№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінанова грамотність |
|||||||||
Unit 5: Це твоя планета. Тема 5: It’s your planet.
|
||||||||||||
|
|
Наша планета. |
Впр.2, с. 133 Впр.3, с. 133-136 Впр.1, с. 132 |
|
Вміти розповідати про нашу планету. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр.4, с. 135 |
|
|
|
Проблеми навколишнього середовища. |
Впр.5, 6,7, с. 137-138 |
|
Вміти розповідати про проблеми навколиш-нього середовища. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр.6,b с. 138 |
|
|
|
Проблеми навколишнього середовища. |
Впр.2, с. 139 Впр.3, с. 140-141Впр.1, с. 139 |
|
Вміти розповідати про проблеми навколиш-нього середовища. |
Уміння вчитися упродовж життя. |
|
|
+ |
|
Впр.4, с. 141 вивчити нові лексичні одиниці |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Навколишнє середовище. Розвиток навичок граматики.
|
Впр.1,2, с. 142
|
Passive Voice |
Вміти розповідати вживати пасивний стан в реченнях. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.3, с. 142 |
|
|
|
Навколишнє середовище. Розвиток навичок аудіювання. |
Впр.1,2 с. 144 Впр.3, с. 144-145 |
Passive Voice |
Вміти розповідати про проблеми навколиш-нього середовища. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4, с. 145 |
|
|
|
Способи захисту навколишнього середовища. |
Впр.1, с. 146 Впр.2, с. 146-146 |
Passive Voice |
Вміти розповідати про проблеми навколиш-нього середовища. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4, с. 149 |
|
|
|
Способи захисту навколишнього середовища. |
Впр.4,5 с. 152-153 Впр.2, с. 151 Впр.1, с. 151 |
Passive Voice and Active Voice |
|
|
|
|
|
|
Впр.6, с. 154 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Написання есе. |
Впр.1,2 с. 155 Впр.3, с. 155 Впр.4, с. 156 |
Passive Voice |
Вміти розповідати вживати пасивний стан в реченнях. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.5, с. 157 |
|||||||||||||||
|
|
Написання есе. |
Впр.3, с. 162 Впр.1,2 с. 161 |
Passive Voice |
Вміти розповідати про проблеми навколиш-нього середовища. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4, с. 163-164 |
|||||||||||||||
|
|
Розвиток навичок письма. Тематична. |
За завданнями вчителя. |
Passive Voice |
Вміти розповідати про проблеми навколиш-нього середовища. |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
|
|||||||||||||||
Unit 6: Мистецтво. Тема 6: Art.
|
||||||||||||||||||||||||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||||||||||||||||
|
|
Контроль навичок аудіювання. |
Listening Comprehension (the second term) |
Написати контроль аудіюван-ня.
|
|
|
|
|
|
Підготу-ватися до конт-ролю читання |
||||||||||||||||
|
|
Контроль навичок читання. |
Reading Comprehension (the second term)
|
Написати контроль читання.
|
|
|
|
|
|
Підготу-ватися до конт-ролю письма |
||||||||||||||||
|
|
Контроль навичок письма. |
Writing Comprehension (the second term)
|
Написати творчу роботу.
|
|
|
|
|
|
Підготу-ватися до мов-лення |
||||||||||||||||
|
|
Контроль навичок говоріння.
|
Speaking Comprehension (the second term) |
Розказати обрану тему.
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Жанри мистецтва |
Впр.4 ст.165 Впр.2-4 ст.165 To make smb gasp, affect, absorb, be sinking out of sight, put into words, catch smb’s breath, feel a lump in smb’s throat, enliven, pore over smth with delight, sheer surprise, floating, shadow, discord, victims, arrangements, significant
|
Минулий неозначений час |
Висловkює власне ставлення до розмаїт тя видів сучасного мистецтва |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.5 ст.168 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Вплив мистецтва на естетичний розвиток людини |
Впр.6-8 ст.169 |
Будова розповід-них речень |
Дискутує довкола впливу мистецтва на емоцій ний стан людини |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.10 ст.170 |
|
|
|
Видатні англійські митці |
впр.1 ст.174 впр.3 Впр.2 ст.173 Впр.4,5 ст.174-175 |
Активний і пасивний стан дієслова |
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.7 ст.175 |
|
|
|
Улюблений фільм |
Впр.2,3 ст.176 Впр.1 ст.176 Впр.4,3 ст. 177 |
Приймен-ник by для орудного відмінка |
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
Після вистави. Театральні програми та афіші |
Впр.6 ст.179 Впр.1,2 ст.180 |
Дієпри-кметник |
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.7 ст.179 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Видатні українські митці |
ст.184 впр.4 Впр.5 ст.185 |
Будова розповід-них речень |
Дискутує довкола впливу мистецтва на емоцій ний стан людини |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.1 ст.186 |
|
|
|
Кіномистецтво. Фестивалі. |
Впр.4 ст.188 Впр.5, ст.189 Впр.4 ст.189 |
Будова питаль-них речень |
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.6 ст.189 |
|
|
|
Роль телебачення в сучасному суспільстві ст.189-192 |
Впр.6 ст. 189-190 Впр.7-9 ст191-192 |
Питальні слова |
Формулює особисті цінності |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.9 ст.192 |
|
|
|
Рецензія на улюблений витвір мистецтва ст.193-195 |
Впр.1,2 ст.193 Впр.3 ст.194 |
Useful Phrases
|
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4 ст.194 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||||||||||||
|
|
Узагальнююче повторення вивченого матеріалу. |
ст.196 впр.1 ст. 196 впр.2 Впр.3 ст.197 |
Дієпри-кметник |
Формулює особисті цінності |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4(a,b) ст.197 |
|||||||||||
|
|
Розвиток навичок письма. Тематична. |
За завданнями вчителя. |
|
Висловлює власні почуття та емоції викликані творами |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
|
|||||||||||
Unit 7: Молодь і молодіжна культура . Тема 7:Young and culture .
|
||||||||||||||||||||||
|
|
Молодь та суспільство ст.199-201 |
Впр.2 ст.199 Впр.1,2 ст.199
|
Часи групи Simple Допоміжні дієслова часів групи Simple |
Співвід носить власні культурні потреби з можли востями сімейного бюджету |
|
|
|
|
+ |
Впр.2(b) ст.201 |
|||||||||||
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Проблема СНІДУ в Україні ст.202-205 |
Впр.3 ст.202 Впр.4,5 ст.203 Впр.6 ст.204 |
Допоміжні дієслова часів групи Continuous |
|
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.7 ст.205 |
|
|
|
Працевлаштуван-ня молоді ст.206-209 |
Впр.4 ст. 207 Впр.2 ст.208 Впр.1,4 ст.209 Впр.3 ст.207 |
Словотво-рення, антоніми |
Аналізує власні бажання та потреби у контексті мaбутньої професії |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.3,5 ст.209 |
|
|
|
Уміння керувати емоціями ст.210-214 |
Впр.3 ст.211 Впр.1,2(а) ст.210
|
Часи групи Perfect Дієслова 3-ї форми |
Дискутує щодо впливу побутових проблем на емоційний стан людини |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.2(b) ст.211 |
|
|
|
Проблеми молоді. Психологічна допомога ст.215-216 ст.228-230 |
Впр.2 ст.215 Впр.3,4 ст.217 |
Закінчення -ing Word File ст.215 Інфінітив і герундій |
Дискутує щодо впливу побутових проблем на емоційний стан людини |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.4 ст.217 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Допомога молоді з боку влади ст.220-221 |
Впр.3 ст.230 Впр.2 ст.215-216 |
Вимова суфіксів, префіксів Word File ст.221 Словотво-рення |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.4 ст.221 |
|
|
|
Молодіжний рух в Україні та у світі ст.224-225 |
Впр.6-7 ст.224 |
Питальні речення |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.8 ст.225 |
|
|
|
Молодіжні організації та громади ст.233-236 |
Впр.1-4 ст233-236 |
Питальні речення Питання до окремих речень Будова питальних речень |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
|
|
|
|
Розвиток навичок письма. Тематична. |
ст.226-227
|
Закінчення -ed Пасивний стан |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
|
+ |
Впр.9 ст.226 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінанова грамотність |
|||||||||
Unit 8: Україна у світі. Тема 8: Ukraine.
|
||||||||||||
|
|
Суспільно-політичне життя в країні ст.237-240 |
Впр.2 ст.237 Впр.2 ст.237 Впр.3 ст.239
|
Особові форми дієслова to be |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4 ст.240 |
|
|
|
Декларація про державний суверенітет України ст.244-247 |
Впр.1 ст.246 |
Безособо-ві форми дієслова Впр.1 ст.246 |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
Конституція – основний закон України ст.249-251 |
ст.250 впр.5 Впр.2 ст.251 Впр.4 ст.249 |
|
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.1 ст.251
|
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Представницькі місії за кордоном ст.241-243 |
Впр.6,7 ст.241 Впр.1,2,8 ст.242 |
Типи питань |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.2 Ст.242 |
|
|
|
Міжнародні організації: Рада Європи, ООН ст.253-254 |
Впр.4 ст.254 Впр.3 (b) ст.253 |
Вживан ня неозначеного артикля |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
Міжнародні організації: UNESCO, UNISEF cт.253 |
Текст за вибором учителя Вибо ри Президента України (тези) Впр.3 (b) ст.253 |
|
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
|
|
|
|
Вибори в Україні ст.255-256 |
Впр.1,3 ст.255-256 Впр.2,4 ст.256 |
Герундій Присвійні займен ники |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4 Стор.256 |
|
№ п.п. |
Дата |
Тема уроку
|
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика (категорія та структура)
|
Очікувані результати
|
Ключові компетентності
|
Інтегровані змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність
|
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінанова грамотність |
|||||||||
|
|
Міжнародні освітні програми ст.258-260 |
Впр.6 (а),5 ст.258 |
Граматич-ні часи |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.6 (b) ст.258 |
|
|
|
Державний устрій України ст.267-269 |
ст.260 впр.7(b) ст.267 впр.1 Впр.3 ст.268 Впр.2 |
Безособові форми діє-слова Граматич-ні часи |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Впр.4 ст.269 |
|
|
|
Політичний устрій Великобританії та США |
Завдання на картках |
Граматич-ні часи |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Завдан-ня на картках |
|
|
|
Узагальнююче повторення |
Завдан ня на картках |
Безособові форми діє-слова Граматич-ні часи |
Висловлює свою громадянську позицію щодо соціаль них викликів |
Соціальна та громадянська |
|
|
+ |
|
Завдан ня на картках |
|
|
|
Розвиток навичок письма. Тематична. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|