________________________________
Календарно-тематичне планування уроків
Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”)
для 2 класу
За підручником «Я досліджую світ» підручник для 2 класу . Автори: Будна Н.О., Гладюк Т.В., Заброцька С.Г., Лисобей Л.В., Шост Н.Б.
За програмою НУШ та відповідно до типової освітньої програми колективу авторів під керівництвом О. Я. Савченко
№ уро-ку |
Тема уроку |
Дата уроку
|
При-мітки |
|
Тема 1. Інформація. Дії з інформацією |
||||
|
Що вивчає інформатика. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики |
|
Ч.1, ст. 12 |
|
|
Інформація та повідомлення |
|
Ч.1, ст. 20 |
|
|
Як ми сприймаємо інформацію. Інформація правдива і неправдива |
|
Ч.1, ст. 28 |
|
|
Інформаційні процеси |
|
Ч.1, ст. 38 |
|
Тема 2. Комп’ютерні пристрої для здійснення дій із інформацією |
||||
|
Історія створення комп’ютера |
|
Ч.1, ст. 46 |
|
|
Види сучасних комп’ютерів |
|
Ч.1, ст. 54 |
|
|
Комп’ютер та інші пристрої для роботи з інформацією |
|
Ч.1, ст. 64 |
|
|
Комп’ютерна миша. Увімкнення та вимкнення комп’ютера |
|
Ч.1, ст. 74 |
|
|
Клавіатура. Основні клавіші керування роботою комп’ютера. Зміна мовних режимів |
|
Ч.1, ст. 82 |
|
|
Безпека персональних даних |
|
Ч.1, ст. 92 |
|
|
Використання комп’ютерних пристроїв для навчання |
|
Ч.1, ст. 100 |
|
Тема 3. Об’єкт. Властивості об’єкта |
||||
|
Об’єкти навколишнього світу |
|
Ч.1, ст. 108 |
|
|
Властивості об’єктів |
|
Ч.1, ст. 116 |
|
|
Значення властивостей |
|
Ч.1, ст. 126 |
|
|
Інформаційні об’єкти |
|
Ч.1, ст. 134 |
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за І семестр |
|
|
|
Тема 4. Комп’ютерні програми. Меню та інструменти |
||||
|
Що таке комп’ютерна програма |
|
Ч.2, ст. 12 |
|
|
Меню комп’ютерної програми |
|
Ч.2, ст. 20 |
|
|
Програми створення малюнків |
|
Ч.2, ст. 30 |
|
|
Графічний редактор середовища Scratch |
|
Ч.2, ст. 38 |
|
|
Інструмент Прямокутник графічного редактора Scratch |
|
Ч.2, ст. 50 |
|
|
Інструмент Овал графічного редактора Scratch |
|
Ч.2, ст. 58 |
|
|
Створення малюнків у графічному редакторі Scratch |
|
Ч.2, ст. 66 |
|
|
Інструмент Текст графічного редактора Scratch. Розфарбування малюнків |
|
Ч.2, ст. 76 |
|
Тема 5. Створення інформаційних моделей. Змінення готових |
||||
|
Поняття моделі |
|
Ч.2, ст. 82 |
|
|
Інформаційна модель |
|
Ч.2, ст. 92 |
|
|
Моделювання як спосіб пізнання |
|
Ч.2, ст. 98 |
|
Тема 6. Лінійні алгоритми |
||||
|
Поняття команди та виконавця |
|
Ч.2, ст. 106 |
|
|
Поняття алгоритму |
|
Ч.2, ст. 116 |
|
|
Алгоритми у твоєму житті |
|
Ч.2, ст. 126 |
|
|
Складання алгоритмів. Орнамент |
|
Ч.2, ст.134 |
|
|
Навчальний проект. Планування проекту |
|
|
|
|
Виконання навчального проекту |
|
|
|
|
Презентація проекту |
|
|
|
|
Повторення і систематизація навчального матеріалу за рік. |
|
|
|