КТП українська мова 3 клас БольшаковаІ.

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова та читання» (автори Большакова І. О., Пристінська М. С.). Ч. 2 (2020) для 3 класу За типовою освітньою програмою Р.Б. Шияна
Перегляд файлу

Українська мова та читання

автори Большакова І. О., Пристінська М. С.) (2020)»

 для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.).

 За типовою освітньою програмою Р.Б. Шияна

 

№ уроку

Дата

уроку

Тема уроку

Примітки

ІІ семестр

Слово. Частини мови: прикметник

  1.  

08.01

Поняття про прикметник. В. Поличок «Різнокольоровий дощик» (Частина 2, с. 6-7).

 

  1.                 

09.01

Роль прикметників у мовленні. Редагування тексту. С. Жупанин «Намалюю вітер...» (Ч. 2, с. 8-9).

 

  1.                 

10.01

Розвиток мовлення. Опис предмета (Ч. 2, с. 9-10)

 

  1.                 

11.01

Словосполучення прикметників з іменниками (Ч. 2, с. 10-11)

 

  1.                 

12.01

Словосполучення прикметників 3 іменниками. Д. Кузьменко «Каблучка». Переказування оповідання від імені героїв твору (Ч. 2, с. 11-13).

 

  1.                 

15.01

Змінювання прикметників за родами і числам! «Палац із морозива» (за Дж. Радарі) (Ч. 2, с. 13—15).             

 

  1.                 

16.01

Змінювання прикметників за родами і числами В. Лучук «Кольорові пташки» (Ч. 2, с. 16-17).

 

  1.                 

17.01

Змінювання прикметників за родами і числами- Утворення прикметників (Ч. 2, с. 18-19).

 

  1.                 

18.01

Діагностувальна робота. Диктант

 

  1.                 

19.01

Розвиток мовлення. Опис тварини (Ч. 2, с. 20).

 

  1.                 

22.01

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок) (Ч. 2, с. 20-22).

 

  1.                 

23.01

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (продовження) (Ч. 2, с. 22—23)

 

  1.                 

24.01

Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (закінчення). Факт і фейк (Ч. 2, с. 23-24)

 

  1.                 

25.01

Розвиток мовлення. Твір про себе (Ч. 2, с. 25).

 

  1.                 

26.01

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 25-26). 

 

  1.                 

29.01

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: прикметник».

 

  1.                 

30.01

Діагностувальна робота. Мовна тема

 

  1.                 

31.01

Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого

 

Слово. Частини мови: числівник

  1.                 

01.02

Поняття про числівник (Ч. 2, с. 26-27).

 

  1.                 

02.02

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формува­ли» (за С. Дермансъким) (Ч. 2, с. 27-30).

 

  1.                 

05.02

Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формува­ли» (частина 1) (за С. Дермансъким) (продовження). Утворення словосполучень (Ч. 2, с. 27-30).

 

  1.                 

06.02

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (Ч. 2, с. 31-32).

 

  1.                 

07.02

Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (продовження) (Ч. 2, с. 32-35).

 

  1.             

08.02

Числівники, які відповідають на питання котрий?

Ю. Тувім «Паротяг» (скорочено) (Ч. 2, с. 35-36).

 

  1.             

09.02

Розвиток мовлення. Мій робочий день (Ч. 2, с. 37).

 

  1.             

12.02

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 37-38).

 

  1.             

13.02

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: числівник». 

 

  1.             

14.02

Діагностична робота. Аудіювання

 

  1.             

15.02

Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого

 

Слово. Частини мови: займенник

  1.             

16.02

Займенник. Редагування тексту (Ч. 2, с. 38-39).

 

  1.             

19.02

Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (Ч. 2, с. 39-42).

 

  1.             

20.02

Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (продовження) (Ч. 2, с. 42-43).

 

  1.             

21.02

Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору (Ч. 2, с. 44).

 

  1.             

22.02

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 44-45).

 

  1.             

23.02

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: займенник». 

 

  1.             

26.02

Повторення вивченого про займенник.

 

Слово. Частини мови: дієслово

  1.             

27.02

Поняття про дієслово. А. Костецький «Ранок» Вірш напам’ять  (Ч. 2, с. 45- 47).

 

  1.             

28.02

Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Т. Шевченко «Са­док вишневий коло хати...» Вірш напам’ять (с. 47-48).

 

  1.             

29.02

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок» (продовження) (Ч. 2, с. 49-50).

 

  1.             

01.03

Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок». Переказування оповідання. Письмо для себе (Ч. 2, с. 50-51).

 

  1.             

04.03

Часові форми дієслів

 

  1.             

05.03

Часові форми дієслів (Ч. 2, с. 51-52).

 

  1.             

06.03

Часові форми дієслів. Г. Фалькович «Обіцяю». Вірш напам’ять Письмо для себе (Ч. 2, с. 53-54).

 

  1.             

07.03

Розвиток мовлення. Текст-розповідь (Ч. 2, с. 55).

 

  1.             

08.03

Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (Ч. 2, с. 55—57).

 

  1.             

11.03

Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (продовження) (Ч. 2, с. 58).

 

  1.             

12.03

Не з дієсловами. І. Андрусяк «Не кусається». Письмо для себе (Ч. 2, с. 59-60).

 

  1.             

13.03

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 60-61).

 

  1.             

14.03

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово.

Частини мови: дієслово». 

 

  1.             

15.03

Діагностична робота. Мовна тема

 

  1.             

18.03

Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого

 

Слово. Частини мови: службові частини мови

  1.             

19.03

Слу2жбові частини мови. Прийменник (Ч. 2, с. 61-62).

 

  1.             

20.03

Правопис прийменників (Ч. 2, с. 63).

 

  1.             

21.03

Правопис прийменників. «Вистава» (за Ґ. Касадепке) (Ч. 2, с. 63-65).

 

  1.             

22.03

Поняття про сполучник (Ч. 2, с. 66).

 

  1.             

 

Поняття про сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 1) (за А. Ліндгрен) (Ч. 2, с. 66-69).

 

  1.             

01.04

Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (части­на 2) (за А. Ліндгрен) (Ч. 2, с. 69-70).

 

  1.             

02.04

Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (части­на 2) (за А. Ліндгрен) (продовження). Письмо для себе (Ч. 2, с. 71-72).

 

  1.             

03.04

Діагностувальна робота. Уривок з казки

 

  1.             

04.04

Вигук. Складання речень (Ч. 2, с. 72-73).

 

  1.             

05.04

Розвиток мовлення. Комікс (Ч. 2, с. 74).

 

  1.             

08.04

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо) (Ч. 2, с. 74-75).

 

  1.             

09.04

Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо). Дискусія (Ч. 2, с. 75-77).

 

  1.             

10.04

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 77).

 

  1.             

11.04

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: службові частини мови».

 

  1.             

12.04

Діагностична робота. Усний твір

 

  1.             

15.04

Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого

 

Словосполучення і речення

  1.             

16.04

Слово і словосполучення (Ч. 2, с. 78-79).

 

  1.             

17.04

Словосполучення і речення (Ч. 2, с. 79-80).

 

  1.             

18.04

Словосполучення і речення. Оповідання з елементами ін­терв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за І. Абеді) (Ч. 2, с. 80-82).

 

  1.             

19.04

Речення. Т. Шевченко «Встала весна»  Вірш напам’ять (Ч. 2, с. 83-84).

 

  1.             

22.04

Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (уривок, скорочено) (заЛ. Керролом) (Ч. 2, с. 84-86).

 

  1.             

23.04

Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (продовження) (за Л. Керролом) (Ч. 2, е. 86-89).

 

  1.             

24.04

Діагностична робота. Робота з літ.твором

 

  1.             

25.04

Окличні і неокличні речення (Ч. 2, с. 89-90).

 

  1.             

26.04

Окличні і неокличні речення. «Електромобіль Сашко» (частина 1) (за О. Мамич) (скорочено) (Ч. 2, с. 90-92).

 

  1.             

29.04

Головні та другорядні члени речення (Ч. 2, с. 92-94).

 

  1.             

30.04

Головні та другорядні члени речення. .«Електромобіль Са­шко» (частина 2) (за 0. Мамич) (скорочено) (Ч. 2, с. 94-96).

 

  1.             

01.05

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 96).

 

  1.             

02.05

Діагностувальна робота.  Читання мовчки

 

  1.             

03.05

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово­сполучення і речення».

 

  1.             

06.05

Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого

 

Текст

  1.             

07.05

Текст. Тема і мета. Заголовок (Ч. 2, с. 97-98).

 

  1.             

08.05

Типи текстів (Ч. 2, с. 98-100).

 

  1.             

09.05

Текст-опис (Ч. 2, с. 100-101).

 

  1.             

 

Науковий і художній описи (Ч. 2, с. 102-103).

 

  1.             

10.05

Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини (Ч. 2. с. 103-104).

 

  1.             

13.05

Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація» (Ч. 2, с. 105- 107).

 

  1.             

14.05

Діагностувальна робота. Списування

 

  1.             

15.05

Розвиток мовлення. Чарівна казка (Ч. 2, с. 107-108).

 

  1.             

16.05

Текст-міркування. Будова тексту (Ч. 2, с. 108-110).

 

  1.             

17.05

Розвиток мовлення. Текст-міркування (Ч. 2, с. 110-111).

 

  1.             

20.05

«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 111).

 

  1.             

 

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст».

 

  1.             

21.05

Діагностична робота.  Диктант

 

  1.             

22.05

Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого

 

  1.             

23.05

Діагностувальна робота. Читання  вголос

 

  1.             

24.05

Повторення вивченого про іменник

 

  1.             

27.05

Повторення вивченого про прикметник

 

  1.             

28.05

Повторення вивченого про дієслово

 

  1.             

29.05

Урок- гра «частини мови»

 

  1.             

30.05

Повторення вивченого про вивчені частини мови

 

  1.             

 

Узагальнення та систематизація знань. Урок-гра

 

  1.             

31.05

Підсумковий урок за рік

 

 

doc
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
9 серпня
Переглядів
724
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку