КТП з англійської мови

Про матеріал
Календарно-тематичне планування для дитини з зпр 5 клас, на перший семестр . Розробленно без підручника згідно з вимогами
Перегляд файлу

Цілі навчання

Зміст

Педагогічні технології спрямовані на досягнення мети

Оцінювання знань

1.

Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті.

Збагачення словникового запасу.

 

Тема: «Я, моя сім’я та друзі. національність, звички, уподобання;  розпорядок дня». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, неозначений та означений артикль.

Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології.

 

2

Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті.

Збагачення словникового запасу.

 

Тема: «Природа: свійські тварини, особливості зовнішності, поведінки

». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, неозначений та означений артикль.

Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології.

 

3

Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті.

Збагачення словникового запасу.

 

Тема: «Людина: охорона здоров’я, продукти харчування». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, присвійний відмінок

Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології.

 

4

Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті.

Збагачення словникового запасу.

 

Тема: «Життя суспільства: медичне обслуговування». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, присвійний відмінок

Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології.

 

5

Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті.

Збагачення словникового запасу.

 

Тема: «Правила безпеки». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, іменник та утворення множини

Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології.

 

6

Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті.

Збагачення словникового запасу.

 

Тема: «Шкільне життя: урок іноземної мови». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, іменник та утворення множини

Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології.

 

7

Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті.

Збагачення словникового запасу.

 

Тема: «Робота і професії: професії». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, модальні дієслова can і may

Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології.

 

8

Розвиток фонематичного та слухового сприймання. Розвиток каліграфічного письма, граматичних та мовленнєвих навичок. Розвиток словесної пам’яті.

Збагачення словникового запасу.

 

Тема: «Дозвілля: фізичні вправи та відпочинок». Введення нових лексичних одиниць по темі. Вивчення та введення в мовлення ЛО, модальні дієслова can і may

Пояснювально-ілюстративне навчання, проблемне навчання, Диференційоване навчання, Комунікативне навчання, Ігрові технології, комп’ютерні технології.

 

 


№ уро

ку

Дата

 

Тема,

підтема

Мовний інвентар,  зміст уроку

Граматика

Лексика

Тема: «Я, моя сім’я та друзі.

1

 

 

Члени родини

Вивчення займенників, повторення алфавіту

Введення нових лексичних одиниць: mother, father, sister, brother, grandmother, grandfather

 

2

 

 

Члени родини

Вивчення  Артикль: означений

Закріплення нових ЛО

3

 

 

Члени родини

Артикль: неозначений

Відпрацювання нових ЛО

4

 

 

Національність

Артикль означений, не означений, відсутність артикля

Введення нових лексичних одиниць

5

 

 

Члени родини та національність

Вивчення структури have got: she has got, it has got, he has got

Закріплення вивчених ЛО

6

 

 

Про мене

Вивчення структури I have got, you have got, we have got, they have got

 

7

 

 

Уподобання

Вивчення структуру I like, I don’t like

Вивчення нових ЛО

7

 

 

Уподобання друга

Вивчення структури

He\She likes , He\She doesn’t like

Відпрацювання нових ЛО

8

 

 

Звички

Урок читання

Вивчення нових ЛО

9

 

 

Звички

Урок аудіювання

Відпрацювання нових ЛО

10

 

 

Розпорядок дня

Урок письма, розвиток каліграфічного письма

Введеннянових ЛО

11

 

 

Розпорядок дня

Урок говоріння, розказати про свій розпорядок дня

Відпрацювання ЛО в говорінні

12

 

 

 

Повторення раніше вивченного

 

13

 

 

 

Підсумковий урок з теми

 

Тема: Природа

14

 

 

Свійські тварини

Неозначенний артикль повторення

Знайомство з новою лексикою, назви свійських тварин

15

 

 

Свійські тварини

Читання з малюнками

Відпрацювання лексики

16

 

 

Свійські тварини, особливості зовнішності

Урок говоріння, вгадай тварину за описом

Введення нових ЛО, колір, розмір

17

 

 

свійські тварини, особливості зовнішності

Урок письма, опиши свою улюблену тварину,

Відпрацювання лексики

18

 

 

свійські тварини, особливості поведінки

Урок аудіювання, тварини на фермі, впізнай тварину по звукам

Введення нової лексики

19

 

 

свійські тварини, особливості поведінки

Урок говоріння, розповідь про поведінку улюбленої тварини з звуконаслідуванням

Відпрацювання лексики

20

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого

 

21

 

 

 

Підсумковий урок з теми

 

Тема: Людина

22

 

 

Їжа. Овочі

Урок читання, розвиток навичок читання

Введення нових ЛО

23

 

 

Їжа. Фрукти

Урок аудіювання, розвиток фонематичного сприймання

Введення нових ЛО

24

 

 

Їжа. Фрукти та овочі

Присвійний іменник. Урок говоріння, вправи: що пропало, впізнай на дотик, В мене є.

Закріплення вивчених ЛО

25

 

 

Здорове харчування

Урок письма, пишемо про корисну їжу

Відпрацювання вивчених ЛО

26

 

 

Похід у магазин

Складаємо список покупок

Відпрацювання вивчених ЛО

27

 

 

Похід у магазин

Урок говоріння, складаємо діалог: Я у магазині.

Відпрацювання вивчених ЛО

28

 

 

Похід у магазин

Урок письма, пишемо про свої покупки. Присвійний іменник

Відпрацювання вивчених ЛО

29

 

 

Харчуйся добре - почувайся добре

Урок читання. Корисна та шкідлива їжа

Введення нових ЛО

30

 

 

Харчуйся добре - почувайся добре

Урок говоріння, розповідь про свою улюблену їжу

Відпрацювання вивчених ЛО

31

 

 

 

Повторення та узагальнення вивченого

 

32

 

 

 

Підсумковий урок з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Фомюк Тетяна Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Chyrkova Alla Ivanivna
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 5 клас, Планування
Інкл
Додано
9 січня 2020
Переглядів
3189
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку