№ |
Цілі навчання |
Зміст |
Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети |
Оцінювання знань |
1. |
Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті. Збагачення словникового запасу.
|
Тема: «Я, моя сім’я та друзі. національність, звички, уподобання; розпорядок дня». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, неозначений та означений артикль. |
Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології. |
|
2 |
Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті. Збагачення словникового запасу.
|
Тема: «Природа: свійські тварини, особливості зовнішності, поведінки ». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, неозначений та означений артикль. |
Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології. |
|
3 |
Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті. Збагачення словникового запасу.
|
Тема: «Людина: охорона здоров’я, продукти харчування». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, присвійний відмінок |
Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології. |
|
4 |
Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті. Збагачення словникового запасу.
|
Тема: «Життя суспільства: медичне обслуговування». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, присвійний відмінок |
Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології. |
|
5 |
Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті. Збагачення словникового запасу.
|
Тема: «Правила безпеки». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, іменник та утворення множини |
Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології. |
|
6 |
Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті. Збагачення словникового запасу.
|
Тема: «Шкільне життя: урок іноземної мови». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, іменник та утворення множини |
Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології. |
|
7 |
Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті. Збагачення словникового запасу.
|
Тема: «Робота і професії: професії». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, модальні дієслова can і may |
Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології. |
|
8 |
Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті. Збагачення словникового запасу.
|
Тема: «Дозвілля: фізичні вправи та відпочинок». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, модальні дієслова can і may |
Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології. |
|
№ уро ку |
Дата |
|
Тема, підтема |
Мовний інвентар, зміст уроку |
|||||
Граматика |
Лексика |
||||||||
Тема: «Я, моя сім’я та друзі. |
|||||||||
1 |
|
|
Члени родини |
Вивчення займенників, повторення алфавіту |
Введення нових лексичних одиниць: mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather
|
||||
2 |
|
|
Члени родини |
Вивчення Артикль: означений |
Закріплення нових ЛО |
||||
3 |
|
|
Члени родини |
Артикль: неозначений |
Відпрацювання нових ЛО |
||||
4 |
|
|
Національність |
Артикль означений, не означений, відсутність артикля |
Введення нових лексичних одиниць |
||||
5 |
|
|
Члени родини та національність |
Вивчення структури have got: she has got, it has got, he has got |
Закріплення вивчених ЛО |
||||
6 |
|
|
Про мене |
Вивчення структури I have got, you have got, we have got, they have got |
|
||||
7 |
|
|
Уподобання |
Вивчення структуру I like, I don’t like |
Вивчення нових ЛО |
||||||
7 |
|
|
Уподобання друга |
Вивчення структури He\She likes , He\She doesn’t like |
Відпрацювання нових ЛО |
||||||
8 |
|
|
Звички |
Урок читання |
Вивчення нових ЛО |
||||||
9 |
|
|
Звички |
Урок аудіювання |
Відпрацювання нових ЛО |
||||||
10 |
|
|
Розпорядок дня |
Урок письма, розвиток каліграфічного письма |
Введеннянових ЛО |
||||||
11 |
|
|
Розпорядок дня |
Урок говоріння, розказати про свій розпорядок дня |
Відпрацювання ЛО в говорінні |
||||||
12 |
|
|
|
Повторення раніше вивченного |
|
||||||
13 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
||||||
Тема: Природа |
|||||||||||
14 |
|
|
Свійські тварини |
Неозначенний артикль повторення |
Знайомство з новою лексикою, назви свійських тварин |
||||||
15 |
|
|
Свійські тварини |
Читання з малюнками |
Відпрацювання лексики |
||||||
16 |
|
|
Свійські тварини, особливості зовнішності |
Урок говоріння, вгадай тварину за описом |
Введення нових ЛО, колір, розмір |
||||||
17 |
|
|
свійські тварини, особливості зовнішності |
Урок письма, опиши свою улюблену тварину, |
Відпрацювання лексики |
||||||
18 |
|
|
свійські тварини, особливості поведінки |
Урок аудіювання, тварини на фермі, впізнай тварину по звукам |
Введення нової лексики |
||||||
19 |
|
|
свійські тварини, особливості поведінки |
Урок говоріння, розповідь про поведінку улюбленої тварини з звуконаслідуванням |
Відпрацювання лексики |
||||||
20 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
||||||
21 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
||||||
Тема: Людина |
|||||||||||
22 |
|
|
Їжа. Овочі |
Урок читання, розвиток навичок читання |
Введення нових ЛО |
||||||
23 |
|
|
Їжа. Фрукти |
Урок аудіювання, розвиток фонематичного сприймання |
Введення нових ЛО |
||||||
24 |
|
|
Їжа. Фрукти та овочі |
Присвійний іменник. Урок говоріння, вправи: що пропало, впізнай на дотик, В мене є. |
Закріплення вивчених ЛО |
||||||
25 |
|
|
Здорове харчування |
Урок письма, пишемо про корисну їжу |
Відпрацювання вивчених ЛО |
||||||
26 |
|
|
Похід у магазин |
Складаємо список покупок |
Відпрацювання вивчених ЛО |
||||||
27 |
|
|
Похід у магазин |
Урок говоріння, складаємо діалог: Я у магазині. |
Відпрацювання вивчених ЛО |
||||||
28 |
|
|
Похід у магазин |
Урок письма, пишемо про свої покупки. Присвійний іменник |
Відпрацювання вивчених ЛО |
||||||
29 |
|
|
Харчуйся добре - почувайся добре |
Урок читання. Корисна та шкідлива їжа |
Введення нових ЛО |
||||||
30 |
|
|
Харчуйся добре - почувайся добре |
Урок говоріння, розповідь про свою улюблену їжу |
Відпрацювання вивчених ЛО |
||||||
31 |
|
|
|
Повторення та узагальнення вивченого |
|
||||||
32 |
|
|
|
Підсумковий урок з теми |
|
||||||