Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
ІІ семестр
(3 години на тиждень)
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником «Я досліджую світ. Автори: І.В.Андрусенко, Н. В. Котелянець, В. В. Вдовенко, О. В. Агєєва (2021)» для 4 класу за програмою НУШ без урахування інформатичної та технологічної освітньої галузі
URL : https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2019/11/3-4-dodatki.pdf
№
|
Тема уроку |
Стор. підручника |
Дата |
ЦІКАВІ МАНДРІВКИ МАТЕРИКАМИ Й ОКЕАНАМИ |
|||
40 |
Найшанованіші свята українців (зимовий цикл) |
120-121 |
|
41 |
Проєкт «Народне мистецтво України» |
|
|
42 |
Діагностувальна робота. Тема: «Океани. Найбільший материк - Євразія.» |
|
|
ПРИРОДА МАТЕРИКІВ ТА ОКЕАНІВ |
|||
43 |
Найспекотніший материк на планеті. |
3-6 |
|
44 |
Особливості рослинного світу Африки. |
6-7 |
|
45 |
Особливості тваринного світу Африки. |
8-12 |
|
46 |
Неповторність континенту Північна Америка. |
15-18 |
|
47 |
Особливості рослинного світу Північної Америки. Створення лепбука «Досліджую рослинний світ Північної Америки» |
19-21 |
|
48 |
Особливості тваринного світу Північної Америки. |
21-23 |
|
49 |
Чим Південна Америка відрізняється від інших материків. |
26-28 |
|
50 |
У чому неповторність рослинного світу Південної Америки? |
29 |
|
51 |
У чому неповторність тваринного світу Південної Америки? |
30-33 |
|
52 |
Австралія – найпосушливіший материк на Землі. |
36-39 |
|
53 |
Рослинність Австралії. |
40 |
|
54 |
Яких тварин можна побачити тільки в Австралії. |
41-43 |
|
55 |
Чим Антарктида відрізняється від інших материків? |
47-49 |
|
56 |
Рослинний світ Антарктиди. |
50 |
|
57 |
Тваринний світ Антарктиди. |
51-52 |
|
58 |
Навчальний проєкт «Материк, який я мрію відвідати» |
55-56 |
|
59 |
Реалізація проєктної діяльності. |
|
|
60 |
Навчальний проєкт «Подорож до материка» |
57 |
|
61 |
Сторінка моїх досягнень «Що я знаю про природу материків і океанів?» |
58-60 |
|
62 |
Діагностувальна робота з теми «Природа материків і океанів» |
|
|
НАША БАТЬКІВЩИНА – УКРАЇНА |
|||
63 |
Україна на карті світу. Карта України. |
61-64 |
|
64 |
Форми земної поверхні України. |
65-67 |
|
65 |
Наш край на глобусі і карті. |
|
|
66 |
Корисні копалини, їхні види. |
70-72 |
|
67 |
На які корисні копалини багата українська земля. Практичний блок. Позначення на карті умовними позначками корисні копалини. |
73 |
|
68 |
Використання енергоносіїв. Практичний блок. Дослідження способів заощадження енергоносіїв (у школі, вдома) |
74-76 |
|
69 |
Водойми України. |
80-81 |
|
70 |
Дослідження водойм своєї місцевості. |
|
|
71 |
Використання й охорона природних багатств водних ресурсів. |
81-83 |
|
72 |
Мандрівка природними зонами України. Особливості життя людей кожної природної зони. |
86-87 |
|
73 |
Я люблю тебе, мій рідний краю! |
87-88 |
|
74 |
Розроблення плану природоохоронного заходу. |
89 |
|
75 |
Квітуче Полісся України |
93-94 |
|
76 |
Рослини мішаних лісів. |
95-96 |
|
77 |
Тварини мішаних лісів. |
96-97 |
|
78 |
Що таке лісостеп. |
100 |
|
79 |
Рослини лісостепової зони. |
101 |
|
80 |
Тварини лісостепової зони. |
101-102 |
|
81 |
Навчальний проект «Чому ліси називають «легенями планети?» |
105 |
|
82 |
Реалізація проєктної діяльності. |
|
|
83 |
Презентація проєкту. |
|
|
84 |
Степи України. |
108 |
|
85 |
Рослинність степової зони. |
109 |
|
86 |
Тварини степу. |
109-110 |
|
87 |
Українські Карпати й Кримські гори. |
114 |
|
88 |
Рослинний і тваринний світ українських Карпат. Господарська діяльність людей у гірській місцевості. |
115-116 |
|
89 |
Рослинний та тваринний світ Кримських гір. |
117-118 |
|
90 |
Проєкт «Червона книга України» |
122-123 |
|
91 |
Реалізація проєктної діяльності. |
|
|
92 |
Презентація проєкту. |
|
|
93 |
Діагностувальна робота за темою «Наша Батьківщина – Україна» |
|
|
94 |
Урок – екскурсія «Стежинками рідної землі» |
|
|
95 |
Сторінка моїх досягнень «Підсумок за рік» |
124-125 |
|
96 |
Підсумковий за І семестр |
|
|