автори Большакова І. О., Пристінська М. С.) (2020)»
для 3 класу за програмою НУШ (2023-2024 н.р.).
За типовою освітньою програмою Р.Б. Шияна
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
ІІ семестр |
||||
Слово. Частини мови: прикметник |
||||
|
08.01 |
Поняття про прикметник. В. Поличок «Різнокольоровий дощик» (Частина 2, с. 6-7). |
|
|
|
09.01 |
Роль прикметників у мовленні. Редагування тексту. С. Жупанин «Намалюю вітер...» (Ч. 2, с. 8-9). |
|
|
|
10.01 |
Розвиток мовлення. Опис предмета (Ч. 2, с. 9-10) |
|
|
|
11.01 |
Словосполучення прикметників з іменниками (Ч. 2, с. 10-11) |
|
|
|
12.01 |
Словосполучення прикметників 3 іменниками. Д. Кузьменко «Каблучка». Переказування оповідання від імені героїв твору (Ч. 2, с. 11-13). |
|
|
|
15.01 |
Змінювання прикметників за родами і числам! «Палац із морозива» (за Дж. Радарі) (Ч. 2, с. 13—15). |
|
|
|
16.01 |
Змінювання прикметників за родами і числами В. Лучук «Кольорові пташки» (Ч. 2, с. 16-17). |
|
|
|
17.01 |
Змінювання прикметників за родами і числами- Утворення прикметників (Ч. 2, с. 18-19). |
|
|
|
18.01 |
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
|
19.01 |
Розвиток мовлення. Опис тварини (Ч. 2, с. 20). |
|
|
|
22.01 |
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (уривок) (Ч. 2, с. 20-22). |
|
|
|
23.01 |
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (продовження) (Ч. 2, с. 22—23) |
|
|
|
24.01 |
Прикметники. Синоніми і антоніми. В. Нестайко «Одиниця з обманом» (закінчення). Факт і фейк (Ч. 2, с. 23-24) |
|
|
|
25.01 |
Розвиток мовлення. Твір про себе (Ч. 2, с. 25). |
|
|
|
26.01 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 25-26). |
|
|
|
29.01 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: прикметник». |
|
|
|
30.01 |
Діагностувальна робота. Мовна тема |
|
|
|
31.01 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого |
|
|
Слово. Частини мови: числівник |
||||
|
01.02 |
Поняття про числівник (Ч. 2, с. 26-27). |
|
|
|
02.02 |
Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували» (за С. Дермансъким) (Ч. 2, с. 27-30). |
|
|
|
05.02 |
Числівник. Оповідання. Автор. «Як ми бюджет формували» (частина 1) (за С. Дермансъким) (продовження). Утворення словосполучень (Ч. 2, с. 27-30). |
|
|
|
06.02 |
Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (Ч. 2, с. 31-32). |
|
|
|
07.02 |
Числівник. Оповідання. Характеристика персонажів. «Як ми бюджет формували» (частина 2) (за С. Дермансъким) (продовження) (Ч. 2, с. 32-35). |
|
|
|
08.02 |
Числівники, які відповідають на питання котрий? Ю. Тувім «Паротяг» (скорочено) (Ч. 2, с. 35-36). |
|
|
|
09.02 |
Розвиток мовлення. Мій робочий день (Ч. 2, с. 37). |
|
|
|
12.02 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 37-38). |
|
|
|
13.02 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: числівник». |
|
|
|
14.02 |
Діагностична робота. Аудіювання |
|
|
|
15.02 |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого |
|
|
Слово. Частини мови: займенник |
||||
|
16.02 |
Займенник. Редагування тексту (Ч. 2, с. 38-39). |
|
|
|
19.02 |
Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (Ч. 2, с. 39-42). |
|
|
|
20.02 |
Особові займенники. «Тоніно, якого ніхто не бачив» (за Дж. Родарі) (продовження) (Ч. 2, с. 42-43). |
|
|
|
21.02 |
Розвиток мовлення. Переказуємо. Точка зору (Ч. 2, с. 44). |
|
|
|
22.02 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 44-45). |
|
|
|
23.02 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: займенник». |
|
|
|
26.02 |
Повторення вивченого про займенник. |
|
|
Слово. Частини мови: дієслово |
||||
|
27.02 |
Поняття про дієслово. А. Костецький «Ранок» Вірш напам’ять (Ч. 2, с. 45- 47). |
|
|
|
28.02 |
Роль дієслів у мовленні. Поезія. Вірш. Т. Шевченко «Садок вишневий коло хати...» Вірш напам’ять (с. 47-48). |
|
|
|
29.02 |
Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок» (продовження) (Ч. 2, с. 49-50). |
|
|
|
01.03 |
Роль дієслів у мовленні. Проза. Оповідання. О. Кротюк «Літачок». Переказування оповідання. Письмо для себе (Ч. 2, с. 50-51). |
|
|
|
04.03 |
Часові форми дієслів |
|
|
|
05.03 |
Часові форми дієслів (Ч. 2, с. 51-52). |
|
|
|
06.03 |
Часові форми дієслів. Г. Фалькович «Обіцяю». Вірш напам’ять Письмо для себе (Ч. 2, с. 53-54). |
|
|
|
07.03 |
Розвиток мовлення. Текст-розповідь (Ч. 2, с. 55). |
|
|
|
08.03 |
Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (Ч. 2, с. 55—57). |
|
|
|
11.03 |
Часові форми дієслів. Оповідання. Я. Стельмах «Нахаба» (продовження) (Ч. 2, с. 58). |
|
|
|
12.03 |
Не з дієсловами. І. Андрусяк «Не кусається». Письмо для себе (Ч. 2, с. 59-60). |
|
|
|
13.03 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 60-61). |
|
|
|
14.03 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: дієслово». |
|
|
|
15.03 |
Діагностична робота. Мовна тема |
|
|
|
18.03 |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого |
|
|
Слово. Частини мови: службові частини мови |
||||
|
19.03 |
Слу2жбові частини мови. Прийменник (Ч. 2, с. 61-62). |
|
|
|
20.03 |
Правопис прийменників (Ч. 2, с. 63). |
|
|
|
21.03 |
Правопис прийменників. «Вистава» (за Ґ. Касадепке) (Ч. 2, с. 63-65). |
|
|
|
22.03 |
Поняття про сполучник (Ч. 2, с. 66). |
|
|
|
|
Поняття про сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 1) (за А. Ліндгрен) (Ч. 2, с. 66-69). |
|
|
|
01.04 |
Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 2) (за А. Ліндгрен) (Ч. 2, с. 69-70). |
|
|
|
02.04 |
Сполучник. «Малий і Карлсон, що живе на даху» (частина 2) (за А. Ліндгрен) (продовження). Письмо для себе (Ч. 2, с. 71-72). |
|
|
|
03.04 |
Діагностувальна робота. Уривок з казки |
|
|
|
04.04 |
Вигук. Складання речень (Ч. 2, с. 72-73). |
|
|
|
05.04 |
Розвиток мовлення. Комікс (Ч. 2, с. 74). |
|
|
|
08.04 |
Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо) (Ч. 2, с. 74-75). |
|
|
|
09.04 |
Правопис вигуків. «Подарунки Ніколаса» (за Ж. Тібо). Дискусія (Ч. 2, с. 75-77). |
|
|
|
10.04 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 77). |
|
|
|
11.04 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: службові частини мови». |
|
|
|
12.04 |
Діагностична робота. Усний твір |
|
|
|
15.04 |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого |
|
|
Словосполучення і речення |
||||
|
16.04 |
Слово і словосполучення (Ч. 2, с. 78-79). |
|
|
|
17.04 |
Словосполучення і речення (Ч. 2, с. 79-80). |
|
|
|
18.04 |
Словосполучення і речення. Оповідання з елементами інтерв’ю. «Сенсаційний репортаж Лоли» (за І. Абеді) (Ч. 2, с. 80-82). |
|
|
|
19.04 |
Речення. Т. Шевченко «Встала весна» Вірш напам’ять (Ч. 2, с. 83-84). |
|
|
|
22.04 |
Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (уривок, скорочено) (заЛ. Керролом) (Ч. 2, с. 84-86). |
|
|
|
23.04 |
Види речення за метою висловлювання. «Аліса в Дивокраї» (продовження) (за Л. Керролом) (Ч. 2, е. 86-89). |
|
|
|
24.04 |
Діагностична робота. Робота з літ.твором |
|
|
|
25.04 |
Окличні і неокличні речення (Ч. 2, с. 89-90). |
|
|
|
26.04 |
Окличні і неокличні речення. «Електромобіль Сашко» (частина 1) (за О. Мамич) (скорочено) (Ч. 2, с. 90-92). |
|
|
|
29.04 |
Головні та другорядні члени речення (Ч. 2, с. 92-94). |
|
|
|
30.04 |
Головні та другорядні члени речення. .«Електромобіль Сашко» (частина 2) (за 0. Мамич) (скорочено) (Ч. 2, с. 94-96). |
|
|
|
01.05 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 96). |
|
|
|
02.05 |
Діагностувальна робота. Читання мовчки |
|
|
|
03.05 |
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Словосполучення і речення». |
|
|
|
06.05 |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого |
|
|
Текст |
||||
|
07.05 |
Текст. Тема і мета. Заголовок (Ч. 2, с. 97-98). |
|
|
|
08.05 |
Типи текстів (Ч. 2, с. 98-100). |
|
|
|
09.05 |
Текст-опис (Ч. 2, с. 100-101). |
|
|
|
|
Науковий і художній описи (Ч. 2, с. 102-103). |
|
|
|
10.05 |
Розвиток мовлення. Опис зовнішності людини (Ч. 2. с. 103-104). |
|
|
|
13.05 |
Текст-розповідь. С. Дерманський «Сенсація» (Ч. 2, с. 105- 107). |
|
|
|
14.05 |
Діагностувальна робота. Списування |
|
|
|
15.05 |
Розвиток мовлення. Чарівна казка (Ч. 2, с. 107-108). |
|
|
|
16.05 |
Текст-міркування. Будова тексту (Ч. 2, с. 108-110). |
|
|
|
17.05 |
Розвиток мовлення. Текст-міркування (Ч. 2, с. 110-111). |
|
|
|
20.05 |
«Що я знаю / умію?» (Ч. 2, с. 111). |
|
|
|
|
Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Текст». |
|
|
|
21.05 |
Діагностична робота. Диктант |
|
|
|
22.05 |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення вивченого |
|
|
|
23.05 |
Діагностувальна робота. Читання вголос |
|
|
|
24.05 |
Повторення вивченого про іменник |
|
|
|
27.05 |
Повторення вивченого про прикметник |
|
|
|
28.05 |
Повторення вивченого про дієслово |
|
|
|
29.05 |
Урок- гра «частини мови» |
|
|
|
30.05 |
Повторення вивченого про вивчені частини мови |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація знань. Урок-гра |
|
|
|
31.05 |
Підсумковий урок за рік |
|
|