускаючись на обличчя до лінії розрізу очей. Така продовгувата форма стрижки надає зачісці закінченого силуету, компенсуючи оголеність лінії підборіддя. Чілка може бути довільної форми, але не має закривати лоб. Краще виглядає варіант бокової чілки.

Для обличчя зі старечою лінією підборіддя рекомендується висока зачіска, важливою лінією якої є волосся, спрямоване до­гори. При цьому відкривається лінія підборіддя. Спрямоване догори волосся виглядає ефектніше, ніж укладене вниз. Ця фор­мі зачіски особливо прикрашає немолоде обличчя. Деталі зачіски мають бути достатньо строгими, оскільки зайва легкість може збігатися з лінією підборіддя. При цьому чілка має бути чіткіше окреслена.

Не рекомендується зачіска з повітряних локонів по лінії підборіддя. Вона приваблюватиме увагу до рис обличчя, які необхідно приховати. Неприйнятна і зачіска, в якій переважають прямі лінії, спрямовані згори донизу. Відсутність чілки зіпсує загальний ви­гляд зачіски.

Для обличчя із широкими вилицями рекомендується зачіска з довгого волосся, яка повністю закриває виступи вилиць. Практично всі деталі зачіски зосереджують спереду, в нижній частині обличчя. Зачіска може бути як із чілкою, так і без неї.

Можна зробити короткий напівпроділ — прямий або косий. Другий варіант надає зачісці певної асиметричності, що відво­лікатиме увагу від головного недоліку обличчя. Форма зачіски при цьому відіграє також не менш важливу роль. Рекомендується конусоподібна форма зачіски, в якій найвищою точкою буде потилиця

При довгому носі не слід робити зачіски з начосом волосся назад. Візуально довгий ніс можна прихо­вати питною зачіскою з локонами, спрямованими до обличчя (рис. 7). Проділ краще зробити косим, оскільки прямий надає обличчю симетрич­ності, яка підкреслює не­доліки. Для обличчя з довгим носом рекоменду­ється пишна чілка, пишна об’ємна зачіска, викорис­тання начосу або волосся, зібраного «у хвіст». Во­лосся не слід укладати гладенько.

Для обличчя з кир­патим носом найбільше підійде зачіска, що збіга­ється з лінією згину носа. Волосся може бути подо­вжене, але не нижче мо­чок вух. Зачіска має бути пишною, а кінчики волос­ся — підкручені вгору (рис. 8).

Не рекомендується за­чіска, в якій переважають прямі лінії. Дуже пряма зачіска та неправильно спрямовані, локони тільки підкреслять недоліки об­личчя. Не рекомендується також довжина волосся,

Для обличчя з ду­же маленьким носом рекомендується зачіс­ка, яка різко підкрес­лює профіль. У такому разі волосся з обличчя слід прибрати, тому що воно буде «затіня­ти» ніс. У зачісці можна використовувати дріб­ні локони та кільця (рис. 9).

Не слід робити ве­лику дружну чілку. Використання великих хвиль і локонів небажа­не, бо акцептує увагу на маленькій формі носа.

Високий лоб закривають чілкою. Це найефективніший спосіб. Решту волосся зачісують від обличчя, відкриваючи його (рис. 10.). Чілка повинна бути пишною, довгою, повною.

Низький лоб, навпаки, закривають короткою чілкою, яка лише прикриває лінію росту волосся на лобі. Волосся в такій зачісці укладається круто догори від чілки, ніби подовжуючи лінію лоба. Вуха бажано відкрити. Якщо ви не носите чілки, то недолік будови лоба можна приховати «коком» (рис. 11). Не рекомендуються зачіски, в яких нижня частина ширша за верхню.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рис. 8. Корекція обличчя з кирпатим носом

Рис. 7. Корекція обличчя з довгим носом

Рис. 9. Корекція обличчя з маленьким носом

 

 

 

 

 

Рис. 10.Корекція високого лоба                                 


                                             

Рис. 11.  Корекція низького лоба


 

 

Не багато хто погодиться до кардинальної зміни іміджу й експериментам. Частіше всього утримуючим фактором є сильні сумніви в правильності варіанту, що обирається. Рішення потребує опре діленого часу, на протязі якого до нового образу приглядаються. Саме для цієї мети й існує програма комп’ютерного моделювання, де віртуальний підбір зачіски дозволяє зовсім безпечно створити образ, використовуючи сотні варіантів з формою та кольором зачіски, довжиною та укладанням волосся.

Тепер давайте підійдемо до комп’ютера і я покажу вам як виконується підбір зачісок за допомогою програми «Cosmopolitan – віртуальний іміджмейкер».

ПІДГОТОВЧИЙ ЕТАП:

Безпосередня робота з іміджмейкером розпочинається з створення шаблону (рис. 12)

Рис.12

Написавши ім’я шаблону, необхідно загрузити модель ( з фотоапарата, зі сканера, або одну з моделей запропонованою програмою рис.13.)

рис.13

Далі слідуючи вказівкам іміджмейкера оцінити колір шкіри, очей та волосся (рис. 14), створити тип, об’єм та довжину волосся, а також вибрати колір одягу.

рис.14

Після виконання всіх запропонованих дій програма сформулює особливості вашого типу зовнішності та надасть деякі поради по іміджу. Після створення моделі відкривається основне вікно програми, в котрому можна розпочати роботу по підбору зачіски, макіяжу та аксесуарів.  Не маловажливими  в даному процесі є підказки, котрі з’являються на кожній новій сторінці (рис. 15, 16).

Також не менш приємним є налаштування музичного супроводу (рис.17).

Рис.15     Рис.16

 

Рис. 17

ПІДБІР ЗАЧІСКИ:

Програма пропонує 3 варіанти зачісок: жіночі, чоловічі та творчі (рис. 18)

 

Рис.18

Переглянути їх, а також підібрати зачіску можна за допомогою ковзунка з правої частини екрану. Коли необхідна зачіска знайдена, достатньо лише клацнути по ній кнопкою мишки, та вона автоматично встановиться на зображення моделі  (рис. 19).

 

Рис.19

 

ЗМІНА КОЛЬОРУ ВОЛОССЯ:

Програма «Cosmopolitan – віртуальний іміджмейкер» пропонує цілу палітру відтінків різних виробників професійних барвників. В свою чергу вони поділяються на стійкі та не стійкі. Віддаючи перевагу конкретному виробнику та вибравши необхідний стійкий колір, необхідно натиснути одну з частин кольорового кола а правому верхньому куту (рис.20).

Рис. 20

 

ПІДФАРБОВУВАННЯ ВОЛОССЯ:

Цей пункт необхідний якщо вам потрібно добавити кольорові пасма. В залежності від сили покриття вибираємо товщину пензлика.  Щоб нанести фарбу на пасма необхідно переміщувати на вибраній ділянкі пензлик утримуючи натиснувши ліву кнопку мишки (рис.21).

Рис.21

Якщо отримане зображення задовольняє користувача, то необхідно зберегти результат та роздрукувати на принтері.

ПРИКЛАД ПІДБОРУ ЗАЧІСКИ КЛІЄНТКІ ЗА ФОТОГРАФІЄЮ З ВРАХУВАННЯМ ІНДИВІДУАЛЬНИХ РИС ОБЛИЧЧЯ:

У клієнтки хвилясте волосся середньої товщини, форма обличчя – квадратна, широкий плоский ніс, за кольоровим типом «зима».

6. Закріплення вивченого матеріалу:

Для того, щоб закріпити вивчений матеріал викладач розділяє учнів   у  пари і закріплює за комп’ютерами для підбору зачісок за допомогою програми «Cosmopolitan – віртуальний іміджмейкер».

7. Підсумок уроку:

  • Визначити найкращих за результатами учнів.
  • Визначити рівень здібностей учнів.
  • З’ясувати, чи є необхідність у додатковому навчанні.
  • Поставити оцінки.

8. Домашнє завдання: Н.А.Горбатюк «Основи перукарської справи» ст. 267 – 277

                                                 Заповнити табличку (додається).

 

ТЕСТИ:

  1. Тип обличчя, котрий визначається плавними переходами ліній лоба, скронь, щелеп і підборіддя:

А) овальне; В) ромбоподібне;                            Д) квадратне;

Б) трикутне; Г) прямокутне;                                Є) грушоподібне. 

2. Тип обличчя, котрий характеризується широкою ділянкою лоба та вилиць і різко звужується до підборіддя:

А) овальне; В) ромбоподібне;                            Д) квадратне;

Б) трикутне; Г) прямокутне; Є) грушоподібне. 

3. Визначити форми голови:


А) ?                     Б) ?                     В) ?

4. Назвати типи профілів:

   

А) ?                             Б) ?                  В) ?

5. При якому обличчі не можна зачісувати волосся догори та назад, робити занадто пишні зачіски, укладати короткі локони на лобі та щоках:

А) овальне; В) ромбоподібне;                            Д) квадратне;

Б) трикутне; Г) прямокутне;                                Є) грушоподібне. 

6. До якого типу обличчя підходить будь-яка зачіска:

А) овальне; В) ромбоподібне;                            Д) квадратне;

Б) трикутне; Г) прямокутне;                                Є) грушоподібне. 

7. Для якого типу обличчя не рекомендують зачіски з круглим силуетом, та гладенько зачесане від обличчя волосся, прямий проділ:

А) овальне; В) ромбоподібне;                            Д) кругле;

Б) трикутне;                  Г) прямокутне;                                Є) грушоподібне

8. Визначити тип обличчя:

­     ___  ?

 

Критерії оцінювання:

№ питання – кількість балів

Загальна кількість балів - оцінка

№ 1 – 1бал

                           1-1  7-7

                 2-2               8-8 

                            3-3   9-9

                            4-4             10-10

                            5-5              11-11

    6-6               12-12

 

              

 

№ 2 – 1бал

№ 3 : А)  - 1бал; Б) – 1 бал; В) – 1бал       (=3 бали)

№ 4 : А)  - 1бал; Б) – 1 бал; В) – 1бал       (=3 бали)

№ 5 – 1 бал

№ 6 - 1 бал

№ 7 – 1 бал

№ 8 – 1 бал

 

ТАБЛИЧКА :

Тип обличчя

Зачіски, котрі рекомендують

Зачіски, котрі не рекомендують

 

                

 

 

               

             

 

 

                      

 

 

                      

       

 

 

                      

 

 

                  

        

 

 

                 

 

 

 

 

                

 

 

 

              

 

         

 

 

          

 

 

                    

 

 

              

 

Залишити відгук до розробки

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Котова Мария
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
doc
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
31 грудня 2017
Переглядів
1946
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку