Про матеріал
План уроку з інформатики для 2 класу
Тема: Створення власних малюнків у програмі AutoDraw з використанням штучного інтелекту
Мета уроку:
1. Ознайомити учнів з онлайн-сервісом AutoDraw та його інструментами.
2. Навчити використовувати штучний інтелект для створення малюнків.
3. Розвивати творчі здібності та вміння працювати з графічними інструментами.
4. Забезпечити диференційований підхід у навчанні.
Обладнання:
- Комп'ютери або планшети для кожного учня.
- Доступ до Інтернету.
- Онлайн-сервіс [AutoDraw](https://www.autodraw.com).
Хід уроку:
1. Організаційний момент (2 хвилини)
- Привітання з учнями.
- Перевірка готовності до уроку: наявність комп'ютерів або планшетів, доступу до Інтернету.
- Мотивація до навчання.
2. Актуалізація знань (5 хвилин)
- Питання до учнів:
- Що таке графічні редактори? Як ми використовуємо їх?
- Які програми ви вже використовували для малювання?
- Обговорення, що технології можуть допомагати в малюванні.
3. Оголошення теми уроку (3 хвилини)
- Тема: Сьогодні ми навчимося працювати з онлайн-програмою AutoDraw, яка допомагає створювати малюнки за допомогою штучного інтелекту.
- Демонстрація на екрані, як працює AutoDraw: учні спостерігають, як простий малюнок перетворюється на чітке зображення.
4. Вивчення нового матеріалу (10 хвилин)
- Розбір інструментів AutoDraw:
1. Олівець (AutoDraw Tool): Для початкових форм. ШІ пропонує варіанти вдосконалення.
2. Пензель (Draw Tool): Для ручного малювання.
3. Форми (Shape Tool): Швидке додавання фігур.
4. Текст (Text Tool): Додавання тексту на малюнок.
5. Заливка (Fill Tool): Заливка кольором.
- Учні спостерігають за роботою кожного інструмента на екрані.
5. Практична частина (20 хвилин)
Завдання 1:
- Учні відкривають AutoDraw на своїх комп’ютерах або планшетах.
- Учитель дає завдання намалювати просте зображення (наприклад, тварину або будинок) за допомогою інструмента "Олівець".
- ШІ пропонує варіанти покращеного малюнка, учні обирають потрібний варіант.
Завдання 2:
- Додавання деталей: учні змінюють кольори за допомогою інструмента "Заливка", додають нові елементи (наприклад, квіти або сонце).
Завдання 3:
- Учні завершують малюнок, зберігають його на своїх пристроях.
6. Підсумки уроку (5 хвилин)
- Обговорення результатів: що вдалося зробити, які інструменти найбільше сподобалися.
- Коротке опитування:
- Як ШІ допоміг вам покращити малюнок?
- Що ви дізналися нового про роботу з AutoDraw?
7. Домашнє завдання (за бажанням)
- Використати AutoDraw вдома, щоб створити малюнок на тему "Мій улюблений герой". Зберегти та показати на наступному уроці.
Рефлексія
- Учитель підсумовує, що учні дізналися про новий інструмент і як можна використовувати штучний інтелект у творчих завданнях.
Цей план уроку забезпечує структурований підхід до ознайомлення учнів з онлайн-сервісом AutoDraw та допомагає розвивати їхні творчі здібності та навички роботи з технологіями.